Mijn vriend heeft elf tenen

10-05-2010 21:16 185 berichten
Sja, elf tenen dus. In het begin vond ik het niet erg, want met schoenen aan zie je het niet, maar het wordt weer lekkerder weer en dan loopt hij vaak in sandalen. Zonder sokken.

Ik had het niet aan mijn vriendinnen verteld, maar toen eentje ons laatst zag, begon ze hem keihard uit te lachen. Zeven tenen aan één voet en vier aan de ander valt best op. Ik wil eigenlijk dat hij er iets aan laat doen. Maar hoe vertel ik hem dat?

Tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:_69_ schreef op 10 mei 2010 @ 21:22:

[...]

Leuke vriendin wel zeg.Nou he, daar heb je wat aan. Lekker volwassen enzowww..
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Bezzzz schreef op 10 mei 2010 @ 21:21:

Ach, zolang hij geen baardgroei en gele tanden heeft...Dat zeg ik dus net!!
quote:robbie75 schreef op 10 mei 2010 @ 21:22:

Meid je loopt zo voor l*l met hem. 11 tenen is zo 2009. Als hij daar niks aan laat doen is hij jou niet waard!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Wel goed van je vriend dat hij dikke schijt iveral aan heeft en slippers aan 'durft'.

Kan hij wel 'gewone'dichte schoenen aan? Zo niet, dan lijkt t me ook wel praktisch om te laten opereren
Ik moest stiekem wel even grinniken toen ik dit las.

Wat vind hij er zelf van?

Als je het echt leuk met hem hebt, lijkt me accepteren de enige oplossing. Ik bedoel, hij zou er zelf vast ook mee zitten / mee hebben gezeten.

Wat zou jij doen als hij geen operatie wil? Uitmaken om een teen?

Klinkt ook zo apart..
quote:emaille schreef op 10 mei 2010 @ 21:21:

[...]

Nou... z'n tanden zijn ook best geel. En hij scheert zich amper.

Verder issie leuk hoor! Ik heb dit gewoon nooit eerder bij een jongen meegemaakt.Godskeleertje, geef hem ook meteen een kunstgebit. Had hij dat allemaal nog niet toen jij op hem viel? Of was hij een "left over"?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Ach, zolang hij geen baardgroei en gele tanden heeft...

[...]

Verder issie leuk hoor! Ik heb dit gewoon nooit eerder bij een jongen meegemaakt.Kan je ook weinig aan doen, maar gelukkig heb jij een hollywood smile en ben jij zo glad als een aal
quote:Vamonos schreef op 10 mei 2010 @ 21:21:

En dan niet van die sokken met 'vingers' eraan want dat gaat niet lukken haha

.Ik schoot in de lach.
Ik kan me echt totaal voorstellen dat je daar een probleem mee hebt. Kan ie niet gewoon dichte schoenen aan? Brrr open schoenen zouden wat mij betreft alleen mogen als je Hele Mooie Voeten hebt. Verder nóóit.

[voetenafkeermodus uit]

Ach, zolang hij geen baardgroei en gele tanden heeft...En weer moet ik hardop lachen, sjeeeeeeeeeeeeeeee
Geef hem gewoon een paar witte sokken voor bij zijn slippers.
Liever elitair dan een pauper!

[...]

Verder issie leuk hoor! Ik heb dit gewoon nooit eerder bij een jongen meegemaakt.11 tenen is toch bijzonder of niet soms?
Als hij verder gezond is, zou ik daar naar kijken. Bovendien zal jij ook wel punten hebben die er wat minder perfect uitzien. In een relatie kijk je door dat soort oneffenheden heen. In mijn beleving dan.

Rare reactie van die vriendin trouwens. En jammer dat jij je er zo door laat beinvloeden.
quote:Brown_Eyes schreef op 10 mei 2010 @ 21:24:

[...]

Kan je ook weinig aan doen, maar gelukkig heb jij een hollywood smile en ben jij zo glad als een aal Ja nou, ik snack gewoon minder in de auto en hou mn haargroei netjes bij. Daar kan ik namelijk wel wat aan doen.
Ik heb eens een (vakantie) vriendje gehad zonder tenen.
BGB, aaaaaaaaaaaaahh
Tis één van de zeven schoonheden hoor..dat ga je toch niet verampeneren door een operatie!
Ik plas bijna in mijn broek van het lachen. Ik lig hier helemaal dubbel van.
quote:emaille schreef op 10 mei 2010 @ 21:26:

[...]

Ja nou, ik snack gewoon minder in de auto en hou mn haargroei netjes bij. Daar kan ik namelijk wel wat aan doen.Denk je werkelijk dat hij gele tanden heeft omdat hij te veel snackt IN DE AUTO????
Uitmaken natuurlijk.

Dan vangen wij die arme vriend van je wel op;

"Mijn vriendin maakt het uit vanwege mijn 11 tenen..."
quote:Geraldine schreef op 10 mei 2010 @ 21:27:

Ik plas bijna in mijn broek van het lachen. Ik lig hier helemaal dubbel van. Ik ook! Gil het gewoon uit...man komt vragen wat er zo grappig is...hahaha die reacties van jullie!
quote:Brown_Eyes schreef op 10 mei 2010 @ 21:27:

[...]

Denk je werkelijk dat hij gele tanden heeft omdat hij te veel snackt IN DE AUTO????Ja, want daar zitten veel kleurstoffen in. Dat lees ik ook maar net hoor.
Ik heb hele schattige voetjes in sandaaltjes, maar ik heb dan weer een ander schoonheidsfoutje

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven