Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
14-08-2018 09:44


Ik wil geen player. Ik wil een knappe, intelligente man die wil settlen en niet vreemdgaat of drugs gebruikt.
Die wil iedereen wel, waarom swipe je dan continue de verkeerde types en geef je het te snel op bij de goede types?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
die andere doen aan bordspelletjes.....

Anyhow. Ik heb wel weer een 'date' staan met vriendschappelijke tinderman. Wanneer er contact is wordt er giga geflirt... Maar ik weiger gewoon om er ook maar iets mee te doen. Hij ie emotioneel onbereikbaar en in dat gedoe heb ik geen zin.

Tindermatch/date van afgelopen donderdag verloopt rustig..er is ook nog niets voorgesteld.

Ben ook rustig gewoon af en toe nog aan het swipen.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 07-09-2018 21:54
99.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet helemaal geloof ik Depster, is dit de man waar je zo'n goede vriendschap aan had overgehouden?
Dat er wat heen en weer wordt geflirt wilt niet zeggen dat er ook maar 'iets' is. Verder is het gewoon vriendschappelijk, kijken filmpje, eten een hapje etc.

Ik heb wel meer mannelijke vrienden met wie ik wat flirt af en dan. Wilt niet zeggen dat ik er gelijk iets mee doe/wil. Dat flirten is puur vermaak.

@delia; zo'n goede vriendschap? Het is vriendschappelijk ja. Thats all
@Bucep; Jij mag vriendelijk bedanken. Ik vermaak mij reuze. Hoezo zou ik niet mee gaan in het flirten?

Meer verantwoording ga ik het overigens niet geven. Vind het prima zo, weet waar ik aan toe ben. Mocht er ooit iets veranderen zie ik dan wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Je komt een beetje defensief over. Het was een vraag, je hoeft wat mij betreft überhaupt aan niemand verantwoording af te leggen.
Veel plezier in elk geval!
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
14-08-2018 09:44
Genoeg vrouwen die nu getrouwd zijn via Tinder hoor.

Ik wil geen player. Ik wil een knappe, intelligente man die wil settlen en niet vreemdgaat of drugs gebruikt.
Succes ermee. Over 10 jaar ben je nog steeds alleen.
...
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik geen lelijke Jostibandleden date die zich kapotsnuiven? Dan liever alleen.
Alle reacties Link kopieren
Bordspelletjes an sich maken nog het minste uit. Het is meer het kneuzige type man erachter.
Alle reacties Link kopieren
Net zoiets als de veroordelende zuurpruim achter de lerares
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb ik al genoeg negatieve dingen meegemaakt met mannen die drugs gebruikten? Misschien voel ik me er niet toe aangetrokken als een man een grote nerd is? Misschien heb ik al zat meegemaakt dat mannen het niet fijn vonden dat ik succesvoller en slimmer was dan zij?

Waarom gaat iedereen er vanuit dat ik een soort frigide maagd ben? Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.
Nou die ezel is hard op weg met zo'n tunnelvisie. Je oogst wat je zaait. Je zaait zoveel negativeit en een rigide gedachtengang dat je daarmee echt niet die stabiele gast aantrekt wat je hoopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet in karma en andere zweeftermen. Dat ik negatief ben op het forum betekent toch niet dat als ik een man ontmoet die ik goed genoeg vind daar niet enthousiast over ben?
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 10:22
99.66% gewijzigd
Buce; Want tijd voor andere vrienden en familie heb ik niet door af en toe wat geflirt? Ieder zo zijn ding, like i said..ik vermaak mij wel.

Delila; sorry van mijn defensieve houding, ik denk dat t komt omdat ik ook net defensief over iets anders was in t 'echte' leven ipv hier haha.

Koffie; ik ben het met YW eens. Je generaliseert zo gigantisch dat je in mijn ogen echt nooit iemand zal tegen komen...
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen staat mijn mannenteller al op 15.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 10:32
94.44% gewijzigd
Mannenteller? :huh:
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
14-08-2018 15:08
Bordspelletjes an sich maken nog het minste uit. Het is meer het kneuzige type man erachter.
Wat voel jij je goed en verheven boven iedereen. Wat een kutkarakter heb je dan. Zou me niks verbazen als jij zelf een zielige tokkie bent die hier doet alsof ze heel wat is. Je laat je door mannen in elkaar slaan. Ik weet wel wat voor mannen jij aantrekt. Dus doe niet net alsof je de koningin bent.
...
Alle reacties Link kopieren
Klopt ik ben een Tokkie die elke dag 4 pakken shag rookt, crocs draagt en bijstand trekt.

Of dacht je dat agressie alleen plaatsvond in mindere wijken?
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
14-08-2018 17:33
Mannenteller? :huh:
Hoeveel ik gedate heb.
Koffiekopjes schreef:
14-08-2018 17:51
Hoeveel ik gedate heb.
Ok en wat is daarmee je punt?
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
14-08-2018 17:44
Wat voel jij je goed en verheven boven iedereen. Wat een kutkarakter heb je dan. Zou me niks verbazen als jij zelf een zielige tokkie bent die hier doet alsof ze heel wat is. Je laat je door mannen in elkaar slaan. Ik weet wel wat voor mannen jij aantrekt. Dus doe niet net alsof je de koningin bent.
Jij bent toch lerares? Ik had niet zo’n veroordelende reactie van jou verwacht.. ;-)

Sommige mensen stellen nou eenmaal eisen aan hun partner en nemen niet de eerste de beste. Ook al is koffiekopjes niet perfect, ze mag heus wel eisen stellen toch?
Don't follow me. I'm lost too..
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
14-08-2018 17:53
Ok en wat is daarmee je punt?
Nou, dat als ik echt zulke bizarre eisen had het er veel minder waren.
Alle reacties Link kopieren
Anarion heeft gewoon een complex omdat ze zelf niet aan mijn eisen voldoet of iemand date die daar buiten valt. Lijkt me vermoeiend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven