Niet in staat

22-12-2011 13:20 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als man ben ik helemaal niet toe in staat om een relatie te hebben, ik durf dit toe te geven.

Ik ben nu wel al een tijd bevriend met een vrouw, die een stuk ouder is als ik ben en we hebben tot nu toe geen enkele ruzie gehad. We hebben ook beide geen gevoelens voor elkaar, maar beide voor iemand anders.
Wat een raar topic. Je begint met de stelling dat je geen relatie wil. Nou prima. Bedankt voor de mededeling.

En nu allemaal gedoe omdat je het wel wilt. Dan had je toch ook in je OP kunnen zetten dat je op zoek bent naar een relatie? Dat dekt de lading beter.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:05:

[...]

Ik steek het niet onder stoelen of banken.Lama, * sjugt, druipt af, rukt de sluier af, gooit bruidsboeket in de ton en sjeest een andere Prins achterna *
In combinatie met pimpel's motto: TO, ik wens je een gelukkig en liefdevol nieuwjaar alvast toe!

Volgens mij moet je op zoek naar een vrouw die in dezelfde kerk komt als jij, dan is de kans het grootst dat ze net zo denkt over trouwen, kinderen, opvoeden, tv e.d. als jij.
En waarom ga je niet bij een kerk zoeken oid?

Denk dat je op het forum niet zoveel kans maakt.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:07:

[...]

Daar heb ik wel gevoelens voor maar daar heb ik ook geen contact mee.Nee, daar was je bevriend mee, toch? Zij is toch, net als jij flieft op een ander....
Volgens mij staat momenteel de kerk vol met kerstboom. En dat vindt TO nie so wat.
quote:Tia.Dalma schreef op 22 december 2011 @ 14:10:

In combinatie met pimpel's motto: TO, ik wens je een gelukkig en liefdevol nieuwjaar alvast toe!

[afbeelding]
quote:Tia.Dalma schreef op 22 december 2011 @ 14:12:

Volgens mij staat momenteel de kerk vol met kerstboom. En dat vindt TO nie so wat.Ligt er maar helemaal aan bij welke kerk je gaat kijken hoor.

Volgens mij staat momenteel de kerk vol met kerstboom. En dat vindt TO nie so wat.Moet ie hier in de kerk komen. Geen kerstboom te bekennen. Dat mag namelijk niet.
Ik denk dat de Heilige Maagd herself nog te frivool is.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:05:

[...]

Ik steek het niet onder stoelen of banken.Je doet mij aan iemand denken.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:yvonjaspers schreef op 22 december 2011 @ 14:13:

[...]

Ligt er maar helemaal aan bij welke kerk je gaat kijken hoor.Goede tip dan ook van jou aan TO.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 december 2011 @ 14:09:

[...]

Als jij een serieuze relatie krijgt, zal je wel kinderen moeten krijgen denk ik in jouw situatie... Want geboortebeperking mag ook niet neem ik aan.Of geen kinderen dan maar, maar in ieder geval ik denk al vooruit.
quote:Jaja007 schreef op 22 december 2011 @ 14:14:

[...]

Je doet mij aan iemand denken.Me too, and I'm off.... :bye:
Het VIVA forum is niet te frivool voor iemand die geen tv heeft en kerstversiering heidens vindt?
quote:Moonlight82 schreef op 22 december 2011 @ 14:10:

Wat een raar topic. Je begint met de stelling dat je geen relatie wil. Nou prima. Bedankt voor de mededeling.

En nu allemaal gedoe omdat je het wel wilt. Dan had je toch ook in je OP kunnen zetten dat je op zoek bent naar een relatie? Dat dekt de lading beter.Nee ik zeg niet dat ik geen relatie wil, maar dat ik er niet toe in staat ben.
Huh? Komer er straks enge plaatjes?

Volgens mij staat momenteel de kerk vol met kerstboom. En dat vindt TO nie so wat.

Niet alle kerken doen dat.

Er zijn kerken die dat wel doen, voor de gezelligheid. De nadruk ligt dan ook meer op het feit rond de geboorte.

Als er een kindje wordt geboren, dan hangen er ook versieringen, ballonnen e.d.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:16:

[...]

Of geen kinderen dan maar, maar in ieder geval ik denk al vooruit.Een relatie zonder sex dus?
quote:Flowerpowerwoman schreef op 22 december 2011 @ 14:10:

[...]

Lama, * sjugt, druipt af, rukt de sluier af, gooit bruidsboeket in de ton en sjeest een andere Prins achterna *Die vriendin waar ik mee bevriend ben, is trouwens een niet gelovige. Een goede eigenschap van haar vind ik dat ze heel duidelijk is geen vaag gedoe, maar je weet bij haar precies waar je aan toe bent en ze is best wel mondig.
quote:Jaja007 schreef op 22 december 2011 @ 14:17:

[...]

Niet alle kerken doen dat.

Er zijn kerken die dat wel doen, voor de gezelligheid. De nadruk ligt dan ook meer op het feit rond de geboorte.

Als er een kindje wordt geboren, dan hangen er ook versieringen, ballonnen e.d.Ik vind dat de kerken er niet aan mee moeten doen.
quote:Flowerpowerwoman schreef op 22 december 2011 @ 14:16:

[...]

Me too, and I'm off.... :bye:Aan wie doe ik je denken?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 december 2011 @ 14:17:

Een relatie zonder sex dus?

Dat is toch precies wat hij al heeft met de bevriende mevrouw?

Ik zeg: probleem opgelost!
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:19:

[...]

Die vriendin waar ik mee bevriend ben, is trouwens een niet gelovige. Een goede eigenschap van haar vind ik dat ze heel duidelijk is geen vaag gedoe, maar je weet bij haar precies waar je aan toe bent en ze is best wel mondig.Maar ja, dáár voel je niets voor! *kickt Mevrouw Kerstversiering wederom uit topic*. ...toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven