Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
quote:Inq82 schreef op 04 augustus 2008 @ 21:05:

Snik, ons tropic, de mietink..

Ik bent so intenz vedreitig. En dat alleen maar omdat die huilie klaagt over niets.

Hij is op de secpeiler eksplisiter dan ons in onze tropic waren!
quote:misschicken schreef op 04 augustus 2008 @ 21:06:

Hulde, geweldig gebaar om het gedrag van Geleerd te belonen.

Dit forum wordt met de dag vager.Haha MisKip, ik denk dat dit topic niet verwijderd wordt vanwege Geleerd's klacht... lees maar ff een pagina... dan snap je waarom 't verwijderd wordt
Peas on earth!
Misschicken, hoezo?

Ik heb het topic verwijderd op verzoek van to, niet op verzoek van Geleerd.

Ivy: ik neem ff een kijkje aldaar, dank je.
Het is al weg. En er zijn hier 100.000 kletstopics op het hele forum, wat maakt die ene meer nou nog uit? TO had binnen 3 sec. haar tpoic leeg, al voordat er gepost werd.

Dus we hebben ook niemand zitten bashen of wegpesten. Het enige wta er gebeurde was dat ik blaas- en buikspieren eindelijk eens goed trainde!
quote:Viva Angel5 schreef op 04 augustus 2008 @ 21:08:

Misschicken, hoezo?

Ik heb het topic verwijderd op verzoek van to, niet op verzoek van Geleerd.

Ivy: ik neem ff een kijkje aldaar, dank je.

Het was helemaal leeg Engel! Er stond helemaal niets van TO.

Me hard is gebrokuh :'(
Angel, mag er een dan wel een topic geopend worden door iemand van ons kluppie, met dezelfde strekking? Is een serieuze vraag.
Is het echt weg ja?

Dan ben ik hier behoorlijk pissig om. We deden geen mens kwaad en er werd niemand afgezeken. We hadden allen maar lol. We waren een praatgroepje zoals er hier zoveel zijn. Wat willen jullie nou eigelijk van jullie forummers?

Ik ben boos en zwaar teleurgesteld in dit ' beleid.'

Want wat wil je hier in Godsnam mee zeggen Angel? Dat we op het vivaforum geen lol mogen hebben ookal doen we er niemand kwaad mee? We waren al een heel weekend leuk bezig zonder iemand tot last te zijn.

Maar als er dan zo'n troll komt lopen miepen wordt daar wel naar geluisterd? Haal dan ook mar ale topics weg waar die bewuste Meneer heeft gereageerd

Bah, ga je schamen engel 5.

Erg laag.
Meiden van het vreemdgaan topic zullen we een praatgroepje op overige openen? Want dat mag toch?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 augustus 2008 @ 21:07:

[...]

Haha MisKip, ik denk dat dit topic niet verwijderd wordt vanwege Geleerd's klacht... lees maar ff een pagina... dan snap je waarom 't verwijderd wordt Nou nee, IK snap dat dus niet.
Ja dat mag. Dan maar daar. 30 pagina's geweldige inhoud weg :'(

Tis trouwens op verzoek van de TO weggehaald hè, niet om die huillie.
En als het al op verzoek zou zijn van deTO, die had een nieuw topic aangemaakt met een gekuiste versie. Ook DAAR hebben we haar niet lastig gevallen of gebasht of wat dan ook.

Ik vind het echt een rotstreek.
Ohhh dacht dat je voor de grap boos was

Niet boos op mij worden, ik heb me kostelijk vermaakt met jullie

Ik snap eerlijk gezegd volgens mij wel waarom dit topic gedelete wordt (of is?). Er was een openingspost, met een vraag op de relatiepijlert. Al na een minuut of wat werd de OP verwijderd, en vanaf toen tot nu is het alleen maar een topic-voor-de-grap geweest (waar ik overigens erg hard om gelachen heb, ook mijn buikspieren zijn getraind ). De inhoud draaide echter voor geen meter meer om de oorspronkelijke vraag (hooguit nog slechts als parodie). Los van de vraag of het redelijk is dat TO direct zijn/haar post wist, is de rest van het verhaal offtopic geweest.

Ik denk dat het redelijk is om een gezellig kletstopic op Overige te openen, met een titel waaruit duidelijk blijkt dat het een kletstopic is.... Jullie brengen namelijk wel het grappigste in elkaar naar boven
Peas on earth!
Jullie kunnen gewoon een nieuw kletstopic openen hoor waar jullie verder kunnen kletsen, graag op de overigepijler
Je hebt geen antwoord gegeven op mijn vragen angel 5.
Ik ferhuis alfast naar ooferige.
Welke precies?
Pfff. Wat een matennaaier zeg!
Als er iemand een nieuw topic aanmaakt, i'm in..

Ik wil het trouwens ook wel doen , hoe moet ik het noemen?

komp op meide, gooit is wat in de groep?

of sal ik selluf maar orzjileel en kreateif sijn?
Ik heb um aangemaakt, zelfde titel.
doe jei maar, je ben intollegent genoeg. Sie je soo! (in ellek gefal iits met juli, ons en freemtgaan)
quote:Viva Angel5 schreef op 04 augustus 2008 @ 21:23:

Welke precies?

komp tie nog een keer:

Is het echt weg ja?

Dan ben ik hier behoorlijk pissig om. We deden geen mens kwaad en er werd niemand afgezeken. We hadden allen maar lol. We waren een praatgroepje zoals er hier zoveel zijn. Wat willen jullie nou eigelijk van jullie forummers?Ik ben boos en zwaar teleurgesteld in dit ' beleid.'

Want wat wil je hier in Godsnaam mee zeggen Angel? Dat we op het vivaforum geen lol mogen hebben ookal doen we er niemand kwaad mee? We waren al een heel weekend leuk bezig zonder iemand tot last te zijn.

Maar als er dan zo'n troll komt lopen miepen wordt daar wel naar geluisterd? Haal dan ook mar ale topics weg waar die bewuste Meneer heeft gereageerd

Bah, ga je schamen engel 5.

Erg laag.
quote:IvyRosa schreef op 04 augustus 2008 @ 21:25:

Ik heb um aangemaakt, zelfde titel.

Ik kom er aan!

Nou op die vragen heb je vandaag al uitgebreid antwoord gehad van Naomi. Ik ga dat niet herhalen. Ik wil je er nog wel op wijzen dat de discussie zoals ie nu liep totaal offtopic was, en dat was mede een reden om het te sluiten. Dat, én het verzoek van to (waaraan we wettelijk verplicht gehoor dienen te geven, dit staat ook in het gastvrijheid-topic) was voldoende om het te verwijderen.
Dus iedereen die vraagt of zijn topic verwijderd mag worden krijgt tegenwoordig zijn/haar zin?
Als ik het (in dat andere t(r )opic over gastvrijheid enzo) goed begrepen heeft, is Viva wettelijk verplicht een topic te verwijderen als de TO daarom verzoekt. Zal wel met privacy te maken hebben?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven