Mijn vriend heeft elf tenen
maandag 10 mei 2010 om 21:16
Sja, elf tenen dus. In het begin vond ik het niet erg, want met schoenen aan zie je het niet, maar het wordt weer lekkerder weer en dan loopt hij vaak in sandalen. Zonder sokken.
Ik had het niet aan mijn vriendinnen verteld, maar toen eentje ons laatst zag, begon ze hem keihard uit te lachen. Zeven tenen aan één voet en vier aan de ander valt best op. Ik wil eigenlijk dat hij er iets aan laat doen. Maar hoe vertel ik hem dat?
Tips?
Ik had het niet aan mijn vriendinnen verteld, maar toen eentje ons laatst zag, begon ze hem keihard uit te lachen. Zeven tenen aan één voet en vier aan de ander valt best op. Ik wil eigenlijk dat hij er iets aan laat doen. Maar hoe vertel ik hem dat?
Tips?
maandag 10 mei 2010 om 21:23
Ik moest stiekem wel even grinniken toen ik dit las.
Wat vind hij er zelf van?
Als je het echt leuk met hem hebt, lijkt me accepteren de enige oplossing. Ik bedoel, hij zou er zelf vast ook mee zitten / mee hebben gezeten.
Wat zou jij doen als hij geen operatie wil? Uitmaken om een teen?
Klinkt ook zo apart..
Wat vind hij er zelf van?
Als je het echt leuk met hem hebt, lijkt me accepteren de enige oplossing. Ik bedoel, hij zou er zelf vast ook mee zitten / mee hebben gezeten.
Wat zou jij doen als hij geen operatie wil? Uitmaken om een teen?
Klinkt ook zo apart..
maandag 10 mei 2010 om 21:24
quote:emaille schreef op 10 mei 2010 @ 21:21:
[...]
Nou... z'n tanden zijn ook best geel. En hij scheert zich amper.
Verder issie leuk hoor! Ik heb dit gewoon nooit eerder bij een jongen meegemaakt.Godskeleertje, geef hem ook meteen een kunstgebit. Had hij dat allemaal nog niet toen jij op hem viel? Of was hij een "left over"?
[...]
Nou... z'n tanden zijn ook best geel. En hij scheert zich amper.
Verder issie leuk hoor! Ik heb dit gewoon nooit eerder bij een jongen meegemaakt.Godskeleertje, geef hem ook meteen een kunstgebit. Had hij dat allemaal nog niet toen jij op hem viel? Of was hij een "left over"?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 10 mei 2010 om 21:24
maandag 10 mei 2010 om 21:26
maandag 10 mei 2010 om 21:27