Mijn eerste relatie probleem

10-12-2010 18:42 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames!

Ik heb nu langer dan een maand een vriendje, het is echt perfect! We gaan samen uit eten, doen van alles, wederzijdse familie ontmoet en bevalt prima!

Alleen nu blijft er een meisje opduiken uit zijn verleden, waar die 2 weken voordat hij mij ontmoette mee 'bezig' was en alleen mee gezoend had.

Nu heb k contact met haar en vertelde ze me dat zij en me vriendje vorige week in de avond hadden afgesproken:o echt ik deed maar alsof ik het super grappig vond, maar van binnen dacht ik echt neeeeee!

Kom net uit een relatie waar mijn ex altijd vreemdging :s

Nu zit ik er mee dat hij er over gelogen heb of het zoiezo verzwegen heeft! En ben ik gelijk onzeker hoe leuk hij haar vond voordat hij mij ontmoette!

Ik heb me dit nooit afgevraagd omdat hij altijd zei: o heb je haar weer :s maar vanuit haar kant klonk hun afspraakje voor hij mij kende een stuk romantischer :s

Hij komt zo en ben nu al zenuwachtig :s ik wil het niet gelijk vragen, bied hem nog wel de kans het nog te vertellen, maar het liefst zou ik het gelihk naar zn kop smijten!

Tips? Ervaringen? Ben het iig even kwijt pff rustig blijven...!
Probeer een rustig gesprek te voeren in plaats van het naar zijn kop te smijten. Dat zorgt al meteen voor een vijandige sfeer. Dat is in ieder geval niet in het belang van goede communicatie.

Het is trouwens MIJN vriend en niet ME vriend
Adem in en rustig weer uit.

Zeg hem gewoon wat zij jou heeft verteld en kijk hoe hij reageert.

Kan begrijpen dat je meteen het ergste denkt. Maar niet alle mannen zijn vreemdgangers hoor.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Leg hem uit dat je er onzeker van wordt, ook door je vorige ervaringen, maar maak duidelijk dat je hem wel vertrouwt.
Hem vertrouwt??

Hij heeft mijn zijn 'ex' afgesproken en niet verteld, ik zou het even aankijken of hij het gaat vertellen en zo niet dan exit, heb je niks aan iemand die dit soort zaken verzwijgt.
Nou tis al opgehelderd! Hij had die afspraak van de week omdat ze smste dat ze bij zn werk was ( hoezo toevallig) en hebtie ff een peukie gerookt met dr en is weer gaan werken. dat had hij wel verteld maar wist niet dat ze dit bedoelde, en vond het raar staan om te vragen.

En zij vond hem leuker dan hij haar dus ben opgelucht en vind het fijn om het even erover gehad te hebben.

Bedankt voor de reacties
Je moet het niet 'raar vinden staan' om dingen te vragen. Het is jouw vriend, je mag toch heus wel wat vragen als iets je niet duidelijk is? (zonder als obsessief jaloers kreng over te komen ).
quote:Zwuppeliennn schreef op 10 december 2010 @ 18:47:

Probeer een rustig gesprek te voeren in plaats van het naar zijn kop te smijten. Dat zorgt al meteen voor een vijandige sfeer. Dat is in ieder geval niet in het belang van goede communicatie.

Het is trouwens MIJN vriend en niet ME vriend en sowieso
quote:thee schreef op 10 december 2010 @ 20:34:

[...]

en sowieso Haha, dat is inmiddels een blind spot voor me geworden. Haast niemand schrijft dat tegenwoordig meer goed, dus ik negeer het maar gewoon en lees er overheen
He? Maar zij zei dat het 's avonds was en dat ze hadden afgesproken... Werkt je vriend in de avond dan?
Eindelijk es dat verzuimgesprek gehad?
Anyways, ik zou me een paar dagen ziekmelden om er es rustig over na te denken!
Fleurtje...daar gaat het nu niet over.

Ik stoor me erg aan zulke opmerkingen omdat TO er niks aan heeft en deze post ook over compleet iets anders gaat.

Het geeft mij het gevoel dat je een beetje lullig wil doen.

Stick to the topic maybe?

TO, lastig, andere jaloerse vrouwen kunnen zo gemeen zijn. Haal even diep adem en vraag het gewoon rustig..
oops het was al opgeheldert! Mooizo!
Nope.

Waarom energie steken in een topic/to als to toch niet meer gaat reageren?
heeft ze gedaan. veroordeel niet zo.
Woehahaaaa, ik veroordeel?!

Maar goed, ik ga lekker slapen.
Wat was nou het relatieprobleem?
goed plan!
denk vertrouwen paloma..of angst over niet kunnen vertrouwen
TO denkt teveel en moet zich niet zo laten laten leiden door wat anderen zeggen. Wordt ze alleen maar onzeker van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven