Na anderhalf jaar nog steeds gevoelens voor mijn collega

23-04-2010 19:00 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Anderhalf jaar geleden werd ik plotseling verliefd op mijn collega, nooit gedacht dat zoiets mij zou overkomen.

Het begon ook allemaal zo onschuldig...We hielpen elkaar veel en na een tijdje begonnen we te flirten en al..

Het ging allemaal zo goed tussen ons! Ik voelde me ontzettend happy.. We hebben mekaar toen ook bekend gemaakt dat we elkaar heel leuk vonden.

We waren een keer samen, en toen kwam een collega bij ons, zegt ze tegen hem: Hoe gaat 't tussen jou en (naam) zijn ex-vriendin.

Ik wist op dat moment niets te zeggen, dus heb ik een tijdje gewacht tot hij mij dat zou vertellen, maar nee.. hij zei er verder nooit wat over.

Dus ik begon hem te negeren, want ik voelde me er niet meer goed bij, logisch toch?

Voor mij hoefde het niet meer, en heb tegen hem gezegd dat ik hem niet meer wilde..

Toch had ik gevoelens voor hem, en niet een beetje ook.

Ik begon zijn aanwezigheid om me heen erg te missen! En andersom ook, dus dat geflirt begon weer zoals voorheen.

Maar toch was het tegenstrijdig voor me, omdat ik niet wist wat ik aan hem had.

Later hoorde ik weer via mijn collega's wat over hem en over zijn (ex) vriendin, vanaf toen voelde ik me helemaal rot, en begon hem weer te negeren.

Hij zag hoe ik deed, en vond dat niet leuk.

Ik wilde het uiteindelijk toch weten hoe het zat, dus ging ik met hem praten...

Hij: ja, ik wil langzaamaan een relatie met haar opbouwen..

Ik: Waarom weet ik hier niks over.

Hij: Ik had gedacht dat je het al wist, bla bla bla...

Hij: Ik vind je een hele leuke meid, bla bla bal..

En ik zou nog graag wat leuks met je willen doen, en ik mag toch nog wel eens een kusje geven en enz..

Ik: Nee beter van niet.

Zo ging onze gesprekje nog wel ff door.

Maar goed, hij ging later gewoon door met flirten, en ik liet dat niet meer toe, liet dat ook merken.

Nu anderhalf jaar later denk ik nog iedere dag aan hem, kan hem echt niet uit m´n hoofd zetten.

Laatst heb ik via een sms gevraagd, of hij nog gevoelens voor me had. Hij: nee, ik heb geen liefdesgevoelens voor jou..

ik vind je een hele leuke/gezellige.... en noem maar op.

Ik: je hebt gelijk...

Kijk nu ik weet hoe hij over alles denkt, hoef ik hem niet terug.

Hij heeft inmiddels nu zeker bijna anderhalf jaar met haar, en het gaat volgens mij goed tussen hun.

Ze doen ook best vaak leuke dingen samen.. en als ik het goed heb gaan ze samen wonen.

Hij zegt dit soort dingen nooit tegen mij, wel tegen die anderen.

En tussen ons gaat 't ook wel goed, soms maak ik rot opmerkingen maar dan op plagerige manier zeg maar.

Nu doet hij dat ook...

Toch raakt ie me nog wel eens aan of pakt me ff vast..

dat soort dingen allemaal.

Wie heeft zoiets ook meegemaakt, of eigenlijk nu nog steeds?

Ik zit behoorlijk met mezelf in de knoop!

Hij heeft echt geen idee hoe erg ik ermee zit.

Ik hoor het graag van jullie.
Het klinkt mij allemaal als een gezellige flirt (en meer niet) in de oren. Jij bent verliefd geworden op hem, maar hij niet op jou. Probeer hem weer gewoon als collega te zien, maar neem hem het niet kwalijk dat jij gevoelens voor hem hebt. Daar schiet je niets mee op, en daar kan hij ook niets aan doen.

Waarom noem je de vrouw waar hij binnenkort mee gaat samenwonen eigenlijk zijn ex vriendin?
Zo klinkt dat misschien wel, maar soms betwijfel ik gewoon of dat alleen maar een flirt is.

Als we elkaar tegenkomen, dan zie ik een glimlach op zijn gezicht, wat ik dan doe is serieus kijken...en als ik hem later weer zie doet ie vaag.

Waarom? Omdat 't zijn ex was..
Hij is toch duidelijk geweest?
Klopt, hij is ook duidelijk geweest.

Ik heb alleen het gevoel dat ie iets verzwijgt..

Wat moet ik met mijn gevoelens doen? Ik kan hem niet vergeten.. is echt zo moeilijk! Ik hou dit niet lang vol meer.
andere baan zoeken zodat je ook niet meer aan hem wordt herinnerd
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:Dreamertjee schreef op 23 april 2010 @ 19:38:

Als we elkaar tegenkomen, dan zie ik een glimlach op zijn gezicht, wat ik dan doe is serieus kijken...en als ik hem later weer zie doet ie vaag.

Ik zou ook vaag doen al sik een collega vriendelijk toelachte en kreeg een serieuze blik terug.

Ik denk dat jij dit allemaal veel groter maakt dan het ooit zijn bedoeling is geweest.
quote:Dreamertjee schreef op 23 april 2010 @ 20:09:

Klopt, hij is ook duidelijk geweest.

Ik heb alleen het gevoel dat ie iets verzwijgt..

Wat moet ik met mijn gevoelens doen? Ik kan hem niet vergeten.. is echt zo moeilijk! Ik hou dit niet lang vol meer.

Nou nou niet zo dramatisch zeg.

Als je het echt niet meer volhoudt zoek dan een andere baan.
Nou nee liever niet.

Ik ga mijn vaste baan niet opgeven.
Zie jij het verschil wel tussen vriendschappelijk plagen en flirten?

Snap je wel dat als iemand al anderhalf jaar een relatie heeft en gaat samenwonen en tegen jou zegt dat ie geen gevoelens voor je heeft dat je dat dan best voor waar mag aannemen?

Hoe oud ben je eigenlijk TO?

Oprechte vraag al staat het hier een beetje vreemd
Dag mamalief,

Tuurlijk weet ik dat wel... tis alleen zo hoe hij met mij omgaat.

Ook dat snap ik wel...

Ik gun hun ook alle geluk toe.

Ik kan er toch niets aandoen, verliefdheid overkomt je...

Wat is TO?

Hoezo vraag je naar mijn leeftijd?
Waarschijnlijk wordt er naar je leeftijd gevraagd omdat je overkomt als een meiske dat nog niet zoveel gewend is en veel te veel leest in wat spielerij. En hem " niet terug willen" ? Je hebt hem nooit gehad toch? Of heb je iets vergeten te vermelden?
Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat hij niet weet dat je verliefd op je bent. Als hij je tegenkomt dan speelt hij daar even mee, omdat hij toch nog even wil weten of je het nog te pakken hebt van hem. Je reacties verraden je dan.

Toch maak je niet de geringste kans; ik zou hem dus maar helemaal uit je hoofd zetten. Dat is niet zo heel erg moeilijk, je moet je gewoon terdege realiseren dat hij zelden aan je denkt, alleen als hij je ziet dan amuseert hij zich even met de situatie, maar daarna is hij je volledig vergeten. Als je dit nu maar goed in gedachten houdt en probeert geen dingen te zien die er niet zijn dan moet dat toch wel lukken?!

Onbeantwoorde liefdes zijn de meeste mensen overkomen dus het is niks om je voor te generen. Ze gaan altijd over. Sterkte!
quote:_Hertje_ schreef op 23 april 2010 @ 21:55:

Waarschijnlijk wordt er naar je leeftijd gevraagd omdat je overkomt als een meiske dat nog niet zoveel gewend is en veel te veel leest in wat spielerij. En hem " niet terug willen" ? Je hebt hem nooit gehad toch? Of heb je iets vergeten te vermelden?

In het begin zochten we elkaar vaak op! Oh ja, ff voor de duidelijkheid... kijk het begon allemaal zo in het begin... we waren aan het werk, en hij stond achter mij en ineens kreeg ik een kus op mijn wang.... vanaf toen kreeg ik vermoedens dat er meer was. Hij vertelde me toendertijd ook dat ie me graag zag enzo

En dat kon ik ook wel echt zien, gewoon aan allles.

Door 2 redenen was het beter dat het niets zou worden..maar anders had ie mij gekozen.

En ondertussen was hij ook met haar bezig.

Toen ik met vakantie terug was, had ie me heel erg gemist.. je had hem moeten zien.
Laat me raden naar die 2 redenen;

Hij is gek op haar.

Hij wil oud worden met haar.

En jij bent gewoon een gezellige collega die zich vanalles in haar hoofd heeft gehaald. Hij heeft alleen vriendschappelijke gevoelens voor je, daar kun je achter zoeken wat je wilt, maar vinden zul je het niet. Move on, get real, get a life etc etc
Laat niet met je spelen inderdaad. Zou je niet overgeplaatst kunnen worden op je werk? En.. als hij al een vriendin heeft maar ondertussen jou ook kusjes e.d. geeft; lijkt me niet een betrouwbaar type dan. Dus of dat uberhaupt wel zo'n ideale man is voor je?
Ik zou het proberen los te laten. Hij was voor mij de moeite waard niet eens om verliefd op te worden als hij toch al een andere vriendin heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven