Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
quote:Jempo schreef op 10 maart 2017 @ 13:29:

Ik heb net een legging laten doen bij Tomcat, hier op het forum (kennen jullie die?).



Ik had een vraag over mijn studie, maar hij gaf het volgende antwoord:

"Vreemd genoeg geven de kaarten aan dat er meer beweging zit in je liefdesleven, vruchtbaarheid, overvloed en een keuze met of over een partner die gemaakt moet gaan worden."



Ohhhhh????? Zal er dan nu toch eindelijk wat gaan gebeuren in mijn liefdesleven??? Dat zal tijd worden!



Ik hoop op een heleboel evatjes deze 2017 Haha
quote:CherokeeRose1977 schreef op 10 maart 2017 @ 14:14:

[...]





Het stomme was dat hij er erg leuk uitzag op de foto's dus als hij niet zo'n opmerking had gemaakt...wie weet...



Zullen er mannen zijn die succes hebben met dat soort opmerkingen?



Ohhhhhwwww, nou ik ben inmiddels achter dat mannen allemaal mannen zijn en dat hoe iemand overkomt of op de foto's uitziet niks zegt over what on his mind is



En ja, genoeg mannen die er succes mee hebben.
Ja een beetje dirty talk vind ik ook niet erg maar zoals ik eerder zei, doe ik dat liever in t engels. Vind t in nederlands wat hard overkomen.



Hebben jullie trouwens ook een leuke profieltekst staan op Tinder?
Ik wel. Zegt iets over mijn persoonlijkheid, overkomen, hoe ik in het leven staat en is humorvol. Niet zo letterlijk beschreven, maar je snap het vast wel



Hoor vaak dat veel mannen erom moeten lachen en een goede indicatie is om naar rechts te gaan

Ik vind mannen die een leuke profieltekst (of überhaupt iets hebben staan....) ook veel leuker!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 10 maart 2017 @ 13:38:

[...]



@Neliba

Hoe lang daten jullie nu? Met alles wat ik lees van hem, vind ik dat het prima kan om het hem op de man af te vragen. Hij hoeft geen uitspraken te doen of het een relatie wordt oid, maar wel hoe hij jou ziet en het contact. Dat hoeft niet zwaar te zijn, liever niet zelfs.



Stel dat ie het gewoon gezellig vindt en verder het nog niet weet, ben je hier oké mee? Ik zou gewoon dingen blijven doen waar jij je geod bij voelt We daten nu een week of acht. Maar door de volle agenda's (en doordat we allebei een week op vakantie zijn geweest, niet dezelfde week) hebben we elkaar pas een keer of vijf gezien. Dus echt nog niet heel vaak. Ik wil hem inderdaad op de man of vragen hoe hij het / ons ziet. Hoeft van mij echt niet het etiketje "relatie" te krijgen hoor, daar ben ik zelf ook nog helemaal niet over uit! Maar ik zou het wel leuk vinden om elkaar te blijven zien, inderdaad gewoon om dat het gezellig is (en fijn in bed ). Maar goed, wel handig als hij het ook daar mee eens is Wil de vraag het liefst wel IRL stellen in plaats van via de app. Dus ik denk dat ik hem straks een luchtig berichtje stuur met de vraag of hij zin heeft om binnenkort af te spreken. Zegt hij 'nee' (of schuift hij het weer op de lange baan), dan is dat ook duidelijk. En zegt hij ja, dan ga ik dan wel precies vragen hoe het zit. We'll see!
Alle reacties Link kopieren
@Lovestar: oh, wat wordt jij heen en weer geslingerd deze week zeg!! Misschien loopt het uit op een klassieke rebound, misschien ook niet... Goed in ieder geval dat je het open hebt gegooid. Verder vind ik dat je heel goed reflecteert, je bent je bewust van wat er speelt en van de valkuilen. Ik duim met je mee voor een goede afloop!



@Cherokee: bijna vergeten te reageren, maar die date in Londen... hilarisch verhaal!!! Vind het trouwens wel dapper van je dat je meteen met hem mee bent gegaan naar zo'n spa. Dat zou ik dan weer veel enger vinden dan iemand op de eerste date bij mij thuis uitnodigen (niet dat er fysiek veel kan gebeuren, maar ik zou me er denk ik wel onprettig / ongemakkelijk bij voelen). Maar echt... you go girl! Als je dit hebt overleefd, kun je alle Tinder dates aan!
Lovestar pas een beetje op jezelf. Wat een boel gevoelens en heftigheid voor twee dates.

Soms moeten dingen ook de kans krijgen om te groeien. Maar fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
Help. Eergister een date gehad, hartstikke gezellig (wederzijds), maar ben zelf nogal van de slanke lichamen. Zij had minstens 15 kilo overgewicht, buiten dat om topwijf. Alleen is dat voor mij gewoon echt wel een groot dingetje (en ik weet dat het gros hier dat belachelijk vind, maar je moet er uiteindelijk wel opgewonden van kunnen raken, zij is ook niet gek.. en nee ik ben zelf buiten het slank zijn niet perfect voordat ik de volle lading krijg). Nu wil ze weer afspreken, vind ik opzich helemaal geen punt maar voel me ook lullig om dat te doen terwijl ik diep van binnen weet dat ik met dat ene puntje niet kan leven. Wat zeg je? De waarheid vind ik in deze buitengewoon gemeen.
Dat je geen klik voelt lijkt me.

Ik persoonlijk val ook niet op overgewicht, zou niet mijn eerste keuze zijn, maar als ik iemand ontmoet en hij is top zoals jij omschrijft dan is dat gewicht echt geen issue meer.

Dus vraag mij dan af, hoe top vond je haar nou werkelijk?
Zoals Eva zegt... dat de date erg leuk was maar er niet meer inzit.



Heb dat ook al meegemaakt, erg vervelend... en sindsdien vraag ik of de foto's recent zijn en vraag ik naar eentje waar hij volledig opstaat mocht dat ontbreken.
Ik voelde me juist helemaal niet ongemakkelijk in de spa. Misschien omdat er alleen maar naakte mensen waren zelfs het barpersoneel
Ohh oude foto's. Ook wel een keer gehad. Man zag er leuk uit. Nummers uitgewisseld. Zag hij er op Whatsapp gelijk 10 jaar ouder en dikker uit... was niks dus.
quote:neliba schreef op 10 maart 2017 @ 16:07:

@Lovestar: oh, wat wordt jij heen en weer geslingerd deze week zeg!! Misschien loopt het uit op een klassieke rebound, misschien ook niet... Goed in ieder geval dat je het open hebt gegooid. Verder vind ik dat je heel goed reflecteert, je bent je bewust van wat er speelt en van de valkuilen. Ik duim met je mee voor een goede afloop!

....quote:Eva- schreef op 10 maart 2017 @ 16:14:

Lovestar pas een beetje op jezelf. Wat een boel gevoelens en heftigheid voor twee dates.

Soms moeten dingen ook de kans krijgen om te groeien. Maar fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad.



Wat lief dat jullie begaan zijn met mij



Ik leer mijzelf trouwens ook best goed kennen met dit hele dategebeuren

Ik begin onderhand een rode draad te zien in mijn mannen en datekeuzes. Ze moeten interessant zijn en anders dan anders, maar misschien is dat heel normaal Ik merk ook dat ik op zoek ben naar een bepaalde soort klik, soort contact. Ik denk dat ik zelf een vrij intens persoon ben....Misschien dat mijn mankeuzes en het contact vrij intens zijn?

Ik heb ook rustige, gezellig gesprekken, gelukkig.



Soms snap ik ook niet altijd waarom bepaalde dingen lopen of dat het zo snel gaat of intens. Ik vind het wel belangrijk inderdaad om mijn hoofd erbij te houden en dicht bij mijn gevoel te blijven. Op een vrij bewuste manier keuzes maken.



Ik weet niet hoe het gaat lopen....Het is vandaag weer zoals vanouds gelukkig. Vanaf het begin merk ik een bepaald gevoel van dat hij echt wel op mij gericht is. En niet alleen onderhoudend is. Ik hoop natuurlijk dat het meer word....Maar ik ga het allemaal zien en vooral het hier en nu en leuk hebben
@Haags

Wat Eva zegt
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat is er wel veel geschreven......iedereen die gaat daten veel plezier ;)

Hier even een date dipje.
Date van morgen gaat niet door. Hij heeft het te druk met dingen voor zijn studie. Ik ga er maar gewoon vanuit dat hij de waarheid vertelt. Ben al blij dat hij reageert!



Nu gaan we later deze week een drankje doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 10 maart 2017 @ 14:39:

Ja een beetje dirty talk vind ik ook niet erg maar zoals ik eerder zei, doe ik dat liever in t engels. Vind t in nederlands wat hard overkomen.



Hebben jullie trouwens ook een leuke profieltekst staan op Tinder?Of iemand de tekst leuk vind weet ik niet, maar bijna maximaal vol geschreven
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat het overigens weer ontzettend hard hier!



Welkom nieuwe nicks.



Morgen de date met Brabantse dame, deze stond al even gepland.

Ook nog een ander lijntje lopen, uitgesproken dat we elkaar willen ontmoeten maar gezien haar beperkte tijd laten we dat even op ons af komen.
Tinder doet raar. Ik krijg matches met mannen die ik zeker weten niet heb geliked.



Anderen ook last van?
Alle reacties Link kopieren
Altijd leuk die mannen die vanuit het niets zeggen 'nee ben dit weekend bij mijn kindjes' terwijl er helemaal niks over kinderen in hun bio staat of op de foto's... Verzwijgen dat je ze hebt is sowieso al grote afknapper. Gelukkig nog geen date mee gepland, maar dat gaat dus ook never nooit meer gebeuren. Wees gewoon eerlijk, anders had ik sowieso links geswiped..
Dat is inderdaad irritant lola!



Goed, ik heb de italiaan een appje gestuurd om dit weekend af te spreken.

Mijn andere date heb ik gevraagd om bij hem thuis af te spreken. Na mijn Spa avontuur durf ik dat denk ik wel
Alle reacties Link kopieren
Hup, gaan met die banaan Cherokee!



Ik heb even geappt naar accountant. Iets in deze trant: "Hoi, hoe is het? Drukke week gehad? Lijkt me leuk om elkaar snel weer te zien, of zie jij dat niet meer zitten?". Al heel snel reactie terug: excuses, heel druk geweest, stom dat hij niet geappt had. Ja, hij wilde mij nog wel zien. Maar een concreet voorstel... ho maar. Ik heb de bal dus maar bij hem neergelegd. Als hij nog wil afspreken, leuk, graag! Maar dan moet hij wel even actie ondernemen
Cherokee, ik vind je nu al de heldin van dit topic



Lovestar, ik vind het mooi van jou dat je je zo vol in een nieuw avontuur stort, zonder daarbij enige angst te hebben voor wat dan ook. Ik wou dat ik dat kon! Vind het bewonderenswaardig.



lola, dat ben ik wel met je eens al kan je er bij een bepaalde leeftijdscategorie eigenlijk wel vanuit gaan dat iemand kinderen heeft. Bij mij hebben ze allemaal kinderen, ook al staat dat niet altijd in hun profiel. Vind dat zelf niet erg aangezien ik er toch al op reken.



neliba, ik zou het hem inderdaad maar gewoon vragen. Van dit halfslachtige gedoe word je immers ook niet veel wijzer? Kan me goed voorstellen dat je duidelijkheid wil.



Missmadame, klinkt goed bij jou!



Bij mij is het rustig aangezien ik pas maandag weer een date heb, maar alle 3 mannen houden contact en zo te lezen is dat vrij uitzonderlijk?! Ik kijk nog steeds het meest uit naar mijn date met de documentairemaker, maar heb inmiddels ook wel zin in de andere 2 dates. Die allebei nog steeds erg enthousiast zijn. Boekhouder schreef net dat hij het nog zo lang vond duren tot het maandag is Ik voel dat zelf helemaal niet zo en weet ook niet hoe ik erop moet reageren.

Maar goed, ik geef hem maar het voordeel van de twijfel. Zijn enthousiasme is wel heel leuk en vleiend natuurlijk al heb ik wel het gevoel dat hij op dit moment veel meer van mij wil dan ik van hem.
quote:neliba schreef op 10 maart 2017 @ 21:16:

Hup, gaan met die banaan Cherokee!



Ik heb even geappt naar accountant. Iets in deze trant: "Hoi, hoe is het? Drukke week gehad? Lijkt me leuk om elkaar snel weer te zien, of zie jij dat niet meer zitten?". Al heel snel reactie terug: excuses, heel druk geweest, stom dat hij niet geappt had. Ja, hij wilde mij nog wel zien. Maar een concreet voorstel... ho maar. Ik heb de bal dus maar bij hem neergelegd. Als hij nog wil afspreken, leuk, graag! Maar dan moet hij wel even actie ondernemen Zulke mannen, grrrrrr.. die zou je toch gewoon willen schoppen! Die neiging krijg ik zelf tenminste
Dat lijkt mij ook dat hij actie moet ondernemen!



En ja, ik ga gewoon met die banaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven