Nummer 2 doen bij scharrel

07-12-2019 20:09 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik heb iets waar ik behoorlijk tegen aan loop en me erg voor schaam. Ik heb morgen namelijk een date met een leuke jongen die ik heb leren kennen. Ik heb echt superveel in het afspreken maar ik ben wel echt heel erg met het gevreesde bezig. We meeten namelijk bij hem thuis voor gewoon een gezellig avondje netflix en om samen avond te eten. En omdat het ov het niet toelaat blijf ik dan slapen bij hem. Alleen kom ik er dan sowieso niet onderuit dat ik dan een nummer 2 moet doen als ik met hem ben. Ik vind dit heel lastig en schaam me hier erg voor. Ik ken hem zo kort nog en ik weet dat het wel normaal is. Toch heb ik het gevoel dat niemand dan al gaat poepen, dat is gewoon echt alles behalve charmant... en ik heb ook het idee dat geen van beide dit zou doen op een van de eerste afspraakjes. Ik zou dit ook echt no way doen maar ik weet wel dat ik er dan veel last van krijg ‘s nachts en dat ik me ongemakkelijk en niet fijn voel om daar te slapen. Ik vind het zo zonde omdat ik er echt naar uit kijk maar ik struggle hier serieus wel mee. Heeft iemand ervaringen hiermee/zo ja hoe los je dit op& heeft iemand miss advies om dit ongemakkelijk probleem op te lossen?
anoniem_393401 wijzigde dit bericht op 07-12-2019 23:21
1.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
08-12-2019 00:00
Wat een klinkklare onzin.
Ik hartje jou.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
beetjegek schreef:
07-12-2019 21:52
Moest je daarom lachen? Ik schaam me na 14 jaar nog steeds als hij wat ruikt als hij na mij gaat. Gelukkig hebben we twee wc’s.
Na 14 jaar nog schamen? Tsjonge.
Ik heb met dit soort dingen altijd de volgende stelregel :biggrin:

Betreft het puur een fysieke relatie, dan wordt er überhaupt niet bij elkaar geslapen. In de zin, van echt slapen. Juist dan vind ik het zo’n afknapper om met brakke hoofden naast elkaar wakker te worden. Juist bij dit soort “relaties” hoef ik sommige dingen niet van iemand te weten.

Betreft het een echte relatie, dan wil ik juist iemand puur en echt zien. Een nummer 2, een brak hoofd en weet ik niet allemaal is dan helemaal prima.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 13-06-2020 19:34
Reden: privacy
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 13-06-2020 19:34
Reden: privacy
98.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
08-12-2019 00:00
Wat een klinkklare onzin.
Nee, toch niet. Dat is de enige reden waarom we vezels moeten eten, om een 'gezonde' stoelgang te hebben. Oplosbare en onoplosbare vezels, eet genoeg van beide, eet daarnaast gezond en je hebt vaste, soepele stoelgang en amper toiletpapier nodig.
Thema in dieetleer.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je to, ik snap je heel goed.
Heeeeeel lang geleden bleef ik ook slapen bij een eerste date. We lagen in zijn woonkamer en daaraan grensde het toilet. Hij moest en ik kon letterlijk alles horen vallen, hij hield zich niet in. Hij kwam het toilet af en grijnsde. Ik vond het zo'n afknapper. Wilde dat hij ging douchen en dat deed hij niet. Hij was een soort trots erop en zei nog iets van 'zo dat ben ik weer kwijt'. Sommige mensen vinden dat misschien leuk dat hij daar zo normaal over deed, ik vond het echt zo stom.

Bij mijn huidige vriend was het ook een verhaal. In den beginne sliepen wij vooral veel in hotels, als we samen sliepen. Op een moment moest ik echt nummer twee doen (ik ken deze uitdrukking al honderd jaar overigens)
Maar om daar nu helemaal los te gaan in die kamer. Ik ging het ophouden, het was echt heel vroeg in de ochtend, hij sliep nog. Op een gegeven moment hield ik het niet meer, ik ben de kamer uit gegaan op zoek naar een ander toilet, die vond ik bij de receptie. Toen weer terug naar onze kamer, daar ben ik gelijk gaan douchen, deed ik wat mascara op en toen was ik pas weer blij. 😃

Ja ja.

Overigens laten wij nog steeds geen winden bij elkaar, kakken we niet in elkaars bijzijn. En dat bevalt ons allebei heel goed.
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
snoepzak schreef:
07-12-2019 21:04
Of je neemt een doosje lucifers mee en strijkt er 1 af na het doorspoelen. Rustig op laten branden helemaal. Terug in pakje doen en voila, geur is weg!
Dit.
nr 2?
Geef mij maar nr 7!
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ben ik de enige die het halve topic dacht dat het over seks ging?

Nummer 2?
Wtf, zeg gewoon ff 'ik wil niet bij hem schijten'.
Snapt iedereen je gelijk.
Attraverso schreef:
08-12-2019 06:58
Nee, toch niet. Dat is de enige reden waarom we vezels moeten eten, om een 'gezonde' stoelgang te hebben. Oplosbare en onoplosbare vezels, eet genoeg van beide, eet daarnaast gezond en je hebt vaste, soepele stoelgang en amper toiletpapier nodig.
Thema in dieetleer.
Er kunnen ook nog andere factoren zijn waardoor het -ondanks zeer gezond voedingspatroon- niet goed gaat (bv medicatiegebruik of darmafwijking, of vetstofwisselingsstoornis).
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
07-12-2019 21:56
Pak een taxi als je geen auto hebt. Zou zeker niet bij voorbaat blijven slapen.

Ik wist ook niet wat nummer 2 was, ik dacht aan iets met seks.
Nooit gehoord in Amerikaanse films?
Number two = poepen. One = plassen.
Alle reacties Link kopieren
Of je neemt een anaal douche voor je weggaat... hoef je niet te poepen als je bij hem bent en als er anale sex van komt heb je ook heen viezigheid ;)
Attraverso schreef:
08-12-2019 06:58
Nee, toch niet. Dat is de enige reden waarom we vezels moeten eten, om een 'gezonde' stoelgang te hebben. Oplosbare en onoplosbare vezels, eet genoeg van beide, eet daarnaast gezond en je hebt vaste, soepele stoelgang en amper toiletpapier nodig.
Thema in dieetleer.
We hadden het over de geur toch? Heeft niets met je vezelinname te maken. Je kan vezels eten wat je wil, je poep gaat echt niet ineens niet meer naar poep ruiken.
En wat is dieetleer? Is dat weer zo’n hype?
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=Pi4XuNS4Flc
Alle reacties Link kopieren
Het scheelt ook als iemand een 'plons' pot heeft en niet een met een plateautje waar de keutel op blijft liggen.

Ik vind het ook niet leuk als mijn partner me kan ruiken, na 3 jaar. Ik reken hem er niet op af, maar prettig is het niet om in andermans stank te zitten. Leuk voor mensen wie het in hun relatie primadebima vinden, de meur van de ander, maar ik vind het niet leuk. En ook niet als een ander mijn stank ruikt.

Wij waarschuwen elkaar meestal even "ik zou nog even wachten met naar de badkamer gaan als ik jou was"

We zaten ook eens in een hotel wat denk ik een oud kantoor was en waar hotelkamers van gemaakt waren. De en suite was een soor pod. Zag er flashy uit, maar het betekende geen deur! Ik moest enorm nodig kakken en dan lig je daarna in bed lekker in die geur. Ga nooit meer naar een hotel waar ze dat hebben.
Heb een photo gevanden van de pod die ons hotel ook had https://www.alamy.com/stock-photo-trend ... 15087.html
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
07-12-2019 20:47
Nummer 2?
Da's engels voor "grote boodschap".
(Een kleine boodschap is "number 1").

En ik heb weleens gehoord dat kinderen in de klas 1 vinger opstaken als ze een vraag hadden, en 2 (een v-teken dus) als ze naar het toilet wilden.
Maar bij mij op school gold die regel niet.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
nummer twee is dus schijten?



de wereld is gek geworden.
haarklover schreef:
08-12-2019 11:35
Da's engels voor "grote boodschap".
(Een kleine boodschap is "number 1").

En ik heb weleens gehoord dat kinderen in de klas 1 vinger opstaken als ze een vraag hadden, en 2 (een v-teken dus) als ze naar het toilet wilden.
Maar bij mij op school gold die regel niet.
een punt draaien
een hoop doen
bouten
schijten
poepen
je ontlasten
drieten



Gewoon stoppen met dat rare engels. Nederlandse uitdrukkingen zijn veel mooier
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
08-12-2019 11:00
We hadden het over de geur toch? Heeft niets met je vezelinname te maken. Je kan vezels eten wat je wil, je poep gaat echt niet ineens niet meer naar poep ruiken.
En wat is dieetleer? Is dat weer zo’n hype?

Toch heb ik die ervaring ook. Door de weeks eet ik gezond, weekend genieten we meer. Zo ook met vakantie. Het verschil in geur en hoeveelheid wc papier is echt te merken. Hoe ongezonder ik eet hoe viezer de shit :sick:
winkelfanaat schreef:
08-12-2019 11:39
Toch heb ik die ervaring ook. Door de weeks eet ik gezond, weekend genieten we meer. Zo ook met vakantie. Het verschil in geur en hoeveelheid wc papier is echt te merken. Hoe ongezonder ik eet hoe viezer de shit :sick:
Natuurlijk verschilt het, maar met vezels ruikt het echt niet ineens lekker.
boebezoebe schreef:
08-12-2019 11:26

Heb een photo gevanden van de pod die ons hotel ook had https://www.alamy.com/stock-photo-trend ... 15087.html
Daar zit een schuifdeur voor toch?
Ik vind de geur van een ander niet fijn en ook niet dat een ander in mijn geur zit. Aangezien niet nummer tweeën geen optie is, zal het verder wel moeten :)
Of anders weer een ouderwetse buitenwc!
haarklover schreef:
08-12-2019 11:35
Da's engels voor "grote boodschap".
(Een kleine boodschap is "number 1").

En ik heb weleens gehoord dat kinderen in de klas 1 vinger opstaken als ze een vraag hadden, en 2 (een v-teken dus) als ze naar het toilet wilden.
Maar bij mij op school gold die regel niet.
Wat een debiel gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Mijn neefjes hadden het al over nummer 1 en nummer 2 op school. En dat was in de Betuwe in de jaren 80.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
08-12-2019 11:41
Daar zit een schuifdeur voor toch?
Ik vind de geur van een ander niet fijn en ook niet dat een ander in mijn geur zit. Aangezien niet nummer tweeën geen optie is, zal het verder wel moeten :)
Of anders weer een ouderwetse buitenwc!
Nee, het was open, dat bruine ding is geen schuifdeur. We hebben zeker wel gezocht naar een deur!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
boebezoebe schreef:
08-12-2019 11:42
Mijn neefjes hadden het al over nummer 1 en nummer 2 op school. En dat was in de Betuwe in de jaren 80.
knettergek die betuwe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven