Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Treez, dat is misschien ook afhankelijk hoe je erin staat. Ik kan mij moeilijk concentreren op anderen als ik met iemand aan het daten ben en merk dat ik iedereen wegswipe omdat ik toch diegene in mijn achterhoofd heb. Is je intentie sowieso om te scharrelen, dan maakt het wellicht niet zoveel uit.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
@ Harvey, thanks! Wil er nog wel een week aan vast plakken, denk dat mn baas dat geen goed idee vind :whip:
Ik weet het wat betreft date, je moet een hoop kikkers kussen enz enz. En ik heb niet gezoend, dus hard zal het niet gaan zo :mrgreen: Nou heb ik ook geen haast, dat scheelt. 1 app sturen en 13 apps terugkrijgen vind ik wel overdreven, pfff. Hij is nu stil, slapende honden niet wakker maken :P

Echt he, wat denken die lui, pissend tegen een Amsterdammetje? Vraag me of of dat geen belediging is voor de echte Amsterdammer onder ons. Ga t ook proberen denk ik, ff een plastuit aanschaffen :rofl:

Betreft wel/niet met anderen sexen tijdens een wat langere intensievere date periode sta ik er zo in als Trees, maar iedereen moet doen wat goed voelt hoor. Ik zou af en toe best willen dat ik daar wat minder moeite mee had, maar ik kan mezelf dan niet meer recht in de spiegel aankijken...

Betreft ONS, ik vind het ook geen benaming, denk dat ik er ook maar iets over gewicht bij ga zetten (mag het een ONSje meer zijn is een hele bekende uit de slagerij supermarkt :biggrin: ) :rofl: Weet niet wat het in het Nederlands is...

Verder dinsdagavond weer een date, ik denk dat ik het dinsdagavond date night ga noemen :P Ik ben benieuwd, wat al beter is, is dat deze man iig snapt wat een cirkelzaag is en hoe die werkt :rofl: (date 1 vond het maar een raar verhaal dat ik een cirkelzaag nodig had, hij dacht dat ik m voor de heb ofzo had gekocht :rofl: )
Wat betreft al dan niet exclusief zijn in de eerste periode: dat is een lastig iets. Zoals al uit de reacties hierboven blijkt is het voor de een vanzelfsprekend om al vrij snel exclusief te zijn, terwijl de ander er de eerste paar weken überhaupt niet over wil praten. Toch een kwestie van voorzichtig een beetje aftasten denk ik. Lief en ik zijn inmiddels bijna 2,5 maand samen en zijn helemaal happy. Ik denk dat we na een week of vier voor het eerst zijn blijven slapen (nou ja, slapen... ;-) ). Vrij snel daarna heb ik het onderwerp exclusiviteit ter sprake gebracht. Hij was helemaal verbaasd: tuurlijk waren we exclusief, hij had er geen flauw idee van dat dat voor veel daters geen vanzelfsprekendheid is. Maar hij is (was) dan ook geen ervaren Tinderaar, ik was zijn eerste Tinder date ooit :lol: Er zijn dus blijkbaar ook mensen bij wie het in een keer raak is! Bij mij kostte het ongeveer twintig pogingen, maar de aanhouder wint!

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
Heb er ook geen probleem mee als anderen blijven scharrelen tijdens het daten. Zolang men daar maar eerlijk over is zodat diegene die men date kan kiezen hoe die daar mee omgaat.
Want ik kan me goed voorstellen zoals Neliba zegt ( en het bij ons was) dat de meeste mensen er van uitgaan dat je automatisch exclusief bent zodra je meerdere keren date en seks hebt. Het is helemaal geen regel dat dit eerst moet besproken worden.
Ik ging er ook van uit dat singles scharrelen omdat ze intimiteit en seksualiteit missen maar daar is toch in dit geval ook geen sprake meer van?
Haha, ik moet zeggen dat ik door hier te lezen geleerd heb dat de standaard voor Tinderaars iets afwijkt van mijn eigen standaard :P Dus mocht het ooit zover komen toch maar bespreken dan ;-)
diamantje123 schreef:
07-07-2017 10:06
Ja maar hij kan mij ook appen he en dat doet ie ook niet :)
Je hebt een wens/verwachting..... Ik denk dat je hiermee jezelf te kwetsbaar opstelt.

diamantje123 schreef:
07-07-2017 10:58
Nou toch maar een appje gestuurd met hoe t ging op werk en fijn weekend gewenst. Hij vertelde dat ie elke nacht had gewerkt en heel druk was geweest en niet eens meer tijd had voor privé. Ik zei goh en ik wou nog een x voor je koken :) zegt ie wordt volgende week zeker !
Nou leuk!!! :D

Harvey_Specter schreef:
07-07-2017 11:08
Is trouwens een normaal Nederlands woord voor ONS? Heb zo'n hekel aan die letters. (6) Had wel bijna op mijn profiel gezet; ik weeg ook bijna geen ONS :rofl:
Jouw humor is echt de mijne :rofl:

:hello: Neliba
Jouw succesverhaal met gitarist is zo leuk! :flirting:
kattenvrouwtje89 schreef:
05-07-2017 20:24
Oh smullen alle verhalen. Zo herkenbaar ook! Ik ben deze week ge-catfished op Tinder. :bonk: Frank, 25 en maar 2km verderop. Match! Zondagavond súper leuk gesprek, ik was ook helemaal weg van z'n foto's en het 'klikte' echt, in hoeverre dat klikt via de chat. Maandagavond dacht ik toch, hier klopt iets niet. Dus ik heb zijn eerste foto (zwembroek, sixpack, heeeerlijk!) in Google image search gegooid en ja hoor.. blijkt het een Braziliaans fotomodel te zijn van de foto's. :facepalm:
Vanaf nu ga ik elke leuke match waar ik mee chat ff screenshotten en googlen. ;) U bent gewaarschuwd mijn lieve medemens! :biggrin:
Ik heb nog nooit een catfish gehad... in al die jaren tinder niet... maar toch haal ik elke potentiële date door de google search, gewoon omdat ik iemand helemaal wil uitpluizen voordat ik ermee op date ga :P
Hoe die jij dat Jempo? Ik krijg nooit matches als ik iemand op image search zoek?
broodroostertje schreef:
07-07-2017 18:19
Ik zou het ook niet leuk vinden dat wanneer ik een tijdje date en seks heb, blijkt dat hij het ook nog met anderen doet. Ook al schijnt het er tegenwoordig bij te horen om je maar zo luchtig en vrij mogelijk te gedragen en lekker met verschillende personen het bed te delen.
Inderdaad ieder z'n ding.
Wat mij betreft hoor ik dan maar niet tot de 'tegenwoordige tijd'.
Ook eens met Treez.

Het is wel wat kalmer geworden sinds de groepsapp.
littlemissy schreef:
08-07-2017 18:57
Hoe die jij dat Jempo? Ik krijg nooit matches als ik iemand op image search zoek?
Zoveel mogelijk intikken van diegene, naam leeftijd beroep / bedrijf en dan de foto toevoegen
Het is hier inderdaad rustig sinds de groepsapp. Niemand iets te melden?

Neliba, wat klinkt dat allemaal leuk bij jou!
@ cherokee: is mijn berichtje nu wel aangekomen?
Gezellig Elf.
Je kunt ook Dreamchild proberen te pb'n.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
:hello: Hier een stiekeme meelezer! Geniet van jullie verhalen.. Voel ik mij niet de enige met mislukte tinderverhalen
Is er nog ruimte voor een (stiekeme) tinderaar?

Ik heb me afgelopen weekend aangemeld op Tinder.
Even flink gedisliked en geliked. Tot nu toe 15 matches (hoe dan?)
Alleen, beginnen jullie altijd zelf het gesprek? Ik heb nu 4 gesprekken lopen, waarvan er 1 door de kerel is begonnen.
@ Purple, spannend morgen weer een date! Ik heb altijd enorme kriebels in m'n buik bij een eerste date. Vooral als ik net naartoe loop haha :biggrin: gelukkig ben ik inmiddels tijdens de dates wat relaxter. Ik probeer ook meteen mezelf te zijn, want ik ben nogal direct en heb een grote bek. Moet een vent wel tegen kunnen..

@ Nebila, wat heerlijk!

@ Jempo, als ik met iemand afspreek heb ik ook Linkedin, Facebook en alle andere sites via Google gevonden en uitgeplozen. Foto's zoek ik niet, want je ziet toch de andere foto's op websites. En nog een tip; telefoonnummer + naam door de Facebook zoekmachine halen. Bijna altijd raak.

Ik zit hier een beetje met een gewetensvraag. Want hoe kan je als single toch aan je trekken komen, zonder dat je vervalt in al te veel sloergedrag? Mats, jij schreef eerder dat je geen zin hebt in sloergedrag. Dat snap ik, maar kom je niet onwijs tekort? Ik heb geen problemen met single zijn, wel met droog staan. :bonk: maar de bedpartnerteller tikt aardig door als je toch probeert iemand te vinden, wat (om wat voor reden dan ook) niet langdurig is. Daarnaast vind ik (korte) avontuurtjes ook niet bij mij passen. Het jaagt alleen maar mijn libido nog meer aan, maar herhaling zit er dan niet in, waardoor ik nog meer gefrustreerd raak haha. Helemaal geen actie en wachten trek ik ook maar slecht. (ok, misschien hoort dit meer in de seks pijler thuis :facepalm: :rofl: )
Hey Azarole, welkom ;) Als de gesprekken leuk zijn en lekker lopen, waarom niet? Ik begin eigenlijk nooit meer gesprekken, want meestal valt het gesprek toch stil. Ik denk dat een geïnteresseerde match zelf ook contact opneemt. Kan ook aan de regio liggen, ik zit hier met verwende Amsterdamse mannen en valt op fout haha
@ Harvey: oprechte vraag: wat doet het er toe dat je bedpartner teller oploopt? Als je behoefte hebt aan sex dan geeft dat toch helemaal niet? Is het om wat je omgeving er van zou vinden? Of heb je last van sletvrees?
Ik probeer het te begrijpen want waarom zou je jezelf iets ontzeggen om wat een ander ervan denkt. Je doet er niemand kwaad mee en strafbaar is het al helemaal niet ;-) Toen ik nog vrijgezel was had ik sex wanneer en met wie ik wilde, gewoon omdat ik daar zin in had. En als mensen (mannen) daar een probleem mee hebben dan is dat heel jammer voor ze maar dan past die persoon niet bij mij. Klinkt misschien stom maar voor mij was/is het heel bevrijdend om zo te denken.
Harvey_Specter schreef:
10-07-2017 12:26
Hey Azarole, welkom ;) Als de gesprekken leuk zijn en lekker lopen, waarom niet? Ik begin eigenlijk nooit meer gesprekken, want meestal valt het gesprek toch stil. Ik denk dat een geïnteresseerde match zelf ook contact opneemt. Kan ook aan de regio liggen, ik zit hier met verwende Amsterdamse mannen en valt op fout haha
Het loopt niet zo heel vlotjes.
Meestal omdat ik van die dooddoeners kan plaatsen waarop het gesprek stilvalt. X-D.

Moet zeggen, tot nu toe valt het me niet tegen X-D.
Stellar, zeker niet sletvrees maar smetvrees. En daarnaast geven seksdates minder voldoening vind ik. Het is allemaal zo onpersoonlijk.
@Harvey_Specter Ik gebruik op dat soort momenten met ex... ;) Of daarvoor een scharrel voor een langere tijd. Maar dan moet je uiteraard wel iemand vinden waarbij de seks goed is en hij ook meerdere keren wil. Tja, om daar achter te komen zal je wel moeten sloeren :biggrin:
Mijn onderbuikgevoelens toch bevestigd. Ik vroeg aan hem welke dag hij deze week kon aangezien ik ook al redelijk volgepland ben, kwam erop neer dat hij eigenlijk de hele week niet kon. Goed al met al zei ik van luister als je geen zin hebt kan je het gewoon zeggen, zei hij dat ie dat wel had meer echt heel druk heeft... dat ie het leuk vindt om me te zien maar niet toe is aan een relatie. :facepalm:

Die voelde ik dus al aankomen want ik herkende de signalen van de vorige keer dat ik met iemand date die geen relatie wilde.

Maar hij vond me dus niet leuk genoeg... en deze waarschijnlijk ook niet denk ik. Wel jammer zeker gezien de gesprekken die we op de eerste dates hadden gehad en hoe ontzettend enthousiast hij was. Bijzonder hoe dat toch inene snel kan veranderen.
Harvey_Specter schreef:
10-07-2017 12:21

Ik zit hier een beetje met een gewetensvraag. Want hoe kan je als single toch aan je trekken komen, zonder dat je vervalt in al te veel sloergedrag? Mats, jij schreef eerder dat je geen zin hebt in sloergedrag. Dat snap ik, maar kom je niet onwijs tekort? Ik heb geen problemen met single zijn, wel met droog staan. :bonk: maar de bedpartnerteller tikt aardig door als je toch probeert iemand te vinden, wat (om wat voor reden dan ook) niet langdurig is. Daarnaast vind ik (korte) avontuurtjes ook niet bij mij passen. Het jaagt alleen maar mijn libido nog meer aan, maar herhaling zit er dan niet in, waardoor ik nog meer gefrustreerd raak haha. Helemaal geen actie en wachten trek ik ook maar slecht. (ok, misschien hoort dit meer in de seks pijler thuis :facepalm: :rofl: )
Na mijn relatie ben ik enorm aan het sloeren geweest.
Uiteindelijk ( voor mij ook als het meermaals met dezelfde was ) is dat het dan ook en is er toch een leegte.
Ik ga er niet naar op zoek op internet, als een date leuk is dan spreek ik vaker af en dan komt het vanzelf op seks aan.
Je wil elkaar immers leren kennen!

Er zijn tijden dat ik 3/4 jaar geen seks heb, leuk? nee... frustrerend? jazeker! maar ik ga niet op zoek naar seks contacten.
Komt het er met een date van dan zal ik het niet uit de weg gaan.
Het kan dus voor komen dat je verschillende dates afwerkt voordat je de juiste smaak te pakken hebt :biggrin:
Een fwb is ook welkom hoor maar dan moet er iets meer zijn dan alleen maar neuken.
Een keer een hapje eten, iets ondernemen, kunnen kletsen en exclusiviteit zonder een relatie ( hoe verkapt kan het zijn ).
Heb je Eva in het vorige deel gelezen?
Zij had een fwb zoals het in mijn ogen zou moeten zijn.

Is de reactie naar voldoening?
@ harveyspecter:

Het is maar net wat bij je past.. ik vind ook dat je als vrouw ook gewoon moet kunnen sloeren als je daar zin in hebt, maar veel vrouwen zijn daar toch geremder in en dat snap ik ook.

Voor een vrouw zijn de risico's van sex hoger dan voor een man.. zo ervaar ik het tenminste.. en losse contacten heb ik daarnaast zelf altijd als leeg ervaren.

maar het maakt nogal een verschil of het slecht voelt omdat je geen 'slet' wil zijn of omdat het niet bij je past.
@Elfquest24, voor een vrouw meer risico's? Ik ben een vrouw, maar ik vind het voor een man toch altijd wat kwetsbaarder in de zin van zwanger worden en dergelijke. En vrouw kan zegen dat ze de pil/spiraaltje oid gebruikt, maar dit als verkapte excuus gebruikt om zwanger te worden..

@diamantje123, balen zeg! Ik vind dat altijd zo raar als je meteen zo intensief begint en daarna terug krabbelt :facepalm:

Ik ben nu in gesprek met een man die een dorp verderop woont. Leuk gesprek wat wel vanzelf loopt, alleen gemiddeld maar een berichtje per dag.. Op het begin stuurde ik vrij snel iets terug, maar ik laat er nu ook een paar uur tussen om niet 'wanhopig' over te komen. Vind het alleen heel saai nu. Zou willen dat de gesprekken iets vlotter verlopen, maar om niet te berichten dat hij eens wat actiever moet worden. :whip: Een date vragen vind ik misschien nog te vroeg. Wanneer gaan jullie gemiddeld daten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven