Nummer 2 doen bij scharrel

07-12-2019 20:09 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik heb iets waar ik behoorlijk tegen aan loop en me erg voor schaam. Ik heb morgen namelijk een date met een leuke jongen die ik heb leren kennen. Ik heb echt superveel in het afspreken maar ik ben wel echt heel erg met het gevreesde bezig. We meeten namelijk bij hem thuis voor gewoon een gezellig avondje netflix en om samen avond te eten. En omdat het ov het niet toelaat blijf ik dan slapen bij hem. Alleen kom ik er dan sowieso niet onderuit dat ik dan een nummer 2 moet doen als ik met hem ben. Ik vind dit heel lastig en schaam me hier erg voor. Ik ken hem zo kort nog en ik weet dat het wel normaal is. Toch heb ik het gevoel dat niemand dan al gaat poepen, dat is gewoon echt alles behalve charmant... en ik heb ook het idee dat geen van beide dit zou doen op een van de eerste afspraakjes. Ik zou dit ook echt no way doen maar ik weet wel dat ik er dan veel last van krijg ‘s nachts en dat ik me ongemakkelijk en niet fijn voel om daar te slapen. Ik vind het zo zonde omdat ik er echt naar uit kijk maar ik struggle hier serieus wel mee. Heeft iemand ervaringen hiermee/zo ja hoe los je dit op& heeft iemand miss advies om dit ongemakkelijk probleem op te lossen?
anoniem_393401 wijzigde dit bericht op 07-12-2019 23:21
1.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.vkmag.com/magazine/engelse_ ... _te_zitten
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
07-12-2019 22:09
Treurig? Ik hou sommige dingen gewoon graag voor mezelf.

Wat overdreven zeg, treurig.
Tja, ik ga ook niet met de deur open zitten, maar ik schaam me er niet voor hoor.
Ik maak de wc pot schoon, spuit een keer met de luchtverfrisser en klaar is kees.
Alle reacties Link kopieren
:HA:
Alle reacties Link kopieren
-Bladora- schreef:
07-12-2019 21:55
Als je niet bij hem in huis durft te poepen, moet je je misschien afvragen of het wel een geschikte date is? Hij moet op een gegeven moment ook poepen neem ik aan, niks raars aan. Heel erg niet sexy misschien, maar het hoort er wel gewoon bij.

Vochtig toiletpapier in je tas stoppen is misschien niet zo'n verkeerd idee, ik voel me bij gebruik daarvan ook frisser.
Ligt echt niet aan hem zou dat wel met iedere jongen hebben. Is gewoon iets waar ik veel moeite mee heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het wel, vind het in het begin ook altijd lastig. De tip die al langskwam om gelijk door te trekken en dan pas te gaan vegen werkt inderdaad tegen de ergste stank. Die spray die je van te voren in de pot moet spuiten lijkt me ook wel wat maar ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Voor het zelfde geld heeft je date al een “stank hoeft niet te stinken” pot.
Maak je jezelf druk om niks :D
Thats about all I got to say bout that.
Alle reacties Link kopieren
Koekjebijdekoffie schreef:
07-12-2019 22:21
Ik snap het wel, vind het in het begin ook altijd lastig. De tip die al langskwam om gelijk door te trekken en dan pas te gaan vegen werkt inderdaad tegen de ergste stank. Die spray die je van te voren in de pot moet spuiten lijkt me ook wel wat maar ken ik niet.

Is een tijd geleden een reclamespotje van geweest. Geen idee of het spul aansloeg en nog bestaat.

Ik snap het best hoor, ik ga ook bij voorkeur als ik fijn alleen ben. Maar als het nodig is, dan is het nodig en beter stank voor iedereen dan buikpijn voor mij alleen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
winkelfanaat schreef:
07-12-2019 22:10
Dit doet me denken aan een foto van een drol die tussen het raam en nog iets klem zit. Vrouw moest ook poepen en drol wilde niet door het riool. Vrouw dacht slim te zijn en de drol uit het raam te gooien...
Hoe haalde zie die drol eruit dan??
o_o
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
07-12-2019 22:28
Is een tijd geleden een reclamespotje van geweest. Geen idee of het spul aansloeg en nog bestaat.

Ik snap het best hoor, ik ga ook bij voorkeur als ik fijn alleen ben. Maar als het nodig is, dan is het nodig en beter stank voor iedereen dan buikpijn voor mij alleen.
Ben de naam kwijt maar dat spul kostte maar liefst 10 euro!
Opgezocht; bedoel je V.I poo?
Ik zie het nog wel online, nu 13 euro!
Duur man, heel klein flesje maar misschien wel handig voor to. Kun je altijd bij je hebben in je handtas. Zekerheid!
justagirly wijzigde dit bericht op 07-12-2019 22:32
19.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
07-12-2019 22:29
Hoe haalde zie die drol eruit dan??
o_o
Zie linkje..
Alle reacties Link kopieren
winkelfanaat schreef:
07-12-2019 22:31
Zie linkje..
:rofl:
Wat een verhaal :-D
Dogcrazy schreef:
07-12-2019 21:59
Handtasflacon before you go toiletspray van poo pourri mee? Spray je voor je poept in de pot en dan poep je bloemetjes.

En dan denkt iedereen die na je komt: “hé, ik ruik bloemetjes, o die heeft gepoept.”
beetjegek schreef:
07-12-2019 22:09
Treurig? Ik hou sommige dingen gewoon graag voor mezelf.

Wat overdreven zeg, treurig.
Ik vind het ook wel treurig.
Alle reacties Link kopieren
Poepen en plassen zijn normale zaken die de meeste mensen minimaal 1x per dag doen.

Het leven wordt een stuk makkelijker, en minder pijnlijk, wanneer je jezelf niet dwingt om dit alleen op je eigen pot te doen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Dreamyb79 schreef:
07-12-2019 21:32
Nummer 2 is gewoon een ander woord voor poepen. En nee ben ook geen belgische. Het is niet de eerste date,maar de derde..
Staat toch letterlijk 2 keer in je op dat het over jullie eerste afspraakje gaat hoor.
Maak je er gauw het derde can omdat je zo vaak leest dat het niet verstandig is om jezelf daar klem te zetten (geen vervoer)?
Staat zijn wc in de woon/slaapkamer?
En als er een raampje is, raampje open.
Alle reacties Link kopieren
Serieus TO, Weet je wel hoe je Moet poepen dan?

Hoe moet je poepen.
Gooi wat Gloor in de pot,
Leg een Stukje WC papier in de wc, ga op de wc bril zitten.

Doe je Ding en spuit naderhand met wat Deo spray, mocht er geen Spray zijn klaar is Kees.

Echt belachelijk dit... wel bij iemand blijven slapen op de 1e/2e/3e date maar niet durven poepen. O_O
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Je-zus, nummer 2, really?

Als je zelfs het woord poepen niet durft te gebruiken denk ik dat je nog niet oud genoeg bent om te daten.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Olina schreef:
07-12-2019 23:06
Serieus TO, Weet je wel hoe je Moet poepen dan?

Hoe moet je poepen.
Gooi wat Gloor in de pot,
Leg een Stukje WC papier in de wc, ga op de wc bril zitten.

Doe je Ding en spuit naderhand met wat Deo spray, mocht er geen Spray zijn klaar is Kees.

Echt belachelijk dit... wel bij iemand blijven slapen op de 1e/2e/3e date maar niet durven poepen. O_O
Mijn handleiding: eet wat gezonder, meer vezels vooral. Beetje probiotica erbij. Onverzadigde vetten.

Kun je alle mileuvervuilende zaken als chloor en luchtverpesters achterwege laten want het stinkt heus niet. Gezonde poeplucht is gewoon te harden. En dat papiertje kan je ook weglaten: als je je houdt aan je vezelinname, blijft er niks plakken, niet aan de pot en zelfs niet aan de anus.
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
07-12-2019 23:49
Mijn handleiding: eet wat gezonder, meer vezels vooral. Beetje probiotica erbij. Onverzadigde vetten.

Kun je alle mileuvervuilende zaken als chloor en luchtverpesters achterwege laten want het stinkt heus niet. Gezonde poeplucht is gewoon te harden. En dat papiertje kan je ook weglaten: als je je houdt aan je vezelinname, blijft er niks plakken, niet aan de pot en zelfs niet aan de anus.
Dus jouw poep stinkt niet??
Maar het gaat niet om een voedingspatroon, daar moet je een ander topic over openen haha.
Het gaat erom dat TO niet durft te Poepen!
Einde!
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Olina schreef:
07-12-2019 23:51
Dus jouw poep stinkt niet??
Maar het gaat niet om een voedingspatroon, daar moet je een ander topic over openen haha.
Het gaat erom dat TO niet durft te Poepen!
Einde!
Mijn poep is echt het einde inderdaad, het stinkt niet. De meeste reacties gaan over pot en anus schoonmaken met extra doekjes en de geur maskeren. Het was niet alleen een reactie op jou (maar de chloor triggerde mij). Ik ben best verwonderd.

Ik kan me er echt niets bij voorstellen. Mijn opmerkingen over de consistentie en de geur van poep staan inderdaad los van TO, die heeft een psychisch probleem.
Mermedina schreef:
07-12-2019 23:49
Mijn handleiding: eet wat gezonder, meer vezels vooral. Beetje probiotica erbij. Onverzadigde vetten.

Kun je alle mileuvervuilende zaken als chloor en luchtverpesters achterwege laten want het stinkt heus niet. Gezonde poeplucht is gewoon te harden. En dat papiertje kan je ook weglaten: als je je houdt aan je vezelinname, blijft er niks plakken, niet aan de pot en zelfs niet aan de anus.
Wat een klinkklare onzin.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
08-12-2019 00:00
Wat een klinkklare onzin.
Wat precies?
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
07-12-2019 23:49
Mijn handleiding: eet wat gezonder, meer vezels vooral. Beetje probiotica erbij. Onverzadigde vetten.

Kun je alle mileuvervuilende zaken als chloor en luchtverpesters achterwege laten want het stinkt heus niet. Gezonde poeplucht is gewoon te harden. En dat papiertje kan je ook weglaten: als je je houdt aan je vezelinname, blijft er niks plakken, niet aan de pot en zelfs niet aan de anus.
Het papiertje is volgens mij tegen gespetter.
Chloor in de wc voor het poepen (waar je op reageerde) vind Ik ook wel bijzonder eigenlijk.

TO Ik gebruik de tactiek van meteen doorspoelen en dan poetsen als ik ergens ben waar Ik me ervoor schaam (voor de geur). Al zal hij door het twee keer doorspoelen vast weten dat je gepoept hebt. Aan de andere kant weet hij vast dat iedereen dat doet.
Joh, doe het in het begin gewoon een beetje stiekem, als je er echt mee zit, dus bijv. als hij slaapt, of even snel als hij net is geweest.
Kans is groot dat hij er dan niks van merkt.
Tenzij je een half uur gaat zitten ofzo.
Na een tijdje maakt het echt niet meer uit hoor.
Ik vind er ook niets van als de visite een keertje gaat zitten poepen, daar is die wc voor.
Ik kijk dan echt niet ineens anders naar die mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven