Mijn studieadviseur en ik

06-05-2008 17:38 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ff OP verwijderd, topic kan wel gesloten worden.
Hahahahaha al die poppetjes

Tja, niet geschoten is atijd mis. Mocht je ernaast zitten, moet je wel even een andere studieadviseur zoeken.
Hihihi, wat een leuk stukje. Zelf werk ik op een uni en heb ook op andere uni's gewerkt als docente nu als promovenda. Mijn eerste reactie is dan ook vanuit een professioneel standpunt: dit kan niet wat hij doet. Studie-adviseurs hebben een vertrouwensrelatie met de studenten en horen geen andere relaties met ze te willen hebben. Ik hoor wel altijd van docenten die versierd worden door studenten en soms andersom maar dat studieadviseurs dit doen is nieuw voor mij. Moest er ook wel om lachen.

Dan: flirten is leuk maar denk je echt een relatie met hem op te kunnen bouwen of draait het erop uit dat je over twee maanden aan vriendinnen vertelt dat je ooit wat kortstondig met de nieuwe studieadviseur hebt gehad.

Denk je echt dat dit de ware is dan denk ik dat als je een relatie met hem wil, dit toch stiekem moet gebeuren totdat je afgestudeerd bent om niet zijn baan in gevaar te brengen. Overigens komen collega's er altijd heel snel achter (ik spreek uit ervaring) en mede-studenten ook.

Advies: tenzij je denkt dat dit de ware is moet je gewoon niets doen. Is het de ware: tja...mijn vriend had ook ooit zo'n opmerking gemaakt voordat we wat kregen en ik hem toen gezegd dat hij mijn koffers mocht inpakken bij de vakantie. Kreeg toen als reactie dat dat niet was wat hij in gedachten had. Is de situatie gelijk duidelijk. Misschien ook handig zo'n opmerking te maken. Wellicht is het slim om hem eerst 'toevallig' in de gang tegen te komen of langs zijn kantoor te lopen en te zwaaien. Zie je vanzelf wel of hij eruit komt. Ben benieuwd wat je doet.
...
Ben natuurlijk wel reuze benieuwd naar welke uni en welke faculteit....
Via hyves zou ik nou weer niet doen...zou ik ook niet waarderen als een student mij op mijn hyves benaderd.
...
Zo te lezen wilde hij eerder met wat anders klaarkomen....

Hoe oud is die dude eigenlijk? Is hij zelf misschien net afgestudeerd?
..
Mijn vriendin heeft een oud-professor van ons gemaild. Een aantrekkelijke charismatische man waar zij al jaren heimelijk verliefd op is. Nu hij de uni als docent heeft verlaten en wij hem tegenkamen op een symposium, heeft mijn vriendin haar kans gepakt. Helaas voor haar is het (nog) niet wederzijds maar zij heeft heerlijk gezwijmeld om zijn e-mailtjes.

Let love rule! (Of was het nou..Letthe spring begin...?!) Nou je snapt het wel;)
Leuke leeftijd. Ik kan me herinneren dat ik in mijn studententijd ook heel lang een zwak had voor een leuke professor van die leeftijd...Uiteraard niets mee gedaan....
M-L wat waren dat dan voor een romantische mails??? Lijkt me dan toch wel wederzijds. Of zwijmelt zei als bij: Leuk je na al die jaren te zien, groetjes, prof. Djumba.
quote:Zwieber schreef op 06 mei 2008 @ 18:18:

M-L wat waren dat dan voor een romantische mails??? Lijkt me dan toch wel wederzijds. Of zwijmelt zij al bij: Leuk je na al die jaren te zien, groetjes, prof. Djumba.
Oh sorry, wilde een typefout verbeteren en heb mezelf per ongeluk geciteerd...
...
Nou daar zou ik niet op rekenen want je hebt elkaar wel in professionele setting leren kennen. Ik denk dat het het handigst is die planning nog even goed door te nemen om te zorgen dat jij snel afstudeerd in jullie beider belang
De mailtjes werden steeds een stukje stouter..net iets te ver voor normaal. Toen zij na 3 of 4 mailtjes eindelijk durfte te vragen of hij zin had in een biertje, heeft hij niet meer gereageerd. (Misschien klopte het vooronderzoek niet en was hij toch getrouwd/bezet;))
..
Ik ook! GA je het dan ook aan je mede-studenten/vriendinnen vertellen. Is moeilijk voor je te houden hoor. Wat is je volgende stap?
...
Oh, marktonderzoek? Kijken of je een leukere studieadviseur voor een lagere prijs vind?
...
Feit dat jij al twijfelt over of hij het zo bedoelde geeft eigenlijk al aan dat hij niet professioneel is geweest en een situatie heeft laten ontstaan waarin inderdaad gedacht kon worden dat hij aan het flirten was. Daar let je normaal heel goed op dus ik denk niet dat het per ongeluk was.
nah ik weet niet hoor... een jonge vent, die zich gedraagd zodat het leuk klikt met studenten waar hij mee overweg moet gaan. Logisch lijkt me wel. Een aanraking zegt ook nog niet superveel, misschien had hij het echt helemaal niet door en dacht ie dat het een tafelpoot was??

Vind dat je een beetje snel conclusies trekt uit eigenlijk hele kleine dingetjes...

Maak gewoon inderdaad nog eens een afspraak en kijk wat er dan gebeurd. Wie weet heb je gelijk! Tot nu toe heb ik mijn twijfels hierover nog
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven