Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
Was al afgehaakt bij haar manier van communiceren PePe
eva333 schreef:
29-11-2018 13:20
Oops.. Iets misgegaan bij quoten kennelijk.. ;-D

Haha...
Ja Eva ik heb goed geluisterd naar hem.
Hij is 39, heeft een koophuis en gedurende week dat we belden. Bestelde hij veel qua avondeten.
En tijdens date gaf die aan dat hij vaker weg is en met zijn auto gaat. Is ook gaan feesten.
Heeft ook honden.

Puur dat je al bij gesprek aangeeft ik heb boete/schuld.
Ik heb toen wel gevraagd. Je hebt beetje geld achter hand voor nood?
Ja natuurlijk zei die alleen om te daten niet.
En kan je over 3 weken zien.

Ik vind dit een raar iets.
Ik heb niet eens gezegd ik wilt dit of dat doen op date 2. Vroeg hij niet eens.
Kreeg er heel naar gevoel weet niet.
Alle reacties Link kopieren
Jardis schreef:
29-11-2018 13:54
Hahahaha, is dat echt? Lijkt bijna een mop dat laatste stukje.
Is echt gebeurd ja. Maar wederom begreep ze niet dat ik daar een issue van maakte.

Uiteindelijk is het geklapt nadat ik als verrassing een uur eerder naar Utrecht was gekomen om nog even ‘hoi’ te zeggen voor college.. en ze alleen maar kon zeggen: ‘dit is half werk wat je doet.. en daar hou ik niet van’ .. zonder enige affectie. (Omdat we elkaar misliepen op t station) .. een normaal mens zou zeggen: ‘joh, leuk dat je een uur eerder komt voor me’ .. maargoed, dat was een beetje de druppel.

Maar ja, ik voelde me zo awkward bij haar, door haar rare manier van doen (ik kan nog wel 38 situaties opnoemen), dat het op zich beter is dat we elkaar niet meer spreken. 😂
anoniem_371736 wijzigde dit bericht op 29-11-2018 15:36
34.53% gewijzigd
@ilovefairytales

Hmm..zo klinkt hij al iets minder als een lot uit de loterij.. :|

En wat ik me net bedenk.. Als je iemand leuk vindt en graag af wil spreken, kun je natuurlijk ook iets gaan doen dat gratis is (stads of boswandeling o.i.d)

Ps. Die = hij ;)
Mijn laatste ervaring was dan niet via Tinder, maar wel via zo'n dating app..
Gister een jongen tegen gekomen, leuke foto's, leuk gesprek enzo. Gister ook al gelijk 3 uur gebeld. Vandaag ook weer hele dag leuk geappt.
Op een gegeven moment stuurt hij mij een foto van hem aan het voetballen (dat was ook de enige foto die hij van zichzelf heeft gestuurd) waarbij hij zei dat dat een foto was van een goal die hij afgelopen weekend had gemaakt.
Ik werd nieuwsgierig en dacht ik ga hem eens googelen, kom ik die zelfde foto tegen in een krantenartikel uit 2010.
Ik heb mij eerst van de domme gehouden en gezegd gaaf dat je met die foto in de krant bent gekomen.
Toen begon het... Oh ben je er zo een... Speuren enz...
Ik zeg ik ben gewoon nieuwsgierig mag dat niet.
Ik vertrouwde het op dat moment al niet meer, dus ik stuurde wel knap dat die foto van afgelopen weekend is terwijl hij 8 jaar geleden al in dat artikel is gebruikt.
Toen was het snel klaar, en kwam hij met de opmerking dat hij dat bewust doet om te kijken hoe mensen echt zijn...
En toen was ik er klaar mee en heb ik hem succes gewenst bij zijn volgende leugens...

Rare kerel.. Volgens mij niks verkeerds aan toch om iemand te googelen als je ermee wilt gaan daten?
Fritsiej schreef:
29-11-2018 15:44
Mijn laatste ervaring was dan niet via Tinder, maar wel via zo'n dating app..
Gister een jongen tegen gekomen, leuke foto's, leuk gesprek enzo. Gister ook al gelijk 3 uur gebeld. Vandaag ook weer hele dag leuk geappt.
Op een gegeven moment stuurt hij mij een foto van hem aan het voetballen (dat was ook de enige foto die hij van zichzelf heeft gestuurd) waarbij hij zei dat dat een foto was van een goal die hij afgelopen weekend had gemaakt.
Ik werd nieuwsgierig en dacht ik ga hem eens googelen, kom ik die zelfde foto tegen in een krantenartikel uit 2010.
Ik heb mij eerst van de domme gehouden en gezegd gaaf dat je met die foto in de krant bent gekomen.
Toen begon het... Oh ben je er zo een... Speuren enz...
Ik zeg ik ben gewoon nieuwsgierig mag dat niet.
Ik vertrouwde het op dat moment al niet meer, dus ik stuurde wel knap dat die foto van afgelopen weekend is terwijl hij 8 jaar geleden al in dat artikel is gebruikt.
Toen was het snel klaar, en kwam hij met de opmerking dat hij dat bewust doet om te kijken hoe mensen echt zijn...
En toen was ik er klaar mee en heb ik hem succes gewenst bij zijn volgende leugens...

