Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
woensdag 5 juli 2017 om 15:20
Liever mijn huis eigenlijk.... simpel rijtjeshuis dus ook niet sexy maar dat maakt me niet uit.sjaaak schreef: ↑05-07-2017 11:43Ander vraagje aan de vrouwen onder ons: Als je na 1 tot x dates toe bent aan een stap verder, wat doe je het liefst, zijn huis of jouw huis*? Als beide een beetje in de buurt zijn. Ik kan me bij beide wel voor- en nadelen voorstellen.
Ik ga liever niet naar mijn huis: kan ik vertrekken wanneer ik wil en mijn huis is schoon en netjes, maar echt een gezinshuis. Dus ik kan me voorstellen dat mijn huis niet echt opwindend is.
Edit: wat ik ook bedoel is of je vanwege je veiligheid juist thuis afspreekt of liever juist nog even wacht voor een man weet waar je woont bijvoorbeeld.
* Uitgaande van man - vrouw setje, want bij homoseksuele stellen is het een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Veiligheid lijkt me ook niet echt van de locatie af te hangen, als de ander je wat aan wil doen doet hij/zij dat toch wel.
En qua vertrekken, ik schop net zo makkelijk iemand de deur uit als dat ik zelf vertrek....
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
woensdag 5 juli 2017 om 15:23
Hier ben ik het mee eens.... Ik ben niet serieus op zoek maar zak het niet afwijzen als het op mijn pad komt.... staat in mijn profiel maar blijkbaar is dat moeilijk te begrijpen....Harvey_Specter schreef: ↑05-07-2017 12:42
@ Mats, ik heb echt moeten oefenen om goed antwoord te geven op die vraag, omdat ik het zelf in het begin nog niet wist. Maar eerlijk gezegd zit ik ook niet te wachten op iemand die meteen heel serieus gaat. Het ligt bij mij ook heel gevoelig, omdat het echt van de persoon afhangt.
Wordt het niet heel snel, heel serieus als je er zo instaat? Ik zou het als te veel druk ervaren. Voor mij hoeft er dus vooraf niet van alles uitgesproken te worden, behalve dat ik niet op ONS zit te wachten of iemand die heel snel serieus wil. Ik heb al een gezinsleven en laat niet zomaar iedereen toe. En kan vrijheid, blijheid ook niet groeien tot iets serieus? Dat hoop ik ten minste. Hier ook een Matthew fan, en hij adviseert (vrouwen) dus om niet direct op de eerste date te zeggen dat je op zoek bent naar iets serieus. Ik heb gemerkt dat als ik te hard van stapel loop, mannen zich direct terugtrekken. Het liefst wil ik het natuurlijk laten verlopen, niet geforceerd.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
woensdag 5 juli 2017 om 15:28
En nu maar hopen dat de berichtjes bij mij wel aankomen....CherokeeRose1977 schreef: ↑05-07-2017 15:12Mensen, jullie kunnen ook jullie nummer naar Dreamchild pb-en voor de whatsapp groep.
woensdag 5 juli 2017 om 20:23
Bij mij ligt het ook gevoelig omdat het van de persoon af hangt.Harvey_Specter schreef: ↑05-07-2017 12:42
@ Mats, ik heb echt moeten oefenen om goed antwoord te geven op die vraag, omdat ik het zelf in het begin nog niet wist. Maar eerlijk gezegd zit ik ook niet te wachten op iemand die meteen heel serieus gaat. Het ligt bij mij ook heel gevoelig, omdat het echt van de persoon afhangt.
Wordt het niet heel snel, heel serieus als je er zo instaat? Ik zou het als te veel druk ervaren. Voor mij hoeft er dus vooraf niet van alles uitgesproken te worden, behalve dat ik niet op ONS zit te wachten of iemand die heel snel serieus wil. Ik heb al een gezinsleven en laat niet zomaar iedereen toe. En kan vrijheid, blijheid ook niet groeien tot iets serieus? Dat hoop ik ten minste. Hier ook een Matthew fan, en hij adviseert (vrouwen) dus om niet direct op de eerste date te zeggen dat je op zoek bent naar iets serieus. Ik heb gemerkt dat als ik te hard van stapel loop, mannen zich direct terugtrekken. Het liefst wil ik het natuurlijk laten verlopen, niet geforceerd.
Groeien moet iets hoe dan ook.
Het is niet zo dat ik direct de serieuze en diepgaande richting op wil maar de prinsesjes en vrouwen die openlijk toekennen meerdere lijntjes te hebben lopen en 'geen vastigheid' willen laat ik liever links liggen.
Voor mij niet de moeite van het investeren waard.
woensdag 5 juli 2017 om 20:24
Oh smullen alle verhalen. Zo herkenbaar ook! Ik ben deze week ge-catfished op Tinder.
Frank, 25 en maar 2km verderop. Match! Zondagavond súper leuk gesprek, ik was ook helemaal weg van z'n foto's en het 'klikte' echt, in hoeverre dat klikt via de chat. Maandagavond dacht ik toch, hier klopt iets niet. Dus ik heb zijn eerste foto (zwembroek, sixpack, heeeerlijk!) in Google image search gegooid en ja hoor.. blijkt het een Braziliaans fotomodel te zijn van de foto's.
Vanaf nu ga ik elke leuke match waar ik mee chat ff screenshotten en googlen.
U bent gewaarschuwd mijn lieve medemens!

