Nooit meer daten?

19-08-2018 13:45 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die op een gegeven moment gewoon klaar waren met mannen? Die besloten liever single te zijn, zelfs niet te scharrelen? En dat nu jaren volhouden? Lijkt mij heerlijk namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Funky29011 schreef:
21-08-2018 21:38
Vrouwen die dat hebben zijn vaak van die kort pittige kapsel vrouwen met overgewicht. Komen altijd de saaie kerels tegen. Logisch dat je het dan op een gegeven moment voor gezien houdt.
Jij bent ook echt een aanwinst hier zeg. :flirting:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
BruinHondje schreef:
22-08-2018 00:07
Ik betwijfel of dat de redenen zijn. Ik zou daar nooit op afknappen.

Jij mss niet, echt genoeg mannen die liever weer een vrouw willen die voor hun natje en droogje en de evt. kinderen zorgt. Maar als ze dat gelijk bij voorbaat zeggen, haakt de vrouw af, logisch ook, tenzij je dat als vrouw zelf ook graag wil.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 22-08-2018 02:02
18.31% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
En hier zoek je lotgenoten voor? Je moet doen waar Je Je goed bij voelt.
Zeg nooit nooit je weet nooit waar je tegenaan loopt.
Even jullie mening, ik ben er ook wel achter dat daten voor mij niet werkt, ik vind het ook totaal niet leuk. (En op dit moment ben ik te veel in de war, nog niet helemaal over ex heen en even geen zin in gezeur)
Echter ik begin een beetje bang te worden dat daten vandaag de dag, via apps of sites, vandaag de dag nog de enige manier is om iemand tegen te komen.

(Misschien ben ik wat negatief maar in RL iemand tegen komen waar het mww klikt, het gebeurt maar hoe groot is die kans... Ik kom met mijn werk dagelijks veel mensen tegen. Ok ik ben geen ster in mannen aanspreken)

Niet dat de wereld vergaat als ik nooit meer verliefd word/een leuk persoon tegenkom, maar het zou natuurlijk wel leuk zijn.

Is mn angst terecht, wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
phoebe24 schreef:
23-08-2018 10:11
Even jullie mening, ik ben er ook wel achter dat daten voor mij niet werkt, ik vind het ook totaal niet leuk. (En op dit moment ben ik te veel in de war, nog niet helemaal over ex heen en even geen zin in gezeur)
Echter ik begin een beetje bang te worden dat daten vandaag de dag, via apps of sites, vandaag de dag nog de enige manier is om iemand tegen te komen.

(Misschien ben ik wat negatief maar in RL iemand tegen komen waar het mww klikt, het gebeurt maar hoe groot is die kans... Ik kom met mijn werk dagelijks veel mensen tegen. Ok ik ben geen ster in mannen aanspreken)

Niet dat de wereld vergaat als ik nooit meer verliefd word/een leuk persoon tegenkom, maar het zou natuurlijk wel leuk zijn.

Is mn angst terecht, wat denken jullie?
Mensen komen elkaar echt nog wel irl tegen, het hoeft niet allemaal via sites en apps.
Dat je veel mensen tegenkom door je werk, is handig. Geen ster zijn in mannen aanspreken wat minder, maar ze kunnen natuurlijk ook jou aanspreken. Nadat jij olijk hebt geknipoogd of zo. :)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik niet, hoewel ik het wel vaker gedacht hebt en dan wel een aantal weken/maanden kon volhouden, is de wens om met iemand samen oud te worden en een gezin te stichten toch groter... Dat doet verder helemaal niets af aan het leuke leven dat ik zonder partner heb
Eat glitter for breakfast and shine all day
Nou ja, ik werk daar al heel lang en is nog nooit wat gebeurd.
Dat is trouwens niet waar als ik eerlijk ben... Helemaal niet zelfs (2 geïnteresseerden, 1 x vraag om wat te drinken en ik was 1 x verliefd, dat was wederzijds maar is niks geworden, en de anderen heb ik allemaal afgewezen. Ik heb een negatief zelfbeeld, merkte ik deze week ook weer, het oude patroon wordt getriggerd als een man aardig tegen mij doet dan word ik bang en neig ik weg te rennen)

Anyway, lief lachen kan ik wel.. ;-D
Phoebe, mijn date heb ik een maand geleden via vrienden op een festival ontmoet.
Het kan echt nog wel. Maar begrijp wel wat je zegt. In mijn vijf jaar, vrijgezellen bestaan, kwam ik dus ook nooit iemand in het echt tegen.
Was dat wel zo, waren ze altijd bezet. Dat werd dan pas gemeld nadat we gezoend hadden bijvoorbeeld.
Of zelfs iemand toen we nummers hadden uitgewisseld en hij later die week belde. Dat hij toch eerlijk moest zijn en in een relatie zat :facepalm:

Werkelijk, had m'n hoop ook echt laten varen. Maar het kan dus wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven