Lonely this christmas...

19-12-2010 19:19 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje geen relatie en nu de kerst eraan komt (ja, ik weet het, vreselijk cliché) ga ik me ineens echt eenzaam voelen, verdrietig dat ik niemand heb om het leuks mee te delen. Angst dat het nooit meer komt. Jaloers als vriendinnen met spannende verhalen komen, of moeten kiezen tussen twee liefjes (de luxe!). Wie zit er nog meer te smachten onder die boom?
Ben wel heel erg blij dat mijn ouders dat nooit hebben gezegd...je moet komen met Kerst

Hier staat voor mij en mijn zus altijd de open uitnodiging

Hebben jullie zin en tijd dan zijn jullie welkom en anders is het ook prima

Moeten het alleen wel een paar dagen van te voren aangeven ivm eetfestijnen die altijd plaatsvinden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
jannie,je wilt dus niet naar de kroeg met je broer omdat men dan denkt dat julliie een stelletje zijn?

Wat je dus eigenlijk zegt is dit:

Ik wil alleen maar naar de kroeg met kerst als in een man kan scoren???

Ieuw,je gaat toch naar de kroeg met vrienden,broers,zussen omdat het gezellig is?
quote:juffrouwjannie schreef op 19 december 2010 @ 21:29:

"Ook niet zo netjes", wat is er nog meer niet netjes dan, Summerdance? Ik vroeg het, omdat ik dacht dat je (een stuk) jonger bent dan ik, maar dat is dus niet zo!Wat heeft het al dan niet alleen zijn met de kerst dan met leeftijd te maken? Ik zie dat niet zo.
quote:juffrouwjannie schreef op 19 december 2010 @ 21:38:

Sweet Candy, hoebedoelie koek en ei verhaal?

Elizey, ja mijn broer is ook vrijgezel en twe jaar jonger. Maar als we samen de kroeg in gaan, denkt iedereen dat we een stel zijn, omdat we niet op elkaar lijken! Dus dat is geen goede optie.Dan neem je toch een vriendin mee en hij en vriend en ga jullie met zijn vieren op stap. Lekker na een disco of zo waar je niet op elkaars liep hoef te zitten en kan gerust met andere mengelen.
Daar was ik nou ook zo benieuwd naar Zam
Ieuw, ik ga graag alleen naar de kroeg om nieuwe mensen te ontmoeten. Niet alleen voor een relatie, want de kroeg is daar niet de beste plek voor.
quote:Zamirah schreef op 19 december 2010 @ 21:45:

[...]

Wat heeft het al dan niet alleen zijn met de kerst dan met leeftijd te maken? Ik zie dat niet zo.Niks!
Maar waarom kan je dan niet met je broer naar de kroeg omdat iedereen dan denkt dat jullie een setje zijn?

Dat maakt dan toch niet uit,

*edit heeft haar laatste 2langlopende relaties gewoon uit de kroeg gehaald hoor dus je stelling dat relatie mannen niet in de kroeg te vinden zijn gaat voor mij niet op hoor
ik ga 1ste kerstdag naar familie , en is altijd heel gezellig.

2de kerstdag ben ik ook uitgenodigd , heel lief maar die dag is van mij. Ik ga dan naar de sauna.....heerlijk'

Het is er dan heel gezellig, lekker relaxen en als je wil aanspraak genoeg.

Eerst vond ik het raar om helemaal alleen te gaan maar er komen zoveel mensen die alleen zijn, en voor mij is het een speciale dag geworden ..... alleen maar genieten
quote:Zamirah schreef op 19 december 2010 @ 21:45:

[...]Wat heeft het al dan niet alleen zijn met de kerst dan met leeftijd te maken? Ik zie dat niet zo.Omda-haaat, als je boven de derti-hig bent, je volgens dit forum voorgoe-hoed kansloos be-hentttt in het scoren van een ve-heentttt. Zam
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Julymoon wat een goed idee!

Maar is het niet stervesdruk op tweede kerstdag in de sauna

Als dat namelijk niet zo is ga ik het ook zeker in overweging nemen
VC das nie waahaahaar....

Ik heb als fossiel toch ook weer een smakelijk exemplaar op de kop getikt
Summerdance, 2de kerstdag is de minst drukke dag van de hele vakantie. Dat is mijn ervaring, al weet ik natuurlijk niet of dat overal zo is.

Het is er dan echt gezellig druk, en het is een echte aanrader.

Ik heb een druk leven, vooral voor kerst en ik ben dan zooooooo

blij als het 2de kerstdag is , dan heb je echt geen man nodig hoor, hahaha
quote:elninjoo schreef op 19 december 2010 @ 19:40:

Je ontloopt als single heerlijk die stress van de ene kerstdag bij de ene familie moeten opdraven en de andere dag bij de ander. Je kunt lekker naar je eigen familie gaan of gewoon heerlijk op de bank cocoonen met een hoop snaai, drank en dvd's. Geniet ervan!Lijkt me heerlijk.
Frankly my dear, I don"t give a damn
oh jij hebt er 1 , zie ik, hahaha
Gaat DUS sauna-en tweede kerstdag .

En ik heb hem nog maar pas hoor,en daarbij zijn wij niet zo van het elke dag aan elkaar klitten
Veel plezier
Ik ga zovaak met mijn broertje naar de kroeg en mensen denken ook wel eens dat we een setje zijn, boeiend. Dan help je dat uit de wereld en klaar.

Klinkt alsof je wel erg op zoek bent naar een man TO, gewoon lekker met broer de kroeg in en als die ene leuke man je aandacht geeft gewoon ophelderen dat die bink naast je je broer is. Doe ik ook altijd.
Eens met Elninjoo.

Ik heb me 1x zielig gevoeld met kerst: toen ik 15 was, lag mijn moeder in het ziekenhuis met een longontsteking. En 1x met Oud & Nieuw: 2 jaar geleden lag mijn vriend ijlend van koorts in bed, terwijl de klok 12 sloeg.

Dat voelde eenzaan

Als vrijgezel alleen thuis? Been there, done that... Vond het wel chill
Ik heb me als single destijds wel een keer heel erg zielig gevonden op mijn verjaardag

Maar ook dat was achteraf mijn eigen schuld

Ik had zo de pest in over mijn leven op dat moment dat ik helemaal geen zin had om mijn verjaardag te vieren

Had dus iedereen afgebeld...

Dom dom dom,toen voelde ik me alleen nog maar zieliger

Was dus wel een goed leernoment
Ik voelde me in mijn relatie veel eenzamer dan nu.

Of ik nu met vrienden/familie ben of met dochter of helemaal alleen, ik voel me nu helemaal niet eenzaam.

Ik denk dat je dat ook voor een heel groot deel zelf in de hand hebt.

Sommige mensen zijn ook wanhopig op zoek naar een partner, ik wil er dit moment niet eens 1.

Ik ben ook pas een maand of 9 alleen , en het bevalt me goed.

Probeer eens gewoon lekker gelukkig te zijn met je eigen ik,

( neem een konijn om te knuffelen, grapje)
Of een hond,dat werkte hier erg goed
Dat had ik tot vanmorgen niet. En nu is het uit met vriend dus ik kom gezellig mee kwijnen onder den boom...

(kan het nog niet helemaal bevatten, dus ik ga maar inzetten op een leuke kerst met vrienden om het te vergeten en te kijken hoe mijn leven er straks uit ziet)
ohhwww Webs, wat vervelend zeg !! Dikke knuf!
Ai Webs, wat vervelend voor je! Ook eentje voor TO, lijkt me toch moeilijk te bevatten en je er overheen te zetten.

(maar, maak je niet ongerust, mijn ouders willen vriend 'er nog niet bijhebben deze Kerst', ook heel gezellig!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven