Militair als partner?

30-11-2006 19:23 1944 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.

Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
Lady*Voldemort schreef:
14-11-2017 22:09
In plaats van dat je nou eens wat gezelligs zegt. Voorlopig zitten we met elkaar opgescheept en dan is het voor de mensen niet zo leuk als ze er telkens mee worden geconfronteerd dat jij niet met ze in één topic wil zitten.
Dit. En weer zak ik verder weg in de depressie.
Welkom nieuwelingen :hello:

Aangezien ik toch vast zit hebben jullie vast wel tips hoe ik Single een militair aan de haak kan slaan?
FiddlyDiddlyDoo schreef:
14-11-2017 21:56
Hallo, ik ben een poes, dag vrienden.
:heart:

Mijn favoriete Wesleyquote is toch wel "Ik kuis niet graag..." "Dat kan grager!"
single1985 schreef:
14-11-2017 22:12

Aangezien ik toch vast zit hebben jullie vast wel tips hoe ik Single een militair aan de haak kan slaan?
Je kan er alleen maar 2 tegelijk nemen.
single1985 schreef:

Nou, je kan altijd eens proberen om richting Drenthe te gaan. Daar lopen er genoeg rond, je weet bijna zeker dat je goed zit als diegene een geweer draagt en een legerbroekkie aan heeft. Bomgordels zijn daarentegen geen goede tekenen. Dan kun je beter de andere kant op lopen. Of je gaat op Tinder. Daar schijnen ook veel legermeneren te zitten.
Don't waste your time or time will waste you.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
14-11-2017 22:16
Nou, je kan altijd eens proberen om richting Drenthe te gaan. Daar lopen er genoeg rond, je weet bijna zeker dat je goed zit als diegene een geweer draagt en een legerbroekkie aan heeft.
Of je hebt de jager.
Een militair als partner lijkt mij helemaal niets, eigenlijk.
vrouwjagersma schreef:
14-11-2017 22:13
:heart:

Mijn favoriete Wesleyquote is toch wel "Ik kuis niet graag..." "Dat kan grager!"
Ik vond "spreek voor uzelf, nazibloem!" ook wel lachen. Maar een favoriet heb ik niet echt. Het is dan ook al even geleden voor mij ;-D
FiddlyDiddlyDoo schreef:
14-11-2017 22:08
Maak je dan ook foto's als bewijs? Wel enigszins gecensureerd natuurlijk. Geen gleuvenparade op mijn beeldscherm, dat word te gek.
Pfff, nu moet ik dus nieuwe foto's maken. :cry:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
single1985 schreef:

Naakt over de kazerne rennen? Wordt je iig door een militair gevloerd :heart: .
-Kia-Ora- schreef:
14-11-2017 22:21
Naakt over de kazerne rennen? Wordt je iig door een militair gevloerd :heart: .
Of door de crisisdienst. Zit je 24 uur in een zacht kamertje in een scheurhemdje.
MoirenPhae schreef:
14-11-2017 22:22
Of door de crisisdienst. Zit je 24 uur in een zacht kamertje in een scheurhemdje.
Ja, maar eerst wordt je gevloerd door een militair :jump: .
KyloRen schreef:
14-11-2017 22:39
Ha, nu zit ik ook vast hier. Hallo! :-)-)
Haaai, wees welkom. :hello:
Als ik toch geen andere kant op kan heb ik een vraag voor jullie. Kan een werkgever je verplichten om vakantie op te nemen tijdens ziekte? De vakantie stond overigens al gepland voorafgaand aan de ziektemelding.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
14-11-2017 22:43
Als ik toch geen andere kant op kan heb ik een vraag voor jullie. Kan een werkgever je verplichten om vakantie op te nemen tijdens ziekte? De vakantie stond overigens al gepland voorafgaand aan de ziektemelding.
Volgens mij niet. Even het juridisch loket bellen.
MoirenPhae schreef:
14-11-2017 22:49
Volgens mij niet. Even het juridisch loket bellen.
:idee: Dat ik hier zelf niet aan heb gedacht zeg..
Dacht ik het Sekswerk-topic weer even bij te kunnen lezen, kom ik ook weer hier terecht :facepalm:
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
14-11-2017 23:17
:idee: Dat ik hier zelf niet aan heb gedacht zeg..
Daarvoor zijn we hier. Wij militairenvrouwen helpen elkaar. Door dik en dun.
MoirenPhae schreef:
Dit. En weer zak ik verder weg in de depressie.
Ik dacht juist over een depressie te gaan lezen, kom ik weer bij die militair terecht.
Kunnen we deze TO mevrouw alsjeblieft niet allemaal tegelijk adviseren dat ze vóóral met die militair moet gaan partneren?
Misschien helpt het.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mary-C schreef:
14-11-2017 23:19
Dacht ik het Sekswerk-topic weer even bij te kunnen lezen, kom ik ook weer hier terecht :facepalm:
Nah dan is die militair wel meer veelzijdig dan ik dacht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
14-11-2017 23:25
Nah dan is die militair wel meer veelzijdig dan ik dacht.
:rofl:

Over een tijdje verschijnt dan een topic met de titel 'Vriendje (militair) is sekswerker?? Ik ben radeloos' oid
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
ikbenik schreef:
14-11-2017 21:44
Ik zit vast in dit topic... niet dat dit niet Iinteressant is ofzo, maar ik zocht iets anders...
Help!!

Ik zit vast!!! :O
Wie niet ? Dit duurt en duurt maar O_O
nounou
MoirenPhae schreef:
14-11-2017 23:23
Daarvoor zijn we hier. Wij militairenvrouwen helpen elkaar. Door dik en dun.
Voor het leven!
En dan heb ik notabene een militair als partner en werk zelf ook in de militaire wereld maar ik wil hier uit!!!! :'(
Zit je dan vast in je vrije tijd op je werkplek (6)
En ik dacht nog....vandaag kan ik hier wel weerweg, maar nee, dat kan alleen als ik uitgelogd ben. Zodra ik inlog zit ik hier weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven