Niet in staat

22-12-2011 13:20 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als man ben ik helemaal niet toe in staat om een relatie te hebben, ik durf dit toe te geven.

Ik ben nu wel al een tijd bevriend met een vrouw, die een stuk ouder is als ik ben en we hebben tot nu toe geen enkele ruzie gehad. We hebben ook beide geen gevoelens voor elkaar, maar beide voor iemand anders.
Doet me hieraan denken:

Smack the pony
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:20:

We hebben ook beide geen gevoelens voor elkaar, maar beide voor iemand anders.

En die iemand anders, ben je daar ook mee bevriend?

Ik snap overigens niet waarom het een probleem zou zijn dat iemand haar huis helemaal in kerststemming zou brengen. Je kunt toch ook (eerst) een relatie hebben met iemand zonder meteen te gaan samenwonen?
quote:Tia.Dalma schreef op 22 december 2011 @ 13:55:

[...]

Gaan we weer

O-keeee! Mevrouw Kerstversiering valt dus af ten gunste van Mevrouw Leuk. En wat doe jij om Mevrouw Leuk voor je te winnen?Niks want die ziet me niet zitten.
quote:Tia.Dalma schreef op 22 december 2011 @ 13:55:

[...]

Gaan we weer

O-keeee! Mevrouw Kerstversiering valt dus af ten gunste van Mevrouw Leuk. En wat doe jij om Mevrouw Leuk voor je te winnen?

Versieren met engelenhaar?

Iets ondeugends met een grote piek?
Murdoch
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:56:

[...]

In een relatie is voor mij alles of niets en nee ik doe niet aan latten, wat ik trouwens ook afkeur.

Zeg Anoja, wil mevrouw Leuk dan wel Boedhabeeldjes en kerstversiering? Tja, dan valt ze natuurlijk af he? Fluks op zoek naar een andere mevrouw Leuk (huppelen over het algemeen bosjes van rond, dus beter zoeken)

*vraagt zich nog steeds af wat mevrouw Kerstversiering in dit topic doet*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Murdoch schreef op 22 december 2011 @ 13:57:

[...]

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Murdoch schreef op 22 december 2011 @ 13:57:

[...]

Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Uit het prins op het witte paard topic:quote:anoja schreef op 21 december 2011 @ 16:22:

Mag je als man ook de ideale vrouw op het paard, een vrouw die Jezus op de eerste plaats heeft staan, zachtmoedig, begripvol, een vrouw naar Gods hart. Niet haar uiterlijk maar haar hart is wat telt.

[...]

In een relatie is voor mij alles of niets en nee ik doe niet aan latten, wat ik trouwens ook afkeur.O ja die bijbel he! Let me enlighten you my friend: élke relatie begint als LAT
quote:Hasse88 schreef op 22 december 2011 @ 13:58:

[...]

Zeg Anoja, wil mevrouw Leuk dan wel Boedhabeeldjes en kerstversiering? Tja, dan valt ze natuurlijk af he? topic doet*Dat staat los ervan, dat ik zoiezo geen gevoelens voor haar heb (waar ik mee bevriend ben) maar die vrouw die ik leuk vind zou me niet verbazen als zij ook die dingen in huis heeft.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:00:

[...]

Dat staat los ervan, dat ik zoiezo geen gevoelens voor haar heb (waar ik mee bevriend ben) maar die vrouw die ik leuk vind zou me niet verbazen als zij ook die dingen in huis heeft.Heb je nu wel of niet gevoelens voor mevrouw Leuk? Ik dacht alleen niet voor mevrouw Kerstversiering...

[...]

Niks want die ziet me niet zitten.

Celibaat dus voor jou. Past wel bij die bijbel. (Hoewel... )
Nu ben ik toch nieuwsgierig naar mevrouw LEUK, voor wie jij gevoelens hebt.

Volgens mij heeft zij Boeddahbeelden en dat gaat tegen jouw Christelijke principes in. Klopt dit?

En mevrouw Kerstversiering past meer in jouw "straatje", maar daar heb jij geen gevoelens voor.
quote:Murdoch schreef op 22 december 2011 @ 13:56:

Doet me hieraan denken:

Smack the ponyGeweldig! (Lees stiekem mee)
For what do we live, but to serve as sport for our neighbours, and laugh at them in our turn?
Oh en leg mij nog even uit: welk Gristelijk gelovige die Jezus op een voetstuk heeft staan en dat ook van een vrouw verlangt, is tégen op Kerstversiering? Da's wel ernstelijk orthodox vind je ook niet?
Ben jij iemand die overal het evangelie preekt?
quote:yvonjaspers schreef op 22 december 2011 @ 13:56:

[...]

En die iemand anders, ben je daar ook mee bevriend?

Ik snap overigens niet waarom het een probleem zou zijn dat iemand haar huis helemaal in kerststemming zou brengen. Je kunt toch ook (eerst) een relatie hebben met iemand zonder meteen te gaan samenwonen?

Alles of niets in een relatie, ik kijk ook naar de toekomst waarin je uiteindelijk trouwt enzo snap je. Waarom ik niet denk dat ik in staat ben een relatie aan te gaan, hoe voedt je je kinderen bv op (ik wil dat ze naar een christelijke school gaan) en heb geen tv,

kan ik wel kinderen opvoeden?, nu is dat makkelijk en dingen die ik niet in huis wil hebben komen er ook niet, kan ik haar wel beschermen en ik denk wat ze van mij verwacht kan ik niet aan voldoen.
quote:Jaja007 schreef op 22 december 2011 @ 14:04:

Ben jij iemand die overal het evangelie preekt?Ik steek het niet onder stoelen of banken.
quote:Hasse88 schreef op 22 december 2011 @ 14:02:

[...]

Heb je nu wel of niet gevoelens voor mevrouw Leuk? Ik dacht alleen niet voor mevrouw Kerstversiering...Daar heb ik wel gevoelens voor maar daar heb ik ook geen contact mee.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:05:

[...]

Alles of niets in een relatie, ik kijk ook naar de toekomst waarin je uiteindelijk trouwt enzo snap je. Waarom ik niet denk dat ik in staat ben een relatie aan te gaan, hoe voedt je je kinderen bv op (ik wil dat ze naar een christelijke school gaan) en heb geen tv,

kan ik wel kinderen opvoeden?, nu is dat makkelijk en dingen die ik niet in huis wil hebben komen er ook niet, kan ik haar wel beschermen en ik denk wat ze van mij verwacht kan ik niet aan voldoen.Waartegen?
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:20:

Als man ben ik helemaal niet toe in staat om een relatie te hebben, ik durf dit toe te geven.

Ik ben nu wel al een tijd bevriend met een vrouw, die een stuk ouder is als ik ben en we hebben tot nu toe geen enkele ruzie gehad. We hebben ook beide geen gevoelens voor elkaar, maar beide voor iemand anders.Waarvan akte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dan moet jij ook weten over de tekst betreft ongelijk span.

[...]

kan ik wel kinderen opvoeden?, nu is dat makkelijk en dingen die ik niet in huis wil hebben komen er ook niet, kan ik haar wel beschermen en ik denk wat ze van mij verwacht kan ik niet aan voldoen.Wow, wat loop je hard van stapel zeg! Zou je niet eerst eensch op zoek gaan naar iemand waarmee je een relatie wil? Kleine stapjes he? Jezus stond ook niet gelijk na zijn dood op, die gaf het ook wat tijd....

[...]

kan ik wel kinderen opvoeden?, nu is dat makkelijk en dingen die ik niet in huis wil hebben komen er ook niet, kan ik haar wel beschermen en ik denk wat ze van mij verwacht kan ik niet aan voldoen.Als jij een serieuze relatie krijgt, zal je wel kinderen moeten krijgen denk ik in jouw situatie... Want geboortebeperking mag ook niet neem ik aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven