Man vs vrouw 2012

31-03-2012 17:34 611 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers!

Ik heb een vraagje waar ik al een tijd mee zit en wil graag meningen hoe de man en vrouw hier op dit forum over denken.

Waarom lijkt het alsof vrouwen harder jagen op mannen tegenwoordig?

Heb het hier met regelmaat over met single mensen (man en vrouw) en het valt meerdere mensen op.

Het stoort mij mateloos, ik ben single en hou er van dat een man achter mij aanzit en moeite voor mij wil doen.

We kunnen allemaal wel zeggen dat het 2012 is en dat de vrouw tegenwoordig zo geemancipeerd is, alleen zou het niet liggen aan het feit dat veel vrouwen zich veel te gemakkelijk laten verleiden en genoegen nemen met een man die geen moeite voor ze wil doen?

Worden mannen daar niet extreem lui van?

Graag jullie reacties ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

Mannen ook graag jullie eerlijke mening.
Je m"appelle belle
quote:palanja schreef op 01 april 2012 @ 23:34:

[...]

Ik liever ook niet!

Hebbie nog naar Studio Voetbal gekeken?

Nee, m'n jurkje was niet op tijd droog, dus ik ben maar gewoon op terras geploft. Zonder jou.

Heet dat trouwens geen studio sport meer maar studio voetbal?
quote:ailien schreef op 01 april 2012 @ 23:35:

Ik heb wel eens te maken gehad met mannen die het niet konden hebben dat ik van ze won. Bijvoorbeeld tijdens het sporten was het echt not-done om te verliezen van een meisje. (Dit werd ook nadrukkelijk zo benoemd) en toen ik wel won (ik was technisch nogal goed in die sport), was een jongen echt totaal over de zeik en vernederd, omdat hij van mij had verloren en ging kinderachtige smoesjes verzinnen... en ik heb het ook meegemaakt tijdens het gamen met vrienden.....

Ligt aan het karakter van die man.

Als 'bijsport' deed ik vroeger squashen.

Op een dag vroeg de toenmalige vriendin van een vriend van me of ik een keertje wilde spelen tegen haar.

Ze was nogal een lijzig type waarvan ik niet eens vermoedde dat ze sportte.

Vervolgens werd ik een uur lang van kastje naar de muur gespeeld, terwijl zij in het midden van de baan figuurlijk een sigaretje stond te roken.

Staat nog steeds op de anecdotelijst.

Ik voelde me zeker niet vernederd, zij (speelde hoog amateurniveau tennis) was gewoon technisch veel beter dan ik.

Daar heb ik dan geen enkele moeite mee.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:snoezzz schreef op 01 april 2012 @ 23:37:

[...]

Nee, m'n jurkje was niet op tijd droog, dus ik ben maar gewoon op terras geploft. Zonder jou.

Hebbie toch wel een truitje aangetrokken was vrij fris.

Gelukkig is er volgende week weer Studio voetbal!

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:ailien schreef op 01 april 2012 @ 23:35:

Ik heb wel eens te maken gehad met mannen die het niet konden hebben dat ik van ze won. Bijvoorbeeld tijdens het sporten was het echt not-done om te verliezen van een meisje. (Dit werd ook nadrukkelijk zo benoemd) en toen ik wel won (ik was technisch nogal goed in die sport), was een jongen echt totaal over de zeik en vernederd, omdat hij van mij had verloren en ging kinderachtige smoesjes verzinnen... en ik heb het ook meegemaakt tijdens het gamen met vrienden.....

Haha, vinden mannen dat echt zo erg?

Als ik beter ben in tennis ben ik toch gewoon beter? (niet aan de orde want ik sla geen bal raak) zou het nogal kinderachtig vinden als iemand na een potje tennis over de zeik gaat over het feit in van een meisje heeft verloren.
quote:snoezzz schreef op 01 april 2012 @ 23:37:

Heet dat trouwens geen studio sport meer maar studio voetbal?

Studio Sport; 19;00 uur

Studio Voetbal; 22;00 uur.

Tis maar dat je het weet.
quote:snoezzz schreef op 01 april 2012 @ 23:43:

[...]

Haha, vinden mannen dat echt zo erg?

Als ik beter ben in tennis ben ik toch gewoon beter? (niet aan de orde want ik sla geen bal raak) zou het nogal kinderachtig vinden als iemand na een potje tennis over de zeik gaat over het feit in van een meisje heeft verloren.Dat zeg ik, ligt aan het karakter van die man.
quote:palanja schreef op 01 april 2012 @ 23:43:

[...]

Hebbie toch wel een truitje aangetrokken was vrij fris.

Gelukkig is er volgende week weer Studio voetbal!

Sterker nog, ben naar binnen gegaan, was me veel te koud
quote:snoezzz schreef op 01 april 2012 @ 23:47:

[...]

Sterker nog, ben naar binnen gegaan, was me veel te koud Waar word jij dan gevonden op een terras?
quote:palanja schreef op 01 april 2012 @ 23:46:

[...]

Dat zeg ik, ligt aan het karakter van die man.

Ja dat las ik ja gelukkig dat jij er wel tegen kan.

Ik kan bij spelletjes niet tegen mijn verlies. Ik speel ook gruwelijk vals. Maar ik maak daarbij geen onderscheid tussen mannelijke of vrouwelijke tegenspelers
Het was ook wel zwaar genant voor hem inderdaad... Hij liet zichzelf echt kennen, maar ik heb dus die competitie wel degelijk gemerkt bij mannen. Op intellectueel gebied wat minder trouwens, maar dus wel op fysiek gebied en op andere typische mannen terreinen als pokeren en vechten/ racen/schieten tijdens het gamen. Alsof ze zich daarin aangetast voelen in hun mannelijkheid ofzo....
quote:palanja schreef op 01 april 2012 @ 23:48:

[...]

Waar word jij dan gevonden op een terras?Gewoon hier in de stad, in een grand café, achter een bord saté met patat.
quote:ailien schreef op 01 april 2012 @ 23:50:

Het was ook wel zwaar genant voor hem inderdaad... Hij liet zichzelf echt kennen, maar ik heb dus die competitie wel degelijk gemerkt bij mannen. Op intellectueel gebied wat minder trouwens, maar dus wel op fysiek gebied en op andere typische mannen terreinen als pokeren en vechten/ racen/schieten tijdens het gamen. Alsof ze zich daarin aangetast voelen in hun mannelijkheid ofzo....

1 zwaluw maakt nog geen zomer, hé!

'

quote:snoezzz schreef op 01 april 2012 @ 23:52:

[...]

Gewoon hier in de stad, in een grand café, achter een bord saté met patat.

Nee, dan weet ik dat!

quote:ailien schreef op 01 april 2012 @ 23:50:

Het was ook wel zwaar genant voor hem inderdaad... Hij liet zichzelf echt kennen, maar ik heb dus die competitie wel degelijk gemerkt bij mannen. Op intellectueel gebied wat minder trouwens, maar dus wel op fysiek gebied en op andere typische mannen terreinen als pokeren en vechten/ racen/schieten tijdens het gamen. Alsof ze zich daarin aangetast voelen in hun mannelijkheid ofzo....Zou vrije tijd of werk daar nog verschil in maken misschien, ik werk dus op zo'n mannenterrein en ik herken er echt niets in!
Mijn observaties: verliezen van vrouwen is vooral voor jongere mannen een issue. Mannen boven de pakweg 35 gaan daar meestal veel laconieker mee om.

Anderzijds heeft het me meermalen verbaasd wat een punt vrouwen er van kunnen maken als ze mannen achter zich kunnen laten. Dat schijnt hun prestaties een bijzonder tintje te geven. Nou ja, dat gunnen we ze dan maar
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Palanja, op zich was t niet eens zo heel ver bij jou vandaan, maar heen en weer tussen studio sport en studio voetbal had je niet gered. Dus ik heb je daarom ook maar niet gebeld
quote:snoezzz schreef op 01 april 2012 @ 23:55:

[...]

Zou vrije tijd of werk daar nog verschil in maken misschien, ik werk dus op zo'n mannenterrein en ik herken er echt niets in!

Ik moet zeggen, dat het hele competitieverband, vrouwen achtergesteld, etc. in mijn vakgebied ook totaal niet bekend voor komt.

Ongetwijfeld bestaat het wel, maar ik heb er weinig ervaring mee.

Eigenlijk zie ik ook veel meer frustratie tussen vrouw/vrouw dan tussen vrouw/man.

Ook bij mij zijn er vrouwelijke managers die mannen onder zich hebben.
quote:Donkeyshot schreef op 01 april 2012 @ 23:56:

Anderzijds heeft het me meermalen verbaasd wat een punt vrouwen er van kunnen maken als ze mannen achter zich kunnen laten. Dat schijnt hun prestaties een bijzonder tintje te geven. Nou ja, dat gunnen we ze dan maar
quote:snoezzz schreef op 01 april 2012 @ 23:57:

Palanja, op zich was t niet eens zo heel ver bij jou vandaan, maar heen en weer tussen studio sport en studio voetbal had je niet gered. Dus ik heb je daarom ook maar niet gebeld

'ns even rekenen.

Ten noorden,zuiden,oosten of westen?
quote:Donkeyshot schreef op 01 april 2012 @ 23:56:

Mijn observaties: verliezen van vrouwen is vooral voor jongere mannen een issue. Mannen boven de pakweg 35 gaan daar meestal veel laconieker mee om.

Precies, Ezeltje.

Hier werd ook weer gerefereerd aan sneller denkende vrouwen, intelligentere vrouwen,etc

Recentelijk onderzoek heeft opnieuw uitgewezen dat mannen net ietsje meer IQ hebben dan de dames.

Sorry dames, deze wedstrijd hebben wij gewonnen.

Eh, noordoosten, en dan is t binnendoor zo'n kleine drie kwartier.
quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 00:02:

Eh, noordoosten, en dan is t binnendoor zo'n kleine drie kwartier.

Utreg?

quote:palanja schreef op 02 april 2012 @ 00:02:

[...]

Precies, Ezeltje.

Hier werd ook weer gerefereerd aan sneller denkende vrouwen, intelligentere vrouwen,etc

Recentelijk onderzoek heeft opnieuw uitgewezen dat mannen net ietsje meer IQ hebben dan de dames.

Sorry dames, deze wedstrijd hebben wij gewonnen.

Àh, nou het is je gegund, van harte!
quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 00:07:

[...]

Àh, nou het is je gegund, van harte!

Ach, ik loop er niet mee te koop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven