Militair als partner?
donderdag 30 november 2006 om 19:23
Hoi!
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?

zaterdag 11 november 2017 om 22:10
Kun je de link hier even plaatsen? Las deze een tijd geleden terug dus wellicht staat er een hoop nieuws bij nu, misschien kom ik daar dan wel vast te zitten ipv hier, ben ollekebolleke en de militair nu wel zat namelijk

zaterdag 11 november 2017 om 22:24
Via zoekvenster? iets van: wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaringen kwijt?

zondag 12 november 2017 om 10:12
Misschien dit hele topic verwijderen?ModeratorViva schreef: ↑09-11-2017 22:50Beste forummers,
Onze excuses voor het ongemak, forummers zitten 'vast' in dit topic. IT is momenteel druk bezig om dit probleem te verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ook een Pluviofiel

zondag 12 november 2017 om 11:34
Als ik daar door overal kan komen graag dan maar een nieuwe Nick.
Beetje flauw ook dat er mod meer te zien is hier ze vinden het wel best blijkbaar dat we hier vast zitten.
zondag 12 november 2017 om 12:11

Ik vind het prima. Alles beter dan deze gevangenisstaat

Ook een Pluviofiel

zondag 12 november 2017 om 12:36
Sunshine585 schreef: ↑12-11-2017 12:22Ik klik op het cijfer achter het topic en dan gaat het goed. (Ga eerst naar de pijler Relaties)
Dit is nou zo'n post waarbij mijn nick genoeg zegt...

zondag 12 november 2017 om 17:10
zondag 12 november 2017 om 21:09