Liefdesverdriet

03-04-2012 16:10 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Een tijdje geleden heb ik een vrouw gevraagd om iets samen te gaan doen. Ze wees me heel vriendelijk af door te zeggen dat ze iets anders had te doen, maar...ze voegde eraan toe dat ze het wel een leuk idee vond.

Sindsdien lijk ik voor haar of ik niet echt meer besta. Ze kijkt me niet meer aan....ze negeert me gewoon als het kan..

Ik voel me gewoon zo rot daardoor. Ik heb eigenlijk gewoon nergens meer echt zin in. Alles gaat gewoon in een sleur.

Eigenlijk is een deel van mijn levenslust weg. niet meer van toepassing.

Ik weet ook niet goed wat ik er mee aan moet. Van de ene kant blijf ik zelf zo nu en dan hoop houden. Dan gaan mijn gedachten even naar haar en denk ik "...zou het nog mogelijk zijn...?" en dan denk ik al gauw erachter aan "Nee...het is voorbij..."

Als ik sommige websites mag geloven, dan moet je gewoon laten zien dat je de moeite waard bent. Als ze dan toch interesse heeft, dan neemt ze wel weer contact met je op...

De moeite waard...pff...als ik nu naar mijzelf kijk, dan is het op dit moment een hoopje ellende. Niks vergeleken met wat ik een tijdje geleden was.

Het is dat ik nu zo vrij erover praat, maar in het dagelijks leven zou ik dit niet zo zeggen. Dan ben ik gewoon wat in mijzelf terug getrokken.

Mijn vraag is, hoe gaan jullie om met liefdesverdriet? Zeggen jullie openlijk tegen anderen wat je dwars zit...ook als je weet dat zij het te horen krijgt...(via-via)?

Hebben jullie tips om door deze ellende heen te komen?

En iets doen met anderen, daar heb ik dus op het moment dus even geen zin in. Kan niet blij gaan doen, als ik dat van binnen niet ben..
Daarbuiten is het een jungle?

Mijn god, waar woon jij dan?

Hier namelijk keurig gecultiveerde straatjes met dit mensen hoor.

wat nou jungle, met een beetje ballen, persoonlijkheid, zelfvertrouwen en nuchterheid valt die hele jungle best wel mee hoor.

Jungle...

*gaat op apenjacht*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 08 april 2012 @ 13:20:

Daarbuiten is het een jungle?

Mijn god, waar woon jij dan?

Hier namelijk keurig gecultiveerde straatjes met dit mensen hoor.

wat nou jungle, met een beetje ballen, persoonlijkheid, zelfvertrouwen en nuchterheid valt die hele jungle best wel mee hoor.

Jungle...

*gaat op apenjacht*

Ik kom van Mars, mijn ruimteschip stortte 23 jaar geleden neer op Aarde en nu zit ik hier....

Maar goed, genoeg gelult over mij....jij bent op apenjacht? Hier zit Bokito. Happy hunting!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven