/Leuke tandarts maar...

04-05-2009 14:07 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai dames!

Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.

Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!

Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies

Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..

Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.

Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:

Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!

Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?

Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
Even daargelaten of het een waar verhaal of een fake verhaal is Daar waag ik me maar niet meer aan... vond het leuk om te lezen, en als het echt waar is erg spannend.

Wat ik wel grappig vond was dat mensen zeiden dat ze geen hoop meer moest hebben als ie iets te lang niet had gereageerd...

Daar ben ik het namelijk totaal niet mee eens... Ik heb op dit moment een hele leuke vriend (nou ja, vind ik zelf dan ) maar in het begin zat ik echt wel eens in een zelfde situatie (en dan hadden we al kennisgemaakt), dat ik maar zat te wachten en te wachten op zijn sms en dat die maar niet kwam... Heb soms wel twee dagen op een smsje moeten wachten...

Hoorde ik later dat een vriend van hem hem had geadviseerd om vooral niet te snel terug te smsen.... Mannen!!!!

Maar hier is het gelukkig helemaal goedgekomen... Het was alleen denk ik niet zo'n interessant verhaal als hier (vriend is geen (tand)arts)......
Volgens mij is TO net verhuisd en is dit de tandarts bij haar moeder in het dorp en niet in haar dorp (of stad, dat weet ik ff niet meer). Dus dan is het op zich wel logisch dat haar broertje daar gewoon ook heen gaat?
Ik zat zo te denken; er zijn nu twee mogelijkheden:

1. Het hele verhaal is waar. In dat geval zit TO zich nu gek te lachen om al het gespeculeer en geanalyseer hier, en gaat zij er uiteindelijk mooi met die leuke tandarts vandoor!

2. Het is niet waar. In dat geval zit TO nu koortsachtig een prachtig verhaal rond haar 'date' te verzinnen, want het moet natuurlijk wel ergens op lijken straks, hier op het forum.

Voor TO hoop ik op optie 1!
Of optie 3: het is waar, maar tandarts is niet echt geinteresseerd want hij laat niets meer van zich horen
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ooh wacht even..Loopt deze topic nog steeds?! Heb veel gemist zie ik. Uiteindelijk dus toch een date!! Nou we wachten het vervolg vol spanning af. (Ben ook getraumatiseerd door Isabel dus.. Wil minimaal een goed einde!!)

Een kies trekken op date, weer eens wat anders dan pottenbakken.. Romantisch!! Zeker zoenen met een verdoofde mond en met bloed-smaak, lijkt me top!!
quote:Courage schreef op 16 mei 2009 @ 12:14:

[...]

Inderdaad, dit is de tandarts van haar moeder (en dus van haar broertje, die misschien wel tandartsangst heeft).Tandartsangst??? Die tandarts is toch zo leuk?????
Of optie 4, er is daadwerkelijk een sms geweest van tandarts, maar TO heeft deze verkeerd uitgelegd. Lees: zoals zij het graag wilde begrijpen. Tandarts weet nu niet meer hoe hij met fatsoen nog van haar af moet komen. Ze blijft toch n klant he...

Dus schuift hij maar steeds de datum om af te spreken naar voren toe. (ik heb het erg druk, we vieren het nog wel een keer) En afspreken op een dag dat je verstandskies net getrokken is, lijkt me ook niet echt fijn moet ik zeggen!
Ik ga voorlopig nog steeds voor optie 2 van Lotte.

Wat denken jullie?
quote:sunneke schreef op 16 mei 2009 @ 12:50:

Ik ga voorlopig nog steeds voor optie 2 van Lotte.

Wat denken jullie?Ik kan/wil daar niets anders over zeggen :-)
Das fijn, Driffa!! De volgende keer schrijf ik wel meteen Driffa en ik of zal ik gewoon "wij" schrijven? Iedereen hier weet dan wel wie ik bedoel, denk ik.

Laat je me nu vanaf morgen drie weken met rust? Heb je zelf beloofd, he??!!
Ja vanaf morgen ok, is denk ik ook wel fijn (beter) voor mijzelf. Heb ik daardoor ook wat meer rust. Maar dat "wij" is denk ik daarna we handig.
optie 7: tandarts is opgepakt wegens illegale praktijken. TO gaat nu voor nieuw topic: mijn liefde zit in de gevangenis
quote:zuurpruim schreef op 17 mei 2009 @ 22:00:

optie 7: tandarts is opgepakt wegens illegale praktijken. TO gaat nu voor nieuw topic: mijn liefde zit in de gevangenis * sunnydayz pist bijna zijn broek van het lachen*
Dan rest hem nog maar 1 ding te trekken..

De kiezen zijn immers ontoereikend, hahaha!
nog 4 dagen wachten mensen
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
haha, ja dan gaan we haar eens flink aan de tand voelen!!
Ben zoooooo nieuwsgierig, ff dit topic omhoog houden tot na zaterdag hahahahha
samenvatting aub...?
Gewist.

zo zo zo wat een verdachtmakerij weer zeg / ik beweer niet het is zo / damn dan maar lezen helaas
haha, een pagina terug staat al een samenvattinkje... Maar als je zin heb om toch 37 pagina's onzin te gaan lezen: veel plezier! Er is trouwens ook net een topic over een autodealer geopend, welke nog maar 2 pagina's heeft......
Volgens mij was die samenvatting van mij. Kan er best nog eentje maken hoor:

TO heeft morgen een date met de tandarts. Uit dit gegeven vloeien twee mogelijkheden voort:

1. Het is waar

2. Het is niet waar
Ik ben benieuwd of TO morgen nog wat laat horen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven