Minder van Tinder- deel 10

dinsdag 14 augustus 2018 om 18:45
Deel 10 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
woensdag 21 augustus 2019 om 13:26
Ik vind het dan weer zeer waardevol. Het is het eerste wat ik probeer uit te vogelen. Met bepaalde types gaat het gewoon niets worden. Kost veel te veel energie.Kandijsuiker schreef: ↑20-08-2019 14:45Ik vind het onzin, bij mij komt er ook altijd een andere uitkomst uit.
donderdag 22 augustus 2019 om 20:36
Ik denk dat jij de term `onzin` gebruikt, omdat je geen flauw idee hebt wat die test precies zegt, anders had je deze simplistische opmerking nooit gemaakt.
woensdag 28 augustus 2019 om 13:41
Update: gisteravond mjin eerste Tinder (seks)date gehad. Leuke jongen wel, maar viel toch wat tegen, hij focuste vooral op zichzelf en was daarna ook snel weg. Op naar betere ervaringenmiss_sweet schreef: ↑20-08-2019 11:18Hoihoi,
Ben een meelezer maar hoop dat ik even mag inbreken.
Na een langere relatie een Tinder profiel aangemaakt, en ben vooralsnog op zoek naar iemand met wie ik een leuke avond kan hebben (lees; sex).
Heb nu contact met iemand die dat ook ziet zitten, maar hoe weet ik dat er geen creep achter zit? Onze berichten zijn vrij seksueel getint, maar dat is ook wel de insteek natuurlijk..
Iemand ervaringen, hoe pak je dit aan![]()
thanks!

woensdag 28 augustus 2019 om 13:52

woensdag 28 augustus 2019 om 14:01
Waarschijnlijk heb je meer van deze ervaringen dan goede.miss_sweet schreef: ↑28-08-2019 13:41Update: gisteravond mjin eerste Tinder (seks)date gehad. Leuke jongen wel, maar viel toch wat tegen, hij focuste vooral op zichzelf en was daarna ook snel weg. Op naar betere ervaringen!

maandag 2 september 2019 om 12:32
Nou, dat niet hoor. Maar wat dit betreft wel.
spell68 wijzigde dit bericht op 02-09-2019 12:33
4.11% gewijzigd

maandag 2 september 2019 om 12:52
Ik als man zijnde heb dat ook regelmatig gehad een match en dan blijken ze toch geen interesse te hebben, of ze per ongeluk geswiped hebben of bij nader inzien toch geen interesse ik weet het niet, maar dat is het tinderwereldje. En ik zie bij heel veel vrouwen haar insta account erin staan. Maar ik denk waarom? Wil je volgers verzamelen? En vervolgens wel zeuren dat ze hopeloze berichten krijgen. En inderdaad veel mannen swipen alles naar rechts en ga dan pas een selectie maken.
En @kandijsuiker ik wacht dan ook af tot de vrouw iets zegt, maar wachten totdat er iemand bij mij aan de deur staat gaat doorgaans sneller
En @kandijsuiker ik wacht dan ook af tot de vrouw iets zegt, maar wachten totdat er iemand bij mij aan de deur staat gaat doorgaans sneller

maandag 2 september 2019 om 15:12
Als jij zo snel zo'n sterk gevoel hebt bij Tinder is dat spel niets voor jou.Kandijsuiker schreef: ↑02-09-2019 12:22Ik had een match die niks zei dus had hem op zijn insta geappt. Die stond in zijn profiel? Zegt hij geen interesse te hebben. Waarom match je dan?
Word hier zo boos om.
Of zou ik ten minste zeggen : doe het jezelf niet aan.
Veel mensen swipen idd alles naar rechts en kiezen uit hun matchen met wie ze willen praten. Dat mag.
Of soms was ik zo snel met swipen dat ik de bio niet goed had gezien en dan iets merk dat ik niet wil.
maandag 2 september 2019 om 18:24
Thanks for the updatemiss_sweet schreef: ↑28-08-2019 13:41Update: gisteravond mjin eerste Tinder (seks)date gehad. Leuke jongen wel, maar viel toch wat tegen, hij focuste vooral op zichzelf en was daarna ook snel weg. Op naar betere ervaringen!
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
woensdag 11 september 2019 om 06:37
Even een waarschijnlijk domme, maar voor mij heel belangrijke vraag...... Als je betalend lid bent, dan kun je je locatie veranderen toch? Dat bijv als je over een paar dagen naar Parijs gaat.... je je locatie alvast op Parijs zet.....
Nu mijn vraag.... Kan Tinder zelfstandig ook switchen tussen locaties waar je vaker bent over de wereld? Zonder dat je dat zelf doet?
Nu mijn vraag.... Kan Tinder zelfstandig ook switchen tussen locaties waar je vaker bent over de wereld? Zonder dat je dat zelf doet?
woensdag 11 september 2019 om 17:19
Ik had er van de week eentje die een vervanger zocht voor haar huidige vriend. Ze waren al 10 jaar aan het latten. Haar voorstel was dat we zouden afspreken en als ze me dan na een tijdje stiekem daten leuk genoeg zou vinden, ze het zou uitmaken met haar vriend. En pas dan zouden we seks hebben. Tot die tijd zou ze wel gewoon seks met hem blijven hebben.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
donderdag 12 september 2019 om 09:56
Ik ben echt wereldvreemd...Attraverso schreef: ↑11-09-2019 22:07Straffer dan de mijne Vanzai.
Ik heb er eentje die niet wil daten, enkel appen maar wel exclusiviteit wil.

donderdag 12 september 2019 om 11:08
Nee dat is, zover ik weet, niet mogelijk.Jodice schreef: ↑11-09-2019 06:37Even een waarschijnlijk domme, maar voor mij heel belangrijke vraag...... Als je betalend lid bent, dan kun je je locatie veranderen toch? Dat bijv als je over een paar dagen naar Parijs gaat.... je je locatie alvast op Parijs zet.....
donderdag 12 september 2019 om 12:43
De vraag stellen is hem beantwoorden. Ja, sommige mensen zijn slechts bezig met het vergaren van zoveel mogelijk volgers. Het lijkt misschien vreemd en ongeloofwaardig, maar Tinder kan net zo goed ingezet worden om je exposure te vergroten. Men doet dit dan ook massaal.Kettlebel schreef: ↑02-09-2019 12:52Ik als man zijnde heb dat ook regelmatig gehad een match en dan blijken ze toch geen interesse te hebben, of ze per ongeluk geswiped hebben of bij nader inzien toch geen interesse ik weet het niet, maar dat is het tinderwereldje. En ik zie bij heel veel vrouwen haar insta account erin staan. Maar ik denk waarom? Wil je volgers verzamelen? En vervolgens wel zeuren dat ze hopeloze berichten krijgen. En inderdaad veel mannen swipen alles naar rechts en ga dan pas een selectie maken.
En @kandijsuiker ik wacht dan ook af tot de vrouw iets zegt, maar wachten totdat er iemand bij mij aan de deur staat gaat doorgaans sneller![]()
Tevens een prachtige afspiegeling van hoe onze maatschappij er momenteel voorstaat - en wereld waarin zogeheten 'influencers' over elkaar heen tuimelen, waarin iedereen pretendeert een perfect leventje te hebben en waarin de hoeveelheid volgers symbool staat voor je zogenaamde status. Een account met 'ADD me om Insta' gaat bij mij linea recta naar links, ik hoef de vervolgfoto's niet eens meer te zien. Mooi of niet mooi. Zo breed als een oceaan, maar zo diep als een plas water.
Hakuna matata
Allee ge hebt het of nie
Allee ge hebt het of nie