Vanaf nu ga ik elke leuke match waar ik mee chat ff screenshotten en googlen.

donderdag 6 juli 2017 om 14:01

Lekker bijhiuden zo, nu jullie een app-groep hebben

Zo, ik heb dinsdagavond mn eerste Tinderdate gehad. Aardige kerel, niet mijn type. Dat kan natuurlijk. Misschien dat er nog een 2e date uitkomt, weet t nog niet. Hij appt me wel helemaal plat, ik merk dat ik dat niet zo vind, ben zelf niet zo'n apper... Nah ja, ervaring 1 is binnen, geen drama-verhaal (sorry

Zat net een beetje te swipen (heb een weekje vrij, goed besteed dus

Hoe denken mensen trouwens én zonder foto én zonder tekst likes te krijgen. Oh wacht, die zitten misschien niet op Tinder om te daten, maar om te kijken of ze hun verkering niet tegenkomen

En 1 die had best een goed verhaal, alleen zijn laatste zin was "it's only 4 inches, that's not that wide right?" Soort van nieuwsgierig ben ik wel wat er dan 4 inch breed is, zn lul zal het vast niet zijn. Heb m toch maar naar links geswiped, ik denk dat we een ander soort humor hebben

Heb geen zin om op iedereen te reageren, ik heb natuurlijk vakantie en things to do and places to go (en de kans bestaat dat jullie daar ook helemaal niet op zitten te wachten

Maar nog wel even op dat verhaal van Wriemeltje:

Helaas, ze bestaan echt, mensen die zo in elkaar steken. Ik ken de verhalen alleen op afstand , zelf geen ervaring, dus geen (goedbedoelde) adviezen, maar wel

donderdag 6 juli 2017 om 16:01
Mag ik ook weer even meeschrijven
2,5 week geleden een leuke jongen op een festival ontmoet. Hele tijd daar met elkaar opgetrokken en gefeest, uiteindelijk ook met hem mee naar huis gegaan en nog tot in de late uurtjes lopen kletsen, nagenieten en ja ook sex. Volgende dag spontaan ook nog hele dag samen en vanwege het mooie weer zijn we wezen varen en zwemmen, daarna nog uit eten geweest en was helemaal top ! Hadden echt een super dagje samen en hij zei ook telkens tegen me hoe leuk hij t vond en konden niet van elkaar afblijven. Zelfs die dag (was niet gepland ofzo maar kwam door een vriend van hem) bij toeval die ouders ontmoet en nog een borreltje gedaan).
Die nacht wederom samen geslapen en toen hij wegging naar zijn werk gelijk een appje hoe leuk hij t vond. Diezelfde week weer afgesproken, uit eten geweest en samen geslapen. Zondag een week later na onze ontmoeting elkaar ook nog gezien.. toen ging ik een week op vakantie hadden we ook regelmatig appcontact, met name vanuit zijn initatief ! Was nog jarig geweest toen ik weg was en dat was hij ook niet vergeten, super lief..
Nu sinds afgelopen zondag ben ik weer terug en is t contact stuk minder, weet dat hij heel druk is en vanwege eigen zaak draait hij nu veel nachtdiensten deze week... Had nog wel gevraagd of we nog eens gaan afspreken en dat vond hij leuk. Maar nu is het alweer 2 dagen stil... Verwacht ik te veel? Ik kan deze week sowieso niet meer afspreken maar ik word er zo onzeker van! Ik wil ook niet zelf iets voorstellen want ik had de laatste keer ook het initiatief genomen. What to do???

2,5 week geleden een leuke jongen op een festival ontmoet. Hele tijd daar met elkaar opgetrokken en gefeest, uiteindelijk ook met hem mee naar huis gegaan en nog tot in de late uurtjes lopen kletsen, nagenieten en ja ook sex. Volgende dag spontaan ook nog hele dag samen en vanwege het mooie weer zijn we wezen varen en zwemmen, daarna nog uit eten geweest en was helemaal top ! Hadden echt een super dagje samen en hij zei ook telkens tegen me hoe leuk hij t vond en konden niet van elkaar afblijven. Zelfs die dag (was niet gepland ofzo maar kwam door een vriend van hem) bij toeval die ouders ontmoet en nog een borreltje gedaan).
Die nacht wederom samen geslapen en toen hij wegging naar zijn werk gelijk een appje hoe leuk hij t vond. Diezelfde week weer afgesproken, uit eten geweest en samen geslapen. Zondag een week later na onze ontmoeting elkaar ook nog gezien.. toen ging ik een week op vakantie hadden we ook regelmatig appcontact, met name vanuit zijn initatief ! Was nog jarig geweest toen ik weg was en dat was hij ook niet vergeten, super lief..
Nu sinds afgelopen zondag ben ik weer terug en is t contact stuk minder, weet dat hij heel druk is en vanwege eigen zaak draait hij nu veel nachtdiensten deze week... Had nog wel gevraagd of we nog eens gaan afspreken en dat vond hij leuk. Maar nu is het alweer 2 dagen stil... Verwacht ik te veel? Ik kan deze week sowieso niet meer afspreken maar ik word er zo onzeker van! Ik wil ook niet zelf iets voorstellen want ik had de laatste keer ook het initiatief genomen. What to do???
♡
donderdag 6 juli 2017 om 21:16
Nee! Ik ben zelf 1.75 en heb altijd links geswiped als iemand korter was maar mijn huidige vriend is ook 1.72sjaaak schreef: ↑04-07-2017 23:06Thanks!
Je bent inderdaad wel van de eerste indruk!
Als je Tinder plus hebt kun je wat meer instellenZoals in een andere plaats kijken. Omdat ik in een bescheiden stadje woon, maar makkelijk kan reizen vind ik het ook wel leuk om wat verder te kijken. Waar ik geen behoefte aan heb is dat elke willekeurige buurvrouw mijn profiel ziet. Daar betaal ik dus wat voor...
Ik heb een duidelijke eerste foto, met mijn mooie, stralende lach! Moet ik mijn lengte ook opnemen in mijn profiel of juist niet? Ik ben wel knap, verzorgd & sportief, maar slechts 1,72...![]()

Hello, can you hear me?

donderdag 6 juli 2017 om 21:40

Ben ik weer eens een keer haha. Pff, hoe doen mensen dat? Daten en fulltime werken

@Femme
Oeh die crossfitter klinkt wel iets voor jou als sportieveling

Hoe bevalt Mint jou?
Ben& Jerry

@Sjaak
Lekker belangrijk of het een gezinshuis is of niet. Dat interesseert mij dan toch niet echt op dat moment

De veiligheid zit hem voor mij in dat ik niet thuis bij mij afspreek voordat ik hem gezien en een drankje is geweest.
@Harvey
Tinderpot

En inderdaad, graag of niet.
Ik vind jou leuk, blijf je mee schrijven in het topic?

Jammer dat je ge-catfish'ed ben.... Wel goed dat je het idee had dat het niet klopte. Wat bezield mensen denk ik weleens.
@Orchid
Haha

Jammer dat je 1e Tinderdate niet helemaal is wat je ervan gehoopt had. Kan inderdaad gebeuren en dit zal niet de eerste keer zijn.

Lang geleden!
Hmm, super leuk natuurlijk dat je een zo te horen leukerd ontmoet heb. Vervelend die onzekerheid alleen. Laat het toe, maar niet over heersen. Je vindt hem leuk, dus geen wonder dat je het spannend vindt en onzeker bent of hij ook zo over jou en jullie voelt. Zoals het klinkt, zit het goed tussen jullie. Maar zekerheid heb je nog niet zo pril. Je hebt eigenlijk soort van antwoord gegeven op je eigen vraag: net terug van vakantie en druk met eigen zaak kan de oorzaak zijn van stilte.
Ik hou niet zo van gedoe en spelletjes. Stel gewoon een date voor oid. Laat je niet gek maken ( jij jezelf dan haha)
anoniem_82224 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:23
0.03% gewijzigd
vrijdag 7 juli 2017 om 07:23
Dank je dat had ik even nodigLovestar schreef: ↑06-07-2017 21:40
:hello Diamantje
Lang geleden!
Hmm, super leuk natuurlijk dat je een zo te horen leukerd ontmoet heb. Vervelend die onzekerheid alleen. Laat het toe, maar niet over heersen. Je vindt hem leuk, dus geen wonder dat je het spannend vindt en onzeker bent of hij ook zo over jou en jullie voelt. Zoals het klinkt, zit het goed tussen jullie. Maar zekerheid heb je nog niet zo pril. Je hebt eigenlijk soort van antwoord gegeven op je eigen vraag: net terug van vakantie en druk met eigen zaak kan de oorzaak zijn van stilte.
Ik hou niet zo van gedoe en spelletjes. Stel gewoon een date voor oid. Laat je niet gek maken ( jij jezelf dan haha)

Oh ja vanavond date met scharrel. Niks serieus maar wel goed voor de afleiding. Zo gefocust zijn op 1 man werkt niet bij mij want het voelt nu echt alsof ik in de wacht sta ofzo. Ik probeer nu inderdaad wel meer te genieten en het gewoon los te laten. Go with the flow

♡
vrijdag 7 juli 2017 om 10:06
vrijdag 7 juli 2017 om 10:58
vrijdag 7 juli 2017 om 11:04
@ Mats, ik snap je volledig. Alleen is het zo lastig filteren. Zoals je vorige match, zij wilde ook een 'connectie' alleen dan tussen haar benen. Uiteindelijk is het toch afwachten wat de intentie van de ander is. En bij mij hangt het ook van de persoon af, dus kan er van tevoren vrij weinig over zeggen. Vind het ook lastig, want mannen kunnen net zo hard tegen mij zeggen dat ze geen ONS willen, vragen je op date en achteraf wilden ze dus toch alleen een ONS.
@ Kattenvrouwje, extra foto's vragen. Bij twijfel doe ik dit altijd. Ik zag laatst een artikel over photoshoppen op Instagram etc. Je kan zoveel doen met foto's, niet normaal. En dus ook extreme lucky shots hebben.
@ Purple, wees blij dat het een gewone, leuke date was. Ondanks dat hij je type niet is, goed oefenmateriaal.
geniet lekker van je vakantie trouwens!
En denken mannen nou werkelijke dat dames het leuk vinden om een foto te zien waar ze staan te pissen? Ik heb echt tegen een match gezegd, haal die foto met de pispaal weg what were you thinking?! Zijn antwoord was; het was in Amsterdam dus dat leuk me leuk. Mooie foto van A'dam, laat dan op z'n minst je billen zien
@ Diamantje, hier ook zo'n onzekere miep. Volgens mij hebben jullie het fijn gehad en het was heel intensief, dat doe je echt niet zomaar. Probeer vertrouwen te hebben. En als hij al zoveel initiatief heeft genomen, zou ik niet meer letten op wie wat vraagt/stuurt. Nachtdiensten zijn heel pittig. Misschien voorstellen na de reeks nachtdiensten af te spreken?
@ Lovestar gezellig
Hier is het niet gelukt om een tweede date eruit te krijgen. Blijven hangen in stout appen. Heb nu ook niks anders lopen, en het is een lekker ding dus ach waarom niet.
@ Kattenvrouwje, extra foto's vragen. Bij twijfel doe ik dit altijd. Ik zag laatst een artikel over photoshoppen op Instagram etc. Je kan zoveel doen met foto's, niet normaal. En dus ook extreme lucky shots hebben.
@ Purple, wees blij dat het een gewone, leuke date was. Ondanks dat hij je type niet is, goed oefenmateriaal.

En denken mannen nou werkelijke dat dames het leuk vinden om een foto te zien waar ze staan te pissen? Ik heb echt tegen een match gezegd, haal die foto met de pispaal weg what were you thinking?! Zijn antwoord was; het was in Amsterdam dus dat leuk me leuk. Mooie foto van A'dam, laat dan op z'n minst je billen zien

@ Diamantje, hier ook zo'n onzekere miep. Volgens mij hebben jullie het fijn gehad en het was heel intensief, dat doe je echt niet zomaar. Probeer vertrouwen te hebben. En als hij al zoveel initiatief heeft genomen, zou ik niet meer letten op wie wat vraagt/stuurt. Nachtdiensten zijn heel pittig. Misschien voorstellen na de reeks nachtdiensten af te spreken?
@ Lovestar gezellig

Hier is het niet gelukt om een tweede date eruit te krijgen. Blijven hangen in stout appen. Heb nu ook niks anders lopen, en het is een lekker ding dus ach waarom niet.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
vrijdag 7 juli 2017 om 11:46
Super, Diamantje!diamantje123 schreef: ↑07-07-2017 10:58Nou toch maar een appje gestuurd met hoe t ging op werk en fijn weekend gewenst. Hij vertelde dat ie elke nacht had gewerkt en heel druk was geweest en niet eens meer tijd had voor privé. Ik zei goh en ik wou nog een x voor je kokenzegt ie wordt volgende week zeker !

vrijdag 7 juli 2017 om 14:12
Harvey ik denk dat het ietsjes anders werkt, een voorbeeld, man Tindert met serieuze intenties, niet uit op een 'ons', hij date, voelt geen relatie klik met de dame maar vindt haar wel lekker en stuurt dan aan op seks. Hij had dus niet de intentie maar zou geen nee zeggen mocht de gelegenheid zich voordoen.
Diamantje dat vind ik apart, een aantal leuke dates met seks met iemand en dan nog zin hebben om je scharrel op te zoeken...
Diamantje dat vind ik apart, een aantal leuke dates met seks met iemand en dan nog zin hebben om je scharrel op te zoeken...
vrijdag 7 juli 2017 om 14:52
Ik zou niet weten waarom niet, wie zegt dat hij niet nog rondscharrelt? We hebben geen exclusiviteit afgesproken. Tot die tijd mag en kan ik dus gewoon andere mannen blijven zien.Treezebees schreef: ↑07-07-2017 14:12
♡

vrijdag 7 juli 2017 om 15:28
Oh dat vind ik echt een no-go! Ik verwacht ook echt niet dat mijn date nu al na 3 weken mij zal vertellen met wie hij nog meer date/scharrelt.Treezebees schreef: ↑07-07-2017 15:03Diamantje geen probleem dat jij er zo over denkt. Ik zou het niet kunnen maar ook niet willen. Zou dan wel wensen dat mijn date daar eerlijk over is zodat ik het kan afkappen.
♡

vrijdag 7 juli 2017 om 16:19
Stuur jou wel een pb

vrijdag 7 juli 2017 om 17:59
Ik verwacht dat mijn date na 3 weken en seks met mij, niet meer scharrelt.diamantje123 schreef: ↑07-07-2017 15:28Oh dat vind ik echt een no-go! Ik verwacht ook echt niet dat mijn date nu al na 3 weken mij zal vertellen met wie hij nog meer date/scharrelt.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:19
Ik zou het ook niet leuk vinden dat wanneer ik een tijdje date en seks heb, blijkt dat hij het ook nog met anderen doet. Ook al schijnt het er tegenwoordig bij te horen om je maar zo luchtig en vrij mogelijk te gedragen en lekker met verschillende personen het bed te delen.Treezebees schreef: ↑07-07-2017 17:59Ik verwacht dat mijn date na 3 weken en seks met mij, niet meer scharrelt.