Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Zo is dat.
Geen bijzonderheden
Er zijn er wel meer die tegen zichzelf in bescherming zouden moeten worden genomen, maar dat lijkt me geen taak voor Viva. Dramatopics openen is toch niet verboden? Gewoon niet lezen als het je stoort, zou ik zeggen.

Een een stuk of 8 topics in twee en een halve week is nog niet dramatisch toch?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Vinnikwel
Geen bijzonderheden
quote:Poezewoes schreef op 01 augustus 2008 @ 16:23:

Er zijn er wel meer die tegen zichzelf in bescherming zouden moeten worden genomen, maar dat lijkt me geen taak voor Viva. Dramatopics openen is toch niet verboden? Gewoon niet lezen als het je stoort, zou ik zeggen.

Een een stuk of 8 topics in twee en een halve week is nog niet dramatisch toch?Nee opzich niet nee maar gezien haar reacties vandaag en afgelopen zondag waarin ze helemaal flipt en zelfs zegt dat ze gestoord is enz vind ik wel dat ze tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen..
quote:yasmijn schreef op 01 augustus 2008 @ 15:24:

Hebbie hem nu, DS?

Neeeeee !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Nou, ik gebruik toch écht dat emailadres en al 2 keer.

Mail mij even dan yasmijndewinter@hotmail.com
Geen bijzonderheden
Consider it done Yasmijn !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
@Angel: dank voor je interventie... Misschien is het idd gewoon goed zo, en moet ik niet ten koste van alles proberen om me in deze topic te mengen. Ten slotte kun je mensen niet dwingen om met jou om te gaan.

Je zegt wel op gegeven moment dat jullie me nu in de pijler hebben. Ik hoop niet dat ik hierdoor extra verdacht ben. Ik heb me altijd keurig gedragen hier (itt sommige anderen, hoewel ik dat niet opnieuw wil oprakelen), dus het lijkt me niet okee dat ik desalniettemin een speciale positie hier heb. Dat zou hetzelfde zijn als tegen een Marokkanse jongen zeggen "Weliswaar heb je nog nooit iets gedaan, maar we kennen de statistieken, dus houden we je extra scherp in de gaten."
Geleerd, aangezien ik al een aantal berichten van je bewerkt heb, sta je in mijn aandacht. Net zoals iedereen ander dat staat die in "mijn" pijlers post en tegen de regels post.
Angel 5,

Misschien zelf ook de nieuwe regels mbt gastvrijheid ter harte nemen? Van alle Angels ben jij by far de onvriendelijkste.
Am Yisrael Chai!
Als je klachten hebt over mijn functioneren, weet je waar je ze kan geven
@Angel: kun je even kijken in de topic "Genieten van vreemdgaan". Er wordt daar zeer expliciet over seks gesproken.... het lijkt wel een soort opgeil-topic.... Volgens mij niet iets voor de relatiepijler.
Heb je al naar je eigen topics/ postings gekeken Geleerd? Geloof dat jij er meer een handje van hebt dan het topic waarover je nu begint. Duidelijk is, dat het door jou genoemde topic een vergissing is van TO; ergo de OP is zelfs bewerkt. Andere forummers hebben er toen een eigen draai aangegeven door het als een karikature te zien. Soort van humor dus.

Dus als je bij de Angel wat meldt weet dan wel waar je het over hebt. Grapppig dat je weer onder een nieuwe nick terug bent E.B. of moet ik zeggen Goedzo.
quote:Dushi74 schreef op 04 augustus 2008 @ 20:05:

Heb je al naar je eigen topics/ postings gekeken Geleerd? Geloof dat jij er meer een handje van hebt dan het topic waarover je nu begint. Duidelijk is, dat het door jou genoemde topic een vergissing is van TO; ergo de OP is zelfs bewerkt. Andere forummers hebben er toen een eigen draai aangegeven door het als een karikature te zien. Soort van humor dus.

Dus als je bij de Angel wat meldt weet dan wel waar je het over hebt. Grapppig dat je weer onder een nieuwe nick terug bent E.B. of moet ik zeggen Goedzo. Bedankt voor de uitleg Dushi, zo is het inderdaad.
Is dat zo, dat EB terug is onder een andere nick? Goed dat ik het even weet.

Nou je 't zegt, Dushi....EB was net zo'n huilie.
quote:Geleerd schreef op 04 augustus 2008 @ 18:27:

@Angel: kun je even kijken in de topic "Genieten van vreemdgaan". Er wordt daar zeer expliciet over seks gesproken.... het lijkt wel een soort opgeil-topic.... Volgens mij niet iets voor de relatiepijler.

Angel, ons hep hier een heel hegt kluppie vriendinne waar we ijneleik onse ei kwet kunne. Ons sijn heel ope na mekaar, maar das wel de rede dat we al een mietink gaan hebbe enso. En so ekspliseit (wat een woort! ) sijnt we niet hoor. Je laat onse tropic tog wel bestaan hè?

KusKus Ivy
Nou seg..noch klikke ookk...Geleert, je ben een huili. :(
quote:Zamirah schreef op 04 augustus 2008 @ 20:24:

Is dat zo, dat EB terug is onder een andere nick? Goed dat ik het even weet.

Nou je 't zegt, Dushi....EB was net zo'n huilie.

Geen idee of het echt zo is. Maar zijn postings zijn bijna een kopie van wat hij eerder als Goedzo of EB gepost heeft. En mede de schrijfstijl geeft hem weg. Vandaar.

*sorry Viev ik verdwijn weer offtopic enzo*
quote:IvyRosa schreef op 04 augustus 2008 @ 20:25:

[...]

Angel, ons hep hier een heel hegt kluppie vriendinne waar we ijneleik onse ei kwet kunne. Ons sijn heel ope na mekaar, maar das wel de rede dat we al een mietink gaan hebbe enso. En so ekspliseit (wat een woort! ) sijnt we niet hoor. Je laat onse tropic tog wel bestaan hè?

KusKus Ivy

owdankje ivy da je da soow mooj gesegt hep. ik hat ut sellef nie beter kenne segge...

nou, dus angel ik hoop ook heul errug da onze tropic mag bleife bestaan. please?
quote:Zamirah schreef op 04 augustus 2008 @ 20:27:

Nou seg..noch klikke ookk...Geleert, je ben een huili. :(
Peas on earth!
Het topic ga ik verwijderen. EB is niet Geleerd, maar dat heb ik al eens ergens eerder gezegd.
Ah nee, moet ie echt weg??? HUILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Snik, ons tropic, de mietink..
Waarom eigenlijk?
Hulde, geweldig gebaar om het gedrag van Geleerd te belonen.

Dit forum wordt met de dag vager.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven