Nooit meer daten?

19-08-2018 13:45 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die op een gegeven moment gewoon klaar waren met mannen? Die besloten liever single te zijn, zelfs niet te scharrelen? En dat nu jaren volhouden? Lijkt mij heerlijk namelijk.
Ana_Isabel** schreef:
19-08-2018 13:46
Dan spreek je jezelf wel tegen in je andere topic.
Nou en?
Wat dan nog, verander jij nooit van gedachten en neem jij nooit andere besluiten?
Sommige mensen zijn onzeker en daardoor soms wat besluiteloos, net zoals ondergetekende.
Daar is toch niks verkeerd aan?
Ik ben ook vaak genoeg hier stuiterbal genoemd daarom, terwijl het i.m.o volkomen menselijk is dat je niet altijd hetzelfde humeur hebt, maar goed.

TO ja ik heb dat ook, dat ik datemoe ben, maar niet al jaren, helaas... :biggrin:
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 19-08-2018 15:37
34.04% gewijzigd
Ik ga ook nooit meer daten. Ik heb twee liefdes, platonisch, die ik "mijn vriend" mag noemen. Dat is voor mij genoeg. Zij zijn vrij om verder te doen wat ze willen, Kater (tevens mijn ex) heeft een vriend.
Het is wel iets dat voortkomt uit een traumatisch verleden, waarvoor ik ook behandeld word. Maar het stelt me enorm gerust dat ik nooit meer intiem hoef te zijn met iemand.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk ben ik simpelweg nooit met mannen begonnen. Met vrouwen ook niet trouwens. Single zijn past gewoon een stuk beter bij mij. Ik ben sowieso niet zo'n sociaal wezen. Voor mij is dat heerlijk, maar de meeste mensen hebben toch liever een betere helft in hun leven.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een idee om stabiel te worden en je te focussen op iets, een hobby.

En dan bedoel ik niet de hele tijd de ‘liefdes’gedachten delen op een forum.

Ga eens een middagje puzzelen of iets waar je je bij moet concentreren.

(Ik zag net ook je boos topic)
Jordis schreef:
19-08-2018 15:31
Misschien een idee om stabiel te worden en je te focussen op iets, een hobby.

En dan bedoel ik niet de hele tijd de ‘liefdes’gedachten delen op een forum.

Ga eens een middagje puzzelen of iets waar je je bij moet concentreren.

(Ik zag net ook je boos topic)
Laat TO lekker, bovendien is dit offtopic i.m.o.
Ben sinds vorig jaar single na een huwelijk en 45 +.
Nog nooit een date gehad op de 'huidige' manier en heb eigenlijk nog nooit gekeken op een date site.
Spreekt mij totaal niet aan.

In de maanden van mijn nu vrijgezelle leventje heb ik wel mannen spontaan ontmoet en achter me aan gehad, geen dates of sex gehad hoor omdat ik dat niet wil nu.
Op straat of op terrasjes en andere gelegenheden word ik ook gewoon aangesproken of bekeken waarna een hallo ofzo soms tot een gesprekje overgaat.
Hebben jullie dat, dan niet?

Sjans niet tekort gister in de stad.
Wil niet zeggen dat het allemaal potentiële leuke mannen zouden zijn echter valt het best mee merk ik nu ik steeds vaker de deur uit ga qua onbereikbare mannen.

Hoe zit dat bij jullie dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik. Al single vanaf januari 2005 en natuurlijk in die tussentijd wel eens gedated maar na de zoveelste mislukte poging ruim vier jaar geleden ben ik gestopt met daten. Geen profiel op een datingsite of app, geen scharrel, geen FWB. Helemaal niets, heerlijk. Nu ben ik ook iemand die het liefst alleen is, heb ook geen vriendinnen. Bevalt me uitstekend. Ik krijg wel vaak vreemde blikken als ik dit vertel, maar dat interesseert me niet. Ik wil gewoon geen relatie meer, ook geen vaag gescharrel. Vind het helemaal prima zo.
Alle reacties Link kopieren
Na mijn scheiding in 2013 nooit gedate. Bevalt prima.

Gewoon lekker werken, tijd voor kinderen, familie en vrienden, leuke dingen doen, zelf vakanties uitzoeken, mijn tijd indelen, huis inrichten, leuke hobbies en vrijheid. Geen mannen drama's.
Live long and prosper
Ik neem het me elke keer weer voor tot de volgende verkeerde man in mijn leven verschijnt met dezelfde hartbrekende afloop.
Alle reacties Link kopieren
Donna1971 schreef:
19-08-2018 15:39

In de maanden van mijn nu vrijgezelle leventje heb ik wel mannen spontaan ontmoet en achter me aan gehad, geen dates of sex gehad hoor omdat ik dat niet wil nu.
Op straat of op terrasjes en andere gelegenheden word ik ook gewoon aangesproken of bekeken waarna een hallo ofzo soms tot een gesprekje overgaat.
Hebben jullie dat, dan niet?

Sjans niet tekort gister in de stad.
Wil niet zeggen dat het allemaal potentiële leuke mannen zouden zijn echter valt het best mee merk ik nu ik steeds vaker de deur uit ga qua onbereikbare mannen.

Hoe zit dat bij jullie dan?
Ik heb eigenlijk nooit sjans, maar ik ben ook nogal een huismus en sta er niet zo voor open. Kan best dat iemand eens een keer een tikje sjanste, ik geen sjoege gaf en diegene er daarom maar mee ophield.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds 2011 single.

Ik date niet totaal geen trek in.

Fwb heb ik ook niet.

Geen zin in een mannelijke slet.

Sex los ik zelf op als ik zin heb.

Ik heb genoeg aan mijn bedrijf en kinderen.

Vrije tijd houd ik voor mezelf en geniet daar erg van.

Dus kortom vanaf mijn 41 Jr tot mijn dood blijf ik alleen.

Teveel meegemaakt en besodemieterd.
sjampa schreef:
19-08-2018 15:49
Ik neem het me elke keer weer voor tot de volgende verkeerde man in mijn leven verschijnt met dezelfde hartbrekende afloop.
Dat heb ik tot begin dit jaar ook gehad.
Ik ben gewoon geen type voor daten denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
19-08-2018 14:05
Ik vraag me dus af of er vrouwen zijn die het ook niet meer als optie willen.
Waarom zou je daar de eeuwig durende beslissing over willen nemen?

Ik wilde 15 jaar geleden even geen polonaise meer
Wilde even niet meer daten
Heb daar alleen geen tijd aan gehangen.

Waarom moet het bij jou of het een,of het ander zijn?

Als je nu niet wilt daten, date je lekker niet
Wil je dat over 6jaar weer wel, ga je lekker weer daten.

Leef gewoon je leven in het moment in plaats van jezelf voor jaren en jaren vast te leggen met je eigen regels.

Als ik dat had gedaan,dan had ik 3 weken geleden niet de mooiste bruiloft van mijn leven gehad
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance schreef:
19-08-2018 16:28
Waarom zou je daar de eeuwig durende beslissing over willen nemen?

Ik wilde 15 jaar geleden even geen polonaise meer
Wilde even niet meer daten
Heb daar alleen geen tijd aan gehangen.

Waarom moet het bij jou of het een,of het ander zijn?

Als je nu niet wilt daten, date je lekker niet
Wil je dat over 6jaar weer wel, ga je lekker weer daten.

Leef gewoon je leven in het moment in plaats van jezelf voor jaren en jaren vast te leggen met je eigen regels.

Als ik dat had gedaan,dan had ik 3 weken geleden niet de mooiste bruiloft van mijn leven gehad
Linksom of rechtsom , die bruiloft van jou duw je ons in ieder topic door de strot. :)
Ik ben zo jaloers :)
Alle reacties Link kopieren
Er zijn niet alleen mannendramas hoor dames;)
Alle reacties Link kopieren
Donna1971 schreef:
19-08-2018 15:39
Ben sinds vorig jaar single na een huwelijk en 45 +.
Nog nooit een date gehad op de 'huidige' manier en heb eigenlijk nog nooit gekeken op een date site.
Spreekt mij totaal niet aan.

In de maanden van mijn nu vrijgezelle leventje heb ik wel mannen spontaan ontmoet en achter me aan gehad, geen dates of sex gehad hoor omdat ik dat niet wil nu.
Op straat of op terrasjes en andere gelegenheden word ik ook gewoon aangesproken of bekeken waarna een hallo ofzo soms tot een gesprekje overgaat.
Hebben jullie dat, dan niet?

Sjans niet tekort gister in de stad.
Wil niet zeggen dat het allemaal potentiële leuke mannen zouden zijn echter valt het best mee merk ik nu ik steeds vaker de deur uit ga qua onbereikbare mannen.

Hoe zit dat bij jullie dan?
Ik word nooit aangesproken op straat. Ik heb een gesloten houding en een resting bitchface, dus mannen durven niet is me verteld. Vind het wel prima. De enigen die me naroepen zijn gekkies in het park.
Alle reacties Link kopieren
Jordis schreef:
19-08-2018 15:31
Misschien een idee om stabiel te worden en je te focussen op iets, een hobby.

En dan bedoel ik niet de hele tijd de ‘liefdes’gedachten delen op een forum.

Ga eens een middagje puzzelen of iets waar je je bij moet concentreren.

(Ik zag net ook je boos topic)
Waarom moet jij overal op reageren? Voor mij werkt dit therapeutisch.
Alle reacties Link kopieren
Dolendedertiger schreef:
19-08-2018 16:32
Er zijn niet alleen mannendramas hoor dames;)
Vertel?
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
19-08-2018 16:28
Waarom zou je daar de eeuwig durende beslissing over willen nemen?

Ik wilde 15 jaar geleden even geen polonaise meer
Wilde even niet meer daten
Heb daar alleen geen tijd aan gehangen.

Waarom moet het bij jou of het een,of het ander zijn?

Als je nu niet wilt daten, date je lekker niet
Wil je dat over 6jaar weer wel, ga je lekker weer daten.

Leef gewoon je leven in het moment in plaats van jezelf voor jaren en jaren vast te leggen met je eigen regels.

Als ik dat had gedaan,dan had ik 3 weken geleden niet de mooiste bruiloft van mijn leven gehad
Misschien ben ik er over 3 jaar niet meer. Weet ik het. Ik wil gewoon een ander uitgangspunt. Niet daten als norm totdat iemamd zich echt bewijst.
Koffiekopjes schreef:
19-08-2018 16:38
Niet daten als norm totdat iemamd zich echt bewijst.
Hoe moet iemand zich bewijzen?
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
19-08-2018 16:31
Linksom of rechtsom , die bruiloft van jou duw je ons in ieder topic door de strot. :)
Ik ben zo jaloers :)
Sorry
Kan er echt niets aan doen
Echt hoor, als je me zou kennen zou je weten dat ik geen violen, vuurwerk, rozenblaadjes en hou van jou, blijf je trouw soort vrouw ben

Maar sinds 3 weken.....
Ben gewoon een emotionele incontinente vrouw geworden

Gisteren kregen We de eerste foto's van de fotograaf....
Kleenex maakt overuren hier :rofl:

Dus TO, je kan je hartstikke voornemen, ik date niet meer!
Lekker doen, geeft heel veel rust

Maar straf jezelf niet te hard als je jaren later staat te sniffen vol emotie als je naar je verse trouwalbum zit te turen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
19-08-2018 16:38
Misschien ben ik er over 3 jaar niet meer. Weet ik het. Ik wil gewoon een ander uitgangspunt. Niet daten als norm totdat iemamd zich echt bewijst.
En hoe moet een man zich bewijzen als je niet date?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
19-08-2018 16:36
Vertel?
dolendedertiger wijzigde dit bericht op 19-08-2018 17:57
83.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
19-08-2018 16:50
En hoe moet een man zich bewijzen als je niet date?
Door me te benaderen als mens. Misschien vanuit een vriendschap.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
19-08-2018 16:52
Door me te benaderen als mens. Misschien vanuit een vriendschap.
Maar dan kan hij zich op liefdesgebied toch nog steeds niet bewijzen?
Daar zal je voor moeten, zoenen,seksen, je kwetsbaar moeten opstellen, het risico willen nemen weer keihard op je bek gaan.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven