Niet in staat
donderdag 22 december 2011 om 13:20
Als man ben ik helemaal niet toe in staat om een relatie te hebben, ik durf dit toe te geven.
Ik ben nu wel al een tijd bevriend met een vrouw, die een stuk ouder is als ik ben en we hebben tot nu toe geen enkele ruzie gehad. We hebben ook beide geen gevoelens voor elkaar, maar beide voor iemand anders.
Ik ben nu wel al een tijd bevriend met een vrouw, die een stuk ouder is als ik ben en we hebben tot nu toe geen enkele ruzie gehad. We hebben ook beide geen gevoelens voor elkaar, maar beide voor iemand anders.
donderdag 22 december 2011 om 13:27
donderdag 22 december 2011 om 13:32
quote:thijs72 schreef op 22 december 2011 @ 13:28:
Volgens de Wet van Wuilles is jullie relatie zeer kansrijk !
Volgens de Wet van Wuilles is jullie relatie zeer kansrijk !
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 22 december 2011 om 13:34
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:27:
[...]
Bij een vriendschap word ook niet zoveel van je verwacht en je kunt ook weer afscheid nemen. Ik kan niet aan de eisen voldoen die een relatie vereisen.
En wat zijn de eisen om aan een relatie te voldoen volgens jou?
Dat is voor een ieder namelijk best wel persoonlijk in te vullen.
En dan blijft de vraag over of het matcht met jouw invulling daarvan. Dat vergelijk je en dan pas kun je zien of het gaat werken of niet.
[...]
Bij een vriendschap word ook niet zoveel van je verwacht en je kunt ook weer afscheid nemen. Ik kan niet aan de eisen voldoen die een relatie vereisen.
En wat zijn de eisen om aan een relatie te voldoen volgens jou?
Dat is voor een ieder namelijk best wel persoonlijk in te vullen.
En dan blijft de vraag over of het matcht met jouw invulling daarvan. Dat vergelijk je en dan pas kun je zien of het gaat werken of niet.
donderdag 22 december 2011 om 13:36