Militair als partner?

30-11-2006 19:23 1944 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.

Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
oh vagina, nu kom ik hier ook niet meer weg. Dat wordt een vroegertje vanavond :zzz:
pokkewijf schreef:
11-11-2017 21:51
ik heb iets soortgelijks, bij veel topics die ik aanklik kom ik steeds bij "meest afgrijselijke date-ervaringen" uit... Leuk topic hoor maar ik heb het al gelezen...
Kun je de link hier even plaatsen? Las deze een tijd geleden terug dus wellicht staat er een hoop nieuws bij nu, misschien kom ik daar dan wel vast te zitten ipv hier, ben ollekebolleke en de militair nu wel zat namelijk
MissHuo schreef:
11-11-2017 22:10
Kun je de link hier even plaatsen? Las deze een tijd geleden terug dus wellicht staat er een hoop nieuws bij nu, misschien kom ik daar dan wel vast te zitten ipv hier, ben ollekebolleke en de militair nu wel zat namelijk
Via zoekvenster? iets van: wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaringen kwijt?
Afbeelding
[quote=Lady*Voldemort post_id=27772271 time=1510433030 user_id=354341]
Avondeten iemand?

Viva het word er zo niet beter op :puh: (6) als ik nu naar het forum ga kan ik niet eens een poging doen om een ander topic aan te klikken. Dit topic opent zich zelf. :flag:
>:-(
Geen bijzonderheden
:blob: haal me hieruit!!!
ModeratorViva schreef:
09-11-2017 22:50
Beste forummers,

Onze excuses voor het ongemak, forummers zitten 'vast' in dit topic. IT is momenteel druk bezig om dit probleem te verhelpen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Misschien dit hele topic verwijderen?
Ook een Pluviofiel
Djessy schreef:
12-11-2017 10:12
Misschien dit hele topic verwijderen?
En wij mee verwijderd worden zeker :'(
Lady*Voldemort schreef:
12-11-2017 11:26
Als ik daar door overal kan komen graag dan maar een nieuwe Nick.

Beetje flauw ook dat er mod meer te zien is hier ze vinden het wel best blijkbaar dat we hier vast zitten.
He, verdorie, nu zit ik hier ook. :frusty:
Lady*Voldemort schreef:
12-11-2017 11:26
:D
Ik vind het prima. Alles beter dan deze gevangenisstaat :|
Ook een Pluviofiel
Verhip schreef:
12-11-2017 12:02
He, verdorie, nu zit ik hier ook. :frusty:
Goeie nick :D
Ik klik op het cijfer achter het topic en dan gaat het goed. (Ga eerst naar de pijler Relaties)
hoi daar ben ik weer
O_O
Welcome to the hotel California...
When they go low, we go high. (M.Obama)
Lady*Voldemort schreef:
12-11-2017 12:13
Goeie nick :D

Dank je. :D
Sunshine585 schreef:
12-11-2017 12:22
Ik klik op het cijfer achter het topic en dan gaat het goed. (Ga eerst naar de pijler Relaties)

Dit is nou zo'n post waarbij mijn nick genoeg zegt... :lightbulb: :kneel:
alle topics linken je naar hier
Waar ik ook op klik, ik kom op dit topic terecht. Wat een gezelligheid. Not.
Hier dan maar een feestje bouwen B-) B-)

Ook leuk had het bericht van de mod gemeld met de vraag er bij of er al iets duidelijk is want na dat bericht blijft het gewoon stil. Hebben ze de melding gewoon weg gehaald want kan het bericht nu weer melden.
Een reactie zou erg fijn zijn :flag:
ja hallo
Hoi
Misschien kunnen we hier gewoon posten wat we eigenlijk elders van plan zijn, levert wellicht nog interessante gesprekken op tussen de ergernis. In dit geval wel een gokje want ik heb het topic nog niet open kunnen krijgen, maar:
"niks voor mij, ben ik veel te onhandig voor"
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven