Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
13-08-2018 22:10
Als je van mannen walgt wat doe je dan op tinder? Of val je op vrouwen, dat kan natuurlijk ook :-D
Ik zoek de 10% normale mannen.
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 22:15
Ik zoek de 10% normale mannen.
Vrouwen kunnen ook heel leuk zijn hoor, dus mocht het niet lukken binnen die 10%.......
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
13-08-2018 22:19
Vrouwen kunnen ook heel leuk zijn hoor, dus mocht het niet lukken binnen die 10%.......
Geloof me. Ik heb het geprobeerd.
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 22:20
Geloof me. Ik heb het geprobeerd.
Niet bevallen?
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
13-08-2018 22:20
Niet bevallen?
Voel me er niet genoeg tot aangetrokken.
koffie heeft t liefst een relatie met haarzelf :)
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 22:23
Voel me er niet genoeg tot aangetrokken.
Ja dan houd het op.
depster schreef:
13-08-2018 22:23
koffie heeft t liefst een relatie met haarzelf :)
Is wel het meest makkelijke :)
Koffiekopjes, volgens mij heb je gewoon sex nodig. Echt, ik lees alleen maar een en al frustratie. Hoe denk je een leuke man aan te trekken als je zo in het leven staat? Het leven is al zo kort. Kun je het dan niet beter invullen met positieve en leuke dingen?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom prima zelf aan mijn trekken hoor. Daar heb ik geen man voor nodig.
CherokeeRose1977 schreef:
13-08-2018 23:26
Koffiekopjes, volgens mij heb je gewoon sex nodig. Echt, ik lees alleen maar een en al frustratie. Hoe denk je een leuke man aan te trekken als je zo in het leven staat? Het leven is al zo kort. Kun je het dan niet beter invullen met positieve en leuke dingen?
Dit slaat natuurlijk ook nergens op.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel contancten onderhouden jullie tegelijk?

Ik raak soms in de war van alle gesprekken en merk dat he me meer energie gaat kosten om alles uit elkaar te houden van iedereen...

Soms reageert er even iemand niet, en dan 1 week later wel weer en dan 'komt die er ook weer bij'.
Oifa schreef:
14-08-2018 00:24
Dit slaat natuurlijk ook nergens op.
Waarom niet? Goede sex+intimiteit met een ander kan toch best helpen om jezelf fijn en goed te voelen?
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me fijn en goed in mijn eigen lichaam. Dat is het probleem niet.
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
13-08-2018 18:18
Tja, voor mij nu het vraagstuk inderdaad. [...] Dat is steeds weer de overwinning, dat je zelf kunt kiezen wat je voelt. En ook al val ik steeds terug, ik blijf kiezen voor positieve gedachten/gevoelens.
Knap hoor, dat je jezelf / je gevoelens gemanaged krijgt.
'have a slutty phase, it builds character'

kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Jordis schreef:
14-08-2018 00:31
Hoeveel contancten onderhouden jullie tegelijk?

Ik raak soms in de war van alle gesprekken en merk dat he me meer energie gaat kosten om alles uit elkaar te houden van iedereen...

Soms reageert er even iemand niet, en dan 1 week later wel weer en dan 'komt die er ook weer bij'.

Max 4.
Dan kan ik het allemaal bijhouden 😜

Zeker omdat sommige matches maar een paar dagen blijven staan. Er valt eens iemand af en hup de volgende is er al

Wel handig: sinds ik 'kritisch swipe' heb ik een stuk minder matches. Dus de verwarring (of vergissing 😱) blijft uit.

Ik laat een match wel eens een poosje in de lijst staan, zonder met hem te praten. Omdat ik net een paar drukke dagen heb bijv. En ik wil wel tijd & aandacht aan hem kunnen besteden - zoals ik dat ook prettig vind van hem te ontvangen
'have a slutty phase, it builds character'

kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
ZeepBelle schreef:
14-08-2018 02:07
Knap hoor, dat je jezelf / je gevoelens gemanaged krijgt.
Thx. Geeft veel rust dat het mijzelf lukt en niet vanuit bevestiging vragen/krijgen van de ander.

Heb alweer contact gehad, hij stelde zelf een nieuwe date voor :love:
Dit zit echt wel goed met hem.

Mijn nadeel, ik vind hem echt leuk. Dus dat bezorgd zo nu en dan een slapeloze nacht :sleep:
ik vroeg mij al af wie en waarom nog zo laat had gepost op een doordeweekse dag :p
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 07-09-2018 21:56
99.62% gewijzigd
depster schreef:
14-08-2018 06:05
ik vroeg mij al af wie en waarom nog zo laat had gepost op een doordeweekse dag :p
:hihi: nu heerlijk brak m'n dag in. Dit was niet de eerste nacht :P

Winkje had jij nou alweer gedate met de 'weinig contact' man? Hoe was het?

En morgen jouw festival man he, ik hoop op een verloop als met mijn festival man. Lees jou ook al jaren in de date topics. Net als ik. Dus gun het je zo. Net als de rest natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Bucephela schreef:
14-08-2018 06:19
Koffiekopjes, ik kan deels wel meegaan in jouw visie op de man-vrouw verhoudingen vroeger en nu. Alleen, je verandert er weinig aan. De maatschappij zit nu eenmaal zo in elkaar. Je kan ertegen blijven bokken of je past je strategie erop aan. Wat is je einddoel? Huisje, boompje, baby? Als dat zo is, dan wordt 't lastig op Tinder denk ik. Want het klinkt alsof jij een kerel wil met de uitstraling van een player (humoristisch, goed gebekt, scherp, suave) maar met de instelling van een gereformeerde. Of zie ik dat verkeerd?
Genoeg vrouwen die nu getrouwd zijn via Tinder hoor.

Ik wil geen player. Ik wil een knappe, intelligente man die wil settlen en niet vreemdgaat of drugs gebruikt.
CherokeeRose1977 schreef:
14-08-2018 00:55
Waarom niet? Goede sex+intimiteit met een ander kan toch best helpen om jezelf fijn en goed te voelen?
Ik denk daar echt anders over. Ik heb al heel wat jaar geen seks/intimiteit gehad maar voel me helemaal prima
Koffiekopjes schreef:
14-08-2018 09:44
Ik wil geen player. Ik wil een knappe, intelligente man die wil settlen en niet vreemdgaat of drugs gebruikt.
Die heb ik via Tinder gevonden :love: . Maar ja, het is ook een nerd die van gamen en spelletjes houd. Dus bij jou was hij niet door de selectie gekomen. Weet je wat nog mooier is, hij heeft mij een kans gegeven ondanks best veel taalfouten tijdens het appen, blijkbaar zit intelligentie niet in het juist gebruiken van d/t/dt. Soms moet je iemand ook gewoon een kans geven, die paar kleine minpuntjes zet je je dan echt wel over heen.

@ Winkje: vele plezier bij je date.
@ ywtje: leuk om jouw verliefdheid zo mee te lezen, geniet er lekker van.
@ delila: jammer dat jouw date zo lang naar het buitenland gaat, vind het echt knap hoe je erin staat.
Oifa schreef:
14-08-2018 10:15
Ik denk daar echt anders over. Ik heb al heel wat jaar geen seks/intimiteit gehad maar voel me helemaal prima
Ik zeg ook niet dat t een verplichting is....

Maar goed, ik vind t geen onderwerp voor dit topic. Ik mis hier sowieso een beetje de leuke/foute date verhalen. Dus ik meld mij hier weer af :)
Alle reacties Link kopieren
Brennan schreef:
14-08-2018 10:52
Die heb ik via Tinder gevonden :love: . Maar ja, het is ook een nerd die van gamen en spelletjes houd. Dus bij jou was hij niet door de selectie gekomen. Weet je wat nog mooier is, hij heeft mij een kans gegeven ondanks best veel taalfouten tijdens het appen, blijkbaar zit intelligentie niet in het juist gebruiken van d/t/dt. Soms moet je iemand ook gewoon een kans geven, die paar kleine minpuntjes zet je je dan echt wel over heen.

@ Winkje: vele plezier bij je date.
@ ywtje: leuk om jouw verliefdheid zo mee te lezen, geniet er lekker van.
@ delila: jammer dat jouw date zo lang naar het buitenland gaat, vind het echt knap hoe je erin staat.
Leuk weer van jou te horen Brennan en fijn dat het zo goed zit tussen jullie! En ik snap ook nooit dat er mensen zijn die zgnd. eisenlijstjes hebben. Alsof liefde maakbaar is.
Kan niet echt zeggen dat ik het knap van mezelf vind hoor, er is gewoon een soort knop omgegaan lijkt het wel.
Ook al is een relatie weer een optie voor me (na jaren bewust single te zijn), het hoeft niet per se nu meteen. En het betekent ook niet dat omdat hij geen vaste relatie wil, ik hem niet meer in mijn leven wil. Met deze man kan ik echt genieten, heel fijn! We gaan dit weekend samen weg :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven