Nummer 2 doen bij scharrel

07-12-2019 20:09 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik heb iets waar ik behoorlijk tegen aan loop en me erg voor schaam. Ik heb morgen namelijk een date met een leuke jongen die ik heb leren kennen. Ik heb echt superveel in het afspreken maar ik ben wel echt heel erg met het gevreesde bezig. We meeten namelijk bij hem thuis voor gewoon een gezellig avondje netflix en om samen avond te eten. En omdat het ov het niet toelaat blijf ik dan slapen bij hem. Alleen kom ik er dan sowieso niet onderuit dat ik dan een nummer 2 moet doen als ik met hem ben. Ik vind dit heel lastig en schaam me hier erg voor. Ik ken hem zo kort nog en ik weet dat het wel normaal is. Toch heb ik het gevoel dat niemand dan al gaat poepen, dat is gewoon echt alles behalve charmant... en ik heb ook het idee dat geen van beide dit zou doen op een van de eerste afspraakjes. Ik zou dit ook echt no way doen maar ik weet wel dat ik er dan veel last van krijg ‘s nachts en dat ik me ongemakkelijk en niet fijn voel om daar te slapen. Ik vind het zo zonde omdat ik er echt naar uit kijk maar ik struggle hier serieus wel mee. Heeft iemand ervaringen hiermee/zo ja hoe los je dit op& heeft iemand miss advies om dit ongemakkelijk probleem op te lossen?
anoniem_393401 wijzigde dit bericht op 07-12-2019 23:21
1.13% gewijzigd
Sudrì schreef:
09-12-2019 07:44
Huh?
Ik bedoel : douchen mensen dan niet eerst?!
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 13-06-2020 19:33
Reden: privacy
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tessaa schreef:
10-12-2019 23:31
Ik hoop dat dit een grapje is?? Hoezo kun je geen seks hebben na het poepen? Je veegt toch je kont af en dan is het schoon? Ik zou het vervelender vinden om nog de aandrang te voelen tot poepen tijdens de seks
En waarom helemaal douchen na poepen? Alleen de onderkant wassen kan toch ook als je dat nodig vindt?
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
09-12-2019 16:48
Dan krijg ik heel erge buikpijn. Onder andere.
Ik ook. Dus ik ga naar de wc als ik moet. Ook in theater, bioscoop, werk of bij iemand thuis.
Ik heb last gehad van een prikkelbare dikke darm en moest dan echt, mét hevige buikpijn.
Onderweg van huis naar werk en v.v. weet ik in welke openbare gebouwen ik naar een openbaar toilet kan, zoals sommige metrostations, belastinggebouw, ziekenhuis.
Hier ook altijd in allerlei bochten gewrongen bij vriendjes en poepen.

Ooit een nachtje weg met een lover geweest en de hele nacht wakker gelegen van de krampen.
De ingehouden lucht kwam met van die buikgeluiden keihard terug.
Volgende ochtend gingen we ergens ontbijten en helaas durfde ik daar ook niet want er stond een hele rij voor slechts 1 toillet.
Hele reis terug van 2 uur was een ramp.

Maar ook mannen hebben schaamte..met mijn ex op reis geweest toen we nog niet lang samen waren met de auto en in de middle of no where moest hij plassen.
Hoorde toen plots een harde scheet wat totaal niet zijn bedoeling was...
Hij bleef maar in de bosjes en kwam op een gegeven moment terug om wat uit de auto te halen.
Ik zag dat dit een schone boxershort en natte doekjes waren, hoe hij ook probeerde luchtig te doen.
Ben toen ook gaan plassen zodra hij klaar was en kwam zijn 'oude boxer' tegen.
Jaren later vertelde hij dat hij dacht een zacht scheetje te laten maar dat het kennelijk een natte scheet was die uitwerkte in diarree.
Hij had toen in de bosjes gedacht zich schoon te maken met blaadjes.
Helaas werden zijn handen ook vies.
Hij was radeloos en durfde niet meer terug naar de auto ;-D
Alle reacties Link kopieren
Donna1971 schreef:
11-12-2019 14:50
Hier ook altijd in allerlei bochten gewrongen bij vriendjes en poepen.

Ooit een nachtje weg met een lover geweest en de hele nacht wakker gelegen van de krampen.
De ingehouden lucht kwam met van die buikgeluiden keihard terug.
Volgende ochtend gingen we ergens ontbijten en helaas durfde ik daar ook niet want er stond een hele rij voor slechts 1 toillet.
Hele reis terug van 2 uur was een ramp.

Maar ook mannen hebben schaamte..met mijn ex op reis geweest toen we nog niet lang samen waren met de auto en in de middle of no where moest hij plassen.
Hoorde toen plots een harde scheet wat totaal niet zijn bedoeling was...
Hij bleef maar in de bosjes en kwam op een gegeven moment terug om wat uit de auto te halen.
Ik zag dat dit een schone boxershort en natte doekjes waren, hoe hij ook probeerde luchtig te doen.
Ben toen ook gaan plassen zodra hij klaar was en kwam zijn 'oude boxer' tegen.
Jaren later vertelde hij dat hij dacht een zacht scheetje te laten maar dat het kennelijk een natte scheet was die uitwerkte in diarree.
Hij had toen in de bosjes gedacht zich schoon te maken met blaadjes.
Helaas werden zijn handen ook vies.
Hij was radeloos en durfde niet meer terug naar de auto :sick:
En zo zie je maar weer dat de boel ophouden het alleen maar erger maakt.

Gewoon gáán dus als je aandrang voelt!
Alle reacties Link kopieren
blijven slapen op een 1e date vind je normaal maar poepen niet? nummer 2 klinkt erg puberaal trouwens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven