Militair als partner?
donderdag 30 november 2006 om 19:23
Hoi!
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?

donderdag 9 november 2017 om 21:23
MoirenPhae schreef: ↑09-11-2017 21:17Welk topic ik ook aanklik op de psyche pijler, ik kom altijd hier uit.
Tis een complot.

donderdag 9 november 2017 om 21:28
donderdag 9 november 2017 om 22:50
Beste forummers,
Onze excuses voor het ongemak, forummers zitten 'vast' in dit topic. IT is momenteel druk bezig om dit probleem te verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Onze excuses voor het ongemak, forummers zitten 'vast' in dit topic. IT is momenteel druk bezig om dit probleem te verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 10 november 2017 om 16:44

vrijdag 10 november 2017 om 20:24
ModeratorViva schreef: ↑09-11-2017 22:50Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

zaterdag 11 november 2017 om 09:55
single1985 schreef: ↑11-11-2017 09:50Dat plaatje van die kat![]()
Wel gezellig zo met zijn allen wat zijn jullie weekend plannen![]()

Tjezus, wat vals

zaterdag 11 november 2017 om 21:51
ik heb iets soortgelijks, bij veel topics die ik aanklik kom ik steeds bij "meest afgrijselijke date-ervaringen" uit... Leuk topic hoor maar ik heb het al gelezen...MoirenPhae schreef: ↑09-11-2017 21:17Welk topic ik ook aanklik op de psyche pijler, ik kom altijd hier uit.
Tis een complot.