Man gaat over mijn grens

02-05-2021 14:54 2094 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste vivavrouwen,

Nooit gedacht dat ik ooit zo'n topic zou openen. Ik ben erg in de war en weet niet wat ik moet denken.

Een paar maanden geleden ben ik moeder geworden van een fantastisch kindje. We zijn erg trots en mijn man is een geweldige vader. Hij is wel prikkelbaar de laatste tijd, maar dat vond ik begrijpelijk. Hij kan minder goed tegen het slaapgebrek dan ik en hij heeft een paar weken geleden ook aangegeven de intimiteit tussen ons te missen. Mijn hoofd staat hier juist helemaal niet naar op het moment. Toch dacht ik hier niets van. Ik dacht dat het vanzelf wel weer goed zou komen. Alleen dan nu de reden dat ik dit topic open...

Gisteravond was mijn man voor het eerst sinds de bevalling een paar biertjes gaan drinken met een vriend. Toen hij thuis kwam lag ik al in bed. Ik voelde mij een beetje geïrriteerd toen hij boven kwam want ik had hem eerder thuis verwacht en hij rook heel erg naar drank. Maar mijn man gaf aan dat hij zin in mij had. Ik zei dat ik buikpijn had en wilde slapen, maar hij trok zich hier niets van aan en ging door. Ik zei nog een keer dat ik niet wilde, maar omdat hij toch door ging bevroor ik als het ware en toen heb ik het maar laten gebeuren. Daarna viel hij in slaap. Vanochtend heeft hij sorry gezegd en dat hij zich schaamt en toen heb ik gezegd dat het wel goed is. Maar het voelt helemaal niet goed als ik eerlijk ben.

Ik weet niet wat ik nu moet doen. Mijn man is nog nooit eerder over een grens van mij heengegaan. Ik was altijd heel erg blij met onze relatie en nu met ons gezinnetje. Ik wil het het liefst uit mijn hoofd zetten allemaal maar ik kan hem nauwelijks om mij heen verdragen nu.

Heeft iemand wel eens zoiets meegemaakt? Overdrijf ik?
doornroosje9 schreef:
02-05-2021 19:20
O Pejeka, doe nou niet. :-(

Tja, ware aard kun je niet heel lang verbloemen, ook niet na tig bans. Walgelijk antwoord van hem!
loisnvt schreef:
02-05-2021 19:21
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 19:56
Reden: Offtopic
66.82% gewijzigd
Iedere dag is gehaktdag
katkaatje schreef:
02-05-2021 19:22
Kunnen de verkrachter-roepers alsjeblieft ophouden met drammen? Het is nu wel duidelijk wat je vindt, laat TO verder haar eigen mening vormen. Op basis van háár ervaring, háár gevoel, háár relatie. Het is aan haar en aan haar alleen. Deze heftige moord-en-brand-discussie help je niemand mee.
Die gaan terecht tegen de mensen in die dit hele gebeuren aan het bagataliseren zijn.
Karl_Marx schreef:
Jeetje wat erg voor je TO. Je overdrijft niet. Is het een idee om nogmaals met hem om de tafel te gaan zitten? Hem desnoods dit topic te laten lezen en precies verteld hoe de situatie voor jou was?
Ik denk ook dat dit een goed begin is. Hij weet dat hij fout zat dus dat is ook al goed.
pejeka schreef:
02-05-2021 19:19
serieus???? Doe niet zo dom en onnozel! Je eerste reacties waren best ok, maar dit!!!! Ik krijg een ban als ik zeg wat ik nu echt van je vindt

triest gelul
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 19:57
Reden: Quote verwijderd
17.71% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
DeSlager schreef:
Wat jij deed is irritant maar natuurlijk totaal onvergelijkbaar met het verhaal uit dit topic. Ten eerste ben je een vrouw, in fysieke zin ben je geen bedreiging voor een man. De meeste vrouwen zijn niet in staat een man fysiek te domineren. Vandaar dat voor TO de situatie dreigend is. Ze zegt daarom ook dat ze bevriest. Mannen zullen niet ‘bevriezen’ als een vrouw ze belaagt. Ze duwen haar gewoon weg. Ze hoeven al helemaal niet te vrezen dat de dwang uitmondt in nog extremere vormen van geweld met misschien wel de dood tot gevolg. Er worden nauwelijks mannen door vrouwen verkracht, in elkaar geslagen of vermoord.

Een ander ding is natuurlijk dat je geen ‘object’ hebt gebruikt waarmee je het lichaam van je vriend binnengedrongen bent. Dus jouw verhaal slaat echt helemaal nergens op en als je echt gelooft dat dit verhaal ook maar iets met dit topic te maken heeft dan is je snapper kapot.
Dit. Daarnaast zijn er zat verhalen van minderjarige jongens die herhaaldelijk sex met oudere mannen/vrouwen hebben tegen hun wil, dus die inzichten zijn ook aan het veranderen.
Mannen kunnen ook maar meedoen, en je fysieke reactie heeft soms weinig te maken met hoe enthousiast je daadwerkelijk bent.
Maar aan die discussie zijn velen nog niet toe blijkt.
Van drank worden mannen nu eenmaal wat verkrachterig, van te lang geen sex willen na je bevalling ook en je moet precies je agressie weten te doseren want anders ben je hysterisch of niet duidelijk genoeg. Triest allemaal.
pejeka schreef:

Flauwe en onnodige reactie.

Als je van nature assertief bent en voor jezelf kunt opkomen, vind ik dat je je kracht ook voor een ander kunt inzetten. Dat je de ander die wel bevriest, in shock raakt helpt ook daar te komen waar jij bent mentaal en geestelijk gezien. Dat ze inderdaad zo'n vent een klap verkoopt zoals jij zou doen.

Nogmaals dat vind ik. Te vaak in dit soort gevallen staat men aan de zijlijn en doet niks. Of nog erger, het slachtoffer een beetje belachelijk maken en voorbij gaan aan diens leed.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 19:57
7.76% gewijzigd
fashionvictim schreef:
Wow, soms ga jij zo ontzettend veel te ver. Ik hoop dat je een permaban krijgt.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 19:59
Reden: Ongepast
57.61% gewijzigd
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
LAgirl82 schreef:
02-05-2021 15:04
Grootste onzinpost die ik tot nu toe heb gelezen in dit topic. Lijkt me niet dat dit verdere uitleg behoeft.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 19:59
38.87% gewijzigd
Elfje* schreef:
02-05-2021 19:20
Wat een kut reactie is dit zeg.
+100

:@ Op pejeka.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
rosanna08 schreef:
02-05-2021 19:24
serieus???? Doe niet zo dom en onnozel! Je eerste reacties waren best ok, maar dit!!!! Ik krijg een ban als ik zeg wat ik nu echt van je vindt

triest gelul
Waarom zou jij niet kunnen zeggen wat je van dit soort mensen vindt als iemand pagina na pagina dit soort berichten typt? Spreek je uit tegen dit soort randdebielen.
Iedere dag is gehaktdag
PizzaVreter schreef:
02-05-2021 19:23
Die gaan terecht tegen de mensen in die dit hele gebeuren aan het bagataliseren zijn.
Maar het is niet helpend voor TO die discussie.
katkaatje schreef:
02-05-2021 19:22
Kunnen de verkrachter-roepers alsjeblieft ophouden met drammen? Het is nu wel duidelijk wat je vindt, laat TO verder haar eigen mening vormen. Op basis van háár ervaring, háár gevoel, háár relatie. Het is aan haar en aan haar alleen. Deze heftige moord-en-brand-discussie help je niemand mee.
ik ga niet mijn mond houden als dingen gezegd worden zoals PJK nu zegt, no way!! Die dingen zijn ook schadelijk voor TO!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
pejeka schreef:
02-05-2021 19:25
...
Gestaft voor victim blaming.

Kappen pejeka.
Midnight-Blue schreef:
Juist wel anno 2021 wordt sexueel geweld nog steed gebagatalisseert zoals je zo mooi in dit topic ziet...
Midnight-Blue schreef:
Eens. Kan de moderator dit topic niet opschonen? Het is te gek voor woorden dit. En idioten zoals Pejeka en Cateautje mogen wat mij betreft geweerd worden. Wat een idioten.
Iedere dag is gehaktdag
Surebaby schreef:
02-05-2021 19:24
Dit. Daarnaast zijn er zat verhalen van minderjarige jongens die herhaaldelijk sex met oudere mannen/vrouwen hebben tegen hun wil, dus die inzichten zijn ook aan het veranderen.
Mannen kunnen ook maar meedoen, en je fysieke reactie heeft soms weinig te maken met hoe enthousiast je daadwerkelijk bent.
Maar aan die discussie zijn velen nog niet toe blijkt.
Van drank worden mannen nu eenmaal wat verkrachterig, van te lang geen sex willen na je bevalling ook en je moet precies je agressie weten te doseren want anders ben je hysterisch of niet duidelijk genoeg. Triest allemaal.
Wat is dát nou weer voor rare generalisering? Ik bén nooit "verkrachterig" en na wat drankjes al helemaal niet. Dan wil ik naar bed, slapen, hooguit nog een verhaaltje uit de Donald Duck lezen, maar seks? Echt niet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
Potverdorie, je kiest er niet voor om te bevriezen hè! Dat gebeurt verdomme vanzelf. Ben je nu aan het rellen ofzo?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 20:01
52.81% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
pejeka schreef:
02-05-2021 19:27
Wat is dát nou weer voor rare generalisering? Ik bén nooit "verkrachterig" en na wat drankjes al helemaal niet.

Je partner blijkbaar wel.
DeSlager schreef:
Eens. Kan de moderator dit topic niet opschonen? Het is te gek voor woorden dit. En idioten zoals Pejeka en Cateautje mogen wat mij betreft geweerd worden. Wat een idioten.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 20:02
Reden: Offtopic
7.34% gewijzigd
pejeka schreef:
Bevriezen van angst is een natuurlijke reactie. Dat gaat onbewust.
Daarbij is hij haar binnengedrongen terwijl ze herhaaldelijk nee gezegd heeft.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 20:02
49.24% gewijzigd
pejeka schreef:
Pejeka, zie jezelf als gezegend in een gezonde leuke relatie. To heeft vannacht een andere kant van haar man gezien.
Die kant dwong haar om uit lijfsbehoud maar te bevriezen. Je lichaam geeft vaak aan wat je hersens nog niet weten.
Waarom geloof je haar niet?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2021 20:03
38.77% gewijzigd
Midnight-Blue schreef:
Wat nog veel minder helpend is, is dat TO van vrouwenhaters als Pejeka en LAgirl te horen krijgen dat ze niet moet zeuren omdat ze het zelf heeft toegelaten en bovendien zelf die arme man al veel te lang seks heeft ontzegd.

Al wil ze nooit meer met hem naar bed en staat ie al 1000 jaar droog, al is ze het allergrootste kutwijf op aarde, al is ze veranderd in de ergste moederkloek die er bestaat, er is geen enkele reden en geen enkel excuus voor seks met iemand die dat niet wil.

Haar man heeft haar verkracht.

Of zij hem dat kan vergeven is iets wat alleen zij kan bepalen en dat gaat ons verder ook helemaal niet aan. Maar voor nu past alleen de bevestiging dat ze zich niet aanstelt, dat het niet okee was, dat zij het niet heeft uitgelokt en dat de volgende ochtend een halfbakken sorry dit niet goedmaakt.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
02-05-2021 19:31
Wat nog veel minder helpend is, is dat TO van vrouwenhaters als Pejeka en LAgirl te horen krijgen dat ze niet moet zeuren omdat ze het zelf heeft toegelaten en bovendien zelf die arme man al veel te lang seks heeft ontzegd.

Al wil ze nooit meer met hem naar bed en staat ie al 1000 jaar droog, al is ze het allergrootste kutwijf op aarde, al is ze veranderd in de ergste moederkloek die er bestaat, er is geen enkele reden en geen enkel excuus voor seks met iemand die dat niet wil.

Haar man heeft haar verkracht.

Of zij hem dat kan vergeven is iets wat alleen zij kan bepalen en dat gaat ons verder ook helemaal niet aan. Maar voor nu past alleen de bevestiging dat ze zich niet aanstelt, dat het niet okee was, dat zij het niet heeft uitgelokt en dat de volgende ochtend een halfbakken sorry dit niet goedmaakt.
Eens.
PizzaVreter schreef:
Juist wel anno 2021 wordt sexueel geweld nog steed gebagatalisseert zoals je zo mooi in dit topic ziet...
Maar wat heeft ze daar aan? Uiteindelijk zal ze toch op een of andere manier met hem verder moeten vanwege hun kind, wat heeft het dan voor zin om een discussie over of het nou wel of geen verkrachting was te voeren? Hij weet zelf al dat hij een fout heeft gemaakt en daar ook sorry voor gezegd, meer dan het nooit meer doen kan hij op dit moment niet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven