/Leuke tandarts maar...

04-05-2009 14:07 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai dames!

Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.

Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!

Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies

Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..

Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.

Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:

Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!

Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?

Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
uhuh, ik geloof het. Moet morgen ook naar de tandarts. Zal ook wel supergezellig worden!

Meid, dr is geen date, en dr komt geen date. Hij houdt gewoon zn fatsoen tegenover je. Nu hoeft hij je de komende tijd niet meer te zien. Want ik neem niet aan dat je volgende week weer n kies moet laten trekken. Dus ik denk niet dat je nog wat van hem gaat horen.
Whahahahahahhahahahahhahahahahahha!!!!!!

Die zag ik niet aankomen! Humor!!!! (nog even geduld)
quote:marielouise4 schreef op 25 mei 2009 @ 15:38:

Vrijdag een sms gestuurd en direct een sms terug dat hij zo zijn best had gedaan me geen pijn te doenHet blijft toch een apart verhaal, want wat had je hem dan geschreven? Bedankt voor het trekken?
Als dit echt waar is, stop dan echt met sms-en. Dit wordt gewoon TE erg. Je blijft hem achterna lopen. Als hij je zag zitten, dan had hij allang toegehapt. (je bent zo toch best n makkelijke prooi, iemand die zichzelf zeg maar aanbiedt...)

Hij gaat er niet op in, dus trek je conclusies!!
Ik heb een poosje niet mee-gelezen, want ik dacht dat TO nooit meer zou reageren. En dan lees ik een vaag verhaal over smsén..WEER! en dat het "gezellig" was ?

Moeder was ook geintereseerd...in WAT? EN jah, kappen nou met dat sms-gedoe. Heb je van moeder niet uit kunnen halen of zoon Marc üperhaup single is.

Ik ben niet tevreden..TO..ik wil mn geld terug!!

In ieder geval áls je verhaal echt is: HE IS NOT INTO YOU..dat is 1 ding (en ook de enige in dit verhaal, ben ik bang) zeker!

jongens,

ik ben bij de tandarts geweest!!!!!!!!!!

En het was echt gezellig, zelfs zijn moeder was geïnteresseerd.

Vrijdag een sms gestuurd en direct een sms terug dat hij zo zijn best had gedaan me geen pijn te doen.

zondag avond een sms gestuurd, ik ben morgen in de buurt, drankje doen?

Maar niets gehoord... shit he ?Hoe oud ben je eigenlijk? 17?
Jongens, nu moet ik toch effe wat vertellen. Ik ben zojuist ook bij de tandarts geweest. En het was meeega gezellig!

Hij heeft flink in mn mond gewroet, tandsteen verwijderd met zo'n slijpding wat een tering herrie maakt. De assistente was ook heel geinteresseerd in mn gebit. Zij stond erbij met zo'n zuigslang ding.

Effe serieus. Ik ben dus net echt naar de tandarts geweest. No way dat je een leuke conversatie kunt voeren terwijl er iemand in je mond bezig is. Laat staan het trekken van een verstandskies! De assistente heeft verder niks tegen me gezegd buiten: spoel je mond maar even. En weg was ik weer. Kan me echt niet voorstellen dat het "gezellig" kan zijn bij de tandarts terwijl hij met een behandeling bezig is.

Kan ik me ook nog herinneren van de orthodontist vroeger, die me de tanden uit de mond trok, tampons erin propte en dan een vrolijk gesprek wilde voeren! Dat ging dus echt niet.

Kortom, ik geloof er nog steeds geen biet van!

jongens,

ik ben bij de tandarts geweest!!!!!!!!!!

En het was echt gezellig, zelfs zijn moeder was geïnteresseerd.

Vrijdag een sms gestuurd en direct een sms terug dat hij zo zijn best had gedaan me geen pijn te doen.

zondag avond een sms gestuurd, ik ben morgen in de buurt, drankje doen?

Maar niets gehoord... shit he ?In dat geval wil ie helemaal niets van je, behalve je klandizie. Waarom heb je 'm terwijl je daar was niet uit gevraagd n.a.v. zijn eerdere smsje over 'het vieren'? Dan had je wel aan 'm gezien of ie zich 'n houding had zitten geven om er onderuit te kunnen. Het feit dat ie nu niet gelijk op je sms reageert kan maar 1 ding betekenen en dat is dat ie niets van je wil.
quote:

Ik ben niet tevreden..TO..ik wil mn geld terug!!

nee want als hij wel geinteresseerd zou zijn, zou hij pas op woensdag smsen (en niet direct, dat hoort niet)
Ja, pijn doen met afwijzen.

Niet met het trekken, sufkip!
quote:wohman schreef op 26 mei 2009 @ 12:17:

Jongens, nu moet ik toch effe wat vertellen. Ik ben zojuist ook bij de tandarts geweest. En het was meeega gezellig!

Hij heeft flink in mn mond gewroet, tandsteen verwijderd met zo'n slijpding wat een tering herrie maakt. De assistente was ook heel geinteresseerd in mn gebit. Zij stond erbij met zo'n zuigslang ding.

Effe serieus. Ik ben dus net echt naar de tandarts geweest. No way dat je een leuke conversatie kunt voeren terwijl er iemand in je mond bezig is. Laat staan het trekken van een verstandskies! De assistente heeft verder niks tegen me gezegd buiten: spoel je mond maar even. En weg was ik weer. Kan me echt niet voorstellen dat het "gezellig" kan zijn bij de tandarts terwijl hij met een behandeling bezig is.

Kan ik me ook nog herinneren van de orthodontist vroeger, die me de tanden uit de mond trok, tampons erin propte en dan een vrolijk gesprek wilde voeren! Dat ging dus echt niet.

Kortom, ik geloof er nog steeds geen biet van!Moet even zeggen dat mijn tandarts altijd wel een leuk gesprek voert met mij. Ik heb geen idee of hij een olifanten geheugen heeft of dat hij alles opschrijft, maar bij elke behandeling vraagt hij altijd keurig naar mn werk (en dan weet hij ook nog waar ik werk) en andere dingen. Hij is heel handig geworden: hij stelt gesloten vragen, zodat je nog instemmend of ontkennend 'ugh' kan zeggen!
Ik hoop dat dit niet waar is.
ik wil nog steeds een samenvatting
Ik wil ook wel eens wat!
Lezen zul je!
quote:badmeester schreef op 26 mei 2009 @ 23:55:

ik wil nog steeds een samenvattingzij wil haar tandarts, hij wil niet, klaar.
Zij sms't tandarts voor een afspraak, tandarts maakt via zijn moeder een afspaak, tijdens die afspraak wordt er een kies getrokken, zij smst vervolgens weer voor een afspraak en tandarts reageert niet....

Zoiets toch?
Ja, alleen je vergeet de moeder die "het" ook erg interessant vond. Wat "het' is is dan weer niet helemaal duidelijk. Of was ze nou erg geinteresseerd en wisten we niet waarin?
Ha! Ik heb het! Volgens mij is de moeder nu geïnteresseerd in een date met ML! En daarom laat de tandarts niets meer horen. Hij gunt zijn moeder het geluk. De schat...
zo.. hele topic gelezen, ML, kan je ons een update geven? ben zo benieuwd!!!

(voelt ook enige jaloersie want ook ik heb een heeeeele lekkere tandarts.. mjamnjam die ook heel gezellig kletst met mij.. maar dan houd het ook wel op.. jammer..hahaha)
anoniem_63206 wijzigde dit bericht op 27-05-2009 11:01
Reden: typo..
% gewijzigd
toch een beetje een katerig gevoel nu...
still crazy after all these years
Ja, beetje jammer dit.

(die kip met die ballon wordt trouwens steeds groter, hebben jullie dat ook?)
dit voelt een beetje als een film met een open einde...
Volgens mij zijn al deze reacties juist wat TO wilt. Die zit zich kapot te lachen thuis om het feit dat wij er zo serieus op door gaan...

Mission accomplished voor TO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven