Man en zijn zus, wat te denken?

30-07-2017 15:47 1648 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Na lang aan mezelf twijfelen, heb ik toch besloten om hier een topic te openen. Misschien dat een andere kijk op de situatie mij ook wat helderheid kan brengen.
Om met de deur in huis te vallen: mijn man is naar mijn idee veel te close/intiem met zijn zusje.
Dit is echt al jaren zo, en in het begin dacht ik dat het wel minder zou worden naarmate onze relatie serieuzer werd, na de komst van kinderen enz. Maar nee.

Ik heb al zo vaak een opmerking gemaakt en ben zelfs ronduit kwaad geworden, maar het wordt door iedereen gewoon wat weggewuifd of er wordt een grapje van gemaakt.

Wat voorbeelden:
-begroeten. Als ik mijn broer en zus lang niet gezien heb, krijgen ze hooguit een knuffel. Wij zijn niet zo klef. Mijn man en zijn zusje vliegen elkaar om de hals en zoenen elkaar gewoon op de mond!
Dat is toch niet normaal?!

-contact. Ik bel, app of mail mijn broer en zus zo af en toe en lees op facebook wat ze zoal beleven. Af en toe met verjaardagen zien we elkaar live.
Mijn man en zijn zusje zien elkaar wekelijks, appen dagelijks en zijn op verjaardagen niet bij elkaar weg te slaan.

-algemene omgang. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar ze zijn gewoon niet nornaal met zn tweetjes! Er zijn bij mijn schoonouders 5 kinderen. 4 zoons, waarvan mijn man de jongste is, en dan het zusje. De overige broers hebben minder contact met zowel mijn man als het zusje. Volgens hen zijn (en ik citeer mijn oudste zwager:) "die twee al van kleins af aan zo klef als wat. Dat ze ooit nog allebei getrouwd zijn, mag een wonder heten."
Dit was bedoeld als grapje, maar is eigenlijk gewoon waar! Ook mijn schoonouders zeggen er niks van. Niemand kijkt raar op als ze weer zo'n klef-moment hebben, behalve ik en de man van mijn schoonzus. Hij vindt het ook niet normaal, maar weet ook jiet wat hij er mee moet.

Ben ik nou zo paranoïde, of is dit echt niet normaal?
vivautrecht85 schreef:
25-08-2017 03:49
Niemand beweert toch dat ze het niet goed doet?
Dat zeg ik ook niet, maar er komen best wel veel reacties over die ik niet zo goed begrijp.
Nawle schreef:
25-08-2017 01:54
Zó, ik heb net 'even' 63 pagina's met open mond zitten lezen. Wat een bizar en walgelijk verhaal.

Ik heb me ook dood geërgerd aan heel veel reacties, waar ik wel even wat op wil zeggen.
Stel hè, dit hele verhaal is niet waar. Hoe de fuck maakt het jou beter om dan tien keer te vermelden dat het soooowieso niet echt gebeurd is? Krijg je er een goed gevoel van om even te laten zien dat je TO door hebt? Flikker gewoon op naar andere topics en laat dit voor wat het is. Als het niet waar is zou TO aandacht willen, en hé, negatieve aandacht is ook aandacht. En stel, jij bent helemaal overtuigd dat dit een verzonnen verhaal is en vindt het dus nodig om haar maar de hele tijd belachelijk te maken, maar het blijkt toch waar te zijn? Wat zit je dan onnodig kut te doen, heeft echt niemand wat aan
Reageer ff normaal zeg..met je flikker op. Komt er ook een om de hoek kijken.
Nawle schreef:
25-08-2017 04:20
Dat zeg ik ook niet, maar er komen best wel veel reacties over die ik niet zo goed begrijp.
Dat blijkt, dat je het niet goed begrijpt
Frankly my dear, I don"t give a damn
Haha huh, nu moet ík normaal reageren? Sorry dat ik zo vreselijk scheld. Grappig om te zien wie zich meteen aangesproken voelen.
Oh sorry, ik wist niet dat de forumregels veranderd waren in: "je mag hier alleen posten zolang Nawle het begrijpt."
My bad..
Nawle schreef:
25-08-2017 14:23
Haha huh, nu moet ík normaal reageren? Sorry dat ik zo vreselijk scheld. Grappig om te zien wie zich meteen aangesproken voelen.
Iedereen moet normaal reageren hier. Jij dus ook.
broodroostertje schreef:
25-08-2017 06:40
Reageer ff normaal zeg..met je flikker op. Komt er ook een om de hoek kijken.
Dit. Flikker fijn zelf op
Nawle schreef:
25-08-2017 14:23
Heeft niks te maken met aangesproken voelen. Je bent net één dag lid en dan kom je een grote mond opzetten.
^ Ooooh daar zijn ook regels voor. Was ik niet van op de hoogte.

Volgens mij reageerde ik prima voor TO, het maakt me verder niet heel erg veel uit wat jullie er van vinden. Reageren op posts die je niet gelooft en TO en sommige mensen die reageren maar een beetje de grond intrappen vind ik niet oké, ik zie niet in wie daar beter van wordt. Maar sorry dat ik reageerde hè, dat laat ik inderdaad wel over aan de mensen die hier al jaren zitten en niks beters te doen hebben met hun leven dan mensen op het internet belachelijk maken.
Daaaaag.

TO, super veel sterkte, ik lees nog wel even met je mee.
Hoe oud ben jij Nawle?
minnimouse schreef:
25-08-2017 15:38
Hoe oud ben jij Nawle?

In een ander topic schrijft ze dat ze een 22-jarige student is. Die nogal veel zuipt.
Tr0tter schreef:
25-08-2017 15:40
In een ander topic schrijft ze dat ze een 22-jarige student is. Die nogal veel zuipt.
Vandaar ;-)
:cheers: Daaaaaag zuipschuit
EvaHier2 schreef:
25-08-2017 16:55
:cheers: Daaaaaag zuipschuit
Serieus, doe even normaal. Ik mag dan wel die jonge student zijn die 'veel zuipt', ik voel me volwassener dan iemand die zo'n reactie plaatst. Ga even lekker on topic met z'n allen, dit gaat niet over mij, of over jullie.
@Nawle waarom breng je dat in godsnaam weer omhoog? Er word al paginas lang serieus op TO gereageerd. Ga je maar weer lekker bezig houden met drinken
Nee thanks, heb nog een kater van gisteren.
Nawle schreef:
25-08-2017 04:20
Oké, dat leek zo doordat je zei dat je vindt dat ze het WEL goed doet.
Nawle schreef:
25-08-2017 17:14
Serieus, doe even normaal. Ik mag dan wel die jonge student zijn die 'veel zuipt', ik voel me volwassener dan iemand die zo'n reactie plaatst. Ga even lekker on topic met z'n allen, dit gaat niet over mij, of over jullie.
:rofl:
Maxisas87, hoe gaat het met je?
Kan me voorstellen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan updates op een forum geven, maar toch.....
Denk niet dat ze nog komt
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nee, zeker niet na alle onzin van de laatste pagina's.
Ik geef Maxisas groot gelijk als ze niet terug komt en wil haar veel sterkte, moed en kracht toewensen. :sun:
Fleurtje_5 schreef:
07-08-2017 19:46
Maakt verder helemaal niks uit. Helemaal niet. Ik vond het wat onduidelijk in het openingsbericht staan....maar ook daar maakt dat natuurlijk helemaal niks uit verder. :huh:
Niks dus.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Maxisas87 schreef:
16-08-2017 16:36
Max is er nog gewoon hoor dames.
Maar in m'n eentje met 2 kinderen, is pittiger dan ik had verwacht op vakantie.
Ex is zondag weer vertrokken en gaat zijn eigen dingen regelen thuis, zodat ik met de kinderen volgende week gewoon in een 'leeg' huis kom. Zonder hem en zijn spullen dan.
De kinderen zijn aardig bijgetrokken vergeleken met vorige week. De oudste is echt papa's kindje, dus die fleurde helemaal op in de tijd dat hij hier was. Sindsdien is de algehele sfeer ook beter met zn 3.

Ik zie er als een berg tegenop om naar huis te gaan. Dan is alles echt, moet er zoveel gedaan en geregeld worden... :(
Maar dan heb ik wel de oudste naar school en de jongste naar de peuterspeelzaal, dus ook even tijd en gelegenheid om zelf actief met dingen bezig te zijn.

Ik vond het 'logeerpartijtje' hier lang genoeg duren. Wat er ergens al genoemd werd: het is heel vermoeiend om geforceerd beleefd te blijven doen.
Er is verder niet meer echt gepraat over ex en zus enz. Daar had ik nu echt geen zin in. Ik kon het handlen dat hij hier was, vond het fijn dat hij veel met de kinderen bezig was, maar daarmee was het ook klaar. Geen idee of hij nu had verwacht dat zijn nieuwe inzichten ervoor zouden zorgen dat alles ineens vergeven en vergeten was, maar zo kwam hij wel over. Constant laten zien hoe goed hij bezig was, zie mij een toegewijde papa zijn.
Als hij daar nou een jaar of wat eerder mee was begonnen. En m niet in zn zus had gestoken...
:nope:

Ik ben niet veel online, want eerlijk gezegd nu gewoon te weinig puf voor. Dat komt vast wel weer als we thuis zijn. En een fatsoenlijke internetverbinding hebben.

Vetgedrukte letters vind ik erg vreemd. De woorden:

Constant laten zien hoe goed hij bezig was, zie mij een toegewijde papa zijn.
Als hij daar nou een jaar of wat eerder mee was begonnen. ....

Had dat voor jou ook maar iets uitgemaakt als hij 'een jaar of wat' eerder was begonnen om te laten zien hoe hij met de kinderen omgaat? Je noemt dát op de eerste plaats. Had jij niet ook veel eerder kunnen roepen 'nou is het afgelopen met dat klef gedoe'.

Als je bovenstaande mail kan posten heb je internetverbinding genoeg.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Nawle schreef:
25-08-2017 17:14
Dat jij je zo voelt wil nog niet zeggen dat je het ook bent.... je "flikker op" opmerking getuigt bepaald niet van volwassenheid.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Wat is dit forum nog zonder TO's die mee schrijven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven