Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
Alle reacties Link kopieren
Delila- schreef:
15-08-2018 17:29

Ik vind dit echt heel raar, sinds wanneer stuurt Tinder berichten via de mail?
Lijkt mij ook raar. Volgens mij heeft Tinder mijn e-mail adres niet eens.
Kan nog wel een Phishing mail zijn.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Niet.
Als je gaat naar instellingen en dan naar app instellingen/meldingen. Daar zie je e-mail staan. Als je daar op klikt, kun je de mails uitzetten. e-mailadres hebben ze via je Facebook account.
Delila- schreef:
15-08-2018 15:57
Done ;-D
Haha, en het klopt ;)
Fluttershy wat rot voor je zeg! Veel sterkte met het verwerken. Denk dat je de juiste keuze gemaakt hebt.
CherokeeRose1977 schreef:
15-08-2018 17:38
Als je gaat naar instellingen en dan naar app instellingen/meldingen. Daar zie je e-mail staan. Als je daar op klikt, kun je de mails uitzetten. e-mailadres hebben ze via je Facebook account.
Nah wat slecht zeg, dat is dan ineens veranderd zeker..
Heb Tinder toch al paar jaar op mijn telefoon (actief of non-actief) en dit is echt nieuw.
ywtje schreef:
15-08-2018 19:50
Haha, en het klopt ;)
Jeujj :cheer2:
Winkje had jij nou een date met jouw festival man gisterenavond? Vertel!
Ja was leuk! Ik wil hem nog wel een keer zien, maar ik weet nog niet helemaal zeker of ik hem leuk genoeg vind. Ach, ik ga het wel zien.
Wat leuk! Gewoon zien waar het schip strandt...

Ik heb vanavond date nr 3 alweer.
Waar haal je de zin vandaan flutter? Je zoekt wel veel afleiding, vergeet je niet af en toe even een avond te pakken voor jezelf en te voelen wat je voelt?
Ja het kwam er tussendoor. Eigenlijk zouden we elkaar voor de tweede keer zien vanavond maar ik wil emigreren tzt en gisteren was er een openlucht film van een Nederlandse in dat land. Hij had gelijk aan mij moeten denken en vroeg of ik het leuk vond om mee te gaan kijken. De afspraak van vandaag stond nog dus die lieten we gewoon doorlopen. Vandaar zo veel zo snel.
Winkje gewoon laten gebeuren, je hoeft nu ook nog niks te weten. Leuk, ben benieuwd naar het vervolg.

Flutter, hoe voel je je bij hem? En weet hij van je breuk en ldvd?
Denk inderdaad ook aan jezelf en je verdriet.
Ja hij weet ervan. Zelf is hij ook pas 2 maanden single na een relatie van 2,5 jaar. Ongetwijfeld ook nog verdriet.

Ik ben niet verliefd, zou denk ik ook nog niet kunnen. Gisteren sloeg hij een arm om me heen en daar zat eerst een mentale blokkade, alsof ik vreemdging. Hij voelde dat aan en trok zijn arm terug. Later had ik er juist behoefte aan en heb ik hem zelf opgezocht en dat voelde ook fijn daarna, veilig, geborgen, vanzelfsprekend. Op het eind hebben we gezoend en toen werden we ook allebei opgewonden, dus de fysieke klik is er wel. Ik wilde een foto laten zien en moest daarvoor langs best wat foto's van mijn ex scrollen. Daar heeft hij ook niks over gezegd verder. Het gaat verder heel rustig, heel respectvol, op mijn tempo. Dus eigenlijk voel ik me heel fijn bij hem. Het lijkt nu een fijne, gemakkelijke, attente man, waarmee ik goed kan praten en waar een fysieke klik mee is.
:love: vanavond weer met m'n date samen geweest. Hij had bloemen en chocolaatjes mee genomen. Zondag zie ik hem weer :heart:
Gaat echt de goede kant op dus :)
Klinkt goed Flutter. Gewoon van genieten zolang het goed voelt.
Wat leuk Ywtje! Charmant hoor.
He geds YW wat vervelend allemaal :proud:
ywtje schreef:
16-08-2018 23:29
:love: vanavond weer met m'n date samen geweest. Hij had bloemen en chocolaatjes mee genomen. Zondag zie ik hem weer :heart:
Gaat echt de goede kant op dus :)
Ah wat lief :flirting:
Fijn Ywtje, klinkt goed!
...
De man met wie ik vorige week donderdag een date had laat niets horen en ik moet zeggen dat ik ook niet de behoefte heb om iets van mij te laten horen. Dus tja, op naar de volgende haha!

Heb wel nog contact met een andere man, maar hij geeft zo kort en eentonige antwoorden dat ik ook afhaak. Nu kwam hij net met een bericht dat ik zo stil was...ja een gesprek gaande houden moet wel van twee kanten komen he
Precies, next! Dat vind ik wel een voordeel aan Tinder.

Date stuurde me vandaag fanatiek lieve berichtjes (gisteren seks gehad en daarna lange knuffelsessie op de bank waar we niks zeiden en hij steeds diep in mijn ogen keek) maar heeft volgende week 'weinig tijd' dus ik ben benieuwd of het een rode vlag is. Hij zei wel iets gisteravond dat hij me nu even niet kon zien en me zo enorm zou missen (en iets more cheesy wat ik hier niet deel omdat het op dat moment romantisch was maar op papier echt OMFG is) maar daar ben ik niet op ingegaan omdat ik weet dat het nog even vrijheid blijheid is voor ons beiden.
Hij gooide wel een balletje op voor het weekend maar dan heb ik mijn kinderen.
En ik mis mijn ex ineens zo. @( Adem in adem uit.
Niet zo raar Flutter. Laat de gevoelens er gewoon zijn :hug:
Sterkte!
fluttershy schreef:
17-08-2018 20:15
En ik mis mijn ex ineens zo. @( Adem in adem uit.
:hug:

Ik heb een onwijs leuke man ontmoet. Lief, sociaal, gezellig en heel serieus met mij. Ik dacht dat ik er nu wel aan toe was maar ik merk dat ik nog steeds geen relatie wil. Of misschien ben ik niet verliefd genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven