Niet in staat
donderdag 22 december 2011 om 13:20
Als man ben ik helemaal niet toe in staat om een relatie te hebben, ik durf dit toe te geven.
Ik ben nu wel al een tijd bevriend met een vrouw, die een stuk ouder is als ik ben en we hebben tot nu toe geen enkele ruzie gehad. We hebben ook beide geen gevoelens voor elkaar, maar beide voor iemand anders.
Ik ben nu wel al een tijd bevriend met een vrouw, die een stuk ouder is als ik ben en we hebben tot nu toe geen enkele ruzie gehad. We hebben ook beide geen gevoelens voor elkaar, maar beide voor iemand anders.
donderdag 22 december 2011 om 13:36
donderdag 22 december 2011 om 13:38
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:35:
[...]
De vraag is... even denken misschien is er vrouw, hoewel ik de kans klein acht die wel een relatie wil.
Dat is een stelling.
En ja, misschien is die er wel. Of niet. Geen idee eigenlijk. maar we gaan uit van het positieve, dus die zal er vast zijn.
Nu nog de kwestie hoe je die vindt en aan je bindt.
[...]
De vraag is... even denken misschien is er vrouw, hoewel ik de kans klein acht die wel een relatie wil.
Dat is een stelling.
En ja, misschien is die er wel. Of niet. Geen idee eigenlijk. maar we gaan uit van het positieve, dus die zal er vast zijn.
Nu nog de kwestie hoe je die vindt en aan je bindt.
donderdag 22 december 2011 om 13:39
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:20:
We hebben ook beide geen gevoelens voor elkaar, maar beide voor iemand anders.
En op mijn vraag wat voor gevoelens dat dan waren:
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:33:
[...]
Uit vriendschap gevoelens en dat is wederzijds, we zijn beide niet verliefd op elkaar.
Eh jaaaahhh, dus je hebt twéé platonische vriendinnen! Of hangt nummer twee nog omdat de gevoelens van jouw kant nog niet zijn uitgesproken?
*doet heur stinkende best, valt t op? *
We hebben ook beide geen gevoelens voor elkaar, maar beide voor iemand anders.
En op mijn vraag wat voor gevoelens dat dan waren:
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:33:
[...]
Uit vriendschap gevoelens en dat is wederzijds, we zijn beide niet verliefd op elkaar.
Eh jaaaahhh, dus je hebt twéé platonische vriendinnen! Of hangt nummer twee nog omdat de gevoelens van jouw kant nog niet zijn uitgesproken?
*doet heur stinkende best, valt t op? *
donderdag 22 december 2011 om 13:39
quote:zwartezwanen schreef op 22 december 2011 @ 13:38:
[...]
Dat is een stelling.
Nu nog de kwestie hoe je die vindt en aan je bindt.Ik wil geen kerst in huis, zou ze dan nog aan me binden.
[...]
Dat is een stelling.
Nu nog de kwestie hoe je die vindt en aan je bindt.Ik wil geen kerst in huis, zou ze dan nog aan me binden.
donderdag 22 december 2011 om 13:40
donderdag 22 december 2011 om 13:40
quote:zwartezwanen schreef op 22 december 2011 @ 13:38:
[...]
Dat is een stelling.
Nu nog de kwestie hoe je die vindt en aan je bindt.Nou nee dus, want TO acht zichzelf niet in staat om een heusche relaassie te hebben. (want ze zal maar een kerstboom in huis willen, o gruwel ende bibber).
[...]
Dat is een stelling.
Nu nog de kwestie hoe je die vindt en aan je bindt.Nou nee dus, want TO acht zichzelf niet in staat om een heusche relaassie te hebben. (want ze zal maar een kerstboom in huis willen, o gruwel ende bibber).
donderdag 22 december 2011 om 13:41
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:39:
[...]
Ik wil geen kerst in huis, zou ze dan nog aan me binden.Euh? *k vraag me steeds meer af of de hele wereld maf is, of dat ik sommige mensen niet begrijp*
[...]
Ik wil geen kerst in huis, zou ze dan nog aan me binden.Euh? *k vraag me steeds meer af of de hele wereld maf is, of dat ik sommige mensen niet begrijp*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 22 december 2011 om 13:43
quote:BrightEyes80 schreef op 22 december 2011 @ 13:26:
Ah, ik begrijp je zonet tegengekomen posts in een ander topic nu ook beter.
Ik zou je nick wijzigen... in Anojing.
Ofwel, verveel je je, TO?
Pak er een mooie kleurplaat bij, kun je die aan mama geven voor Kerst.
Bovenstaande met álle respect uiteraard...
Ah, ik begrijp je zonet tegengekomen posts in een ander topic nu ook beter.
Ik zou je nick wijzigen... in Anojing.
Ofwel, verveel je je, TO?
Pak er een mooie kleurplaat bij, kun je die aan mama geven voor Kerst.
Bovenstaande met álle respect uiteraard...
donderdag 22 december 2011 om 13:44
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:28:
Bv zij heeft haar hele appartement ivm met kerst versierd en ik doe er niet aan, nu is het geen probleem want het is niet mijn appartement.
Ja, en?
Stel, als jullie een relatie hadden. Had jij dan wel een probleem gehad met kerstversieringen?
Bv zij heeft haar hele appartement ivm met kerst versierd en ik doe er niet aan, nu is het geen probleem want het is niet mijn appartement.
Ja, en?
Stel, als jullie een relatie hadden. Had jij dan wel een probleem gehad met kerstversieringen?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
donderdag 22 december 2011 om 13:44
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:42:
[...]
En ik wil ook geen boeddabeeldjes enzo in huis hebben.
Wil je wel meubels in huis? Een bank, een bed, je weet wel... Pannen en potten*, mag dat wel? Of liever ook niet?
*disclaimer: nee, niet dát soort potten....
[...]
En ik wil ook geen boeddabeeldjes enzo in huis hebben.
Wil je wel meubels in huis? Een bank, een bed, je weet wel... Pannen en potten*, mag dat wel? Of liever ook niet?
*disclaimer: nee, niet dát soort potten....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 22 december 2011 om 13:45
quote:Hasse88 schreef op 22 december 2011 @ 13:44:
[...]
*disclaimer: nee, niet dát soort potten....Dat maakt me voor de rest niet uit wat voor interieur ze ervan wil maken, maar niet die dingen.
[...]
*disclaimer: nee, niet dát soort potten....Dat maakt me voor de rest niet uit wat voor interieur ze ervan wil maken, maar niet die dingen.
donderdag 22 december 2011 om 13:46