Man vs vrouw 2012

31-03-2012 17:34 611 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers!

Ik heb een vraagje waar ik al een tijd mee zit en wil graag meningen hoe de man en vrouw hier op dit forum over denken.

Waarom lijkt het alsof vrouwen harder jagen op mannen tegenwoordig?

Heb het hier met regelmaat over met single mensen (man en vrouw) en het valt meerdere mensen op.

Het stoort mij mateloos, ik ben single en hou er van dat een man achter mij aanzit en moeite voor mij wil doen.

We kunnen allemaal wel zeggen dat het 2012 is en dat de vrouw tegenwoordig zo geemancipeerd is, alleen zou het niet liggen aan het feit dat veel vrouwen zich veel te gemakkelijk laten verleiden en genoegen nemen met een man die geen moeite voor ze wil doen?

Worden mannen daar niet extreem lui van?

Graag jullie reacties ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

Mannen ook graag jullie eerlijke mening.
Je m"appelle belle
quote:Donkeyshot schreef op 02 april 2012 @ 00:31:

[...]

Ach, neuken is een zwaar overschatte bezigheid

Vriendschap is belangrijk !!

* pakt twee tumblers uit de kast *
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 00:31:

[...]

Een foto van ons op terras in jurkje posten hier, zodat je alsnog je studio sport op zou geven, naar ons toe kwam rijden en wij ons punt gemaakt hadden

Die foto kan je gerust plaatsen maar vannacht wordt dat nix meer.

We zitten nu wereldproblemen op te lossen aan de whiskey.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:palanja schreef op 02 april 2012 @ 00:27:

[...]

Even denken.

2 vrouwen op een steenkoude zondagavond op zomaar een terras, in jurkjes waar hun tieten uitvallen.

Wat waren jullie in Godesnaam van plan?

JAGEN!!

Wat dacht jij dan?

quote:palanja schreef op 02 april 2012 @ 00:32:

[...]

Je hoeft alleen maar in de 'wij' vorm te blijven praten en Studio Sport vervaagt in mijn geheugen!

Zo laat al!?

Ik ga mijn resterende vrije tijd wakend doorbrengen!!

Truste allemaal!!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:Donkeyshot schreef op 02 april 2012 @ 00:33:

[...]

Die foto kan je gerust plaatsen maar vannacht wordt dat nix meer.

We zitten nu wereldproblemen op te lossen aan de whiskey.

Doen jullie goed.

Maar daarnaast zijn we daar al weer weg, want koud, en is studio sport ook al afgelopen, dus t moment is al voorbij.....
quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 00:31:

[...]

Een foto van ons op terras in jurkje posten hier, zodat je alsnog je studio sport op zou geven, naar ons toe kwam rijden en wij ons punt gemaakt hadden En dan hadden wij gewonnen
quote:palanja schreef op 02 april 2012 @ 00:36:

Zo laat al!?

Ik ga mijn resterende vrije tijd wakend doorbrengen!!

Truste allemaal!!Slaap lekker!
quote:noppies schreef op 02 april 2012 @ 00:34:

[...]

JAGEN!!

Wat dacht jij dan?

Jagen op een steenkoude zondagavond.

Zie je dat jullie vrouwen niets van het ambacht jagen snappen?

Op een zondagavond valt er alleen nogmaar een wanhopige 'leftover' te scoren.

Daar ga je niet voor in de kou staan bibberen.

Vrijdag avond, dames; dát is de jachtavond..... zondag mijmer je over tactieken en strategieën....

Truste allemaal!
quote:noppies schreef op 02 april 2012 @ 00:36:

[...]

En dan hadden wij gewonnen Aber naturlich
quote:palanja schreef op 02 april 2012 @ 00:38:

[...]

Jagen op een steenkoude zondagavond.

Zie je dat jullie vrouwen niets van het ambacht jagen snappen?

Op een zondagavond valt er alleen nogmaar een wanhopige 'leftover' te scoren.

Daar ga je niet voor in de kou staan bibberen.

Vrijdag avond, dames; dát is de jachtavond..... zondag mijmer je over tactieken en strategieën....

Truste allemaal!Dat was een grapje van noppies. We zaten natuurlijk gewoon op jou te wachten. Truste!
quote:noppies schreef op 02 april 2012 @ 00:36:

[...]

En dan hadden wij gewonnen Sja, maar voorlopig moet je nog even dromen van een lekkere warme ezel vent in je bedje. En wijj gaan onze alcoholroes omzetten in zoete en spannende dromen.

Truste dames !!
quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 00:40:

[...]

Dat was een grapje van noppies. We zaten natuurlijk gewoon op jou te wachten. Truste!

Precies, maar das dan toch ook jagen? Op een specifieker doel, maar toch .

Slaap lekker, Snoezzz!
quote:Donkeyshot schreef op 02 april 2012 @ 00:42:

[...]

Sja, maar voorlopig moet je nog even dromen van een lekkere warme ezel vent in je bedje. En wijj gaan onze alcoholroes omzetten in zoete en spannende dromen.

Truste dames !!

Vergeet je niet ìn het emmertje te kosten dat ik naast je hooibed heb gezet, als je moet? Niet dat het weer door je hele bed verspreid is en we je stal weer uit moeten mesten, terwijl jij de hele dag uitgeschakeld bent door een whiskykater .

Ik droom al heel lang van een warme ezel prins man in mijn overheerlijke bed, maar ergens gaat iets fout.. Het schiet nog niet echt op..
U is abuis mevrouw.

Malt whiskey is kostelijke drank dat noch tot katers, noch tot nachtelijke kotspartijen leidt. Daarom (en omdat het zo goed smaakt, en omdat het ons inspireert om wereldproblemen op te lossen) drinken Pal en ik het graag.

En nu ga ik de stal in. Truste !!
quote:Donkeyshot schreef op 02 april 2012 @ 00:59:

U is abuis mevrouw.

Malt whiskey is kostelijke drank dat noch tot katers, noch tot nachtelijke kotspartijen leidt. Daarom (en omdat het zo goed smaakt, en omdat het ons inspireert om wereldproblemen op te lossen) drinken Pal en ik het graag.

En nu ga ik de stal in. Truste !!

Ah, ik dacht dat ezels en whisky en bier niet zo goed samengingen!

quote:Donkeyshot schreef op 01 april 2012 @ 20:19:

[...]

Mijn theorie: een man wil een bijzondere vrouw; een vrouw wil een man die haar bijzonder vindt. Of zoiets.Daar zit wat in!
quote:snoezzz schreef op 01 april 2012 @ 23:09:

Maar ik vind het daarentegen vaak ook wel aandoenlijk om te zien hoe de mannen op mijn werk bijvoorbeeld juist heel erg beschermend zijn naar mij toe. Ik laat het ook vaak wel toe, vind het schattig, en lief.

En eerlijk is eerlijk, soms speel ik er ook wel juist op die manier op in, omdat ik zo gewoon eerder mijn zin krijg Ik vind dat beschermende juist storend, want ze laten hiermee zeer duidelijk merken dat ze je niet voor vol aanzien. Misplaatst superieuriteitsgevoel dus.
quote:palanja schreef op 01 april 2012 @ 23:21:

@ Iris,

Een kleine nuance.

Mannen roepen inderdaad dingen als "je gooit als een wijf", maar dat doen ze om fysieke (on)macht aan te geven van zichzelf of een andere man.

Vrouwen zijn nu eenmaal fysiek minder sterk, wanneer een vrouw dat aanstootgevend zou vinden, dan voelt dat juist als dat die vrouw moeite heeft met haar fysiek.Nee hoor, dat voelt gewoon precies zoals het bedoeld is: die man geeft hiermee aan dat hij een vrouw minder vindt op dat gebied en normaal gesproken is dat ook wel vaak zo omdat ze minder sterk is, maar als dat niet zo is dan is dat wel storend, omdat het dan denigrerend bedoeld is richting die vrouw.
quote:palanja schreef op 01 april 2012 @ 23:28:

[...]

Wat ik bedoel is "haantjesgedrag" van vrouwen, wat natuurlijk al onnatuurlijk is.

Het valt mij altijd op dat wanneer ik op bijvoorbeeld vakbeurzen ben, er vrouwen zijn die zich nogal nadrukkelijk profileren.

Niets aan te merken op hun vakkennis, maar vaak een beetje té opvallend.Vaak denken vrouwen dat ze wel extra opvallend "mannelijk" moeten doen omdat ze buiten het old boys-netwerk vallen. Ze denken dan dat ze dit met mannelijk gedrag moeten compenseren. Niet omdat ze dat zelf graag willen, maar omdat ze denken dan beter met de mannen mee te kunnen doen. Dit is dus geen haantjesgedrag dat van nature van die vrouw zelf komt.
quote:palanja schreef op 01 april 2012 @ 23:42:

[...]

Ik voelde me zeker niet vernederd, zij (speelde hoog amateurniveau tennis) was gewoon technisch veel beter dan ik.

Daar heb ik dan geen enkele moeite mee.Precies, van haar moet je het wel accepteren omdat ze op hoog niveau speelde, maar bij verliezen van een gewone vrouw was je dus wel van de leg geweest.
quote:palanja schreef op 01 april 2012 @ 23:52:

[...]

1 zwaluw maakt nog geen zomer, hé!

'

Het is echt niet 1 man hoor, want heel veel mannen reageren zo, los van hun karakter.
quote:palanja schreef op 02 april 2012 @ 00:02:

[...]

Precies, Ezeltje.

Hier werd ook weer gerefereerd aan sneller denkende vrouwen, intelligentere vrouwen,etc

Recentelijk onderzoek heeft opnieuw uitgewezen dat mannen net ietsje meer IQ hebben dan de dames.

Sorry dames, deze wedstrijd hebben wij gewonnen.

Kijk hier spreekt toch wel je diepgewortelde superieuriteitsgevoel uit Pal. Busted .

Ik vind het zelf nogal jammer dat vrouwen het veel beter doen op school en er tegenwoordig veel meer vrouwen op de universiteit zitten dan mannen, maar dat ze al hun kansen weggooien zodra er kinderen komen. Zo lijkt de man nog steeds slimmer en succesvoller.
quote:iris1969 schreef op 02 april 2012 @ 10:25:

[...]

Kijk hier spreekt toch wel je diepgewortelde superieuriteitsgevoel uit Pal. Busted .

Ik vind het zelf nogal jammer dat vrouwen het veel beter doen op school en er tegenwoordig veel meer vrouwen op de universiteit zitten dan mannen, maar dat ze al hun kansen weggooien zodra er kinderen komen. Zo lijkt de man nog steeds slimmer en succesvoller.

Of de man slimmer is (of het slimmer aanpakt dan de vrouw) is nog maar zeer de vraag. Dat mannen gemiddeld zakelijk succesvoller zijn is anno 2012 nog steeds een feit.

Of ze daar gelukkiger van worden is weer een andere vraag.

Nog steeds zijn (te) veel mannen monomane werkezels met weinig kwaliteit van hun privé leven, tot schade van hen en hun gezin.

Misschien pakken vrouwen het wel verstandiger aan door de balans werk/privé continu beter te bewaken dan mannen ?
quote:iris1969 schreef op 02 april 2012 @ 10:14:

[...]

Ik vind dat beschermende juist storend, want ze laten hiermee zeer duidelijk merken dat ze je niet voor vol aanzien. Misplaatst superieuriteitsgevoel dus.

Misschien dat ik het in het zakenleven ook zo kon zien hoor, Iris, maar in mijn geval heeft het toch echt met letterlijk beschermen te maken. Ik zou het zelfs eerder zien als hoffelijkheid dan als superieuriteit. ( beetje het idee van de deur, die ik ook best zelf open kan doen, maar die een man openhoudt voor je)

Maar: Degenen die me niet uit bescherming opzij duwen maar omdat zij graag vooraan willen staan, die mep ik zonder pardon weg. Je hebt gauw genoeg door welke gedachte erachter zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven