Mijn vriendin is vreemdgegaan

10-10-2009 15:02 76 berichten
Dit is niet bepaald een mannenforum geloof ik maar ik verwacht dat de reacties hier serieuzer zijn dan dat ik lees op de meeste andere forums.

Het geval wil dat ik vier jaar een relatie heb en afgelopen week heeft mijn vriendin verteld dat ze bijna twee jaar geleden op haar werk twee keer all-the-way is vreemdgegaan met een collega. Tussen die twee keer zat er periode van een aantal weken of zelfs maanden dus er kan geen sprake zijn van een impulsieve actie. Ze heeft heel erg spijt en wil mij absoluut niet kwijt maar ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik hou van haar, ik zag een toekomst met haar maar het vertrouwen is helemaal weg en dat is van essentieel belang voor een relatie. De gevoelens waarmee ik nu vooral te maken heb zijn woede, verdriet en ongeloof en ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik ben bang om een keuze te maken waarvan ik spijt krijg. Het feit dat ze ook al in een eerdere relatie is vreemdgegaan maakt de kans op herhaling best wel groot lijkt mij. Ze zegt dat ze dit nooit heeft gewild maar dat ze niet haarzelf is als ze een bepaald type man tegenkomt. Het is niet zo dat ze iets tekort komt want de sex die wij hebben is altijd intens, goed en heftig en ook op andere vlakken hebben we het altijd heel erg leuk. Dat vind ik misschien nog wel het engste, deze acties heeft geen aanwijsbare reden gehad. Ik zou graag de reactie en mening van anderen lezen om uiteindelijk tot een verstandige keuze te komen. Alvast bedankt. Sander (30)
Alle reacties Link kopieren
Sander, wat een moelijke situatie. Ik heb een vergelijkbare situatie meegemaakt en ik heb toen dezelfde keuze als jij gemaakt.

Vergeven, niet vergeten, aangeven wat de (mijn) grenzen zijn, en een plek gegeven.

Wij gingen de volgende fase in (kinderen) en dat is goed gegaan. Alle aandacht is gericht op ons en ons gezin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven