Niet in staat

22-12-2011 13:20 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als man ben ik helemaal niet toe in staat om een relatie te hebben, ik durf dit toe te geven.

Ik ben nu wel al een tijd bevriend met een vrouw, die een stuk ouder is als ik ben en we hebben tot nu toe geen enkele ruzie gehad. We hebben ook beide geen gevoelens voor elkaar, maar beide voor iemand anders.
Ik hoop dat dit verhaal nog een spannende wending krijgt. Ik ben voor het eerst sinds een lange tijd weer een dagje thuis en heb dus alle tijd voor het forum (ben ziek helaas). Dus kom maar op met die schunnige details. Dit is verder natuurlijk een verhaal van niks
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:35:

[...]

De vraag is... even denken misschien is er vrouw, hoewel ik de kans klein acht die wel een relatie wil.Is er vrouw? Nee hoor, die zitten niet op dit forum
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:35:

[...]

De vraag is... even denken misschien is er vrouw, hoewel ik de kans klein acht die wel een relatie wil.

Dat is een stelling.

En ja, misschien is die er wel. Of niet. Geen idee eigenlijk. maar we gaan uit van het positieve, dus die zal er vast zijn.

Nu nog de kwestie hoe je die vindt en aan je bindt.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:20:

We hebben ook beide geen gevoelens voor elkaar, maar beide voor iemand anders.

En op mijn vraag wat voor gevoelens dat dan waren:

quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:33:

[...]

Uit vriendschap gevoelens en dat is wederzijds, we zijn beide niet verliefd op elkaar.

Eh jaaaahhh, dus je hebt twéé platonische vriendinnen! Of hangt nummer twee nog omdat de gevoelens van jouw kant nog niet zijn uitgesproken?

*doet heur stinkende best, valt t op? *
quote:zwartezwanen schreef op 22 december 2011 @ 13:38:

[...]

Dat is een stelling.

En ja, misschien is die er wel. Of niet. Geen idee eigenlijk. maar we gaan uit van het positieve, dus die zal er vast zijn.

Nu nog de kwestie hoe je die vindt en aan je bindt.Ik wil geen kerst in huis, zou ze dan nog aan me binden.
Gosh TiaDalma, wat een geduld toch op zo'n druilerige donderdagmiddag...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:zwartezwanen schreef op 22 december 2011 @ 13:38:

[...]

Dat is een stelling.

Nu nog de kwestie hoe je die vindt en aan je bindt.Nou nee dus, want TO acht zichzelf niet in staat om een heusche relaassie te hebben. (want ze zal maar een kerstboom in huis willen, o gruwel ende bibber).
quote:xdienx schreef op 22 december 2011 @ 13:35:

Iemand taart om het te vieren?Voor mij is het wel bijzonder ja.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:39:

[...]

Ik wil geen kerst in huis, zou ze dan nog aan me binden.Euh? *k vraag me steeds meer af of de hele wereld maf is, of dat ik sommige mensen niet begrijp*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
TD

TO: ik denk dat 'geen kerst in huis' vrij makkelijk te realiseren is. Zoek een partner met een andere religie
quote:Hasse88 schreef op 22 december 2011 @ 13:41:

[...]

Euh? *k vraag me steeds meer af of de hele wereld maf is, of dat ik sommige mensen niet begrijp*En ik wil ook geen boeddabeeldjes enzo in huis hebben.

[...]

Ik wil geen kerst in huis, zou ze dan nog aan me binden.Kijk maar uit, je wordt zo aan de ballenhaakjes aan je neus het kersthuis binnengesleurd!

[...]

Ik wil geen kerst in huis, zou ze dan nog aan me binden.

En een antwoord op mijn vraag had ik nog niet gekregen.

Begrijp ik hieruit goed dat je bindingsangst hebt?

Hoe jong ben je eigenlijk?
quote:BrightEyes80 schreef op 22 december 2011 @ 13:26:

Ah, ik begrijp je zonet tegengekomen posts in een ander topic nu ook beter.

Ik zou je nick wijzigen... in Anojing.

Ofwel, verveel je je, TO?

Pak er een mooie kleurplaat bij, kun je die aan mama geven voor Kerst.

Bovenstaande met álle respect uiteraard...
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:42:

[...]

En ik wil ook geen boeddabeeldjes enzo in huis hebben.Ik ook niet. En ook geen kerstdingen.

[...]

En ik wil ook geen boeddabeeldjes enzo in huis hebben. Oh man, ik ligt te schudden in mijn griepbedje hier (al kan dat ook van de terugkerende koorts komen). TO jij bent echt maf goed!!
Je doet echt supervaag!!
dusals ik het goed begrijp heb je een vriendin waar je niet verliefd op bent, maar die misschien meer met je wil wanneer je een kerstboom neerzet.

en je bent verliefd op iemand waarvan je denkt dat ze niks met je wil.
wij slapen nooit.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:28:

Bv zij heeft haar hele appartement ivm met kerst versierd en ik doe er niet aan, nu is het geen probleem want het is niet mijn appartement.

Ja, en?

Stel, als jullie een relatie hadden. Had jij dan wel een probleem gehad met kerstversieringen?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

[...]

En ik wil ook geen boeddabeeldjes enzo in huis hebben.

Wil je wel meubels in huis? Een bank, een bed, je weet wel... Pannen en potten*, mag dat wel? Of liever ook niet?

*disclaimer: nee, niet dát soort potten....
quote:koettie schreef op 22 december 2011 @ 13:43:

[...]

Ik ook niet. En ook geen kerstdingen.Maar wel de bijbel in huis?
quote:Hasse88 schreef op 22 december 2011 @ 13:44:

[...]

Wil je wel meubels in huis? Een bank, een bed, je weet wel... Pannen en potten*, mag dat wel? Of liever ook niet?

*disclaimer: nee, niet dát soort potten....Dat maakt me voor de rest niet uit wat voor interieur ze ervan wil maken, maar niet die dingen.

[...]

En ik wil ook geen boeddabeeldjes enzo in huis hebben.

Nee, ik ook niet. Ik vind ze niet mooi.

En, nu?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Jaja007 schreef op 22 december 2011 @ 13:44:

[...]

Ja, en?

Stel, als jullie een relatie hadden. Had jij dan wel een probleem gehad met kerstversieringen?Ja want dan was het in mijn ... nu is het alleen in haar appartement en dat is niet mijn appartement.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:45:

[...]

Maar wel de bijbel in huis?Nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven