Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
depster schreef:
14-08-2018 22:16
Je hoeft overigens niet in te loggen onder een ander geslacht, je kan gewoon je zoekfunctie aanpassen naar mannen en vrouwen.... dat terzijde.
Maar dan krijg je, als man zijnde, mannen te zien die op zoek naar een man.
Alle reacties Link kopieren
Nee totaal niet
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
14-08-2018 22:28
Maar dan krijg je, als man zijnde, mannen te zien die op zoek naar een man.
Precies dat, daarom logde ik in als vrouw;)
CherokeeRose1977 schreef:
14-08-2018 22:28
Maar dan krijg je, als man zijnde, mannen te zien die op zoek naar een man.
Nee hoor, ik zoek ook op vrouwen en heul veul vrouwen zoeken gewoon een man? Enkeling zoekt naar vrouw..

en als je wel gelijk hebt, maakt t uit? Hij wilde weten wat voor fotos er te zien waren :p
Dolendedertiger schreef:
14-08-2018 22:29
Nee totaal niet
Dacht ik al
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook weer mee :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
BruinHondje schreef:
14-08-2018 22:20
Als man vraag ik me af of vrouwen flink gespierde mannen qua uiterlijk aantrekkelijk vinden, zeg maar van die sportschool adonissen?
Als hij nou niet in de sportschool zit voor het uiterlijk. Of omdat hij gewoon een passie heeft voor een normale sport, en daarom zo'n lichaam heeft.
En een goed brein heeft. En lief is, en leuk, en kan koken. En mij helemaal de tofste leukste en geweldigste vrouw op aarde vindt en de rest van zijn leven met mij wilt delen, en daar moeite voor doet en werk van maakt. En niet een emotioneel gehandicapte laffe loser kleuter is is en mij opeens gaat dumpen, die niet eens een normaal gesprek kan voeren over waarom in godesnaam en niets meer met mij te maken wilt hebben.

Dan ja, doe mij maar die flink gespierde man, wanneer lever je hem af? :heart:
summerisnear wijzigde dit bericht op 15-08-2018 00:05
6.88% gewijzigd
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
SummerIsNear schreef:
14-08-2018 23:58
Als hij nou niet in de sportschool zit voor het uiterlijk. Of omdat hij gewoon een passie heeft voor een normale sport, en daarom zo'n lichaam heeft.
En een goed brein heeft. En lief is, en leuk, en kan koken. En mij helemaal de tofste leukste en geweldigste vrouw op aarde vindt en de rest van zijn leven met mij wilt delen, en daar moeite voor doet en werk van maakt. En niet emotioneel gehandicapt is en mij opeens gaat dumpen en vervolgens niets meer met mij te maken wil hebben.

Dan ja, doe mij maar die flink gespierde man, wanneer lever je hem af? :heart:
:HA:
Doe mij er dan ook gelijk een!
Het liefst ook Dominant van aard :shame:
Alle reacties Link kopieren
Tikkeltje on the wild side en passievol inderdaad.
Mag zijn mannetje staan, maar ook naar mij luisteren.
Geen verslavingen, weinig drugs-en alcoholgebruik.

Nerd mag, graag zelfs. :heart:
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Don't follow me. I'm lost too..
Alle reacties Link kopieren
SummerIsNear schreef:
15-08-2018 00:08
Tikkeltje on the wild side en passievol inderdaad.
Mag zijn mannetje staan, maar ook naar mij luisteren.
Geen verslavingen, weinig drugs-en alcoholgebruik.

Nerd mag, graag zelfs. :heart:
Goh! Kunnen we anders gewoon vriendinnen worden dan kunnen we hem delen! :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Van anabolen gaat je piemel niet meer werken dus nee.
Alle reacties Link kopieren
SummerIsNear schreef:
14-08-2018 23:58
Als hij nou niet in de sportschool zit voor het uiterlijk. Of omdat hij gewoon een passie heeft voor een normale sport, en daarom zo'n lichaam heeft.
En een goed brein heeft. En lief is, en leuk, en kan koken. En mij helemaal de tofste leukste en geweldigste vrouw op aarde vindt en de rest van zijn leven met mij wilt delen, en daar moeite voor doet en werk van maakt. En niet een emotioneel gehandicapte laffe loser kleuter is is en mij opeens gaat dumpen, die niet eens een normaal gesprek kan voeren over waarom in godesnaam en niets meer met mij te maken wilt hebben.

Dan ja, doe mij maar die flink gespierde man, wanneer lever je hem af? :heart:
Daten dan maar? 🤗
Dolendedertiger schreef:
15-08-2018 08:04
Daten dan maar? 🤗
Er mag hier niet gehengeld worden. En jouw topics over jezelf in m'n achterhoofd denk ik niet dat je in haar plaatje past...
Alle reacties Link kopieren
BruinHondje schreef:
14-08-2018 22:17
Even ter beeld vorming: wat voor auto was het dan? :-)
Haha een smart uit het jaar 0 🤣
BruinHondje schreef:
14-08-2018 22:20
Als man vraag ik me af of vrouwen flink gespierde mannen qua uiterlijk aantrekkelijk vinden, zeg maar van die sportschool adonissen?
Ik vind een gespierde sportschool man niet aantrekkelijk.

Sportieve mannen weer wel, dus fietsers, hardlopers ed. Maar ook dat is niet perse nodig. Het gaat voornamelijk om iemand uitstraling, en denkwijze
Alle reacties Link kopieren
BruinHondje schreef:
14-08-2018 22:27
Ik zag vanmiddag nog een knappe vrouw bij een tankstation, ze was de auto aan het uitzuigen (+1 voor een vrouw die dat doet :-) ).
Want dat is normaal eigenlijk geen taak voor de vrouwtjes? Ook zo knap als ze zelf kunnen tanken hè?
...
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
15-08-2018 08:28
Ik vind een gespierde sportschool man niet aantrekkelijk.

Sportieve mannen weer wel, dus fietsers, hardlopers ed. Maar ook dat is niet perse nodig. Het gaat voornamelijk om iemand uitstraling, en denkwijze
Ik vind zulke mannen ook niet zo aantrekkelijk. Die zijn veel te ijdel en op zichzelf gericht.
...
Alle reacties Link kopieren
BruinHondje schreef:
14-08-2018 22:27
Uiterlijk is voor mij ook een selectiemiddel. Als ik een vrouw aantrekkelijk vind qua uiterlijk, dan is de kans veel groter dat ik op die vrouw af stap of mee probeer te flirten. Echter kijk ik naar nog veel meer zaken dan alleen uiterlijk, als dat het geval was, dan was ik hoogstwaarschijnlijk niet meer single.

Nog even ter bewijs dat uiterlijk niet alles is voor mij:
Ik zag vanmiddag nog een knappe vrouw bij een tankstation, ze was de auto aan het uitzuigen (+1 voor een vrouw die dat doet :-) ). Wilde eigenlijk proberen contact te maken, maar ja de auto was een Opel Zafira=huishouden vol met kinderen=afknapper :rolling:
Dat is het punt niet. Jij mag jezelf dan wel wijs maken dat je afknapt, dan heb je iig de illusie dat je de controle houdt, Ik herken het, want ik heb het ook, maar ik wil dat wel eens zien als die vrouw naar jou toekomt en vraagt of je er effe een uurtje mee naar een hotelkamer gaat, zonder consequenties, wat er dan gebeurt.

Ik ben over het algemeen niet zo met seks bezig, maar als een oerinstinct in mij denkt dat er wat te halen valt dan sta ik gelijk op "aan" en dan wordt "nee" zeggen toch echt ineens heel lastig. Iets met "weg rationeel brein".

Ik weet dat de gemiddelde reactie van vrouwen wegwuiven is. Dat is begrijpelijk, want enerzijds hebben vrouwen normalerwijs wat meer tijd nodig om op te warmen en vrouwen denken dat mannen ook zo werken en anderzijds is het confronterend dat ze eigenlijk totaal geen invloed hebben op het hele proces en de man zelf.
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij of wordt dit topic een wedstrijd van wie de meeste vooroordelen heeft over beide seksen?
Vind er weinig meer aan zo in elk geval..
Vergeet vooral niet te genieten van elkaar, volgens mij is dat (een van) de reden om te gaan daten.
Alle reacties Link kopieren
Delila- schreef:
15-08-2018 10:20
Ligt het aan mij of wordt dit topic een wedstrijd van wie de meeste vooroordelen heeft over beide seksen?
Vind er weinig meer aan zo in elk geval..
Vergeet vooral niet te genieten van elkaar, volgens mij is dat (een van) de reden om te gaan daten.
En leuke (of minder leuke) dateverhalen! Ik schreef in eerdere delen al mee onder een andere naam, en het was toen echt leuk om met elkaar te kletsen over dates. We hadden ook vaak bijnamen voor elkaars dates. Ywtje, dat weet jij misschien ook nog, jij schrijft ook al een tijdje mee toch?
Ik ben nu een paar dagen aan het kletsen met een leuke man (denk ik). Woont wel een uurtje rijden van me vandaan, dat is ook echt de max qua afstand. Binnenkort een kopje koffie doen, maar hebben nog geen datum afgesproken. We hebben beide kinderen, dus even kijken hoe het uitkomt. Vind het zelf wel fijn als een date kinderen heeft. Dan snappen ze tenminste dat je niet altijd tijd hebt en dat je een planning hebt.
...
Alle reacties Link kopieren
Jaaa precies Anarion!
Leuk dat je een date in het vooruitzicht hebt, via Tinder?
Keep us posted!
Anárion als jij mee schreef onder een andere naam, dan ken je mij vast ook onder die andere naam. Word ik nieuwsgierig van haha.

De bijnamen ja, dat was makkelijker om de personen aan te duiden. Weet nog 1 bijnaam van mijn date destijds.
Leuk dat je een date in aantocht hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een idee onder welke nick jij eerder schreef Ywtje ;-)
Zal het niet verklappen :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven