Nav. Kadaster

20-07-2019 14:07 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thanks.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-07-2019 09:48
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.82% gewijzigd
Ik vind het slap als iemand jaren in een relatie blijft hangen en er pas uitstapt wanneer een beter alternatief klaarstaat.

Voor jou: maak jezelf niet zo belangrijk. Je bent geen hoofdrolspeler in deze situatie maar een bijfiguur. En zeker niet de regisseur.
Alle reacties Link kopieren
puntillita schreef:
20-07-2019 14:15
Ik vind het slap als iemand jaren in een relatie blijft hangen en er pas uitstapt wanneer een beter alternatief klaarstaat.

Voor jou: maak jezelf niet zo belangrijk. Je bent geen hoofdrolspeler in deze situatie maar een bijfiguur. En zeker niet de regisseur.
Lekker ontnuchterend :-)

Dankje
Alle reacties Link kopieren
Oh... doe ik ook even ontnuchterend mee.
Het is heel simpel eigenlijk: jij bent single en jij hebt de keuze om met hem een relatie aan te gaan. Jij moet voor jezelf beslissen of je dit wil of niet.
Je kent hem eigenlijk niet goed hè? Niet met zijn dagelijkse sores, niet zijn thuis-makken. Alleen op werk. Door zelfs maar een halve (en geen hele) affaire te hebben, wervelen de hormonen nog volop.
Kijk voor jezélf wat je hiermee wil. Wil je iemand die zoveel ouder is? Wil je een man met kinderen, met een ex? Wil je een man die van de ene de andere relatie in stapt? Is dit hem voor jou?
Zoja, dan ga ervoor.
Zonee, dan niet.
Blijf hoe dan ook je hersens gebruiken.

Wat hij doet is zijn verantwoordelijkheid. Niet de jouwe. Jij hebt je best gedaan om dit te voorkomen.
Je hebt trouwens een PB. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind het ook een fantastische post puntillita. Wat ik denk of vind is ook totaal niet belangrijk, als het zo heeft moeten zijn zou ik afwachten tot hij het hele scheidingsgebeuren achter zich heeft. Ik zou op de werkvloer voorzichtig blijven en afstand bewaren.
die ik wilde bestaat al...
Maar wat heeft dit dan in vredesnaam met het opvragen van gegevens bij het kadaster te maken?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
20-07-2019 14:40
Maar wat heeft dit dan in vredesnaam met het opvragen van gegevens bij het kadaster te maken?
Hij verteld dat de reden dat ze nog bijbelkaar zijn is dat als hun uit elkaar gaan dat ook grote gevolgen heeft financieel voor het kind met het bedrijfje waar hun met geld inzitten.

Ik wou enigszins checken of die strekking geloofwaardig is. Dat kan ik redelijk opmaken uit de kadasterinformatie. Ze geven namelijk ook kvk nummers gerelateerd aan hypothecaire inschrijvingen vrij ;-)
Ik gok smoezen over een hex die man financieel gaat uitkleden als de nieuwe vlam bekend wordt. En een TO die bang is dat zij haar vermogen dan moet aanspreken om samen een leven op te bouwen.

Dan loop je wel een beetje vooruit op de zaken TO. Bovendien zou ik je aanraden om buiten zijn scheiding te blijven. Het zijn zíjn zaken en laat hem eerst maar eens netjes zijn huwelijk afronden voordat hij hij jou aanklopt.
Wat heb je veel woorden nodig voor iets wat je in een paar zinnen kunt schrijven.
‘Hun hebben’ een lekkere villa. En de minnares van deze ouwe snoeperd zit lekker aso in een goedkope woning, omdat ze ondanks haar dikke poen geen zin heeft om meer te betalen.
Je jat dus niet alleen mannen van een ander, je jat dus ook woonruimte van een ander. Lekker type ben jij.
To, kijk je niet een beetje door een roze bril naar deze collega? Ik zie al wat bekende smoezen voorbijkomen, jij ook? (En die smoezen zijn soms echt waar, maar héél vaak zijn ze ook een mooi excuus om geen definitieve beslissingen te hoeven nemen)
dierentuinthuis schreef:
20-07-2019 14:46
Hij verteld dat de reden dat ze nog bijbelkaar zijn is dat als hun uit elkaar gaan dat ook grote gevolgen heeft financieel voor het kind met het bedrijfje waar hun met geld inzitten.

Ik wou enigszins checken of die strekking geloofwaardig is. Dat kan ik redelijk opmaken uit de kadasterinformatie. Ze geven namelijk ook kvk nummers gerelateerd aan hypothecaire inschrijvingen vrij ;-)
Heb je vroeger altijd gespijbeld tijdens de Nederlandse les?
Nou ja, het is goed genoeg om mooie verhaaltjes te verzinnen ehhh, ik bedoel schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Puntillita. Als hij zijn scheiding afgerond heeft, weet je dat hij voor je gaat. Het geram tussenin is volkomen irrelevant.
En verder: oude rijkerd met jongere vlam: geeeeeuw! Wacht maar tot je zijn wegwerpluier mag verschonen.
Alle reacties Link kopieren
puntillita schreef:
20-07-2019 14:48
Ik gok smoezen over een hex die man financieel gaat uitkleden als de nieuwe vlam bekend wordt. En een TO die bang is dat zij haar vermogen dan moet aanspreken om samen een leven op te bouwen.

Dan loop je wel een beetje vooruit op de zaken TO. Bovendien zou ik je aanraden om buiten zijn scheiding te blijven. Het zijn zíjn zaken en laat hem eerst maar eens netjes zijn huwelijk afronden voordat hij hij jou aanklopt.
Nee, helemaal mis.
Totaal niet de reden.
Zal totaal 'ongeloofwaardig' overkomen bij de personality crimespotters van viva, maar ik zit met zoon 'in de maag'. Vond het een 'apart' verhaal en wou dat checken. Vind dat nogal wat, dat zoiets ook gevolgen heeft voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
20-07-2019 14:50
Wat heb je veel woorden nodig voor iets wat je in een paar zinnen kunt schrijven.
‘Hun hebben’ een lekkere villa. En de minnares van deze ouwe snoeperd zit lekker aso in een goedkope woning, omdat ze ondanks haar dikke poen geen zin heeft om meer te betalen.
Je jat dus niet alleen mannen van een ander, je jat dus ook woonruimte van een ander. Lekker type ben jij.
Oww..... :-)
Alle reacties Link kopieren
Als dit al verzonnen is, wat is dan het ergste dat kan gebeuren?
Alle reacties Link kopieren
puntillita schreef:
20-07-2019 14:51
To, kijk je niet een beetje door een roze bril naar deze collega? Ik zie al wat bekende smoezen voorbijkomen, jij ook? (En die smoezen zijn soms echt waar, maar héél vaak zijn ze ook een mooi excuus om geen definitieve beslissingen te hoeven nemen)
Tuurlijk kijk ik een beetje roze. Dat doen die stofjes nu eenmaal met je. Ik zet ook geen stappen zelf. Ik heb alleen een verhaal gecheckt.
:facepalm:
Lekker zo.n nieuwe vriendin die alles gaat chekken.
Ik zou een andere baan gaan zoeken. Het hele kantoor weet immers dat jij het schatje van de baas bent, en je hebt al gemerkt dat hij jou het werken moeilijk maakt aks het niet gaat volgens zijn plan.

Jij hebt netjes aangegeven dat jij pas beschikbaar bent als hij gescheiden is en dat lijkt me heel verstandig. Laat je dus niet wijsmaken dat je de man van een ander “ afpakt”. Wat hij nu doet en of ie de scheiding doorzet of het smoezenboek open trekt is aan hem en daar heb jij geen invloed op.

Ik vind jouw kadasterspeurwerk wat ongepast, want hoe het precies zit en wat de gevolgen zijn voor zijn gezin, zijn zijn zaken en niet de jouwe.

Hou je poot stijf en laat je niet verleiden om toch de minnaresrol te nemen. En ja die scheiding zal een hoop ellende geven.
Blijf ook voor jezelf en richting hem altijd aangeven dat de scheiding zijn eigen keuze is en was. Anders zit je straks in een positie waarin je emotioneel gechanteerd wordt want “ hij heeft zoveel voor je over gehad en is voor jou gescheiden, dus nu moet jij .....”.
Alle reacties Link kopieren
Je vertrouwt hem dus nu al niet. Lekkere basis voor een relatie. :nope:
Dus hij is je collega/leidinggevende, 15 jaar ouder, getrouwd met kinderen en wil zijn vrouw voor jou verlaten? Dat moet haast wel een succesverhaal worden. :sigh:
Je bent er wel vol van. En dit topic is gewoon een excuus om er nóg meer mee bezig te zijn. Niet slim dus.

Je weet prima zelf wat je moet doen.

En volgens mij heb je hier eerder adviezen over gehad op het forum.
Ja, zo gaat dat. Andermans man afpakken levert gedoe op, en dat kan wel een paar jaar doorsudderen. Je moet voor jezelf bepalen of je daar zin in hebt, en niet verwachten dat ex en kinderen jou op korte termijn aardig vinden of zelfs maar gedogen.
Is er ook een samenvatting? Want een langdradig verhaal :-[
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
20-07-2019 16:00
Is er ook een samenvatting? Want een langdradig verhaal :-[
Ja :-)
Zie post forumfossiel.
Of voor een andere interpretatie zie post Hatchi.
Alle reacties Link kopieren
Samenvatting: TO neukt haar baas die 15 jaar ouder is. Hij wil wel scheiden maar dan komt zn zoon in de problemen omdat hij en zn vrouw geld hebben gestoken in zoon zn bedrijf.
Nu ging TO bij het kadaster controleren of zijn verhaal wel klopt.
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven