Mijn vriend heeft elf tenen
maandag 10 mei 2010 om 21:16
Sja, elf tenen dus. In het begin vond ik het niet erg, want met schoenen aan zie je het niet, maar het wordt weer lekkerder weer en dan loopt hij vaak in sandalen. Zonder sokken.
Ik had het niet aan mijn vriendinnen verteld, maar toen eentje ons laatst zag, begon ze hem keihard uit te lachen. Zeven tenen aan één voet en vier aan de ander valt best op. Ik wil eigenlijk dat hij er iets aan laat doen. Maar hoe vertel ik hem dat?
Tips?
Ik had het niet aan mijn vriendinnen verteld, maar toen eentje ons laatst zag, begon ze hem keihard uit te lachen. Zeven tenen aan één voet en vier aan de ander valt best op. Ik wil eigenlijk dat hij er iets aan laat doen. Maar hoe vertel ik hem dat?
Tips?
maandag 10 mei 2010 om 21:29
maandag 10 mei 2010 om 21:32
maandag 10 mei 2010 om 21:32
quote:Jorina schreef op 10 mei 2010 @ 21:29:
Sorry hoor, maar wat een non-probleem.
Eens!
Ik kan me sowieso flink ergeren aan mensen die zo moeilijk lopen te doen om onbenullige lichamelijke imperfecties als gele tanden en een of twee extra tenen bij hun partner. Wees verdorie blij dat je partner gezond is in plaats van zo te lopen miepen. Er zijn ergere dingen. Jonge mensen bijvoorbeeld die hun partner moeten missen door een erge ziekte.
Sorry hoor, maar wat een non-probleem.
Eens!
Ik kan me sowieso flink ergeren aan mensen die zo moeilijk lopen te doen om onbenullige lichamelijke imperfecties als gele tanden en een of twee extra tenen bij hun partner. Wees verdorie blij dat je partner gezond is in plaats van zo te lopen miepen. Er zijn ergere dingen. Jonge mensen bijvoorbeeld die hun partner moeten missen door een erge ziekte.
maandag 10 mei 2010 om 21:34
quote:emaille schreef op 10 mei 2010 @ 21:28:
[...]
Ja, want daar zitten veel kleurstoffen in. Dat lees ik ook maar net hoor.Weet je zeker dat jullie niet teveel uit pakjes eten daar krijg je ook gele tanden van. Of misschien heeft zijn moeder veel pakjes eten gegeten tijdens de zwangerschap? God weet wat daar voor troep in zit, daardoor heeft ie natuurlijk 11 tenen.
[...]
Ja, want daar zitten veel kleurstoffen in. Dat lees ik ook maar net hoor.Weet je zeker dat jullie niet teveel uit pakjes eten daar krijg je ook gele tanden van. Of misschien heeft zijn moeder veel pakjes eten gegeten tijdens de zwangerschap? God weet wat daar voor troep in zit, daardoor heeft ie natuurlijk 11 tenen.
maandag 10 mei 2010 om 21:36
quote:Christiane04 schreef op 10 mei 2010 @ 21:32:
[...]
Eens!
Wees verdorie blij dat je partner gezond is in plaats van zo te lopen miepen. Er zijn ergere dingen. Jonge mensen bijvoorbeeld die hun partner moeten missen door een erge ziekte.
Als je zo begint kun je denk ik 80% van de topics hier sluiten.
Ik kan me wel enigszins voorstellen dat emaille het een vervelend probleempje vind. Ik bedoel, er zijn ook topics over rughaar of weet ik veel wat, dus tja, dan sla je dit topic toch over?
[...]
Eens!
Wees verdorie blij dat je partner gezond is in plaats van zo te lopen miepen. Er zijn ergere dingen. Jonge mensen bijvoorbeeld die hun partner moeten missen door een erge ziekte.
Als je zo begint kun je denk ik 80% van de topics hier sluiten.
Ik kan me wel enigszins voorstellen dat emaille het een vervelend probleempje vind. Ik bedoel, er zijn ook topics over rughaar of weet ik veel wat, dus tja, dan sla je dit topic toch over?
maandag 10 mei 2010 om 21:36
quote:TouchOfPink schreef op 10 mei 2010 @ 21:34:
[...]
Weet je zeker dat jullie niet teveel uit pakjes eten daar krijg je ook gele tanden van. Of misschien heeft zijn moeder veel pakjes eten gegeten tijdens de zwangerschap? God weet wat daar voor troep in zit, daardoor heeft ie natuurlijk 11 tenen.
Heb je het al...
Het is allemaal de schuld van de E-nummers!!!
[...]
Weet je zeker dat jullie niet teveel uit pakjes eten daar krijg je ook gele tanden van. Of misschien heeft zijn moeder veel pakjes eten gegeten tijdens de zwangerschap? God weet wat daar voor troep in zit, daardoor heeft ie natuurlijk 11 tenen.
Heb je het al...
Het is allemaal de schuld van de E-nummers!!!
maandag 10 mei 2010 om 21:39
quote:emaille schreef op 10 mei 2010 @ 21:16:
Er is meer mis met die vriendin dan met je vriend.
Knap onbeschoft om iemand daarom uit te lachen
Hij zit er zelf blijkbaar niet zo mee en doet gewoon sandalen aan.
Jij bent degene die zich er blijkbaar voor schaamt. Tsja...
Er is meer mis met die vriendin dan met je vriend.
Knap onbeschoft om iemand daarom uit te lachen
Hij zit er zelf blijkbaar niet zo mee en doet gewoon sandalen aan.
Jij bent degene die zich er blijkbaar voor schaamt. Tsja...