Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Oeps.. nu is het weer zo'n ellenlang verhaal: sorry!!!
Ik ben nog niet weg hoor! Ik vlieg morgen pas, half vijf 's middags.

Vandaag wat in huis gerommeld en nu ben ik langzaam wat spullen bij elkaar aan het zoeken. Hoe dichterbij het tijdstip van vertrek komt, hoe trager ik word. Volgens mij heb ik wederom last van bindingsangst. Komt vast goed.
Heb ik nu vandaag Etosha nog helemaal niet gefeliciteerd?

Dacht van wel, maar zie het niet. Van Harte! Goed gedaan.

En een heel goede reis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oja, en Miss Spees en Jolles: vreselijk hoor, die lange verhalen! Hee, we kunnen hier allemaal ons verhaal kwijt hoor! Niks om je voor te schamen!

Sterkte met alles. Voor jezelf kiezen en uitzieken. Zelfde trouwens voor alle andere zieken hier!
Es, had je wel gedaan hoor! Maarre... natuurlijk nog een keer bedankt. Ik ben er wel helemaal blij van. Ook echt hele goede arbeidsvoorwaarden en zo. Ik krijg zelfs kleedgeld. En een leaseauto, laptop, pda. Hellup. Maar goed, eerst lekker basic kamperen.
Etosha, héél véél plezier en geniet ervan!!!
Hee Etosha! Veel plezier, vlinders, tango, warme armen om je heen, bijzondere beesten bij de tent, foto's enz. enz.!

Etosha heeeeeeeeeel veel plezier

Ik ben nog steeds niet uit de lappenmand, dat wordt deze week dus niet werken....
Dames, doeg! Ik ben ingepakt en wel en ga zo vertrekken. Heb weer hetzelfde gevoel als vorige keer: geen zin. Ik heb echt bindingsangst volgens mij. Krijg nu alweer de kriebels van het idee dat er straks een man constant om me heen hangt. Haha! Maar ik weet ook dat het na drie dagen weer heerlijk voelt en dat ik na drie weken weer tranen met tuiten jank als ik weg moet.

Jullie gedragen je allemaal wel een beetje terwijl ik weg ben he?

Shit, alweer te laat. Maar Etosha toch nog ontzettend veel plezier, liefde, geluk, mooie momenten etc in Afrika!

Wat een goede beslissing is het geweest om gewoon te boeken. Nu ga je en heerlijk 3 weken naar Afrika en heb je een top nieuwe baan als je terug komt!

Heel veel plezier!
Ook te laat.

Ik ga snel een sms sturen.
hee RP: hoe ist met je nieuwe baan?
Etosj, heel veel liefde en een neu leuke tijd gewenst!

Maar RianneP een nieuwe baan? Ik duik de achterkamer eens in...
Isiss, zijn vertrek staat op Actueel, Schiphol pesterij.

En er staat een laaiend loei-stukje in mijn megapmsbui op Cheers (onder Kinderen). Weet alleen effe niet de dag meer...

Of zal ik ze even richting achterkamert transporteren?
Ja doe maar. Schiphol gelezen, andere niet.
Transporteer maar even ja, hoewel zeer nieuwsgierig ben ik -heel tegenstrijdig- niet echt 'n meelezert bij andere topics.

De nieuwe baan van TR is niet heel nieuw meer, tis de laatste nieuwe, maar moest op de een of andere manier aan iets met weddingplannen denken en toen kwam TR ineens naar voren.

Hier effe klagen om niks. R. fijn aan 't werk, maar ik vind de werktijden niks. Van de 6 weken intussen al bijna 5 weken gehad van 14 tot 22u. En gister smst ie om 21.45 dat ie tot 0.00 doorgaat omdat er iemand niet is gekomen. En om 23.45 smst ie dat ie tot 2.00 door zou gaan.

Uiteindelijk 3.00u in bed en ik om 6.30 weer op vanochtend. Om 22u smst ie net dat ie weer tot 2.00 werkt. Na bijna 2 weken intensieve vakantie samen moet ik nu even afkicken, en heel gezellig vind ik 't niet. Dit hoort in de categorie 'klein leed' uiteraard.

Verder alles oké met de rest?

Yas: beetje meer rust? Spullen thuis intussen verdeeld/opgeruimd/gesorteerd?

Cadi: komt er 'n keer nieuws uit TR?

Marg: hoe is 't terug in NL?

Nemo: heb net even bij de marokkaanse liefde in oude topics terug zitten lezen en was erg grappig. De haai kwam weer terug, en de vermiste uitzending ook. Je moet meer komen schrijven.

Fille: zit jij stiekem zonder af te tellen nu bij de Berliner ofzo?

Magnolia: beterschap!

Rest van de zieken ook!

En de andere rest de groeten.
Ik heb er een minidagboek (omgekeerd geplakt en -knipt) van gemaakt.

Mijn herinneringen zitten er aan geplakt. Maar het zegt jullie waarschijnlijk niet veel behalve vermoeiend, pms, aftellen en lief.

Maar dat was het ook.

En ik zit er eigenlijk nog té vol van.
Ik duik NU d'agterkaemer in!
Nog beetje gekke foto's drbij...
Ze lijkt op papa!
Yep, elke dag meer.
die foto's zijn echt goed! Kan me helemaal voorstellen dat je verliefd bent op die kerel (& koters).
Isiss, met een shopverslaafde in januari naar Amsterdam? Zorg dan écht dat je de Kalverstraat en de Leidsestraat vermeidt, het is SALE waar je kijkt...succes

Met mij ging het de laatste dagen best goed, had een stap in de juiste richting gemaakt, minder huilbuien, beter slapen etc. Chinees is ook weer lief, gisteren een mail gekregen met excuses etc, hij had het allemaal goed door, vooral nadat ik zondag niet had gebeld Gisteren ook weer gebeld, was fijn. Hij is ontzettend aan het nadenken over onze "opties" voor de toekomst en zo, dus daar ben ik wel blij om. Uitgebreid gesprek blijft wel voor maart.

Maar goed, het ging dus allemaal wel goed. Zat wel heel erg te wachten op bericht GGZ, maar omdat het vorige week toch een vreemde week was ivm Oud en Nieuw, toch besloten om nog even te wachten met bellen. Totdat gisteren mijn baas belde. Onverwacht. Want zij had gezegd dat zij liever had dat ik belde. Ze belde ook niet echt om te vragen hoe het ging, nee, ze belde om te vragen waarom ik nog niks had gehoord van het GGZ en dat ik daar toch maar eens zelf achteraan moest gaan. Want zo duurt het natuurlijk veel te lang. En had de huisarts écht gezegd dat ik pas na intake op werk mocht komen? Ja? Oh, zucht. Enz.

Het is ongelooflijk. 5 minuten met haar aan de telefoon en ik was helemaal van slag. Het is te gek voor woorden dat zij zo'n invloed op mij heeft. Meteen daarna weer huilbuien, amper geslapen, hoofdpijn. Pfff. Ik baal er van. Het is echt niet zo dat ik voor m'n lol thuis zit en vakantie aan het vieren ben. Integendeel, ik wil zelf zo snel mogelijk weer de oude worden. Dus vanochtend maar meteen actie ondernomen. Van de een naar de ander, aanmeldingsformulier was onvindbaar, dus "fout van de huisarts". Huisarts gebeld. Die heeft afgelopen maandag nota bene nog contact gehad met GGZ nav aanmelding, omdat GGZ wilde weten waarom aanmelding spoed had, dus niks fout van huisarts...wat een zooitje. Huisarts gaat er nu weer achteraan, moet vanmiddag bellen. En daarna natuurlijk weer het werk. Waar ik nog het meest tegenop zie.

MissSpees, nog gelukt met het afhandelen? Ging het een beetje? Ik hoop dat je nu een beetje rust hebt!

Hoest met de zieken? Al een beetje uitgegriept?

En ja, waar is Fille???
Jooles, ben inmiddels na 2 dagen wel zo'n beetje uitgeafgehandeld..en gelukkig ook mijn medebestuursgenootjes beetje ontstresst. Ging toch meer tijd inzitten als verwacht, vooral door hoofdpijn, duizeligheid en algehele niet-helder-kunnen-denken-acties..

Ik herken het gevoel van de tranen, de hoofdpijn e.d. na het praten met baas wel, ook al is het in mijn gevoel niet mijn baas, maar de voorzitster van mijn vereniging..

Heb je inmiddels al wel meer duidelijkheid van GGZ? Hoop echt dat je snel terechtkunt..

Vanmiddag heel gesprek gehad met mijn mede-bestuursgenootjes. Iets waar ik toch wel erg tegenop zag.. In principe is het zo dat ik na de vergadering van volgende week woensdag echt klaar ben, maar waren toch nog wat praktische zaken die we moesten overdragen e.d. Uiteindelijk kwam het onderwerp toch op het hoe en waarom ik tot de conclusie kwam om te stoppen, en toen kwamen de tranen natuurlijk weer. Vooral ook omdat onze voorzitster vrij pissig reageerde, zelfs de indruk had dat het een kwestie van prioriteiten was (als in, ik stop met vereniging omdat ik tijd wil besteden aan vakken & werk) en dat kan natuurlijk nooit zo zijn. "de vereniging heeft absolute topprioriteit".. Ze deed vrij bitcherig, en daardoor dus nog meer tranen. Later nog even zitten praten met mijn andere bestuursgenootje, die een stuk liever en begrijpelijker reageerde.. Uiteindelijk geloof ik wel dat het ze allebei (of iig 'die lieve' ) wel duidelijk is dat het niks met prioriteit te doen heeft, maar meer met opkomen voor mezelf. Het enige wat ik op dit moment nodig heb is RUST, en de beste manier omdat te bereiken is stoppen met de vereniging, tussendoor nog een mini-beetje werken (net genoeg om af en toe naar lief te kunnen en niet te verhongeren) en tegen de verveling proberen komend semester 2 vakken te doen. Dit is iig een optie die mij veel meer rust geeft, dan 40 uur per week aanwezig te zijn op de vereniging, en daarnaast nog ontelbaar veel uren s avonds en in het weekend er mee bezig te zijn.. Iets waar zij blijkbaar allebei anders over dachten. Maar goed, het punt is duidelijk.. Nu zie ik er alleen nog onvoorstelbaar tegenop om dit de komende dagen ook nog tegen mijn voorgangers (= oud-penningmeesters) en commissie-leden te moeten vertellen.. Voorzitster waarschuwde me al dat ik wellicht net zulke commentaren zou krijgen van hun, als ik vanmiddag al van haar voorgeschoteld kreeg.

Ach, het zijn nog 4 dagen, waarvan morgen hooguit een uurtje of 2.. Daarna een weekend met veel slaap, en dan donderdag: Freedom! (echt heel erg, maar zo voelt het momenteel wel.. zeker na zo'n "gezellig" gesprek)

Goed, weer een erg lang verhaal. Zit nu, om 7 u s avonds te vechten tegen de slaap, ben zo ontzettend moe, maar lief komt vandaag thuis van zakenreis en zou heel heel graag even ook met hem bijpraten..

Nu eerst maar even relaxen op de bank met een goed boek..

Kjong: ik wil ook op de achterkamer.. ben zoooo benieuwd naar de foto's van die kleine..

Alle medezieken: alweer een beetje aan de beterende hand?

Isiss: prachtig verhaal weer met je "mini-leed".. Leef desondanks toch met je mee hoor. Snap dat het niet erg gezellig is zo..
Jooles & Spees, denk aan jullie zelf. Je gezondheid is belangrijker dan wat dan ook. En wie kan je gekker maken dan je al bent? Juist ja, je werkgever Laat je dus niet gek maken, trek er de tijd voor uit en hou je aan het advies van de HA .

Isiss, hmmm noem dit geen mini-leed meer hoor. Is best heftig hoe hij werkt, ik zou er zelf geen problemen mee hebben maar kan me voorstellen dat het cold-turkey is na 2 weken op elkanders lip.

Yas, gaat het allemaal een beetje?

Fille, heb ik elders gesignaleerd dus ze leeft nog wel

Nieuws uit TR? Vanmiddag weer gebeld. Gesprekken worden zo eenrichtingsverkeer weer in de winter.

Ik: Wat doe je?

Hij, Niets, thuiszitten

Ik: toch niet weer de hele winter hè?

Hij: uh ja, er is geen werk.

Ik: dan ga je nu met je luie donder bellen naar al je vrienden in de grote steden en zorgt dat je voor de winter werk hebt. Lul dat je d'r bent. Wie moet nou wie hier onderhouden??? (niet dat ik geld stuur ofzo)

Jaja, ik ga het leren. Ben ondertussen in de fase beland dat ik ook wel ruzie over de telefoon ga maken. Ik vond het eigenlijk not-done om tijdens telefoongesprekken ruzie te maken want dat is ten opzicht van hem zo oneerlijk omdat hij dan moeilijker uit zijn woorden komt maar hee, ik ben ook maar een mens dus....heb me voorgenomen om maar niet meer zo begripvol te zijn. Ik zit hier ook te stressen met werken/huis/kinderen etc etc en dan mag ik van mezelf best wel even gal spuwen. Toch?
anoniem_1041 wijzigde dit bericht op 10-01-2008 22:24
Reden: financieel ;-)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven