Lonely this christmas...

19-12-2010 19:19 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje geen relatie en nu de kerst eraan komt (ja, ik weet het, vreselijk cliché) ga ik me ineens echt eenzaam voelen, verdrietig dat ik niemand heb om het leuks mee te delen. Angst dat het nooit meer komt. Jaloers als vriendinnen met spannende verhalen komen, of moeten kiezen tussen twee liefjes (de luxe!). Wie zit er nog meer te smachten onder die boom?
Echt???

Ik heb hoegenaamd niets met oud en nieuw

Heel vroeger ging ik altijd naar iets te hippe feesten met iets te hippe mensen (vonden ze zelf) maar sinds ik die heb afgeschaft doen we hier gewoon een borrel bij mij thuis,wie wil is welkom en wie iets anders wil doen ook prima.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sweet Candy,waarom is je kerst gelijk kut als je niet bij je vriendje bent?

Tis toch meer een gevalletje, jammer maar dan ga ik toch wat anders leuks doen?
Zamirah, dan ga je toch mee naar die ouders? Of zijn ze niet te hachelen?
Summerdance hoe oud ben je? (ongeveer)
quote:Summerdance schreef op 19 december 2010 @ 20:46:

Echt???

Ik heb hoegenaamd niets met oud en nieuw

Heel vroeger ging ik altijd naar iets te hippe feesten met iets te hippe mensen (vonden ze zelf) maar sinds ik die heb afgeschaft doen we hier gewoon een borrel bij mij thuis,wie wil is welkom en wie iets anders wil doen ook prima.Het is meer de aanloop er naartoe. Iedereen vraagt: "wat ga jij doen?" en ik weet dat dan niet. Vroeger organiseerde ik samen met een paar vriendinnen een feest, was supertof, maar nu gaan ze veelal met z'n tweeen een weekendje weg of hebben aan de andere kant van het land met een ander stel iets afgesproken. Als ik nu iets zou organiseren kwam er waarschijnlijk geen hond Dus ik loop in de aanloop naar oud & nieuw altijd een beetje met mezelf te leuren omdat alleen zitten me ook weer geen lekker vooruitzicht lijkt. Da's puur gevoelsmatig, want je zit zo vaak een avond alleen met een film op de bank, maar toch voelt het vervelend. Zodra ik eenmaal iets leuks heb afgesproken -en dat is tot nu toe alle jaren nog op het laatste moment goedgekomen- vind ik oud en nieuw prima .
Lillaaa,herkenbaar dat wordt hier ook altijd geroepen

En ik roep dan gewoo terug

Een borrel thui en jij?

En ik ben 37 Jannie hoezo?
Excuus trouwens voor het her en der ontbreken van wat letters beetje een nadeel van forummen met mijn foon
quote:juffrouwjannie schreef op 19 december 2010 @ 20:51:

Zamirah, dan ga je toch mee naar die ouders? Of zijn ze niet te hachelen?Nee dankje hartelijk. Voor mij geen verplichtingen op mijn vrije dag.
Tja jannie, sommige mensen hebben niet zoveel met kerst, maar snap op zich wel dat het heel fijn is om met een man te zijn met kerst.

Dat vind ik zelf ook leuk, maar kerst zijn altijd mijn favo dagen, met of zonder vriend.
Zam helemaal met je eens hoor,ik zie mezelf ook niet echt meer bij schoonouders aan de kerstdis zitten
Oh ik vond het vorig jaar een super kerst bij mijn schoonouders, maar waren ook lieve mensen. Lekker gegeten, leuke cadeautjes, veel gezelligheid. Vind dat geen verplichting om daarheen te gaan, maar mocht ik ooit nieuwe krijgen die niet te pruimen zijn dan zou ik liever op kerst thuis blijven ja.
Nouja als je in mijn omgeving iedereen ziet die gezellig met kerst bij elkaar zijn, dan vind ik het jammer dat het bij mij niet zo kan zijn.

Kerst is sowieso k*t.
En Zamirah. zou je het misschien kunnen laten om mij op een nder topic te schofferen? Ik vraag heel vriendelijk of je schoonouders niet leuk zijn, en ondertussen probeer je me te kakken te zetten met mijn mening (dat ik het triest vind als mannen een kuisheidsgordel dragen). Je hoeft mijn kersttopic daar niet aan te halen.
Te kakken????
Sweetcandy, het is heus niet altijd koek en ei hoor, ook bij ons niet. Mijn oma maakte vorig jaar een beledigende opmerking naar een vriendin van mij die daardoor boos en beledigd was. Mijn vaders familie heb ik al jaren niet gezien dus daar vier ik nooit kerst mee. Wat ik erg jammer vind.
@ juffrouwjannie,

heb niet alles gelezen dus weet niet of het al te spraken kwam.

Maar heb je een aantal dagen vrij? Mss zelfs een week?

Of je neemt paar dagen vrij en gaat op reis. Steden trip bijvoorbeeld.

Wellicht kan iemand met jouw zelfs mee. Of mss kan je via een reisbureau iets vinden voor singels bijvoorbeeld.

Zo ben je lekker weg (afleiding) en in het gezelschap van nieuwe mensen nog ook.
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd waarom je mijn leeftijd wilde weten

Omdat ik netjes antwoord geef en je er dus niet meer op terugkomt Jannie

Dat vind ik eigenlijk ook niet zo netjes
"Ook niet zo netjes", wat is er nog meer niet netjes dan, Summerdance? Ik vroeg het, omdat ik dacht dat je (een stuk) jonger bent dan ik, maar dat is dus niet zo!
Hoi Elizey, een goed idee, maar daar heb ik momenteel geen geld voor. En ik zit best prima bij mijn moeder en broer hoor! Had er alleen ook nog wel een vriendje bij gewild!
Ik snap dat opgeklopte gedoe rond de feestdagen eerlijk gezegd niet zo. Dan is het blijkbaar erger om geen vriend te hebben.

Ik heb op alle mogelijke manieren kerst en O & N gevierd (met vrienden, met familie, op een groot feest, met partner, met partner die er niet is, alleen) en ik vind het eigenlijk gewoon dagen als alle andere dagen, alleen zijn de winkels dicht en moet je het gezellig hebben.
Is jouw broer vrijgezel?

en wat is jullie leeftijdsverschil ?
Gelukkig is kerst na 2 dagen ook weer voorbij

Snap trouwens dat 'koek en ei' verhaal niet...dat sluit in ieder geval niet aan bij mijn posting maar geeft niet
Omdat je Zamira net ook betichtte van niet netjes zijn.

Maar bedankt voor het compliment voor mijn jeugdige schrijven

Laten we het er maar op houden dat ik een ernstige voorstander ben van positief denken en dat ik niet vrolijk wordt van het benoemen wat ik niet heb,maar focus op wat ik wel heb...
dat ' moet je het gezellig hebben' wat iris zegt vind ik het nog het meest verschrikkelijke aan de feestdagen. Ouders die toch eigenlijk wel verwachten dat je langs komt, gezellig doen als je daar geen zin in hebt.... etc. Brrrrr.. van mij mag kerst ook wel afgeschaft worden.
Sweet Candy, hoebedoelie koek en ei verhaal?

Elizey, ja mijn broer is ook vrijgezel en twe jaar jonger. Maar als we samen de kroeg in gaan, denkt iedereen dat we een stel zijn, omdat we niet op elkaar lijken! Dus dat is geen goede optie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven