Mijn moeder

14-08-2019 19:22 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wees niet bang dames en verdwaalde heren...dit wordt een positief topic.

Ik was vandaag met mijn zoon en moeder boodschaen doen en voor de eerste keer in mijn leven ben ik geen enkele keer boos geworden. Ben ik niet ontloft en dacht ik gewoon. Ach ja zo is ze nu eenmaal.

Ik ben fakking trots o mezelf.

Ja die ene letter ontbreekt o mijn toetsenbord.
Alle reacties Link kopieren
Feyenoorder ben je niet voor de lol, en zo geldt dat voor veel dingen in het leven.
Wat mooi! Ik ga dit nooit meer meemaken (onlangs overleden) maar koester dit moment! Hopelijk volgen er meer?
Je word zelf vaak ook milder met de jaren (en als ouder) wie weet is dat het geheim?
positief topic.

ositief toic bedoel je dan toch?
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
14-08-2019 19:25
Wat mooi! Ik ga dit nooit meer meemaken (onlangs overleden) maar koester dit moment! Hopelijk volgen er meer?
Je word zelf vaak ook milder met de jaren (en als ouder) wie weet is dat het geheim?
Nee hoor vrijwel geheel gevolg van theraie.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
14-08-2019 19:26
ositief toic bedoel je dan toch?
Ja ik dacht ik haal even mijn scherm toetsenbord tevoorschijn maar ik was te lui om dat door te voeren toen ik doorging o mijn fysieke toetsenbord.
Westerpaviljoen schreef:
14-08-2019 19:26
Nee hoor vrijwel geheel gevolg van theraie.
Ook mooi toch! Fijn dat je dit eens meemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Good for You Wester! Hoop dat t je rust biedt. Vooral in je hoofd en hart!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Zeg hoe is het met je zoon WP?

Nog steeds de liefste en mooiste van Nederland?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Misschien heb ik iets gemist maar waarom zou je überhaupt boos worden?
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef:
14-08-2019 20:28
Zeg hoe is het met je zoon WP?

Nog steeds de liefste en mooiste van Nederland?
Ja joh! Ik dacht altijd dat kinderen ovoeden en zorgen voor je kind zwaar zou zijn maar valt hartstikke mee eigenlijk. Misschien komt er zelfs een tweede.....
Ben blij voor jou WP! :)
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Tja moeders...ze weten altijd precies de gevoelige snaar te raken, goed dat je nu beter gestemd was!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn WP!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Moeder ook niet boos geworden?
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
14-08-2019 20:50
Ja joh! Ik dacht altijd dat kinderen ovoeden en zorgen voor je kind zwaar zou zijn maar valt hartstikke mee eigenlijk. Misschien komt er zelfs een tweede.....
:heart:

Mijn tweede was ook de mooiste en ziet er uit als de allerliefste maar is hartstikke ondeugend
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
keukenstoel schreef:
14-08-2019 23:18
Moeder ook niet boos geworden?
Nee en die krijgt de kans ook niet want ik ben extreem overheersend naar haar toe.
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef:
15-08-2019 06:58
:heart:

Mijn tweede was ook de mooiste en ziet er uit als de allerliefste maar is hartstikke ondeugend
Oh mijn enige en eerste is tot nu toe ook een hele aparte hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven