Militair als partner?
donderdag 30 november 2006 om 19:23
Hoi!
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
woensdag 8 november 2017 om 11:42
neeSpawater82 schreef: ↑08-11-2017 11:39Oh jee ik heb hetzelfde. Zag dit topic en klikte erop, maar nu kom ik er niet meer uit. Ik kom telkens weer terug in dit topic. Iemand al een oplossing?
Geen bijzonderheden
woensdag 8 november 2017 om 11:53
een echte oplossing is het niet, maar als workaround, het lukt mij wel om op het goede topic te komen als in op het reactiebolletje klik (waar je ziet hoeveel reacties een topic heeft zeg maar), of bij het aantal pagina's van het topic. Gaat ook niet altijd goed, maar wel vaker dan gewoon klikken.Spawater82 schreef: ↑08-11-2017 11:39Oh jee ik heb hetzelfde. Zag dit topic en klikte erop, maar nu kom ik er niet meer uit. Ik kom telkens weer terug in dit topic. Iemand al een oplossing?

woensdag 8 november 2017 om 11:54
Wauw, dat is een bijzondere bug!
Wordt dit dan de doodsteek van Viva Forum? Als deze bug ook maanden gaat duren...
Het gebeurt alleen als je ingelogd bent dus een tijdelijke oplossing is om eerst uit te loggen, dan alle pagina's die je wilt lezen te openen in tabbladen en daarna weer in te loggen. Handig is anders.

Wordt dit dan de doodsteek van Viva Forum? Als deze bug ook maanden gaat duren...
Het gebeurt alleen als je ingelogd bent dus een tijdelijke oplossing is om eerst uit te loggen, dan alle pagina's die je wilt lezen te openen in tabbladen en daarna weer in te loggen. Handig is anders.
woensdag 8 november 2017 om 14:20
Het lukt vlgs mij ook om in 1 keer in het goede topic te komen door naar het betr. subforum te gaan en dan op het 'ballonnetje' (dus niet de topictitel) klikken.MoirenPhae schreef: ↑07-11-2017 22:07In know!
Via actieve topics lukte het wel, maar mss was dat toeval.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

donderdag 9 november 2017 om 09:24

donderdag 9 november 2017 om 19:49
Het ligt met "hoge prioriteit" bij de TD. Dus dan weet je het wel.mamaonbekend schreef: ↑09-11-2017 18:55Godverdorie, is deze flauwekul nou nog niet opgelost !!!!
Rete-irritant dit zeg![]()