Morgen op vakantie
woensdag 20 augustus 2008 om 21:17
Ik heb mijn vriend gisteren een lege colafles naar zijn hoofd gegooid omdat hij mij zat te treiteren. Hij had een sneetje in de zijkant van zijn hoofd. Het was een ongelukje, was niet plan om hem echt te bezeren. (Lege plastic cola fles etc)
Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.
Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.
Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.
Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.
Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
woensdag 20 augustus 2008 om 23:19
Ja dat weten jij en ik Alice, maar de vraag is weet Sherpa dat ook. Want je kunt nog wel zo geloven in het mooie plaatje van trouwen en kinderen krijgen. Maar dat plaatje is er enkel als beiden oprecht van elkaar houden, en elkaar geen pijn doen. Zowel niet fysiek als geestelijk. Beiden gaan gebeuren in het huwelijk, dat kan ik je gegarandeerd voorspellen Sherpa. Of denk je dat hij verandert als je wel getrouwd bent?
woensdag 20 augustus 2008 om 23:22
quote:salo31 schreef op 20 augustus 2008 @ 23:20:
ik merk hier dat iedereen blijkbaar vreemdgaan goedkeurt tot je eigen mannetje het doet!!
relatie start begon k*t en eindigt k*t!
Been there and learned about it!
Waar klets jij nu over? Daar gaat het totaal niet over. Dat ze vreemd is gegaan keuren wij helemaal niet goed. Maar waar we over vallen is dat ze geslagen, getreitert wordt. DAT moeten we dan wel goedkeuren volgens jou?
Dus vreemdgaan betekent sla je partner tot moes. Sure!
ik merk hier dat iedereen blijkbaar vreemdgaan goedkeurt tot je eigen mannetje het doet!!
relatie start begon k*t en eindigt k*t!
Been there and learned about it!
Waar klets jij nu over? Daar gaat het totaal niet over. Dat ze vreemd is gegaan keuren wij helemaal niet goed. Maar waar we over vallen is dat ze geslagen, getreitert wordt. DAT moeten we dan wel goedkeuren volgens jou?
Dus vreemdgaan betekent sla je partner tot moes. Sure!
woensdag 20 augustus 2008 om 23:25
quote:Chameleon schreef op 20 augustus 2008 @ 23:23:
Zijn er nou echt nog vrouwen die denken dat 'alles anders wordt' als ze maar eenmaal zijn getrouwd?
Die heilig in dit sprookje geloven?
Ik krijg nl de indruk dat Sherpa dit beeld voor ogen heeft.Het is shockend deze conclusie maar in het geval van Sherpa volgens mij waarheid.
Zijn er nou echt nog vrouwen die denken dat 'alles anders wordt' als ze maar eenmaal zijn getrouwd?
Die heilig in dit sprookje geloven?
Ik krijg nl de indruk dat Sherpa dit beeld voor ogen heeft.Het is shockend deze conclusie maar in het geval van Sherpa volgens mij waarheid.
woensdag 20 augustus 2008 om 23:25
quote:Dushi74 schreef op 20 augustus 2008 @ 23:22:
[...]
Dus vreemdgaan betekent sla je partner tot moes. Sure!Dat zeg ik niet... ik zeg enkel dat deze relatie vanaf begin nooit gezond is...en viel me op dat weinig mensen haar aansprak over vreemdgaan. Slaan is nooit goed...Maar treiteren kan leiden tot slaan. Hetgeen wat ook niet goed te praten is!!!
[...]
Dus vreemdgaan betekent sla je partner tot moes. Sure!Dat zeg ik niet... ik zeg enkel dat deze relatie vanaf begin nooit gezond is...en viel me op dat weinig mensen haar aansprak over vreemdgaan. Slaan is nooit goed...Maar treiteren kan leiden tot slaan. Hetgeen wat ook niet goed te praten is!!!
woensdag 20 augustus 2008 om 23:26
woensdag 20 augustus 2008 om 23:26
woensdag 20 augustus 2008 om 23:28
quote:alice33 schreef op 20 augustus 2008 @ 23:26:
Ik verwijs naar de woorden van Dushi. Daar gaat het in dit topic niet over. Niemand keurt vreemdgaan goed, maar als jij dat een excuus vindt voor geweld in een relatie. Dan vind ik dat ziek.
Iedereen heeft hier al gezegd dat ze beter kunnen kappen.
Ik zou het nog anders willen stellen... die partner van haar moet kappen met de relatie! Totaal geen vertrouwen meer in haar.
Wat daarna gebeurt is totaal fout maar hij had toen hij hoorde dat ze vreemd was gegaan direct de stekker uit de relatie moeten trekken!
Ik verwijs naar de woorden van Dushi. Daar gaat het in dit topic niet over. Niemand keurt vreemdgaan goed, maar als jij dat een excuus vindt voor geweld in een relatie. Dan vind ik dat ziek.
Iedereen heeft hier al gezegd dat ze beter kunnen kappen.
Ik zou het nog anders willen stellen... die partner van haar moet kappen met de relatie! Totaal geen vertrouwen meer in haar.
Wat daarna gebeurt is totaal fout maar hij had toen hij hoorde dat ze vreemd was gegaan direct de stekker uit de relatie moeten trekken!
woensdag 20 augustus 2008 om 23:30
Hoofddeel van dit topic gaat niet over vreemdgaan. Immers volgens Sharpa heeft haar vriend haar toen vergeven. Het is als ik het goed heb al een jaar geleden. Maar hij haalt het bij elke ruzie die ze hebben naar boven. Als een oude koe die weer uit die sloot wordt getrokken.
Los ervan. Zij wordt lichamelijk mishandeld. Lijkt me zeer ernstig. En treiteren is in mijn visie een vorm van geestelijke mishandeling.
We roepen al uren lang dat ze bij hem weg moet. Om welke reden dan ook: de relatie werkt niet!!!
Los ervan. Zij wordt lichamelijk mishandeld. Lijkt me zeer ernstig. En treiteren is in mijn visie een vorm van geestelijke mishandeling.
We roepen al uren lang dat ze bij hem weg moet. Om welke reden dan ook: de relatie werkt niet!!!
Haar vriend treiterde haar met een brandende peuk. Ze krijgen ruzie. Zij gooit een colafles. Hij gooit het vreemdgaan voor haar voeten. Het is een patroon dat ze duidelijk niet kunnen doorbreken. Treiteren met een brandende peuk, vind ik persoonlijk te ver gaan, net zoals gooien met een colafles. Iedereen heeft al aangegeven dat ze bedenkelijke omgangsvormen erop na houden binnen hun relatie.
he ja , Salo, zullen we die discussie ergens anders voeren ? We zitten trouwens ook niet met die knul onvolwassenvent van Sherpa in dit topic , dus wat we vinden dat hij zou moeten doen is totaal nutteloos om dat te gaan zitten verkondigen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 20 augustus 2008 om 23:31
quote:salo31 schreef op 20 augustus 2008 @ 23:25:
[...]
Dat zeg ik niet... ik zeg enkel dat deze relatie vanaf begin nooit gezond is...en viel me op dat weinig mensen haar aansprak over vreemdgaan. Slaan is nooit goed...Maar treiteren kan leiden tot slaan. Hetgeen wat ook niet goed te praten is!!!
Natuurlijk is vreemdgaan fout. Net als een colafles naar iemands hoofd smijten, iemand een blauw oog meppen en dreigen sigaretten op iemand uit te maken. Dat zijn allemaal tekenen van een bijzonder slechte relatie. Punt alleen is dat Sherpa haar relatie niet zo slecht vindt. Ze vindt haar kerel quite a catch, en is bereid een incidentele afrossing te accepteren in ruil voor een huwelijk met wat kinderen.
De meesten proberen Sherpa duidelijk te maken dat dat op de lange termijn, en zelfs op de korte termijn, geen goede deal is. Mishandeling weegt zwaarder dan maatschappelijk gewaardeerde zaken als huis en huwelijk. Mishandeling maakt meer kapot dan liefde goed kan maken.
[...]
Dat zeg ik niet... ik zeg enkel dat deze relatie vanaf begin nooit gezond is...en viel me op dat weinig mensen haar aansprak over vreemdgaan. Slaan is nooit goed...Maar treiteren kan leiden tot slaan. Hetgeen wat ook niet goed te praten is!!!
Natuurlijk is vreemdgaan fout. Net als een colafles naar iemands hoofd smijten, iemand een blauw oog meppen en dreigen sigaretten op iemand uit te maken. Dat zijn allemaal tekenen van een bijzonder slechte relatie. Punt alleen is dat Sherpa haar relatie niet zo slecht vindt. Ze vindt haar kerel quite a catch, en is bereid een incidentele afrossing te accepteren in ruil voor een huwelijk met wat kinderen.
De meesten proberen Sherpa duidelijk te maken dat dat op de lange termijn, en zelfs op de korte termijn, geen goede deal is. Mishandeling weegt zwaarder dan maatschappelijk gewaardeerde zaken als huis en huwelijk. Mishandeling maakt meer kapot dan liefde goed kan maken.
woensdag 20 augustus 2008 om 23:32
quote:salo31 schreef op 20 augustus 2008 @ 23:29:
[...]
Werkt het anti jeuk olie?
Ja, verzacht wel wat , ja .
Let jij een beetje op dat soort woorden , anders moet ik steeds grover geschut aan laten rukken voor die plos opkomende bulten .
Tip ; vermijd woorden als hubbie , zóóóó niet leuk ; dan moet ik echt een injectie met anti-gif gaan halen .
BVD
[...]
Werkt het anti jeuk olie?
Ja, verzacht wel wat , ja .
Let jij een beetje op dat soort woorden , anders moet ik steeds grover geschut aan laten rukken voor die plos opkomende bulten .
Tip ; vermijd woorden als hubbie , zóóóó niet leuk ; dan moet ik echt een injectie met anti-gif gaan halen .
BVD
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.