Nummer 2 doen bij scharrel
zaterdag 7 december 2019 om 20:09
Hoi allemaal,
Ik heb iets waar ik behoorlijk tegen aan loop en me erg voor schaam. Ik heb morgen namelijk een date met een leuke jongen die ik heb leren kennen. Ik heb echt superveel in het afspreken maar ik ben wel echt heel erg met het gevreesde bezig. We meeten namelijk bij hem thuis voor gewoon een gezellig avondje netflix en om samen avond te eten. En omdat het ov het niet toelaat blijf ik dan slapen bij hem. Alleen kom ik er dan sowieso niet onderuit dat ik dan een nummer 2 moet doen als ik met hem ben. Ik vind dit heel lastig en schaam me hier erg voor. Ik ken hem zo kort nog en ik weet dat het wel normaal is. Toch heb ik het gevoel dat niemand dan al gaat poepen, dat is gewoon echt alles behalve charmant... en ik heb ook het idee dat geen van beide dit zou doen op een van de eerste afspraakjes. Ik zou dit ook echt no way doen maar ik weet wel dat ik er dan veel last van krijg ‘s nachts en dat ik me ongemakkelijk en niet fijn voel om daar te slapen. Ik vind het zo zonde omdat ik er echt naar uit kijk maar ik struggle hier serieus wel mee. Heeft iemand ervaringen hiermee/zo ja hoe los je dit op& heeft iemand miss advies om dit ongemakkelijk probleem op te lossen?
Ik heb iets waar ik behoorlijk tegen aan loop en me erg voor schaam. Ik heb morgen namelijk een date met een leuke jongen die ik heb leren kennen. Ik heb echt superveel in het afspreken maar ik ben wel echt heel erg met het gevreesde bezig. We meeten namelijk bij hem thuis voor gewoon een gezellig avondje netflix en om samen avond te eten. En omdat het ov het niet toelaat blijf ik dan slapen bij hem. Alleen kom ik er dan sowieso niet onderuit dat ik dan een nummer 2 moet doen als ik met hem ben. Ik vind dit heel lastig en schaam me hier erg voor. Ik ken hem zo kort nog en ik weet dat het wel normaal is. Toch heb ik het gevoel dat niemand dan al gaat poepen, dat is gewoon echt alles behalve charmant... en ik heb ook het idee dat geen van beide dit zou doen op een van de eerste afspraakjes. Ik zou dit ook echt no way doen maar ik weet wel dat ik er dan veel last van krijg ‘s nachts en dat ik me ongemakkelijk en niet fijn voel om daar te slapen. Ik vind het zo zonde omdat ik er echt naar uit kijk maar ik struggle hier serieus wel mee. Heeft iemand ervaringen hiermee/zo ja hoe los je dit op& heeft iemand miss advies om dit ongemakkelijk probleem op te lossen?
anoniem_393401 wijzigde dit bericht op 07-12-2019 23:21
1.13% gewijzigd
zondag 8 december 2019 om 11:45
Er zit wel zo’n handvatoogje in.boebezoebe schreef: ↑08-12-2019 11:43Nee, het was open, dat bruine ding is geen schuifdeur. We hebben zeker wel gezocht naar een deur!
Ooit in Londen wel eens zoiets gehad, dan we met deur, maar volledig van glas. Dat zit ook nogal ongemakkelijk
zondag 8 december 2019 om 11:48
Nee, een bordje havermout in de middag en een pizza Quattro stagioni in de avond gaat je poep niet beter van ruiken. Dan heb je alsnog kleefpoep. Maar degene die hierover begon had het dan ook over vezels én eet daarnaast gezond. Maar dat weet je zelf ook wel toch?SallySpectra* schreef: ↑08-12-2019 11:41Natuurlijk verschilt het, maar met vezels ruikt het echt niet ineens lekker.
zondag 8 december 2019 om 11:51
Ik geloof niet dat die van ons zelfs dat bruine ding had. Heb even op de locatie gezocht en zo zag onze kamer er uit. Gewoon geen deur
boebezoebe wijzigde dit bericht op 08-12-2019 11:54
0.22% gewijzigd
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zondag 8 december 2019 om 11:52
Ja, en dan lekker buikpijn hebben. Geweldig idee.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zondag 8 december 2019 om 11:54
Ja precies, zoiets is echt verschrikkelijk. Ik hou veel van mijn kind en lief, maar hoef ze niet te zien poepen.boebezoebe schreef: ↑08-12-2019 11:51Ik geloof niet dat die van ons zelfs dat bruine ding had. Heb even op de loctie gezocht en zo zag onze kaer er uit. Gewoon geen deur
![]()
zondag 8 december 2019 om 11:56
het is kiezen of delen
zondag 8 december 2019 om 12:18
Bizar dat men zich ook in lange relaties ervoor schaamt, of het gênant vindt. Ik liep gewoon de badkamer in, douchte of poetste m’n tanden als ex-partner op de wc zat en andersom. Dat is trouwens niet de reden waarom hij nu ex-partner is.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zondag 8 december 2019 om 12:33
Oh, dus jij hebt de mythe de wereld in geholpen dat vrouwen niet poepen..
zondag 8 december 2019 om 12:42
Tja, het werkt niet bij iedereen nop dezelfde manier hè. Ik heb een collega die er schande van spreekt dat mensen op kantoortoiletten poepen, alsof het gedaan wordt om haar te pesten: "Dat doe je toch gewoon thuis". Eh, nee, dat werkt bij mij niet zo 'gewoon'. Zou ook liever alleen thuis schijten. Wat ik overigens erger vind is mensen die poepen zo vies/eng/weetikveel vinden dat ze dat blijkbaar met dichte ogen doen tot ze de wc-deur achter zich dichtgetrokken hebben. Laatst stond ik om half negen 's ochtends weer eens voor een wc-pot vol bruine strepen. Dát vind ik pas ranzig. Ondanks de bordjes die er al hangen met het vriendelijke verzoek even achterom te kijken. Ik heb altijd het idee dat dat van die types zijn die bijvoorbeeld hier komen toetsen of iedereen wel braaf elke dag een schone handdoek gebruikt en iedere dag het bed verschoont. En dan buitenshuis hun letterlijk ranzige shitzooi voor de volgende laten liggen...
Maar goed, on topic: ik vind het ook niet prettig, maar ja, ik doe er weinig aan. Vind het van de ander ook niet per se fijn om te zien of horen, maar het zegt verder niks en het is zoals het is. Er zijn ergere dingen. En daar vind ik het beestje niet bij de naam durven noemen en er 'nummer 2' van maken ook wel een van, eerlijk gezegd. Hoewel ik het ook wel weer intrigerend taalgebruik vind
Maar goed, on topic: ik vind het ook niet prettig, maar ja, ik doe er weinig aan. Vind het van de ander ook niet per se fijn om te zien of horen, maar het zegt verder niks en het is zoals het is. Er zijn ergere dingen. En daar vind ik het beestje niet bij de naam durven noemen en er 'nummer 2' van maken ook wel een van, eerlijk gezegd. Hoewel ik het ook wel weer intrigerend taalgebruik vind
zondag 8 december 2019 om 12:50
coolpack2 schreef: ↑08-12-2019 12:42Tja, het werkt niet bij iedereen nop dezelfde manier hè. Ik heb een collega die er schande van spreekt dat mensen op kantoortoiletten poepen, alsof het gedaan wordt om haar te pesten: "Dat doe je toch gewoon thuis". Eh, nee, dat werkt bij mij niet zo 'gewoon'. Zou ook liever alleen thuis schijten. Wat ik overigens erger vind is mensen die poepen zo vies/eng/weetikveel vinden dat ze dat blijkbaar met dichte ogen doen tot ze de wc-deur achter zich dichtgetrokken hebben. Laatst stond ik om half negen 's ochtends weer eens voor een wc-pot vol bruine strepen. Dát vind ik pas ranzig. Ondanks de bordjes die er al hangen met het vriendelijke verzoek even achterom te kijken. Ik heb altijd het idee dat dat van die types zijn die bijvoorbeeld hier komen toetsen of iedereen wel braaf elke dag een schone handdoek gebruikt en iedere dag het bed verschoont. En dan buitenshuis hun letterlijk ranzige shitzooi voor de volgende laten liggen...
Maar goed, on topic: ik vind het ook niet prettig, maar ja, ik doe er weinig aan. Vind het van de ander ook niet per se fijn om te zien of horen, maar het zegt verder niks en het is zoals het is. Er zijn ergere dingen. En daar vind ik het beestje niet bij de naam durven noemen en er 'nummer 2' van maken ook wel een van, eerlijk gezegd. Hoewel ik het ook wel weer intrigerend taalgebruik vind![]()
Hahaha o ja ik had ook een oud collega die half begon te schreeuwen als er iemand gepoept had. “En waarom men dat niet thuis deed” blablabla. Daar heb ik toen een keer een stevig gesprekje mee gevoerd. Ze bracht anderen echt in verlegenheid, wat nergens voor nodig was. Met haar geschreeuw maakte ze er “een ding” van, terwijl de desbetreffende drol de rest van het vrouwelijke kantoor niets deed.
zondag 8 december 2019 om 12:54
Dat vind ik dan weer het andere uiterste. Beetje privacy is niks mis mee hoor. Zou ook niet weten waarom ik dan op dat moment per se de badkamer in zou moeten.
zondag 8 december 2019 om 12:57
Oh ja tuurlijk, veel vezels en alleen maar ‘gezond’ (wat dat ook moge zijn) en je poep ruikt naar lavendel. Dat wist ik inderdaad allang. My bad.winkelfanaat schreef: ↑08-12-2019 11:48Nee, een bordje havermout in de middag en een pizza Quattro stagioni in de avond gaat je poep niet beter van ruiken. Dan heb je alsnog kleefpoep. Maar degene die hierover begon had het dan ook over vezels én eet daarnaast gezond. Maar dat weet je zelf ook wel toch?
zondag 8 december 2019 om 12:58
Als ik leidinggevende zou zijn, zou ik iemand daar direct op aanspreken. Hier ophef over maken is vernederend voor anderen, en verder totaal onzinnig omdat WC’s er nu eenmaal zijn voor dit soort universele lichamelijke behoeftes.Grijskleedje31 schreef: ↑08-12-2019 12:50Hahaha o ja ik had ook een oud collega die half begon te schreeuwen als er iemand gepoept had. “En waarom men dat niet thuis deed” blablabla. Daar heb ik toen een keer een stevig gesprekje mee gevoerd. Ze bracht anderen echt in verlegenheid, wat nergens voor nodig was. Met haar geschreeuw maakte ze er “een ding” van, terwijl de desbetreffende drol de rest van het vrouwelijke kantoor niets deed.
zondag 8 december 2019 om 13:11
zondag 8 december 2019 om 13:21
Nou ja, ik pak ook even een ander hokje als het kan, als er net iemand een drol heeft zitten draaien. Maar dat heb je af en toe. Ik vind het vreemd dan te doen alsof mensen bewust op kantoor uitgebreid gaan zitten doen. Wellicht gaat dat voor een enkeling op, maar zoals iemand hier al opmerkte: niet iedereen heeft een voorspelbare stoelgang waarop je kunt sturen...Grijskleedje31 schreef: ↑08-12-2019 12:50Hahaha o ja ik had ook een oud collega die half begon te schreeuwen als er iemand gepoept had. “En waarom men dat niet thuis deed” blablabla. Daar heb ik toen een keer een stevig gesprekje mee gevoerd. Ze bracht anderen echt in verlegenheid, wat nergens voor nodig was. Met haar geschreeuw maakte ze er “een ding” van, terwijl de desbetreffende drol de rest van het vrouwelijke kantoor niets deed.
zondag 8 december 2019 om 13:24
Bij mij op werk heeft iemand eens een petitie gehouden tegen poepen op het werk. Met handtekeningen enzo. Was niet serieus hoor, maar bij de mannen was er blijkbaar een poepkunstenaar die het steeds vreselijk achterliet, haha! Er was een verdachte, maar toen die 4 weken op vakantie was, ging het door met de remsporen, dus die was het toch niet. Uiteindelijk werden het dus toch briefjes met het verzoek om even achterom te kijken hoe je iets achterlaat. Het is ook overal hetzelfde liedje.
Ik poep zelf trouwens niet buitenshuis.
Ik poep zelf trouwens niet buitenshuis.