Rare kerel.. Volgens mij niks verkeerds aan toch om iemand te googelen als je ermee wilt gaan daten?
Vind ik ook raar.
Wtf
Hoi! Ik heb een paar delen lekker mee zitten lezen terwijl ik wat heen en weer tinderde en via andere apps me goed vermaakte. Mooi om te lezen dat anderen geslaagde dates hadden, of juist niet..

Hierbij even een korte ego/baalpost: sinds een paar weken contact met X. Ongeveer 6 dates gehad, elke keer bij elkaar blijven slapen. Ineens wordt hij wat minder actief qua appen naar mij, en zegt hij onze afspraak af vanwege iets lichamelijks waar hij al 7 weken mee kampt (en juist beter zou gaan). Ik heb toen m’n vraag gesteld waar ik al even aan twijfel, namelijk of hij wel toe is aan wat nieuws. Dit omdat ik het contact met ex wel erg veel en erg bijzonder vind (2-3x per week eet hij daar, samen met hun kinderen, vieren samen kerst, dagelijks appcontact). En nu ik dit heb gevraagd - want het voelde zo gek dat hij ineens af heeft gezegd, twijfelt hij ineens “omdat hij dat niet had verwacht”. Twee dagen geleden nog zeggen dat we onze agenda’s bij elkaar moeten leggen dit weekend zodat we elkaar meer kunnen zien, en na 1 vraag of hij wel klaar is voor iets nieuws ben ik niet meer leuk? Zucht! #frustratie... sorry voor de ego post.

Kunnen jullie weer hoopvolle date-verhalen plaatsen ;-)??
Hoopvol date verhaal? Ik ben nog steeds samen met mijn eerste Tinder date.
YagaBaba schreef:
08-12-2018 23:42
haha, kijk dat is nog eens een hoopvol dateverhaal. :-D

Helaas al wat meer dan alleen een 1e tinderdate achter de rug, maar voor mij, en veel anderen, dan toch maar een ander verhaal. ;)
YagaBaba schreef:
Joh
...
Jammer dat Mats van de aardbodem verdwenen lijkt. Hopelijk happy in love!
Mats, mocht je toch nog stiekem mee lezen, hoe is het met je?

Mag ook privé :)
Blijekip schreef:
09-12-2018 00:33
haha, kijk dat is nog eens een hoopvol dateverhaal. :-D

Helaas al wat meer dan alleen een 1e tinderdate achter de rug, maar voor mij, en veel anderen, dan toch maar een ander verhaal. ;)
Het voordeel van de kroeg boven Tinder is dat je even kort kennis kan maken en weer weg kan. Zo'n Tinder date kost veel meer energie.
YagaBaba schreef:
Dat wisten we niet zeg. :facepalm:
ywtje schreef:
09-12-2018 07:11
Jammer dat Mats van de aardbodem verdwenen lijkt. Hopelijk happy in love!
Mats, mocht je toch nog stiekem mee lezen, hoe is het met je?

Mag ook privé :)
Ja ben ook wel nieuwsgierig hoe het is afgelopen met dame op afstand en de andere dame... Hopelijk heeft hij inderdaad de liefde gevonden!
hoe gaat het bij jou YW?

Ik heb wel een aantal dates met 1 persoon gehad. Wanneer we elkaar zien is het gezellig, maar zodra we elkaar niet zien (en bijna niet spreken) mis ik hem niet en verlang ik er ook niet naar om hem weer te zien.. dus ik denk dat het niets wordt/is.
Gaat goed Depster, ga bijna twee maanden op reis. Dus ben al in de stemming!

Las toevallig in een topic 'wat je niet hardop wilt zeggen' een post van jou.
Wil je daarvoor even een :hug: geven.
Heb een boeken tip eventueel.

Jammer van je date!
ywtje schreef:
09-12-2018 15:10
Gaat goed Depster, ga bijna twee maanden op reis. Dus ben al in de stemming!

Las toevallig in een topic 'wat je niet hardop wilt zeggen' een post van jou.
Wil je daarvoor even een :hug: geven.
Heb een boeken tip eventueel.

Jammer van je date!
Wat lief van je dat je erop terug komt! Pb mij maar met de titel, ben wel geïnteresseerd!

Wat gaaf van je reis, lijkt mij super! Waar ga je allemaal heen?
Ik ga je nu pben! Heeft ook wat meer inleiding nodig.
ywtje schreef:
09-12-2018 15:49
Ik ga je nu pben! Heeft ook wat meer inleiding nodig.
Ik wacht het af :)
Done :)
Oeh, ja, Mats! Je kent mij niet, maar als stille meelezen ken ik jou wel. Kom je updaten?

Jammer, Depster! Soms moet je dat ook even ervaren natuurlijk. Als het hem niet is, houdt het op.

Hier heeft X me vrijwel genegeerd sinds gisteren, dus vandaag heb ik hem gevraagd of we anders even kunnen bellen om de lucht te klaren - appt ie uuuuren later terug dat hij de kinderen heeft. Ja, duh, die zouden in de middag komen, maar reageer dan ook in de ochtend... maar goed, vanavond kon hij wel bellen. Hij reageerde zo kort en kil dat ik wel weet dat het allemaal klaar is. En ik vind het zelf ook geen fijne manier hoe met me wordt omgegaan door hem, maar toch raakt het me wel. Weer niet gelukt, en nu met iemand die ik toch wel echt heel erg leuk vindt. Bleghh, ik wil naar een hutje op de hei!
Hi !
Grappig dat mijn nick geroepen word.
Ik hield mij bewust even stil om voor mezelf wat meer lucht te krijgen en mij te richten op wat ik zelf nou eigenlijk zou willen.
En ik kan je zeggen.... ik kwam er maar niet uit!
Als er een combi van deze dames zou zijn...?

Veel gekletst met familie, ondertussen ben ik dame van dichtbij blijven zien maar merkte ik dat met dame van ver weg in mijn hoofd bleef zitten, af en toe belden we ook wel een keer met elkaar en dan over de koetjes en kalfjes.
Het vreemde is dat het omgekeerd was toen ik met dame van ver weg aan het daten was ( dame van dichtbij continu in mijn hoofd ).

Goed, om een lang verhaal kort te houden:
Er vielen mij steeds meer wezenlijke verschillen tussen dame van dichtbij en mij op.
Zij heeft nog wel wat te doen voor zichzelf en ondanks zij een ontzettend innemende persoonlijkheid is en het een woest aantrekkelijke vrouw is matchten bepaalde dingen anders dan ik gehoopt/verwacht had.
Ik zie haar bijna net zo vaak/weinig als iemand die kinderen heeft maar dan duidelijk moeite doet om haar schaarse tijd toch ook samen te willen zijn.

Ik heb dame van ver weg onlangs laten weten dat ik haar echt leuk vind en graag met haar op pad wil gaan om te ontdekken of het matcht met haar en mij.
De afstand is er nog steeds, de kinderen ook maar zij is te leuk om niet te willen ontdekken wat er kan zijn.
Afgelopen weekend was ze jarig en heb ik haar opgezocht ( ze had de kinderen niet en 2 weken eerder hebben we elkaar ook gezien ).
Een beurse kont van het aanrecht is onder andere één van mijn cadeautjes voor haar geweest :-D

Wel merk ik dat ik na een volle dag samen zijn mijn eigen ruimte weer nodig heb.
Voor nu voel ik een bepaalde rust, ik vind haar leuk en ik hoop dat we samen op pad mogen gaan :)
haha mats! Moest even gniffelen, had zn opmerking niet uit jouw hoek verwacht! Maar het klinkt allemaal goef, en het verrast mij niets dat je voor verreweg dame hebt gekozen :)

Fijn dat je even wat laat weten en het is je gegund!
Haha nou inderdaad. Had gelijk beeld te pakken :P

Maar leuk voor je Mats! Dat zijn de betere berichten. En even rust voor jezelf willen, geen probleem toch. Rustig opbouwen en dan wil je vast steeds vaker en meer bij haar zijn.
Geniet er van.
Debora schreef:
11-11-2018 08:05

De meeste mannen willen de eerste date betalen omdat zij ook wel weten dat als ze dat niet doen een aanzienlijk deel van de matig geëmancipeerde vrouwen op ze afknapt. Als je er met ze over in discussie gaat dan denken ze er diep van binnen vaak heel anders over...
Inderdaad, ik ben ook een man en zo voelt het inderdaad. Als je niet betaalt en voorstelt om te splitten dan maak je gewoon een heel slechte indruk.

Zelfs als de vrouw voorstelt om te splitten, en je zegt ok, dan nog hoopt zij dat je galant doet en de hele rekening betaalt.

Het heeft weinig te maken met hoffelijkheid maar gewoon om je kans op seks te maximaliseren.

Als de vrouw al na het toetje en voor de rekening komt zou zeggen dat ze verder geen vervolg date wilt, zijn er een stuk minder mannen die nog de hele rekening willen betalen.
Wat leuk om te horen, Mats! Klinkt hartstikke goed. En gewoon lekker rustig aan, je ziet wel hoe het dan gaat, toch? Mooi om je te volgen.

Hier is de date nog steeds óf in de negeerstand, óf krijg ik berichtjes van 1 zin die over z’n kinderen gaan. Nul aandacht voor mijn gevoel hierin, gaat ie compleet aan voorbij. Praten is niet te doen met hem, hij wil niet bellen, niet face-to-face, en op de app negeert ie dan. Wat een idioot. Exit dus.

En ik ben even klaar met de apps, dit jaar maar even niet meer en wie weet wat 2019 brengt. Ik heb nog een singleswintersport staan in maart, en ik heb wel iemand die geïnteresseerd is in FWB (wat ik echt nog nooit heb gehad), dus er zijn wat vage mogelijkheden ofzo.

Hebben jullie dat ook, dat je soms helemaal klaar bent met daten? Of dat je nog even moet wennen aan daten anno 2018? Ik vind het namelijk nog steeds maar een gek gedoe af en toe ;-) haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven