Niet in staat

22-12-2011 13:20 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als man ben ik helemaal niet toe in staat om een relatie te hebben, ik durf dit toe te geven.

Ik ben nu wel al een tijd bevriend met een vrouw, die een stuk ouder is als ik ben en we hebben tot nu toe geen enkele ruzie gehad. We hebben ook beide geen gevoelens voor elkaar, maar beide voor iemand anders.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:19:

[...]

Die vriendin waar ik mee bevriend ben, is trouwens een niet gelovige. Een goede eigenschap van haar vind ik dat ze heel duidelijk is geen vaag gedoe, maar je weet bij haar precies waar je aan toe bent en ze is best wel mondig.Ja, dat ben ik ook, daar niet van... wat heeft dat met mijn sluierposting te maken?
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:16:

Nee ik zeg niet dat ik geen relatie wil, maar dat ik er niet toe in staat ben.Leg eens uit waarom niet?
quote:thijs72 schreef op 22 december 2011 @ 13:28:

Volgens de Wet van Wuilles is jullie relatie zeer kansrijk !Hahahaha geweldig! Ik wens je veel geluk Anoja. Wat ik me wel afvraag is voor wie je dan wèl gevoelens hebt?
quote:yvonjaspers schreef op 22 december 2011 @ 14:22:

[...]

Leg eens uit waarom niet?Gewoon wat een vrouw van je verwacht, als ik nou al zie waar ik allemaal tegenaan loop.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:25:

[...]

Gewoon wat een vrouw van je verwacht, als ik nou al zie waar ik allemaal tegenaan loop.

Waar loop je tegenaan?

Tegen de kerstversiering?
Ooooh ik zie het al. Anoja, check Refoweb even uit. Of Funkyfish. Daar zitten wel vrouwen naar gods hart die jou vast wel kunnen bekoren. Succes!
quote:Ikbenanoniem schreef op 22 december 2011 @ 14:26:

[...]

Waar loop je tegenaan?

Tegen de kerstversiering?Moet je ook mee uitkijken hoor, kerstversiering is heul gevaarlijk (glazen ballen, engelenhaar en zo... En voor je het weet heb je een schok van de kerstlampjes...)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Ikbenanoniem schreef op 22 december 2011 @ 14:26:

[...]

Waar loop je tegenaan?

Tegen de kerstversiering?Nee vooral wat ze van me verwacht me bv werk, vrienden hebben etc.
Okay, je bent gelovig. Je hebt geen TV. Je doet niet mee met kerstversieringen.

Wat doe jij hier op het ViVaforum?

*heb jij stiekem op de sekspijler zitten lezen....*
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:zephora schreef op 22 december 2011 @ 14:28:

Ooooh ik zie het al. Anoja, check Refoweb even uit. Of Funkyfish. Daar zitten wel vrouwen naar gods hart die jou vast wel kunnen bekoren. Succes!Funkyfish vind ik eigenlijk ook maar niks.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:28:

[...]

Nee vooral wat ze van me verwacht me bv werk, vrienden hebben etc.Maar wat verwacht ze dan precies volgens jou? Volgens mij vul jij véél te veel vantevoren in. Liefde zit naar mijn ervaring en bescheiden mening echt anders in elkaar.
quote:Jaja007 schreef op 22 december 2011 @ 14:29:

Okay, je bent gelovig. Je hebt geen TV. Je doet niet mee met kerstversieringen.

Wat doe jij hier op het ViVaforum?

*heb jij stiekem op de sekspijler zitten lezen....*Mijn vraag daarover werd niet beantwoord al zo-even...
Nou ik zie niet in waarom het niet zou lukken want je komt over als een spontane, humoristische, vurige man die overloopt van de passie en interesses.
Volgens mij ook. Ik verwacht namelijk helemaal niet van mijn man over 'ze' werk, vrienden etc. Waar ben je bang voor?
quote:Murdoch schreef op 22 december 2011 @ 14:31:

Nou ik zie niet in waarom het niet zou lukken want je komt over als een spontane, humoristische, vurige man die overloopt van de passie en interesses.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:16:

[...]

Nee ik zeg niet dat ik geen relatie wil, maar dat ik er niet toe in staat ben.Prima toch. Klaar dan toch?
Wat maakt het uit wat ze van jou verwacht qua werk en vrienden? Het gaat toch om jou persoonlijkheid en niet om alles daaromheen?

Ow wacht jij vind alles eromheen belangrijker net zoals met mevrouw Kerstversiering...

Hier op het forum kan je allesbehalve een geschikte partner vinden denk ik maar geef vooral niet op! Wij schrijven wel mee:).
quote:yvonjaspers schreef op 22 december 2011 @ 14:31:

Volgens mij ook. Ik verwacht namelijk helemaal niet van mijn man over 'ze' werk, vrienden etc. Waar ben je bang voor?Dat ik niet goed genoeg ben voor haar.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:28:

[...]

Nee vooral wat ze van me verwacht me bv werk, vrienden hebben etc.

Hoe bedoel je dat? Want iedere vrouw zal daar toch andere ideeën over hebben? Niet alle vrouwen zijn gelijk.

Waar verwacht je nu precies problemen mee te krijgen? En als de vrouw van jouw keuze er problemen mee heeft, dan betekent dat toch niets meer en niets minder dat ze niet de juiste voor jou is?
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:32:

Dat ik niet goed genoeg ben voor haar.Waarom zou je op een vrouw vallen die dat soort uiterlijkheden belangrijk vindt? Het gaat er toch om hoe het tussen een vrouw en jou gaat, om hoe jullie met elkaar omgaan?
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 13:28:

Bv zij heeft haar hele appartement ivm met kerst versierd en ik doe er niet aan, nu is het geen probleem want het is niet mijn appartement.Inderdaad een heikel punt in iedere relatie.
quote:yvonjaspers schreef op 22 december 2011 @ 14:34:

[...]

Waarom zou je op een vrouw vallen die dat soort uiterlijkheden belangrijk vindt? Het gaat er toch om hoe het tussen een vrouw en jou gaat, om hoe jullie met elkaar omgaan?Vind ik ook maar ik heb maar weinig vrienden en ook bv geen auto.
quote:anoja schreef op 22 december 2011 @ 14:32:

[...]

Dat ik niet goed genoeg ben voor haar.

Tsja, dat kan. Kan ook pas later in een relatie gebeuren. Je kunt uit elkaar groeien.

Je zegt 'voor mij is een relatie alles of niets'. Naar mijn mening timmer je jezelf daarmee bij voorbaat al volkomen vast in een genadeloze selffulfilling prophecy.

En daarbij: als jij denkt dat een relatie niets voor jou is, dan kan dat toch óók! Het is heel fijn als het een goede fijne gelijkwaardige en liefdevolle relatie is, maar als dat (al dan niet door jouw eigen wensen en opvattingen) niet in jouw mogelijkheden besloten ligt en je ongelukkig wordt van het idee overal aan te moeten voldoen: laat het dan! En wees blij in die platonische vriendschappen die je nu hebt.
Jij doet me echt denken aan iemand.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Tia.Dalma schreef op 22 december 2011 @ 14:35:

[...]

...En wees blij in die platonische vriendschappen die je nu hebt.Dat is wat ik bedoel in een vriendschap worden niet al die dingen van je verwacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven