Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
mannen-kritisch of vrouwen-kritisch? zit volgens mij ook nog wel een groot verschil in :)
Wat leuk om een update te lezen van de oude garde! Ook bij mij gaat het goed, deze zomer ga ik samenwonen met de Tinderdate :)
Eerste berichtje op dit forum😁
Meerdere malen tinder op de telefoon gehad en weer verwijdert🙈
Heb veel oude matches waar ik nog gezellig mee klets, maar om de een of andere reden geen klik
Heb zelf altijd moeite om te daten en als ik date doe ik dat ook het liefste thuis
Twijfel nu om toch tinder weer te installeren omdat mijn kinderen een week bij hun vader zijn .. (Ik tinder uit verveling 😎)
Haaii, daar was ik weer!

@Harvey_Specter: de (2e)date van zondagavond werd naar maandagmiddag verplaatst, samen lunchen. Bleek erg gezellig en het was ondanks de vrieskou goed vol te houden (binnen lunchen, door de stad struinen en op een verwarmd terras iets warms drinken). Hebben nu wat meer kunnen kletsen, vond ik wel zo fijn. Hij sport bijna dagelijks en heeft een eigen club, dus is daar druk mee. Maar hij grapte wel dat ik eens mee moest trainen, hij mij extra dingen zou leren en hij gaf hints dat ze binnenkort een etentje hebben waar je alleen bij kan zijn als lid of aanhang. En dat hij in z'n drukke weken wel tijd voor mij moest vrijmaken. Heb gegrapt dat hij niks 'moet', maar hij vond van wel. Op een leuke manier.

Hij heeft mijn ex wel 2 keer gezien (bij sportevenement en z'n eigen club), dus het ging er kort over en ik zei nog wat dingen (zoals dat ik met enkele van zijn vrienden op hun initiatief contact heb gehouden en hij onvolwassen was...) Hopelijk was ik niet al te negatief *kuch* :facepalm: Misschien niet super handig, maar ja. Zelf vertelde hij ook dat hij een paar keer heeft samengewoond en een keer te snel ging, dus zal wel meevallen. Omdat hij via WhatsApp snel kusjes stuurde zat ik me daar van te voren wat druk om te maken, bang dat ie me gelijk zou overvallen :proud: Uiteindelijk schrok hij van de tijd, want hij moest binnen een kwartier van de stad naar huis fietsen om naar de sporttraining ver weg te reizen. Dus waren het kussen op de wang. Heb nog niet heel duidelijk gezegd dat ik het rustig aan wil kijken, maar hij weet wel dat het goed voelt. Denk dat hij wel snapt dat ik niet gelijk weer in het diepe spring. Maar zeker wel weer leuk die aandacht... en als de ander ook nog interessant en aantrekkelijk is.... :yes:

Oja, we kwamen nog wel een vriendin van mij tegen die nog van niks wist. Toch wat ongemakkelijk. Kwam ik haar en andere vriendinnen dezelfde avond nog tegen in het zwembad, dus gelijk een heel vragenvuur natuurlijk.

@Roalercoaster: Het zijn wat gemengde signalen die je krijgt, maar ik vermoed als een vrouw zich echt ontwijkend of apart gaat gedragen, dat ze niet echt een overtuigende romantische interesse heeft. Maar zoals door iemand anders gezegd, wie weet gewoon gezelligheid.

@Mats: Je zei dat het rustig was. Vind je dat vervelend of ook wel weer prima? Begrijp dat iedereen verschillend is en dat er ook mensen met een open relatie zijn, heb ik verder niks op tegen. Zal inderdaad misschien een grotere uitdaging zijn om een geschikte date te vinden, maar heb tot nu toe weinig ervaringsdeskundigen meegemaakt. Zitten er vast een aantal op Tinder etc. Heb het idee dat daar zoveel verschillende wensen te vinden zijn.

@Lady_Y: Snap dat wel, het is ook een soort tijdverdrijf. Heb in de loop der jaren wel meer dan 600 matches verzameld en verwaarloosd, maar plaatjes kijken/vleeskeuring is soms wel aanlokkelijk. Een vriend van mij was laatst verbaasd dat ik soms zo snel te werk ga met swipen, misschien dat ik daardoor soms ik rare situaties beland (tekst niet gelezen, etc.) :facepalm:
anoniem_193205 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 07:08
Reden: Spelfoutje
2.43% gewijzigd
Ik stuur hem vanavond nog wel een bericht. HEt leek namelijk gewoon echt leuk te zijn. Onze eerste date (die dus waarschijnlijk nooit gaat komen) was ook gewoon om wat te gaan eten met elkaar. Daarna pas werd het gesprek anders en hebben we uiteindlijk dus eerst horizontaal kennisgemaakt. Open eindjes ...ik haat ze. Maargoed. Ik snap ook wat jullie zeggen hoor, het hoort erbij en blijkbaar is het dan gewoon not meant to be.
Heb zelf wel de behoefte om nog te laten weten dat ik misschien wat te snel ging, puur uit enthousiasme niet omdat ik een ketting aan zn been wil hangen ;-)
Heb toch niets te verliezen!
@Rollercoaster, misschien hebben jullie ook last van verschillend tempo. Heeft ze zelf de behoefte om eerst meer af te tasten om te kijken of het wat kan worden. ALs je die rust zelf ook kunt vinden, kun je gewoon zien hoe het loopt. Niet alles hoeft meteen toch? Het leven laat zich niet voorspellen. Ik vind het zelf ook fijner om meer vrijblijvend elkaar te leren kennen, zonder stempels erop van wat het nou zou moeten zijn. Die kunnen mij net ff te zwaar drukken. (Ghe ghe daarom baal ik ook zo dat ik het gevoel heb dat die tindergast van mij juist dacht dat ik teveel te snel zou willen).
Lady_Y schreef:
26-02-2018 14:33
Eerste berichtje op dit forum😁
Meerdere malen tinder op de telefoon gehad en weer verwijdert🙈
Heb veel oude matches waar ik nog gezellig mee klets, maar om de een of andere reden geen klik
Heb zelf altijd moeite om te daten en als ik date doe ik dat ook het liefste thuis
Twijfel nu om toch tinder weer te installeren omdat mijn kinderen een week bij hun vader zijn .. (Ik tinder uit verveling 😎)
Thuis daten? Ik zou dat super-eng vinden. Wat is je bezwaar tegen ergens wat gaan drinken ofzo dan?
Ik merk zelf echt wel grote verschillen in de matches. Bij de 1 is het gesprek best moeizaam bij de ander rollen de tranen over mn wangen van het lachen bij wijze van spreken. Geen klik, geen date vind ik hoor. Als het op de app al niet werkt, hoe dan in het eggie?
Thuis daten zou ik ook niet doen, nou ja ik zoiezo niet maar bij wijze van :) je weet nooit wie je in huis haalt en hoe je hem weer de deur uit krijgt.

Heb er nu eentje die al dagen geen antwoord meer geeft (sinds ik mijn status nog even benadrukt heb alleen nog even dat ze daar verbaasd over was en het nog niet had gezien) maar mij ook niet blokkeert..moet je daar nou weer mee..geloof dat ik op de reservebank zit ofzo..wazig

Daarnaast een paar in de saaie opstartfase "hoe gaat het - wie ben je - wat doe je - heb je mijn status gezien - nog leuke plannen dit weekend - blablabla" vreselijk saai dat zoeken naar een gesprek in het begin. Kan wel eens proberen om geen gesprek te voeren en alleen maar te gaan geinen direct..zou best eens kunnen dat dat beter werkt. Wat denken jullie?

Volgende week wel een date, die is ok want heeft dezelfde status en lijkt ook superleuk zo digitaal, we hebben wel een klik online..ben benieuwd in het echt.
Noor226 schreef:
26-02-2018 12:23
Wat leuk om een update te lezen van de oude garde! Ook bij mij gaat het goed, deze zomer ga ik samenwonen met de Tinderdate :)
Wat leuk! En Miss gaat ook samenwonen lees ik. Leuk meiden! Toch verbazend hoeveel langdurige relaties er ontstaan via Tinder.
Hier gaat alles ook nog steeds goed trouwens. Wij zijn alweer bijna een jaar samen! Mijn langste relatie in jaren :)
Leuk om de updates van 'oude bekenden' te lezen, fijn dat het zo goed gaat bij jullie.
Ik kan mij de verhalen nog herinneren!
Miss, hier luisteren heeft geholpen, nu woon je zelfs samen :)
Noor, leuk jou hier weer eens met een reactie te zien, veel voorpret alvast.
Greenbean, gegunt!

Harvey, dan ben je één van de weinige.
Ik snap dat stil blijven na een match nooit zo goed als iemand de moeite neemt.
Vandaag nog een leuke match met Tinder, ik had haar een superlike gegeven en we werden direct een match.
Ze had leuke en gekke foto's en ook nog eens een flinke tekst geschreven, waar ik dan ook in mijn berichtjes aandacht aan gaf én aangegeven dat ik haar een leuke uitstraling op de foto's vond hebben.
Krijg ik vandaag een reactie dat het haar benauwt, hoe kon ik haar leuk vinden terwijl ik haar niet ken?
Uhm... volgens mij heb je dan niet goed gelezen schat..
Een berichtje sturen word dus niet altijd gewaardeerd!

Karibu,
Ik vind het jammer dat het stil is, ik hoef niet overladen te worden door matches maar zou het juist leuk vinden als een leuk iemand tussen zit waar een klik mee zou kunnen zijn.
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt ( of ik druk mij verkeerd uit ), ik ben juist helemaal niet van een open relatie.
Ieder zijn of haar ding maar ik hou niet van delen :mrgreen:
Ik had op Paiq een leuke match bij mij uit de buurt, erg leuk gesprekje mee gehad maar toen gaf ze aan dat ze enkel voor seks in de markt is.
Ze was er open en duidelijk over, gebruiken en gebruikt worden en vooral niet met gevoelens aan komen en hooguit een keer of 2 a 3 en dan stopt het.
Ondanks ze aantrekkelijk is doe ik er niets mee, ondanks het lekker is ben ik er voor mezelf achter dat een leuke klik/connectie meer bij mij past.

Uomo,
Een paar dagen geen bericht is geen goed teken.
Het moet gek lopen wil er nog een reactie komen, verwijderen dus.
Tinder..drama
@merder ik voel me thuis het meest op mijn gemak.. nu moet ik wel eerlijk zeggen ik date nagenoeg nooit
@karibo ik ga ook heel snel met swypen😁 weet in een seconde of het wel of geen klik is op uiterlijk
@uomo ik voel me thuis juist sterker als in het openbaar (en ik ben een grote pittige vrouw en niet snel bang)

Ik vind de gesprekken voornamelijk saai tot nu toe...
Of ze zeggen niks
Óf ze willen binnen 5 minuten al afspreken ik ben niet zo'n snelle Jelle wil eerst weten of er überhaupt een klik is op wat gebieden

Ik zou persoonlijk niet afknappen op een man met een open relatie mits de klik er is... en de afspraken duidelijk (Ik zou niet zitten wachten op een boze vrouw)

Ik merk dat ik voornamelijk op de hele foute types val best balen ik moet toch op de een of andere manier geprikkeld worden🙈
@Mats: Oh, oeps. Excuus. Verkeerd gelezen dan. Denk dat slaapgebrek soms toch een beetje parten speelt 🙈 Hou ook niet zo van delen, dus begrijp het wel. Haha.
Is Paiq ook een datingsite of app? Is het wat? Heb zelf verder alleen ervaring met hoofdzakelijk Tinder. Wel eens Happen en Mint geprobeerd, maar die vond ik wat vaag. Niet dat Tinder altijd even Keuk is natuurlijk. Komt vast wel weer iemand voorbij die er niet alleen voor de *** zit :-P
Ik had zelf nog een afspraak gemaakt laatst voor vanavond met een man, maar hij is volgens verhalen van collega's echt een player en het komt ook wel over alsof hij maar één ding wilt, dus ga het denk ik afzeggen. Even geen zin in. En zit met m'n hoofd ook een beetje bij m'n date-man, misschien maar beter :biggrin:

@Lady_Y: Herkenbaar. Maar soms zit er toch iemand tussen die wat leuker is. Of ben je zo kieskeurig dat je alleen een bepaald type man overhoudt? Begrijp ook niet waarom sommige mensen binnen 5 seconden iets af willen spreken, haha.
Zou je het aandurven om buiten je comfortzone (de foute mannen) een tinderdate te hebben?

@greenbean: Hebben jullie elkaar ook via Tinder leren kennen? Leuk om te horen dat het zo goed gaat! Er is hoop 👍🏻

Aan iedereen (gewoon nieuwsgierig) : hoe oud zijn jullie?
anoniem_193205 wijzigde dit bericht op 28-02-2018 04:46
Reden: Foutje
0.50% gewijzigd
@karibo ik zou dat wel aandurven heb dat ook wel eens gedaan maar is eigenlijk altijd op niks uitgelopen
Ik ben een "grote" vrouw (1. 84) maar vaak niet perse op grote mannen en zodra mannen iets kleiner zijn gaan ze zich buiten toch vaak groter voordoen dan ze zijn
ik val juist op hele verschillende types... maar de echte klik is er tot nu toe alleen met foute mannen.. deed enige overeenkomst die er is is dat het wel altijd praatjes makers zíjn... qwa uiterlijk is echt heel divers
Eigenlijk gaat het om de poppetjes in de ogen maar die zie je meestal niet op een foto
Ik zie net pas je laatste vraag..
ik ben net 40 (eigenlijk dus 20 met 20 jaar levens ervaring🙈)
karibu schreef:
28-02-2018 04:44

@greenbean: Hebben jullie elkaar ook via Tinder leren kennen? Leuk om te horen dat het zo goed gaat! Er is hoop 👍🏻

Jep, via Tinder! Dit is zelfs mijn 2e relatie via die site. In mijn omgeving ken ik ook veel mensen die elkaar via een datingsite hebben gevonden. Ik weet zelf inmiddels ook niet meer beter :)
ik 27.
Zaterdag date met tindermatch vorig jaar. Ik heb er zin in! Maar ik merk ook dat ik het heel spannend vind. Ik weet bijvoorbeeld echt niet hoe te begroeten, terwijl dat bij vorige dates echt geen vraagstuk was! Komt ook omdat we al wat langer contact hebben dan ik met de andere dates had.. Maar we gaan het beleven zaterdag :)
Ik vind het wel jammer van Farrah, zij is ZO'N ander type als ze niet bij haar moeder is. Veel rustiger en relaxter
@lady ik ben 1.89 :mrgreen:

Maar geen praatjesmaker...meer relaxt en daarbij dan echt geinteresseerd of niet geinteresseerd..
depster schreef:
28-02-2018 14:34
Ik vind het wel jammer van Farrah, zij is ZO'N ander type als ze niet bij haar moeder is. Veel rustiger en relaxter
Eh? Hoe komt deze nou weer hier terecht... Echt viva...
@uomo ik hou van reuring en ben zelf ook een kletskous dus dan zijn praatjes makers wel zo handig😁
We definiëren praatjesmaker anders :)
(praatjesmakers zijn opscheppers in mijn begrip, niet mensen die gezellig kletsen)
Oh sorry ik bedoelde hem niet zo.. Ik bedoelde gezellige kletsers... opscheppen juist niet..
Dat is meteen het grote probleem van internet het is de toon die de muziek maakt (en dat mist online)
Tot nu toe nog weinig leuks op Tinder tegen gekomen 😔
Karibu,
Hoe komt het dat je slaapgebrek hebt?
Paiq is grappig maar niet meer wat het geweest is.
Ik heb er al jaren een account ( omg, ben echt een kansloze vrijgezel geworden ).
Als je een match hebt dan kun je chatten met iemand en na paar minuten interactie worden de foto's zichtbaar.
En het kan dan twee kanten op :) je treft de ander niet altijd gelijktijdig online, je kunt elkaar een onliner ( interesse ) sturen of Paiq via fotomatching 'leren' wat jij aantrekkelijk vind.
Ik heb er in het verleden echt de leukste dates vandaan gehaald maar ook daar is voor elk wat wils.
Het fijne van Paiq is dat je al gauw merkt of iemand kletst of juist niet.
Als je geen zin in een player hebt dan weet je wat je moet doen, toch zijn zulke mannen woest aantrekkelijk voor vrouwen.
Ik blijf liever mezelf.

Mijn tinder is echt stuk, geen enkele match ( misschien account eens verwijderen ) terwijl ik toch echt geen spook ben.
Ik werk in een grotere stad en merk dat het aanbod leuke vrouwen daar veel ruimer is dan in de regio waar ik woon.
Echt, hoe gelukkig kan je van al die leuke vitaminen worden :-D maarja, als ik een match heb dan krijg je een gesprek zoals waar ik gister over schreef..

Ik word binnenkort 40, het nieuwe 20 met 20 jaar ervaring zoals al gezegd werd :-D

Lady,
Misschien bij vrouwen ook zo maar soms is het erg lastig om via een berichtje over te komen zoals je het zou willen.
De één wil een vlotte interactie terwijl de ander heel af en toe een berichtje wil, de één wil de kat uit de boom kijken terwijl de ander het juist leuk vind om vrij vlot te bellen/af te spreken... je weet nooit echt zeker wanneer je het goed doet.
Zeker als je iemand enkel van tekstberichtjes 'kent'.

Wat is jouw definitie van een foute man?
Geen opschepper, gezellige kletser, praatjesmaker ( hoef jij niet altijd aan het woord te zijn ) zijn niet direct kenmerken van een foute man.

Depster, ahh, dan ben jij nog maar een pupke :-D
Wees gewoon jezelf, dat is het beste toch?
De welbekende ontmoetings-begroeting?
Niets mis met zenuwen maar in een jaar tijd veranderen dingen, mensen staan niet stil en het kan gevaarlijk zijn als je een bepaald beeld hebt van 'toen' terwijl dat inmiddels in werkelijkheid heel anders kan zijn.
Ik hoop voor je dat het in het echt net zo leuk is.
@mats ik weet eigenlijk niet wat de typerende kenmerken zijn... Ik weet alleen dat ik ze er zo uitpik😇
Ik hou van uitdagingen zeg ik altijd...qwa karakter vooral! Beetje tegengas is niet verkeerd...
Stomme is dat ik in de kroeg (of op mijn werk) genoeg aanspraak heb alleen heb ik voor mezelf de regel als ik uit ben wissel ik geen nummers uit (in het verleden gedoe mee gehad)
Ik baal soms dat ik niet de klik heb met huis tuin en keuken jongens...9 van de 10 hebben een rugzak waar je u tegen zegt... maar wel de poppetjes in hun ogen😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven