Nav. Kadaster

20-07-2019 14:07 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thanks.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-07-2019 09:48
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.82% gewijzigd
??????????? :huh:
dierentuinthuis schreef:
20-07-2019 14:46
Hij verteld dat de reden dat ze nog bijbelkaar zijn is dat als hun uit elkaar gaan dat ook grote gevolgen heeft financieel voor het kind met het bedrijfje waar hun met geld inzitten.

Ik wou enigszins checken of die strekking geloofwaardig is. Dat kan ik redelijk opmaken uit de kadasterinformatie. Ze geven namelijk ook kvk nummers gerelateerd aan hypothecaire inschrijvingen vrij ;-)
Wat? (O)
Jullie zijn knettergek op elkaar al voor langere tijd, zijn huwelijk heeft z'n beste jaren wel gehad.
Gewoon doen, samen opnieuw beginnen :couple:
.
Zou hij ook willen scheiden als jij er niet was geweest?
Is de ‘zoals je eraan komt, kom je er ook vanaf’ al langs geweest?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Of de Wet van Wuiles, naar aanleiding van de korte en bondige OP die nog in geen enkel ander topic naar voren is gekomen?
Vraag blijft dat de beide ouders garant staan voor het bedrijfje van 1 van de kinderen. Heeft dat geen soort van veiligheids back-up voor als bijvoorbeeld een van de ouders komt te overlijden of bij een eventuele scheiding of als het financieel minder voor de wind gaat?
Lijkt me een naar idee dat een huwelijk aan de ketting ligt vanwege een bedrijfje van 1 van de kinderen.
.
Madeliefjees schreef:
20-07-2019 16:25
Samenvatting: TO neukt haar baas die 15 jaar ouder is. Hij wil wel scheiden maar dan komt zn zoon in de problemen omdat hij en zn vrouw geld hebben gestoken in zoon zn bedrijf.
Nu ging TO bij het kadaster controleren of zijn verhaal wel klopt.
:facepalm: Lekker bezig! Klinkt als een heerlijke relatie.
Afbeelding
Ik snap helemaal niet waarom die zoon in de problemen komt, kun je het beter uitleggen?
De ouders kunnen garant blijven staan? Kun je je sowieso zomaar terugtrekken uit een garantstelling?
De eikel heeft straks nog maar een halve villa. Echt niet dat hij die scheiding door gaat zetten als hem duidelijk wordt wat het hem gaat kosten.

Wat een eikel. Ik zou zo vreselijk veel te goed voor die gast zijn.
Wat maken sommige mensen zoals TO het toch moeilijk. Zoek een vrije vent in plaats van andervrouws man af te pakken met alle complicaties als gevolg. Er zijn er zat.
Neem afstand tot ie gescheiden is en neuk desnoods wat dan, ik denk dat de spanning er snel gaat af zijn en dat je misschien tot de conclusie komt dat hij minder leuk is dan wat jij ervan maakte.
creativeguy schreef:
20-07-2019 18:47
Wat maken sommige mensen zoals TO het toch moeilijk. Zoek een vrije vent in plaats van andervrouws man af te pakken met alle complicaties als gevolg. Er zijn er zat.
Zo werkt dat niet, helaas. TO is tot over haar oren op die getrouwde kerel en het is wederzijds en het is al een lange tijd gaande.
.
Eerlijk gezegd wil ik een keiharde reactie neerpennen met daarbij de grote kans op een ban vanuit Viva. Ik heb geen medelijden met je, wel met de vrouw van je minnaar, de moeder van zijn kinderen..........Desondanks wel de vraag:

Waarom ben je niet wijzer geweest door uit te kijken naar een andere baan?
Zijn toch wel meerdere bedrijven waar ze facilitaire medewerkers zoeken.......

Aanleiding geven tot is net zo erg als het plegen van.
dierentuinthuis schreef:
20-07-2019 14:07
Ja, dat plaatje klopt wel. Hij is 1 van de managers, ik ben facilitaire dienst. Hun wonen in een dikke villa, ik huur van de woningstichting. Hij is bijna 15 jaar ouder.

Klassiek toch?

Toch niet, want ik heb dan wel rond de wereld gereisd, een mislukt huwelijk achter de rug, en ben maatschappelijk gezien van een veel kleiner kaliber dan diegenen die van jongs af aan zich focussen op een gezin en een huis en goede baan, maar wat niemand weet op mijn werk is dat ik wel redelijk 'succesvolle' ouders heb, die zijn overleden, en ik dus wel een flinke erfenis op mijn bankrekening heb staan. Waar ik nu al zo'n 5 jaar heel goed op 'pas', want ik weet nog steeds niet wat ik wil. Klein huisje kopen, en spotgoedkoop zitten, voor mezelf beginnen...maar...maar...weet het nog steeds niet. Je kan het naar 1 keer uitgeven en zolang ik niet zeker weet welke kant ik op wil met mijn leven kan het prima gewoon staan. Zit nu ook mooi goedkoop.
Je denkt dat het geen klassiek plaatje is, omdat je een erfenisje hebt? Hij zit in een hogere positie, is veel ouder, heeft een luxer leven en jij bent waarschijnlijk een leuk uitziend, redelijk jong, ding die, hoe moet ik dit netjes zeggen, niet overkomt als iemand die intellectueel op hetzelfde niveau als je minnaar functioneert. Meer cliché dan dit ga je het niet krijgen. Daar helpt geen erfenis tegen.

Ga lekker voor je minnaar als hij bij zijn vrouw weg is. Geniet van de tijd die het duurt, het klinkt niet als een kansrijke relatie.
Hij krijgt niet helemaal wat hij van je wil en gaat dan op werk ruzie maken en vervelend doen? Dat is toch een afknapper?
zimi schreef:
21-07-2019 13:48
Hij krijgt niet helemaal wat hij van je wil en gaat dan op werk ruzie maken en vervelend doen? Dat is toch een afknapper?
Dacht ik ook ja. Verder vind ik het huwelijk wel iets tussen hen. Ik zou niet in de minnaressenrol gaan. Want dan gaat hij niet meer weg. Het lijkt me geen leuke man. Om hierboven en omdat hij jaren achter je aan zat. Ik vind dat niet netjes van hem.
Dat verhaal van kadaster vind ik maar vaag. Ze kunnen toch samen garant blijven staan ook als ze gescheiden zijn?
Ik hoop dat je geen sociale huurwoning bezet houdt, als er althans wachtlijsten zijn in jouw buurt. Als je voldoende geld op je rekening hebt om een klein huis van te kopen, zou dat niet zo netjes zijn.

Maar goed, op je vraag, wat is wijsheid? Doorgaan waar je mee bezig bent, lijkt me - dus afwachten of hij daadwerkelijk gaat scheiden en dan kijken of jullie allebei in zijn voor een relatie. Houd er dan rekening mee dat dat geen lange relatie wordt, want jullie zijn verliefd op het droombeeld dat je van elkaar hebt.
quadrupel schreef:
21-07-2019 13:38
Je denkt dat het geen klassiek plaatje is, omdat je een erfenisje hebt? Hij zit in een hogere positie, is veel ouder, heeft een luxer leven en jij bent waarschijnlijk een leuk uitziend, redelijk jong, ding die, hoe moet ik dit netjes zeggen, niet overkomt als iemand die intellectueel op hetzelfde niveau als je minnaar functioneert. Meer cliché dan dit ga je het niet krijgen. Daar helpt geen erfenis tegen.

Ga lekker voor je minnaar als hij bij zijn vrouw weg is. Geniet van de tijd die het duurt, het klinkt niet als een kansrijke relatie.
Nou inderdaad. Al 5 jaar huur en vrh voor het volle pond betalen terwijl je allang een apartementje oid had kunnen kopen klinkt niet erg slim.
Ik snap niet wat die succesvolle ouders en hun erfenis in het verhaal doen. Wat is de relevantie daarvan?
Je probeert het lekker speels te brengen maar het komt er dus op neer dat jij een onbetrouwbare man niet vertrouwt. Heel logisch eigenlijk.

Ik zou niet eens de detective uithangen want je weet toch al wat voor vlees je in de kuip hebt. Kennelijk neem je daar genoegen mee.
O ik dacht dat de vraag was of ze wat met hem moest beginnen of niet...
Maar t blijkt het klassieke... Ik vind jou veel leuker maar ik kan niet scheiden omdat... minnaressen topic te zijn...

To ik zou hem zeggen dat ie kan kijken of jij nog beschikbaar bent op t moment dat hij alleen is gaan wonen. Ik zou ten alle tijden voorkomen dat ik een minnares ben en de vrouw niks van een hele scheiding weet.

En idd een andere baan zoeken. Want dit is geen doen.

Ik vind trouwens dat jij idd je best hebt gedaan. En dat wat hij doet echt zijn zaken zijn. Maar juist daarom zou ik wachten tot hij idd echt weg is.
abracadabra schreef:
21-07-2019 21:35
O ik dacht dat de vraag was of ze wat met hem moest beginnen of niet...
Maar t blijkt het klassieke... Ik vind jou veel leuker maar ik kan niet scheiden omdat... minnaressen topic te zijn...

To ik zou hem zeggen dat ie kan kijken of jij nog beschikbaar bent op t moment dat hij alleen is gaan wonen. Ik zou ten alle tijden voorkomen dat ik een minnares ben en de vrouw niks van een hele scheiding weet.

En idd een andere baan zoeken. Want dit is geen doen.

Ik vind trouwens dat jij idd je best hebt gedaan. En dat wat hij doet echt zijn zaken zijn. Maar juist daarom zou ik wachten tot hij idd echt weg is.
Waarmee? Ik zou er persoonlijk niet zo trots op zijn om in zo'n situatie te belanden.
Een manager met wie het 'heul vervelend samenwerken is' omdat jij geen affaire wil, zo onaantrekkelijk!

En je hebt je antwoord al: hij " kan" niet scheiden en jij wil geen affaire. Hij gaar dreinen als een kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven