/Leuke tandarts maar...
maandag 4 mei 2009 om 14:07
hai dames!
Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.
Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!
Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies
Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..
Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.
Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:
Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!
Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?
Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.
Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!
Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies
Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..
Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.
Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:
Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!
Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?
Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
zaterdag 23 mei 2009 om 11:48
maandag 25 mei 2009 om 15:38
jongens,
ik ben bij de tandarts geweest!!!!!!!!!!
En het was echt gezellig, zelfs zijn moeder was geïnteresseerd.
Vrijdag een sms gestuurd en direct een sms terug dat hij zo zijn best had gedaan me geen pijn te doen.
zondag avond een sms gestuurd, ik ben morgen in de buurt, drankje doen?
Maar niets gehoord... shit he ?
ik ben bij de tandarts geweest!!!!!!!!!!
En het was echt gezellig, zelfs zijn moeder was geïnteresseerd.
Vrijdag een sms gestuurd en direct een sms terug dat hij zo zijn best had gedaan me geen pijn te doen.
zondag avond een sms gestuurd, ik ben morgen in de buurt, drankje doen?
Maar niets gehoord... shit he ?
maandag 25 mei 2009 om 15:54
maandag 25 mei 2009 om 17:12
Ik heb het ook altijd zo gezellig bij de tandarts als ze mijn kies trekt En hoe kan die moeder dan geinteresseerd zijn, klets nogal makkelijk met al die ellende in je mond. En nou weer een "clifhanger".......
Zijn jullie nou wat wezen drinken? En was zijn moeder mee of zo? Of is alleen je kies getrokken? Want dan lijkt het me niet echt een date??
Zijn jullie nou wat wezen drinken? En was zijn moeder mee of zo? Of is alleen je kies getrokken? Want dan lijkt het me niet echt een date??
maandag 25 mei 2009 om 17:20

maandag 25 mei 2009 om 18:16
Zoals de meesten: Ik geloof er geen reet meer van!
En mocht het wel waar zijn...meisje, stop alsjeblieft met smsen. Dit wordt echt te triest voor woorden. Jullie zijn dus helemaal niets wezen drinken, hij is niet geinteresseerd. (pff, deze situatie doet me denken aan een oude scharrel die ik duidelijk moest maken dat ik van em kotste voor hij me eindelijk eens met rust liet)...
En mocht het wel waar zijn...meisje, stop alsjeblieft met smsen. Dit wordt echt te triest voor woorden. Jullie zijn dus helemaal niets wezen drinken, hij is niet geinteresseerd. (pff, deze situatie doet me denken aan een oude scharrel die ik duidelijk moest maken dat ik van em kotste voor hij me eindelijk eens met rust liet)...