Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
spell68 schreef:
12-09-2019 11:44
Huh? Au contraire. Ik ben wereldvreemd, omdat dit soort zaken tegenwoordig blijkbaar normaal is. Ik kruip weer mooi onder mijn steen.
Dat had ik begrepen, maar als het 'tegenwoordig blijkbaar normaal is' werd het hier niet opgemerkt, lijkt me. Die apper lijkt me dan eerder wereldvreemd dan de ontvanger of de lezer die zich kennelijk indirect aangesproken voelt.
Alle reacties Link kopieren
spell68 schreef:
12-09-2019 11:44
Huh? Au contraire. Ik ben wereldvreemd, omdat dit soort zaken tegenwoordig blijkbaar normaal is. Ik kruip weer mooi onder mijn steen.
Wie zegt dat dit normaal is? Anders had ik het hier niet gepost.
Attraverso schreef:
12-09-2019 14:36
Wie zegt dat dit normaal is? Anders had ik het hier niet gepost.
Dat was dus mijn hele punt.
Alle reacties Link kopieren
Dag mensjes, kwam met toeval dit topic tegen en besloot een account aan te maken :shame: .

Ik ben zelf nooit heel actief geweest op datingapps/datingsites. Jaren geleden wel eens Badoo geprobeerd, maar daar zaten vooral mannen die op zoek waren naar seks. Heb er wel 2 hele goede vrienden aan overgehouden waar ik nog regelmatig wat mee ga drinken. Enfin, 2 maanden geleden is mijn vaste relatie van 3 jaar stukgelopen (hem had ik niet via een datingsite maar gewoon op de werkvloer ontmoet). Heftige periode geweest en ik ben nog niet helemaal over hem heen, maar het gaat steeds beter! Zit weer lekker in me vel en heb dan ook zin om weer nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ben op dit moment niet echt op zoek naar iets vast, maar wie weet kom ik de ware wel tegen :kwijl: . Tinder is al gedownload maar nog geen account aangemaakt, eerst even dit topic doorlezen om te kijken hoe het jullie bevalt hehe. Zitten hier trouwens ook mensen op Happn? Lijkt me ook wel tof omdat je echt met mensen in contact komt die je bent tegengekomen. Aarrghh wat een gedoe al die datingapps.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
12-09-2019 14:36
Wie zegt dat dit normaal is? Anders had ik het hier niet gepost.
Niemand, maar dat is de conclusie die ik trek, want, tenzij je net die ene innovator aan de haak hebt geslagen, stelt een gemiddelde man zoiets niet voor als het niet al enigszins ingeburgerd is.
Alle reacties Link kopieren
casa__ welkom.
Ik gebruik ook Happn, heb er een paar leuke contacten op lopen.
Vind het wel creepy wanneer een zonderling figuur waar ik geen contact mee wil me een hello stuurt en er dan bijstaat dat hij zich op minder dan 500m bevindt.
Alle reacties Link kopieren
Nu heb ik het weer... Net de hond uit gelaten, zie ik dat iemand die vlak in de buurt is me een hello stuurt.
Ben nieuw in de buurt, kan even goed een buurman zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een maandje Tinder. Nooit eerder gebruikt omdat het swipe concept me tegenstond (doe ik overigens nog steeds niet, ik druk op het kruisje). Had er ook niet zo'n al te beste verhalen over gehoord, maar het valt me tot nu toe erg mee. Veel vriendelijke en geïnteresseerde mannen, geen gekke openingszinnen. De meesten zijn op zoek naar iets serieus. Ik merk wel dat ik het lastig vind om mensen in vertrouwen te nemen. Om je steeds opnieuw bloot te stellen en niet te weten wat je ervoor terugkrijgt. Hoe gaan jullie daarmee om?
Ik heb er nu twee die ik echt zie zitten, waarvan ik er één al heb ontmoet. Toch wil ik de ander graag ook zien, maar daar voel ik me een beetje schuldig over. Ik gun ze allebei het allerbeste.
Sinds drie dagen houdt de tweede persoon zich echter muisstil (terwijl hij elke dag contact zocht en ook wilde afspreken). En ik merk dat ik daar toch van baal, ook al zou je denken dat het 'probleem' zich zo op een natuurlijke manier heeft opgelost. Daarbij vraag ik me gelijk af of er iets aan de hand is. Ik weet dat hij veel reist voor werk. Ik heb zijn zakelijk nummer. Het is (naar mijn weten) geen playboy type. Komt oprecht over.
Excuses voor dit ogenschijnlijke luxeprobleem.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer op de markt na een relatie met een creep maar twijfel enorm over dat hele online dating gebeuren. Zeker na het zien van 'Dirty John' op netflix o_o .

Zijn er nog succesverhalen of is het allemaal kommer en kwel?
Alle reacties Link kopieren
Vriendgedumpt schreef:
27-09-2019 11:58
Ik ben weer op de markt na een relatie met een creep maar twijfel enorm over dat hele online dating gebeuren. Zeker na het zien van 'Dirty John' op netflix o_o .

Zijn er nog succesverhalen of is het allemaal kommer en kwel?
Ik ben vorige week getrouwd met mijn Tinder match. En in mijn directe omgeving verwacht ik, mits ze willen trouwen natuurlijk, nog wel een paar bruiloften door Tinder.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Ik heb deze zomer geen luck op tinder. Wel veel sex gerelateerd aanbod. Alleen nu veel meer dan voorheen. Wat ook positief is, mocht het zo zijn dat je zin hebt en wilt spelen.
Echter nu vanaf juli aan swipen.
Heb nu nog 2 matches over die ik nog wil daten. Verder heb ik tinder verwijderd (again). En ga ik me focussen in de fitniss ruimte, heb me aangemeld. Wie weet zie ik daar ook wat 🤣
alongwiththesunshine schreef:
23-09-2019 14:14
Ik heb sinds een maandje Tinder. Nooit eerder gebruikt omdat het swipe concept me tegenstond (doe ik overigens nog steeds niet, ik druk op het kruisje). Had er ook niet zo'n al te beste verhalen over gehoord, maar het valt me tot nu toe erg mee. Veel vriendelijke en geïnteresseerde mannen, geen gekke openingszinnen. De meesten zijn op zoek naar iets serieus. Ik merk wel dat ik het lastig vind om mensen in vertrouwen te nemen. Om je steeds opnieuw bloot te stellen en niet te weten wat je ervoor terugkrijgt. Hoe gaan jullie daarmee om?
Ik heb er nu twee die ik echt zie zitten, waarvan ik er één al heb ontmoet. Toch wil ik de ander graag ook zien, maar daar voel ik me een beetje schuldig over. Ik gun ze allebei het allerbeste.
Sinds drie dagen houdt de tweede persoon zich echter muisstil (terwijl hij elke dag contact zocht en ook wilde afspreken). En ik merk dat ik daar toch van baal, ook al zou je denken dat het 'probleem' zich zo op een natuurlijke manier heeft opgelost. Daarbij vraag ik me gelijk af of er iets aan de hand is. Ik weet dat hij veel reist voor werk. Ik heb zijn zakelijk nummer. Het is (naar mijn weten) geen playboy type. Komt oprecht over.
Excuses voor dit ogenschijnlijke luxeprobleem.
Dat vind ik ook lastig om jezelf bloot te geven ik probeer dat een beetje te vermijden voordat ik iemand in het echt zie, maar soms ontkom je er niet aan. En ik heb ook nu een beetje hetzelfde als jou, heb 3 gesprekken lopen waarvan ik denk die wil ik in het echt zien(ééntje inmiddels ontmoet) de andere ga ik volgende week ergens zien en één persoon is ook opeens stil eigenlijk waar ik het meeste tegen gezegd had op de chat zij begon wat meer te zeggen en ik automatisch ook maar vanuit het niets hoor ik sinds vorige week donderdag niks meer. (ik zal vanavond nog eens vragen hoe het ermee zit) dus precies niet weten wat je ervoor terugkrijgt, ik moet het wel doen en jij niet zo komt het dan over.
Hier nu 2 dates gehad met dezelfde man van tinder. Allebei leuk en fijn (dacht ik dan)

Nu appten we dagen erna nog regelmatig. Echter nu reageert hij niet. Apps worden ook niet gelezen en volgens de status ook sinds gisteren niet online.

Is dit een gevalletje he is just not that into me?

Reacties die er komen zijn wel positief van hem
Dewereld schreef:
02-10-2019 13:46
Hier nu 2 dates gehad met dezelfde man van tinder. Allebei leuk en fijn (dacht ik dan)

Nu appten we dagen erna nog regelmatig. Echter nu reageert hij niet. Apps worden ook niet gelezen en volgens de status ook sinds gisteren niet online.

Is dit een gevalletje he is just not that into me?

Reacties die er komen zijn wel positief van hem
Het lijkt mij als je al 2 dates gehad heb en daarna nog regelmatig geappt hebt dat die niet zomaar ineens stil is. Misschien iets aan de hand met zijn telefoon of gewoon even druk. Maar ik ken zijn appgedrag ook verder niet. Of die juist snel reageert, of laat, veel zegt op de app etc,etc,
Hij geeft ook wel aan dat hij het druk heeft en zich niet lekker voelde.

Ik moet maar gewoon wat geduld en vertrouwen hebben, en dan vooral in mijzelf denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Als hij zelf aangeeft druk te zijn en zich niet lekker voelt zal ik niet heel veel erachter zoeken. Zal wel goed komen, en anders weet je ook gelijk wat voor type het is.

Ik heb een leuke vent via werk ontmoet, alleen ligt nu één van zijn ouders op sterven dus die laat ik maar even met rust. Die heeft het al lastig genoeg.

Daarnaast 3 dates gehad met iemand waarvan ik niet zeker wist of er een relatie in zat, maar wel gewoon leuk. Hadden date 4 gepland, dus prima. Redelijk vroeg in de avond dus op tijd eten en alles etc etc.
Wil hij een uur van te voren afzeggen onder het mom zullen we vanavond geen moeite doen? Nou eh ik heb al moeite gedaan, dus ik wil het door laten gaan?

Maar kennelijk had hij geen zin, dus blokkeerde mij maar gelijk. :facepalm:
Okeeeeeee....... Weet gelijk weer waarom ik zo lang geen dates had pfff....

En dat moet dan een volwassen vent zijn :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met die mannen tegenwoordig? Wat een jankerd om een uur van te voren af te zeggen en geen zin hebben om moeite te doen, terwijl je als vrouw echt wel veel tijd en moeite erin steekt om leuk op de date te verschijnen. Echt lullig om dan een uur van tevoren af te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Jezus Lotje wat een droeftoeter die vent. Wees blij dat je er vanaf bent. Wat een sul.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik mis er niks aan. Halve tamme is het :puh:

Beter nu dan dat ie na een aantal maanden ineens verdwijnt....
Alle reacties Link kopieren
Dewereld schreef:
02-10-2019 13:46
Hier nu 2 dates gehad met dezelfde man van tinder. Allebei leuk en fijn (dacht ik dan)

Nu appten we dagen erna nog regelmatig. Echter nu reageert hij niet. Apps worden ook niet gelezen en volgens de status ook sinds gisteren niet online.

Is dit een gevalletje he is just not that into me?

Reacties die er komen zijn wel positief van hem
Misschien ook druk? Zou nog even tot vrijdag wachten, en dan iets sturen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik graaf dit topic even op want ik kan wel wat advies gebruiken. Een paar weken terug heb ik Tinder maar weer eens gedownload. Twee weken terug heb ik met iemand afgesproken. Ik had er niet zoveel verwachtingen bij. Maar de eerste date was erg leuk. Ik vind hem interessant, leuk en ook aantrekkelijk, leek ook serieus over te komen en geïnteresseerd. Hij wilde graag nog een keer afspreken. Tweede date was ook weer leuk, ik merkte dat ik hem nog leuker begon te vinden. Ik ben, geheel niet volgens plan, de tweede date al met hem naar bed gegaan. En dat was echt heel fijn en passievol. Nu hadden we dit weekend de derde date. Ik wilde het graag hebben over waar hij eigenlijk naar opzoek is. Want ik heb geen behoefte om iemands fuckbuddy ofzo te zijn. Antwoord was wat vaag. Ik hoor ook niet vaak iets van hem, eens in de paar dagen misschien. Ik ben erg in de war weer door dit alles. Ik wil er gewoon rustig en nonchalant mee omgaan maar dat lijkt dus totaal niet te lukken. Hoe gaan jullie nou met zoiets om?
Alle reacties Link kopieren
Aardvarken, waarom wil je nochalant zijn als je het niet bent? Er is niks mis mee als je geen interesse hebt in losse contacten of zo.

Wat maakte zijn reactie zo vaag?
Het is natuurlijk soms beter om eerst dingen een maandje of wat aan te kijken en elkaar te leren kennen, maar als hij gewoon niet op zoek is naar iets serieus dan houdt het wel een beetje op denk ik
Alle reacties Link kopieren
@ vriendgedumpt, dat zijn geen chique acties inderdaad maar er beter maar direct achter komen dan dat er meer moeite/gevoelens bij komen kijken.

Hi Lotje, lang geleden dat ik jou gelezen heb.
Jammer dat het je niet mee zit maar je bent leuk zoals je bent en zal vast die toffe gast tegen komen.

Mijn Paiq match en ik matchen nog steeds, ondanks de afstand :)
Een paar weken terug heb ik te maken gehad met een brand, de nasleep en vooral ook de schrik/woede hebben veel gedaan en ik heb veel aan haar gehad, vervelend wat er gebeurd is maar het geeft gelukkig heel duidelijk weer dat we er écht voor elkaar zijn als het nodig is.
Aardvarkentje schreef:
11-11-2019 08:49
Ik graaf dit topic even op want ik kan wel wat advies gebruiken. Een paar weken terug heb ik Tinder maar weer eens gedownload. Twee weken terug heb ik met iemand afgesproken. Ik had er niet zoveel verwachtingen bij. Maar de eerste date was erg leuk. Ik vind hem interessant, leuk en ook aantrekkelijk, leek ook serieus over te komen en geïnteresseerd. Hij wilde graag nog een keer afspreken. Tweede date was ook weer leuk, ik merkte dat ik hem nog leuker begon te vinden. Ik ben, geheel niet volgens plan, de tweede date al met hem naar bed gegaan. En dat was echt heel fijn en passievol. Nu hadden we dit weekend de derde date. Ik wilde het graag hebben over waar hij eigenlijk naar opzoek is. Want ik heb geen behoefte om iemands fuckbuddy ofzo te zijn. Antwoord was wat vaag. Ik hoor ook niet vaak iets van hem, eens in de paar dagen misschien. Ik ben erg in de war weer door dit alles. Ik wil er gewoon rustig en nonchalant mee omgaan maar dat lijkt dus totaal niet te lukken. Hoe gaan jullie nou met zoiets om?
Zo vertellen tijdens een date... Dat je meer voor hem voelt en hij de enige is die je date, en je gevoel en vooral wat jij wil/zoekt.. Kijken wat die zegt?
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
11-11-2019 14:48
Aardvarken, waarom wil je nochalant zijn als je het niet bent? Er is niks mis mee als je geen interesse hebt in losse contacten of zo.

Wat maakte zijn reactie zo vaag?
Het is natuurlijk soms beter om eerst dingen een maandje of wat aan te kijken en elkaar te leren kennen, maar als hij gewoon niet op zoek is naar iets serieus dan houdt het wel een beetje op denk ik
Omdat het natuurlijk niet leuk is om er zo door geraakt te worden. En het is nog te vroeg om al dingen te kunnen zeggen. Dus zou het fijn vinden om gewoon rustig dingen te kunnen onderzoeken alvorens ik me overal druk over ga lopen maken. Snap je?
aardvarkentje wijzigde dit bericht op 14-12-2019 10:05
34.53% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven