Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

maandag 3 juli 2017 om 10:54
Och verschrikkelijk he... Je verwacht het toch niet?? Die andere meid weet ook helemaal niet van mijn bestaan af blijkt nu. Ik denk idd dat ze gewoon hem geselecteerde op zijn uiterlijk want hij is halfbloed indo en was een knappe verschijning. Je hebt van die meiden die gewoon een kindje willen met een kleurtje of wat exotisch. Nou dan heeft hij geweten.broodroostertje schreef: ↑02-07-2017 23:04Wriemeltje, ik heb hetzelfde meegemaakt twee jaar geleden. Ik dacht dat ik iets aan het opbouwen was maar toen bleek hij een andere vrouw zwanger gemaakt te hebben. Er zat helaas nog veel meer fout maar ik weet nog hoe ik me toen voelde. Stom genoeg ben ik daarna nog met hem doorgegaan en mezelf volledig kwijtgeraakt. Nu alweer een tijd alleen en proberen alles los te laten.
Veel sterkte, ik weet hoe je je voelt.
Ik heb net nog gestuurd dat hij eens op moet houden met het slachtoffer uithangen, want hij heeft toch zeker zelf zijn kwakje meerdere malen in haar geloosd terwijl zij er op stond dat het onveilig moest gebeuren. Hij stuurt alleen maar zielige berichten met dat hij zo'n spijt heeft blabla en met een schuldgevoel zit. Hij heeft het verdomme 8 maanden voor zich gehouden.
Maar is het niet dezelfde klootzak die wij hebben getroffen? Hoe heb jij het verwerkt uiteindelijk?

maandag 3 juli 2017 om 11:00
Wriemeltje wat verschrikkelijk! Sterkte!
Ik had 3 dates gepland voor dit weekend en uiteinelijk 0 gehad! De eerste stond geplans voor Zaterdag avond, we hadden de hele week contact en zouden iets gaan drinken in de stad. Vrijdag avond vroeg ik hem hoe laat en niks... nada! gelezen en vaak erna online geweest. Ik wordt hier zo moe van! De andere 2 heb ik gewoon netjes afgezegd omdat ik er geen zin in had en toen wat leuks gedaan met vrienden.
Vanavond dan maar weer een poging wagen met de sportschool man
Ik had 3 dates gepland voor dit weekend en uiteinelijk 0 gehad! De eerste stond geplans voor Zaterdag avond, we hadden de hele week contact en zouden iets gaan drinken in de stad. Vrijdag avond vroeg ik hem hoe laat en niks... nada! gelezen en vaak erna online geweest. Ik wordt hier zo moe van! De andere 2 heb ik gewoon netjes afgezegd omdat ik er geen zin in had en toen wat leuks gedaan met vrienden.
Vanavond dan maar weer een poging wagen met de sportschool man
maandag 3 juli 2017 om 11:42
http://www.rijnmond.nl/nieuws/156708/Ro ... latiebreukwriemeltje schreef: ↑03-07-2017 10:54Och verschrikkelijk he... Je verwacht het toch niet?? Die andere meid weet ook helemaal niet van mijn bestaan af blijkt nu. Ik denk idd dat ze gewoon hem geselecteerde op zijn uiterlijk want hij is halfbloed indo en was een knappe verschijning. Je hebt van die meiden die gewoon een kindje willen met een kleurtje of wat exotisch. Nou dan heeft hij geweten.
Ik heb net nog gestuurd dat hij eens op moet houden met het slachtoffer uithangen, want hij heeft toch zeker zelf zijn kwakje meerdere malen in haar geloosd terwijl zij er op stond dat het onveilig moest gebeuren. Hij stuurt alleen maar zielige berichten met dat hij zo'n spijt heeft blabla en met een schuldgevoel zit. Hij heeft het verdomme 8 maanden voor zich gehouden.
Maar is het niet dezelfde klootzak die wij hebben getroffen? Hoe heb jij het verwerkt uiteindelijk?
Was jij dit?
Rich as a jew, hung like a moose...

maandag 3 juli 2017 om 12:01
HahahaBukowskey schreef: ↑03-07-2017 11:42http://www.rijnmond.nl/nieuws/156708/Ro ... latiebreuk
Was jij dit?
Cherr had je ook n pb gestuurd!

maandag 3 juli 2017 om 16:00
Oooh was heerlijkBukowskey schreef: ↑03-07-2017 11:42http://www.rijnmond.nl/nieuws/156708/Ro ... latiebreuk
Was jij dit?

maandag 3 juli 2017 om 16:00
Ik ken wel een halfbloed Indo bij wie dit nu speelt...wriemeltje schreef: ↑03-07-2017 10:54Och verschrikkelijk he... Je verwacht het toch niet?? Die andere meid weet ook helemaal niet van mijn bestaan af blijkt nu. Ik denk idd dat ze gewoon hem geselecteerde op zijn uiterlijk want hij is halfbloed indo en was een knappe verschijning. Je hebt van die meiden die gewoon een kindje willen met een kleurtje of wat exotisch. Nou dan heeft hij geweten.
Maar bij mij is het alweer meer dan een jaar geleden. Heel verhaal uiteindelijk, kan ik hier niet neerzetten ivm herkenbaarheid.
Maar ik heb me nog nooit zo verraden gevoeld. Heb die tijd in een soort waas doorgemaakt. We hadden geen officiële relatie maar het leek er wel veel op.
Als je wil kun je me een pb sturen.

maandag 3 juli 2017 om 19:41
Wat gek! Heb het nu nogmaals gedaan... Zeker een bugCherokeeRose1977 schreef: ↑03-07-2017 18:29Huurvrouwtje en Elf, ik heb jullie PBs niet ontvangen. Komen vaker niet dan wel aan...
Kunnen jullie t nog een keer proberen?

dinsdag 4 juli 2017 om 02:18

dinsdag 4 juli 2017 om 09:00
Hmm,jammer is dat

Schrale troost,ik heb ook niet vaak (sex)dates waar ik naar uitkijk en die ik vaker wil zien

dinsdag 4 juli 2017 om 12:11
Wie zegt dat jij wat verkeerd doet? Misschien zijn wij wel gewoon te kritisch of kom je ons net niet tegen ofzo....
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....

dinsdag 4 juli 2017 om 13:33
Heb je een berichtje gestuurd, dank je xxbroodroostertje schreef: ↑03-07-2017 16:00Ik ken wel een halfbloed Indo bij wie dit nu speelt...
Maar bij mij is het alweer meer dan een jaar geleden. Heel verhaal uiteindelijk, kan ik hier niet neerzetten ivm herkenbaarheid.
Maar ik heb me nog nooit zo verraden gevoeld. Heb die tijd in een soort waas doorgemaakt. We hadden geen officiële relatie maar het leek er wel veel op.
Als je wil kun je me een pb sturen.
dinsdag 4 juli 2017 om 14:48
Hi
is er nog ruimte voor een schrijfster erbij? Ik begeef mij sinds een paar maanden op de wondere wereld van daten anno 2017 en heb inmiddels wat ervaring opgedaan. Ben ook een paar keer flink op mijn bek gegaan, en nu wat (oké klein beetje) wijzer geworden.
Ik lees overigens al een tijd mee.
Sjaak, dat zeggen mannen ook tegen mij. Geen actie, wel veel investeren in trant van tijd/drankjes/etentjes ed. Maar dat hebben er nu zo veel gezegd dat ik me afvraag of dat niet gewoon een smoes is. Van mij mogen mannen wel wat galanter zijn, en meer hun best doen. Je zou die strategie dus kunnen aanhouden, van tevoren duidelijk zijn over je intenties. Mannen die alleen voor de seks op Tinder zitten stellen binnen een aantal zinnen de vraag; waar ben je hier naar op zoek?
Een paar pagina's terug las ik over initiatief nemen van dames. Hoe doen de dames hier dat met nieuwe matches? Heb nu een hele reeks aan matches die niet uit zichzelf een gesprek beginnen. En mijn ervaring is dat het niet veel nut heeft dit zelf te doen, want dat loopt meestal toch dood. Dus mijn visie is; match begint geen gesprek? Dan is hij 'not that into you'. Ik probeer nu wat minder tijd erin te stoppen, omdat je er ook zo weinig uithaalt. Verder probeer ik nu ook wat meer afwachtend te zijn, omdat ik in het begin te enthousiast was geloof ik haha.
Afgelopen weekend een eerste date gehad, erg leuk. En zit nu op mijn handen om niet te eager over te komen.. Het liefst stel ik meteen de volgende date voor natuurlijk... Hij geeft ook gemixte signalen af, dus heb het idee dat hij zich ook afwachtend probeert voor te doen. Ik snap niks van daten

Sjaak, dat zeggen mannen ook tegen mij. Geen actie, wel veel investeren in trant van tijd/drankjes/etentjes ed. Maar dat hebben er nu zo veel gezegd dat ik me afvraag of dat niet gewoon een smoes is. Van mij mogen mannen wel wat galanter zijn, en meer hun best doen. Je zou die strategie dus kunnen aanhouden, van tevoren duidelijk zijn over je intenties. Mannen die alleen voor de seks op Tinder zitten stellen binnen een aantal zinnen de vraag; waar ben je hier naar op zoek?
Een paar pagina's terug las ik over initiatief nemen van dames. Hoe doen de dames hier dat met nieuwe matches? Heb nu een hele reeks aan matches die niet uit zichzelf een gesprek beginnen. En mijn ervaring is dat het niet veel nut heeft dit zelf te doen, want dat loopt meestal toch dood. Dus mijn visie is; match begint geen gesprek? Dan is hij 'not that into you'. Ik probeer nu wat minder tijd erin te stoppen, omdat je er ook zo weinig uithaalt. Verder probeer ik nu ook wat meer afwachtend te zijn, omdat ik in het begin te enthousiast was geloof ik haha.
Afgelopen weekend een eerste date gehad, erg leuk. En zit nu op mijn handen om niet te eager over te komen.. Het liefst stel ik meteen de volgende date voor natuurlijk... Hij geeft ook gemixte signalen af, dus heb het idee dat hij zich ook afwachtend probeert voor te doen. Ik snap niks van daten

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am

dinsdag 4 juli 2017 om 15:04
Ook niet vergeten dat het grootste deel van de Tinderaars helemaal niet van plan is om te daten maar enkel swipet uit nieuwsgierigheid, verveling, om te zien of ze nog goed in de markt liggen... en dan diegene niet vergeten die iedereen 'liken' en dan enkel wie hen interesseert aanspreken.
Maar de aanhouder wint! Zelf al enkele maanden Tinder-vrij want in verkering met een super Tindermatch
Maar de aanhouder wint! Zelf al enkele maanden Tinder-vrij want in verkering met een super Tindermatch

dinsdag 4 juli 2017 om 15:32
Hier idem ditoTreezebees schreef: ↑04-07-2017 15:04
Maar de aanhouder wint! Zelf al enkele maanden Tinder-vrij want in verkering met een super Tindermatch![]()